We gaan voor de tweede kindje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lissl, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Balen minimuis!

2. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ik ga jullie groepje verlaten dames. Hoge woord bij ml is eruit, hij wil geen kinderen meer. Ben zoo boos en verdrietig, hij gaf mij steeds weer hoop. Maar dat is er dus niet meer. Hij staat er niet achter dus houdt het op.
    Succes allemaal met zwanger worden!! Hoop dat het jullie allemaal snel zal lukken

4. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Nee joh, Brigit, dat ga je toch niet menen?? Hoe kan dat nou? Wat zijn zijn argumenten? En wat jammer dat hij jou dan wel hoop heeft gegeven!
    Heeft hij dit nooit eerder aangegeven?
    Meid, wat ontzettend rot dit!
    Ga je echt meteen weg?
    Misschien kunnen we je proberen te steunen? Of vind je dit te lastig in dit groepje?
    Heel veel sterkte, en ik snap zeker dat je boos bent!

5. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #565 Brigit, 8 feb 2015
    Laatst bewerkt: 8 feb 2015
    Dank je, lief van je.
    In 2013 was ik ook zwanger, dit is helaas een MA geworden. Ml was tijdens die zwangerschap niet zo lief voor mij. Onze relatie is daarna ook een hele tijd heel slecht geweest. We zijn in therapie gegaan en nu gaat het weer goed. Omdat ik zo misselijk was en hij hele vervelende dingen had gezegd zei ik toen voor de curretage dat ik geen 2e meer wilde. Nadat we een hele tijd in therapie waren geweest en het weer goed begon te gaan (en hij zijn fouten heeft toegegegevn tijdens die zwangerschap) zag ik het toch wel weer zitten en dit bij hem aan gegeven. Hij zei niet gelijk dat hij niet meer wou, maar hij twijfelde. Ik heb hem alle tijd gegeven want ik vind dat je er beide voor moet gaan, niet alleen ik. Vanaf toen heb ik steeds gehoord misschien, of nee hij wou niet meer. Of misschien enz enz. Nu in december goed met elkaar gesproken en tijdens nieuwe verzekering uitzoeken had hij gezegd dat ik wel verzekering moest hebben met kraamverzorging ed want in 2015 zouden we er voor gaan. Ik dus helemaal blij.
    December en januari zou het nog niet worden waarschijnlijk daarna. Nu is het dus februari en heb ik hem vandaag aangegeven dat ik graag wil weten waar ik aan toen ben. Kunnen we nu beginnen of pas over paar maanden. Toen zei hij dat hij het gezinnetje wel compleet vind zo. Het liefste wil hij het hierbij laten en hij zou er alleen voor gaan voor mij. En tot slot zei hij dus dat hij eigenlijk niet meer wil.
    Nou ja je begrijpt dat ik boos ben geworden en kon niet meer stoppen met huilen. Nee, ja, nee, ja pff ik word gek van die onzekerheid. Maar goed onzekerheid was weg, hij wou niet meer.
    En reden, financien. Hij is bang dat we het niet redden. Ook bang hoe de toekomst eruit gaat zien voor onze kinderen. Hij heeft sinds september nieuwe baan en dat begint nu pas goed te lopen.
    Heel lief van hem, maar ja wie is er niet een keer bang voor de toekomst en elke generatie heeft die angst wel gekend denk ik. Maar goed, ik maak mij heus ook wel zorgen daarover. Maar dat neemt mijn wens niet weg. Ik denk dat het uiteindelijk wel weer goed komt in nederland, heeft even zijn tijd nodig.

Net weer even met elkaar er over gesproken en hij wil even tijd om over alles na te denken. Vooral over wat ik allemaal gezegd heb, dus hij heeft veel om over na te denken. ;)
    Hij zei net ook we hebben alle spullen nog van onze 1e dus dat hoeven we niet meer te kopen. Net alsof hij dat nu net ineens pas beseft.
    Pff nou ja ik weet het dus nog even niet, we wachten het maar weer even af.

