Nee een beetje geelachtig geloof ik. Heb de dag daarna ook nog een dag hele lage zeurderige buikpijn gehad en steken in mijn zij. Daarna was het over. Ben benieuwd of het nou een verlate eisprong was. Dat zou misschien kunnen omdat ik ziek was. Maar normaal gesproken heb ik de ei-sprong al vrij vroeg in mijn cyclus. Omdat het bij ons de eerste ronde is heb ik nog niet zoiets van: sex om zwanger te worden. Natuurlijk wel gedaan de tweede week maar we doen het uberhaupt wel twee keer per week.. En doe verder niks om het te bevorderen. De vorige keer was het zo spontaan dat ik me nu nog geen zorgen maak of het wel gaat lukken. En jullie? Hoever ben jij eigenlijk in je cyclus Simm88? Balen minimuis! Hopelijk de volgende ronde raak!!
Spannend wanneer ga je testen. Volgens mij heeft ziek zijn geen invloed op je eisprong. Hier ook altijd een korte cyclus
Geen idee wanneer ik ga testen. Zou pas volgende week maandag mijn NOD hebben. De buikpijn is sinds gisteravond weer terug en daarna niet weg geweest. Het lijkt me alleen zo vroeg als dit al een symptoom zou zijn. Ik dacht in eerste instantie dat het misschien kwam door al die vette oliebollen met oud en nieuw Maar het is er nu nog. Zien wat de week ons brengt! Ik duim voor jou de volgende ronde! Zou een goed begin van het nieuwe jaar zijn!!
Ik zit nu op mijn vruchtbare dagen volgens de berekening. Vandaag ook al hele dag buikpijn dus ik denk dat ik nu mijn eisprong heb. Hoop dat het raak zal zijn.
Haaay mag k mee kletsen? hebben een zoon van 20 maanden. Nu in ronde 1 na pauze. K maak mezelf al helemaal gek met zogenaamdr symptomen. . Nod is de 11e.. k hoop voor iedereen snel op een brusje!
Oeps! Ik heb bij de zwanger worden clubjes een club aangemaakt voor het gaan voor een tweede, want ik zag geen actief clubje. Die was kennelijk hier Wij gaan ook rustig aan beginnen voor een tweede. Onze zoon is pas 10 weken oud, maar het kriebelde al zo snel weer bij ons beiden! Met de borstvoeding kan het best even duren voor je weer zwanger bent, dus ik wil er nog niet teveel aan gaan hangen. Maar een beetje meekletsen op het forum hoort er toch wel weer bij
Tuurlijk! Spannend Voel je al dingen? Mijn NOD is de 12e! Nog een week wachten! Zo Mamske, dat is leuk! Knap dat je dit aandurft. Ik had wilde het eerste jaar absoluut niet meer aan een zwangerschap denken.. Is het bij jullie allemaal zo soepel verlopen dat je dat alweer durft of ben je zelf gewoon flexibel? Succes iig!
Mijn nod is ongeveer tussen de 12de en de 15de. Ben benieuwd. last van krampen/spierpijn onderbuik en maagzuur vooral s'avonds suc6 allemaal
Wachten jullie met testen of testen jullie al voor nod. Ik heb me tot nu toe steeds in kunnen houden om niet te testen was bij onze zoon wel anders . Alleen in de ronde dat ik zwanger was van hem heb ik pas na nod getest
Lissl, van allebei een beetje. Ik ben wel veel misselijk geweest (tot 23 weken ongeveer) en veel migraine gehad, maar lichamelijk mag ik niet klagen. Ik weet nog niet hoe ik het nu moet gaan doen met de misselijkheid, maar heb er wel vertrouwen in dat je ook daar weer in groeit. Andreake, spannend!! Ik hoop voor jullie allemaal dat 2015 het jaar wordt voor een tweede kindje
Zou het liefst al gaan testen maar mijn NOD is pas maandag 12 januari! Heb alleen echt het gevoel dat het raak is. Vanaf donderdag al menstruatiepijn. heb er niet echt last van maar voel constant een zeurende pijn. En op de één of andere manier moet ik steeds glimlachen als ik dit voel... Ook af en toe steken in mijn borsten maar dat heb ik altijd ook als menstruatiesymptoom. Probeer mezelf in te houden! Morgen is mijn zoontje jarig. Dacht net ineens: zou wel leuk zijn als ik dan een positieve test zou hebben! Maar als hij negatief is is dat niet wat je wilt op een verjaardag. Ga denk ik nog maar even wachten.
ja die misselijkheid sloopt je he.. Daar kijk ik ook echt niet naar uit! Maar het is wel leuk als je kindjes dicht op elkaar volgen. Kunnen ze zich lekker samen vermaken Vind het soms sneu voor mijn zoontje dat hij altijd met mij thuis is
Hoe oud word je zoontje morgen. Ik snap dat je dan niet wilt testen beter even te wachten het is ook nog wel erg vroeg je test zou eerder negatief zijn dan positief je zit nog 7 dagen voor nod
Het is idd nog te vroeg, maar zie ineens overal verhalen voorbij komen van mensen die een week voortijd al gingen testen en er ook positieve testen uitkwamen. Dus het begint wel nogal te kriebelen terwijl ik eerst had bedacht volgende week pas te testen. Mijn zoontje wordt 2 morgen Toen ik zwanger was van hem heb ik pas 4 dagen na NOD getest omdat het nogal onverwachts was en ik niet durfde te testen
Mijn nod ligt tussen de 12de en de 15de januari. Had 29-12 een knallende ovulatietest. Kan niet wachten om te testen. Heb sinds gister las van krampen/spierpijn gevoel in mijn onderbuik en last van maagzuur. Ben benieuwd. Suc6 allemaal
Lissl, inderdaad, als ik ergens geen zin in heb... Maar ja het hoort erbij en ik ben er tijdens de zwangerschap gezonder van gaan eten (kon een hele tijd alleen rauwe groenten hebben). Superspannend voor je zeg... Ik testte bij J. twee dagen voor NOD positief, maar dan wel heel licht Kon toen ook niet wachten... Andreake, ik ben benieuwd. We zouden het gevoel nu wel een beetje moeten kunnen herkennen zou je zeggen... Minimuis, ik weet nog niet wat mijn NOD is Maakt het allemaal erg chaotisch, maar aangezien ik de vorige keer de innesteling gevoeld heb en vanaf 4 weken meteen kotsmisselijk was vertrouw ik er op dat ik het snel genoeg door heb...
Ik heb echt de hele tijd zeurende pijn in mijn liezen.. maar lijkt me nog zo vroeg.. zucht.. me lichaam maakt me gek..