We gaan voor de tweede kindje:)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lissl, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster83

ster83 Nieuw lid

4 feb 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Allemaal,

Lijkt mij leuk om met jullie mee te kunnen praten. Mijn man en ik proberen sinds november zwanger te raken van ons 2e kindje. Iedere maand weer ongesteld worden valt me erg zwaar. Van onze dochter was ik na 2 mnd zwanger. Hopelijk gaat het niet te lang duren want het geeft allemaal veel onrust. Morgen is mijn nod.

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Brigit heel veel sterkte en ik hoop dat je man snel er achter kom dat het financieel haalbaar is.

ster welkom klets gezellig mee

Hier is de nieuwe ronde begonnen eindelijk was er helemaal klaar mee. Mijn werk bevalt goed net of ik nooit weg ben geweest. Ik probeer vanavond even bij te lezen nu zit ik op mijn telefoon

3. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Fijn dat je verder kunt minimuis!!

Misschien moet ik nu maar besluiten me niet meer hier in gesprekken te mengen. Snap dat het niet zo bedoelt is maar een opmerking als " iedere maand weer ongesteld worden valt me zwaar" na 2-3 maanden bezig zijn vind ik moeilijk mee om te gaan. Voor de eerste ben ik 2 jaar bezig geweest met hele hormoonheisa op het eind.. Dat was pas zwaar en verwacht nu een zelfde traject..

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nee niet weg gaan omdat er 1 is die het niet begrijpt hoe esn ander zich moet voelen . Wij hebben er 6 jaar over gedaan ook ik heb deca gonal-f en pregnyl gebruikt dus weet het maar al te goed. Het kan zijn dat ze maar 1 bericht plaats en anders kunnen we vragen om er rekening mee te houden

5. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Ster83! Hopelijk snel een mooie test!

@Olakidee: ik snap je punt. Wat jij meemaakt is zwaar.
    Maar ik snap Ster ook. Als je van je eerste zo snel zwanger bent ga je er bijna vanuit dat dit de tweede keer ook zo is. Terwijl iedereen prima weet dat dit totaal niet het geval hoeft te zijn.
    En dan kan het steeds een teleurstelling zijn. Maar bij jou is het een heel pijnlijk proces wat er waarschijnlijk enorm inhakt.
    Ik zou me voor kunnen stellen dat je het hier op een gegeven moment lastig gaat vinden. Er zitten hier veel dames die bij hun eerste vrijwel direct zwanger waren. Dus wij kunnen het ons niet echt voorstellen hoe het is om zo'n traject te hebben als jij.
    Ik hoop dat je blijft maar ik zou me ook voor kunnen stellen dat het moeilijk is.

@Minimuis: fijn dat je zo lekker kunt werken! Hopelijk daarmee een beetje afleiding! Hoe heeft zoonlief het bij opa en oma?

Hier ben ik het aardig zat. Ben sinds een paar dagen zo enorm moe. Logisch natuurlijk na zo'n verhuizing maar het hakt er nogal in.
    Ik kan mezelf 's morgens amper uit bed slepen! En overdag constant zo'n afwezig gevoel! Naja beetje rustig aan doen en dan zakt het wel weer na een paar dagen denk ik.
    Het hoort er nou eenmaal bij he?

6. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    #586 Sunshine813, 11 feb 2015
    Laatst bewerkt: 11 feb 2015
    Voor iedereen voelt het anders, waarom zou je niet meer mee willen kletsen? Je kan je gevoel niet uischakelen, als iemand het na 3 maanden zwaar vindt dat vindt diegene dat. Ook al vind jij dat diegene zich misschien moet aan moet stellen. Dit forum is juist bedoelt zodat iedereen zijn hart kan luchten. Ik snap dat het lastig is voor je hoor, maar laten we iedereen gewoon in zijn waarde laten.

7. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Lijkt me niet dat ik een ander niet in z'n waarde laat door te zeggen dat ik het daar moeilijk mee heb en daarom misschien liever weg ga hier.

8. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Gevoelens zijn persoonlijk, het zou jammer zijn als je daarom niet meer mee wilt schrijven. Iedereen ervaart zwanger worden op zijn eigen manier.

9. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Misschien ben je wel heel moe omdat je zwanger bent lissl ☺️
    zou het zo leuk voor je vinden nu je het juist niet verwacht!

Overigens vind ik dat iedereen zijn poging tot zwangerschap of zwangerschap anders ervaart en als iemand bij de eerste meteen zwanger was en nu niet kan ik snappen dat zij dit al zwaar ervaart. Maar begrijp me niet verkeerd olakidee wat jij meemaakt lijkt mij inderdaad veel erger. Ik hoop dat niet mee te hoeven maken dat gun je niemand. Maar ik denk dat we elkaar ervaringen moeten respecteren. Vind het zo'n gezellig groepje en we steunen elkaar zo, zou het jammer vinden als je zou gaan.
    Maar als zulke berichten jou te zwaar vallen en je wil daar niet mee dealen kan ik dat ook respecteren 💋

10. ster83

ster83 Nieuw lid

4 feb 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan begrijpen dat wanneer mensen mijn stukje lezen en denken van wat nou zwaar...? Maar hier gaat een lang verhaal aan vooraf, wat ik niet meteen wilde delen. Ik wil niemand voor het hoofd stoten. Ik verlang al 3 jaar naar een 2e kindje maar door omstandigheden was dit niet mogelijk. Nu we er voor gaan wil ik het dan ook zo graag dat het iedere maand weer moeilijk is.

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Geen probleem. Ik vind dat het niet moet uitmaken. We willen allemaal graag een tweede anders zaten we hier niet ;)
    En ik denk dat het voor iedereen een teleurstelling is als het niet gelukt is, of het nu de eerste ronde is of twintigste. Toch?

En dit is niet boos bedoeld hoor meiden! Maar het is hier zo gezellig! Zou zonde zijn als het door zo'n misverstand veranderd! :(

12. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Dat zou wel heel leuk zijn, mijn man zei toevallig vanavond: jij ziet er moe uit! Ben je niet zwanger ofzo? :D
    We zullen het zien.. morgen of overmorgen NOD. Is me niet helemaal duidelijk welke dag.

Verder hoop ik inderdaad dat we gewoon gezellig kunnen blijven doorkletsen, zoals voorheen.
    Ster83: 3 jaar lang wachten lijkt me ook pittig zeg! Wil je er iets over vertellen of hou je dit liever voor jezelf?

13. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Gaan er nog meer meiden testen morgen?

Hier nog geen symptomen, af en toe een krampje maar verder niets. Ik wil iig tot zaterdag wachten met testen.

14. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil ook tot zaterdag wachten als de menstruatie niet komt..

15. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Mijn duimen draaien weer voor jullie!! :D

16. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Haha de mijne ook, het wordt nu wel spannend! Mijn temperatuurd is nog steeds hoog. Normaal gesproken zakt mijn temperatuur vlak voor mijn nog. Maar het kan nog steeds dus ik hoop nergens op.

17. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Spannend :)
    Ben er vandaag wel wat meer mee bezig, hoop steeds geen rood te zien ;) Wel wat klachten maar die kunnen net zo goed betekenen dat er een menstruatie aan komt..
    Als het niet raak is hoop ik wel dat ik snel ongesteld wordt. 4 dagen over tijd net als de vorige keer is niet leuk!

Hoe ist bij jou Sunshine? Heb jij symptomen behalve temp?

18. Lissl

Lissl Actief lid

10 jun 2013
    272
    6
    18
    NULL
    NULL
    Heb overigens sinds paar uur ook menstruatiepijn dus ben bang dat het niet raak is..

19. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Oh jullie maken het spannend . Ik duim voor jullie

20. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Nee niet echt, wel wat zware borsten en wat krampjes maar verder niets.

Deel Deze Pagina