Sorry dat ik niet echt op anderen reageer maar ben er echt even niet bij met m'n hoofd. Ik heb hele dag nog bloedverlies gehad, in combinatie met een hele lichte test gisteren denk ik dat het een miskraam is. Morgen een echo om zeker te zijn. Misschien toch maar weer aan de spuiten want dit was een toevallige eispromg die ik vaak ook niet heb. Zou je na een miskraam moeten wachten voor je weer zwanger wordt?
Zover ik weet hoef je niet te wachten tot dat je weer zwanger mag worden ik heb zelf nooit hoeven wachten. Ik vind het zo erg voor je dat het niet goed gaat het was je zo gegund. Hier besloten om te wachten met testen tot zaterdag als ik dan nog niet ongesteld ben gooi ik er een test tegenaan
Olakidee, meis dat klinkt niet heel goed 😔. Vind het echt zo erg voor je! En dan ook weer aan de spuiten moeten.... Hoop echt dat je niet veel geduld hoeft te hebben!! Hier ook niet hoeven wachten, mocht meteen weer. Lissl, wat fijn dat jullie er in zitten! Wat een werk he? Is het wel helemaal naar je zin? Veel nieuwe spullen gekocht? Hoe oud is jouw kleine ook alweer? Haha ja dat herken ik ☺️, alleen nu mogen we niet veel mee nemen. Dus papa en mama moeten maar minder spullen mee nemen 😜. Komt vast goed, pampers verkopen ze daar ook, dus hoef niet voor 2 weken voorraad mee te nemen. Speelgoed kan ik daar nog wel kopen (kan toch blijven liggen). Flieentje, wat slecht zeg!!! Service is ver te zoeken dan he!!! Is ook veel te warm voor ze!! Hadden jullie toen de kinderwagen meegenomen of een buggy? Ik denk dat we de buggy mee nemen, kinderwagen ben ik zo bang voor dat ze er mee gaan smijten! Minimuis, nog steeds geen teken van je ongi? Respect hoor, ik had al 30 keer getest 😂. Duim nog steeds!!!!
Oh flieentje, onze kleine man slaapt meestal wel ja. Is wel wisselend hoe lang, ene dag 3 uur, andere dag 3 kwartier (al is hij dan echt nog wel moe maar wilt ie niet slapen).
Wat erg olakidee, ik hoop dat je niet hoeft te wachten meid Onze kleine man slaapt al vanaf 2,5 jaar niet meer. @ vakantie, nog geen idee, we kijken even hoe het gaat lopen Gisteren mijn ei gehad, dus we kunnen weer op het wachtbankje
Onze knul doe al een paar weken geen middag dutje meer soms nog in de auto maar naar bed gaan echt niet
Vakantie we hadden buggy mee. Kinderwagen vond ik zonde. Jeetje olak, succes sterkte morgen. Hier af en toe misselijk, ongi gevoel in buik al paar dagen.
Dag allemaal! Ook wij gaan voor een 2e! Heb een zoontje van anderhalf. Zwangerschap was ongepland, maar zooo blij mee. Denk nu al dat hij een geweldige broer gaat worden! Maar goed zo ver is het nog niet. Zit in de 2e ronde en word gek van mijn eigen lichaam. Maandag mijn nod dus wachten wachten wachten! 😊
Welkom missster en hopelijk snel zwanger van een tweede Sinds gisteren trek onze s zelf zijn schoenen aan hij kan het klittenband nog niet zelf dicht doen maar de rest al wel trotse moeder
Lissl: fijn dat de verhuizing goed gegaan is! Komt veel bij kijken nog he als je er eenmaal in zit. Kan mij voorstellen dat je het af wil hebben, opgegeven moment ben je er klaar mee. Hihi tja idd er hoeft maar 1 iemand ons huis leuk te vinden en het te willen kopen. Ach komt vast goed Olakidee: hele dikke knuffel meid. Hopelijk kan je er gelijk weer voor. Welkom misster! Spannend weer he Minimuis: wat leuk dat s zelf zijn schoenen aan kan trekken!! Haha hij zal wel trots zijn. Net als mama Leuk he hoe ze zich ontwikkelen. Ik ben ziek. Blegh, hele dag al misselijk en vannacht over gegeven. Nu heel weeeig en geen trek. Hopelijk is het morgen weer over. Komt omdat ik bepaalde producten eigenlijk niet mag eten, maar ja dat is best moeilijk. Zit tegenwoordig overal in. Gisteravond zei mijn lichaam even tot hier en niet verder dus vanaf vandaag maar weer aan streng dieet. En zo weer ff lekker mijn bed in Hoe is het met jullie?
Ben in een goede bui ben net gebeld door mijn oude werkgever en ik kan daar weer komen werken wel via een uitzendbureau en als het lukt voor 24uur in plaats van 40 want dat wil ik niet meer oh ben zo happy
Ik werk in de bouw ik maak berekeningen voor de vlechters het is best moeilijk om daar werk in te krijgen omdat je vaak autocad moet kunnen en helaas kan ik dat dus niet het bedrijf waar ik 7jaar gewerkt heb werkte hier niet mee en toen ik eruit moest vanwege de crisis kwam ik daar al heel snel achter dus solliciteerde eigenlijk overal op. Ze hebben bij mijn vertrek wel gezegd dat als het beter ging ik terug mocht komen maar had het eigenlijk niet meer verwacht tot ze me vandaag belde. Het is een tof bedrijf dus ik ga graag terug wie weet als de zaken goed blijven gaan dat ik dan wel weer een contract krijg voor 24uur
@Olakidee: en, hoe was het gisteren bij de echo? @Minumuis: Wat goed, gefeliciteerd zeg! Mooi nieuws! @Brirgit: Alweer beetje opgeknapt? Hier nog lekker in de drukte.. nouja lekker, ik ben doodmoe, maargoed. Het is best wennen. Maar het wordt erg mooi en het voelt steeds meer eigen Wel is het het nadeel als je in een on-af huis zit dat je steeds geneigd bent door te rennen. Genieten jullie lekker van de sneeuw? Hier is het alweer aardig aan het dooien, helaas. Vindt het zo mooi!