Ik vind het idd moeilijk om hier mee te blijven kletsen terwijl wij niet meer voor een 2e gaan. Het ziet er naar uit dat ik toch nog even blijf, al weet ik echt nog niet hoelang ik dit nog vol hou. In augustus word ik 39 dus zoveel tijd heb ik ook niet meer, dat speelt helaas ook nog eens een rol.

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Sorry voor mijn warrige berichtjes gister dames. Was duidelijk heel emotioneel. Nu nog maar ja het moet even slijten.
    Mijn man is een echte doemdenker, ziet echt met alles beren op de weg. Ik probeer hem de positieve dingen in het leven te laten zien en het gaat gelukkig al beter. We zijn nu al 2 jaar welles/nietes spelletjes aan het doen en ben het nu echt zat. Moedeloos word ik er van

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Brigit wat naar en verdrietig dat je man ineens niet meer wil. Ik weet niet zo goed wat te zeggen ik hoop dat hij over een maandje anders denk en er toch voor wil gaan.

lissl al stiekem getest

Hier was de test echt negatief ik heb hem in alle standen bekeken en uit elkaar gehaald. Ik ben nog nooit zoveel dagen overtijd geweest. Ik wacht nu op mijn menstruatie

8. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Wat vervelend voor je! Ik hoop dat je jullie er toch samen uitkomen.

9. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    @Brigit: gelukkig dat hij nu wel even na wil denken over waar jullie het over gehad hebben. Hoop heel erg voor hem dat hij bijdraait. En deze argumenten hoor ik vaker, met name het financiële. Maar dan te bedenken dat Nederland in de top 10 rijkste landen valt..
    Fijn dat je nog even blijft! Schrijf alles lekker van je af als je er behoefte aan hebt.

@Minimuis: Nog steeds niet ongesteld? Heb je nog een keer getest? Wat vreemd!

Nee ik heb nog niet getest. Ook nog geen behoefte aan, vorige periode kon ik het niet weerstaan maar nu hoef ik geen enkele moeite te doen om het te weerstaan.
    Heb ook niet echt klachten ofzo. Af en toe beetje buikpijn/steek, dat is alles. Dus ik zie het allemaal wel. Wacht minimaal tot vrijdag.

10. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden!! Sorry voor mijn afwezigheid, maar enorm druk geweest, veel ziekenhuisbezoekjes gehad afgelopen week. Opa en schoonvader in het ziekenhuis :( Gelukkig met beide nu goed!

Lissl, meis wat ben je toch druk! Gelukkig doen jullie het samen en heb je straks een prachtig huis!!! Wel fijn dat het goed afleid van het zwanger worden :D. Duim voor je!!!

Birgit, meis ben er stil van!!! Wat oneerlijk... Snap heeeeel goed dat je boos en verdrietig bent!! Hij moet eerlijk tegen je zijn. Ik hoop toch dat jullie er samen uit komen. Dikke knuffel!

Sunshine, bij jou komt je NOD ook in zicht!!! ;)

Olakidee, wat een rotopmerkingen!! Ik herken het helaas heel goed... :( zit je echt niet op te wachten!!! Je bent je kindje kwijt, hoe klein het ook nog was!!! Dikke knuffel!

Minimuis, ik had zooooo gehoopt hier nu een mooie test te zien!!! :( Hopelijk zet je ongi snel door, of nog beter, je snel een mooie test hebt! Dit is niks.

Hier volgens mij mijn ei al gehad, is snel deze maand! Geen testen gebruikt, maar voel hem altijd goed. Ga mijn banner niet aanpassen, anders ga ik weer aftellen :p. Misschien "vergeet" ik het nu een beetje :D;).

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    @minimuis balen zeg, had wel goede hoop omdat je al zover over tijd was. Ik hoop dat je snel ongi word en weer weet waar je aan toe bent.

@lissl oeh spannend. Wat goed van je dat je niet test, zo respect voor. Haha ik kan het echt niet!

