Lissl, ronde 2, tweede kindje, NOD 13 februari ImNicoll ronde 2, tweede kindje NOD 13 februari Sunshine ronde 6, tweede kindje NOD 14 februari Billie, ronde 1, tweede kindje NOD 15 februari Sim ronde 3, tweede kindje NOD 24 februari Noa, ronde 2, tweede kindje NOD 26 februari Loes ronde ? tweede kindje NOD 26 februari Minimuis ronde 5, tweede kindje NOD 7 maart Olakidee ronde 2, tweede kindje NOD ??
Hey meiden, hoe oud zijn jullie? Ik word volgende maand 34 en mijn zoontje is 4. Ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn van mijn leeftijd.
Mijn Nod was trouwens denk ik vandaag al. Omdat ik de vorige keer 4 dagen overtijd was ging ik toen uit van een nieuwe cyclus van 28 dagen maar ik heb normaal gesproken altijd een cyclus van 27 dagen. Dus misschien kan ik er gewoon vanuit gaan dat de cyclus hetzelfde blijft? Ik had nog nooit eerder meegemaakt dat ik 4 dagen overtijd was en ongesteld werd. In ieder geval nog geen menstruatie te bekennen. Wel lichte buikpijn en rugpijn. Ik ben trouwens 24 jaar en ons zoontje is vorige maand 2 jaar geworden.
Ik lees met jullie mee hoor, maar niet altijd tijd om te reageren. ik ben 29 en heb een zoontje van 9 maanden. En nu lekker een weekje vakantie. Ik ga dinsdag testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Fijn weekend allemaal
Nou dan ben ik de oudste haha en ik heb het oudste kindje Morgen ga ik testen meiden, ik heb net testen gekocht. Nog steeds een hoge temperatuur, maar ik wil eerst morgenochtend even afwachten.
Grappig, leeftijden liggen aardig uit elkaar. Maar allemaal hetzelfde doel Hier nog geen rood te zien! Wel nog beetje buikpijn en rugpijn, net als gisteren. En sinds gisteren ook erg pijnlijke borsten bij aanraking. (merkte ik voor het eerst toen ik mijn zoontje optilde en dat pijnlijk aanvoelde). Verder nog erg moe, maar dat kan net zo goed door de verhuizing komen dus ja.. Owja, en sinds een paar dagen heb ik als ik in bed lig nogal last van maagzuur. Maar dat zou, stel dat ik zwanger zou zijn, toch niet nu al kunnen? Vanmorgen testen gekocht maar wil wachten tot morgen. En ik durf niet eens. Sunshine: jij ook sterkte met afwachten! Beetje afleiding voor vandaag?
ja hoor, ik ben aan het leren, dus ik vermaak mij wel. Morgenochtend werken, dus misschien morgenmiddag of morgenavond testen. Ik word al zenuwachtig bij het idee haha Maar als mijn temp morgen lager is dan hoef ik waarschijnlijk niet te testen. Op zich is dat al spannend om op de thermometer te kijken s'morgens En jij?
Haha..ik met mijn grote mond dat ik niet zou testen. Net toch gedaan omdat ik opeens de kriebels kreeg. Zal de foto bijvoegen..zit op 2 dagen voor nod. Zou echt bizar zijn..De eerste ronde terwijl we op onze zoon zo lang hebben moeten wachten. Zit hier alleen op de bank..haha manlief weet van niks. Aaaah..
Zie m ook. Hier zelfde verhaal. Voor 1e 2 jaar hormonen gespoten. En laatst ook spontaan in 1e ronde zwanger, helaas miskraam dus weer aan de spuiten nu . Hoop dat jouwe blijft plakken
Ja ik hoop het ook olakidee. ben echt dankbaar hoor, want weet idd als geen ander dat het allemaal echt geen vanzelfsprekendheid is. ik hoop dat jij ook snel weer het geluk mag hebben voor een positieve test. Geldt voor iedereen hier trouwens.
@Billie:Wat goed! Gefeliciteerd! Mooie test, zo 2 dagen voor NOD. Hoe reageerde je man? @Sunshine: Nog even afwachten dus.. Temperatuur je elke dag? Lijkt me zo'n gedoe Maar wel handig om bij te houden misschien. Ja het is vet spannend om te gaan testen. Ik durf zelf nog niet te testen. Mn nod was gisteren. Maar ben gewoon bang voor een negatieve test. Kan me gewoon niet voorstellen dat het raak zou zijn.. Maar genoeg afleiding ook gelukkig! Veel mensen op de koffie en naar buiten met dit mooie weer!
Ik temperatuur elke dag sinds ongeveer 4 maanden. Alleen op deze manier en in combinatie met clearblue digitale ovluatie testen kan ik mijn "ei" vinden. Maar mocht het nu niet raak zijn dan heb ik in ieder geval al 3 X een cyclus gehad van 29 dagen met op dag 18 mijn "ei" dus dat zou betekenen dat mijn cyclus eindelijk op orde is.
Ja die was echt heel verrast. Hij vindt het te gek natuurlijk! En is heel blij ermee. Morgen een digitale doen. Dat turen naar streepjes vind ik maar niks. Voor jou ook spannend lissl. Ben je al een beetje gewend in je nieuwe huis? Zou fijn zijn sunshine als je cyclus nu op orde is. Voelt veel beter dan dat je zo lang moet wachten! Ik hou jullie op de hoogte van de testen!
Ik zie hem ook ben benieuwd hoe je volgende test is. Nog meer meiden getest. Ik kan merken dat ik weer aan het werk ben heb ineens minder tijd . Onze zoon heeft al 2 nachten in zijn eigen bed geslapen maandagnacht en vannacht gaat de goede kant op
Fijn minimuis dan kun je ook lekker je rust pakken. Hoe bevalt het verder? Hoeveel uur werk je nu? Hier ook dinsdag weer aan het werk na bijna een jaar thuis zitten. Wel 3 uurtjes maar nu aankomende week maar dat vind ik niet zo erg dan kan ik er langzaam weer inkomen. ☺️