@birgit, tjeezus wat een verdrietig verhaal. Ik zou ook zo gefrustreerd zijn. Vind het ook zo jammer dat mensen vaak bang zijn voor de financiën. Zou toch geen reden mogen zijn. Hoop echt dat jullie er als nog uit komen en dat er nog een tweede mag komen.

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hey lieve meiden

Bedankt voor jullie steun, echt heel fijn
    Hij zit nu bij psycholoog. We zouden eigenlijk samen gaan maar dat zag ik even niet zo zitten. Hij gaat al zijn angsten op tafel gooien. En zij is anti 2e kindje. Dat gesprek wil ik even niet horen dus. Hopelijk gaat ze nu zijn angsten aanpakken en niet met hem mee praten dat 2e kindje idd niet handig is.

13. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw

Waarom is zij anti 2de kindje dat is toch een beslissing van jullie en niet die van haar zij zou alleen uit moeten zoeken waar de angst vandaan komt en misschien aangeven dat het nu misschien niet verstandig is maar als hij zijn angsten heeft verwerkt er niks is waarom het niet zou kunnen

Hier is eindelijk het einde van deze cyclus inzicht ik verwacht dat het morgen wel door zal zetten.

Vandaag de 2de werkdag merk dat ik nu veel minder er mee bezig ben

14. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Anti 2e kind?? Wat is dat voor vreemds? In jullie geval of in het algemeen?

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    In het algemeen. Bij haar dochter is ze het ook uit haar hoofd aan het praten.

Ik vind als je psych bent je eigen mening er buiten moet houden, maar dat doet ze met sommige dingen niet. Daarom wou ik er vandaag ook echt even niet bij zijn, heb het al moeilijk zat.

Volgens ml heeft ze niks negatiefs over een 2e kindje gezegd. Vanavond gaan we weer praten. Pff weer. Ben benieuwd

Zo en nu is het tijd voor positieve dingen... Kop op meiden met die positieve test!!! :D

16. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    @birgit: lastige situatie! Ik snap dat het moeilijk is als je het over zoiets belangrijks niet eens bent. Zou et ook gek van worden, zeker omdat je zelf wel graag wil. Toch ga ik ook even advocaat van de duivel spelen: kan het ook zijn dat hij steeds ja..nee..ja...nee zegt omdat hij jou niet wil teleurstellen en jij vasthoudend bent? Hoe dan ook. Je moet er wel allebei voor willen gaan, samen. En het moet ook weer niet je relatie verpesten. Lastig..
    Dat van die therapeut snap ik ook niet...
    @minimuis: balen maar beter dan mar doorzeten als je niet zwanger bent.
    @ hier: morgen eerste echo, cd10

17. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Gek dat jullie psycholoog een mening heeft over een tweede kindje, dat lijkt mij niet aan haar.

Hoe gast het op je werk minimuis?

Spannend olakidee!

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Lieve dames. Bedankt voor jullie steun en dat ik mijn verhaal kwijt kon.
    Ml wil nu een jaar kijken hoe het gaat met de financien en daarna voor een kindje gaan. Voor de zoveelste keer uitstel. Ben er klaar mee. Geen idee wat ik nu ga doen maar wil iig even afstand nemen van alles wat met zwanger worden te maken heeft.
    Ik ga jullie dus nu echt verlaten.
    Jullie heel veel succes met zwanger worden en de zwangeren goeie zwangerschap en bevalling, geniet van jullie wondertje strakjes.

19. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk dat je afstand neemt. Wel heel jammer!
    Ik hoop oprecht dat jullie het samen eens gaan worden en er ooit nog een mooi tweede kindje voor jullie zal komen. Sterkte!
    Hopelijk tot ziens op het forum!

20. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wat jammer meis, had graag iets anders gehoord voor jou.
    Wellicht komen we elkaar hier sneller tegen dan je denkt. Ik hoop dat jullie er gauw uit zullen komen. Sterkte! 💋

Deel Deze Pagina