Lissl, ronde 2, tweede kindje, NOD 13 februari ImNicoll ronde 2, tweede kindje NOD 13 februari Sunshine ronde 6, tweede kindje NOD 14 februari Sim ronde 3, tweede kindje NOD 24 februari Noa, ronde 2, tweede kindje NOD 26 februari Loes ronde ? tweede kindje NOD 26 februari Minimuis ronde 5, tweede kindje NOD 7 maart Olakidee ronde 2, tweede kindje NOD ?? Zwanger Billie, ronde 1, tweede kindje uitgerekend Okt 2015
Dank jullie wel. ik blijf me verbazen..tis zo bijzonder. Hoop dat we snel allemaal naar een ander groepje kunnen met elkaar!
@ Bilie: van harte! Erg leuk mooi zo als het er ook zo in het venster staat hee! Hier helaas menstruatie doorgebroken Ik baalde echt giga! Snap mijn eigen lichaam echt niet meer! Sinds mijn 11e wordt ik maandelijks ongesteld en ben never nooit overtijd en nu twee keer achter elkaar terwijl dit ook onze eerste twee rondes waren. En het is echt niet dat ik er teveel mee bezig was, had er juist geen tijd voor. Maarja, volgende ronde! @Sunshine: jij al getest? Hoop voor je op een mooie test!
Wauuuuuw wat goed Billie! Gefeliciteerd! 👶💙💖🍼 En dat nog wel op Valentijnsdag ☺️
ImNicoll ronde 2, tweede kindje NOD 13 februari Sunshine ronde 6, tweede kindje NOD 14 februari Sim ronde 3, tweede kindje NOD 24 februari Noa, ronde 2, tweede kindje NOD 26 februari Loes ronde ? tweede kindje NOD 26 februari Minimuis ronde 5, tweede kindje NOD 7 maart Lissl, ronde 3, tweede kindje, NOD 13 maart Olakidee ronde 2, tweede kindje NOD ?? Zwanger Billie, ronde 1, tweede kindje uitgerekend Okt 2015
Wauw, Billie en sunshine, wat een super nieuws zeg!!!!!! Van harte gefeliciteerd meiden!!!! Ik dacht komt even snel kijken (nog steeds erg druk, sorry!!!!) zie ik deze fantastische testen voorbij komen, super!! En ook zo snel, helemaal geweldig!!! Nu duimen dat het allemaal goed gaat, maar daar moet je ook vanuit gaan hoor! Lissl, bah dat is echt balen 😓. Ik moet zeggen dat ik ook goede hoop had toen ik net je berichtjes las.... Tot de laatste 😔. Niet leuk!! Ook heel vervelend dat je cyclus nu zo van slag is! Kan wel hoor, heb ik ook gehad. Is zwaar irritant!! Hopelijk nu de laatste ongi!!
ImNicoll ronde 2, tweede kindje NOD 13 februari Sim ronde 3, tweede kindje NOD 24 februari Noa, ronde 2, tweede kindje NOD 26 februari Loes ronde ? tweede kindje NOD 26 februari Minimuis ronde 5, tweede kindje NOD 7 maart Lissl, ronde 3, tweede kindje, NOD 13 maart Olakidee ronde 2, tweede kindje NOD ?? Zwanger Billie, ronde 1, tweede kindje uitgerekend Okt 2015 Sunshine ronde 6, tweede kindje uitgerekend Okt 2015
Wauuw sunshine ook al zo'n mooi valentijns kado ❤️ Gefeliciteerd 💙💖 Aaah balen lissl, ik dacht echt dat je zwanger zou zijn! Misschien is door de verhuisstress je cyclus zo in de war? Hopelijk issie deze ronde weer op orde en is het raak
Sunshine ook jij gefeliciteerd!! Beide super!! Ik ben benieuwd deze ronde. Had mijn vruchtbare dagen uitgerekend en eigenlijk kloppen ze altijd wel. Heb keer ovulatietesten gebruikt en getempt om te kijken of het ook echt klopte, en ik voel mijn eisprong bijna altijd. Dus daar gok ik op (deed ik ook bij S) maar deze ronde voelde ik mijn eisprong een dag eerder, dat had ik berekent als vruchtbaarste dag. We hebben wel geklust, maar dat was dan 2 dagen daarvoor. Dus ik ben benieuwd haha. We zullen het gaan zien.
Jij ook gefeliciteerd sunshine. Ga jij het al vertellen aan mensen? Wij gaan vandaag langs mijn ouders. Gisteren zo mijn best moeten doen om niks tegen mijn beste vriendin te zeggen. En dat terwijl ze direct aan me vroeg of we al een tweede kindje zouden willen...Pfff...haha.. Tuurlijk is het allemaal nog heel pril. Maar ik wil graag dat mensen het weten dat als het mis zou gaan zij me ook kunnen steunen. En dan hebben ze in ieder geval toch wel eerst leuk nieuws gekregen. Dus een select groepje krijgt t wel te horen al deze weken. Jammer dat je ongesteld bent geworden lissl.
Nee wij gaan het voorlopig nog niet vertellen, ik wil de eerste echo afwachten. We willen er eerst zelf van genieten. We moeten wel opletten wat wij zeggen, ons zoontje van 4 hoort alles en we willen niet da hij het al weet. Gisteren vroeg hij wel uit het niet, mama wanneer krijg jij een baby in je buik? haha
Als alles goed gaat dan is hij al 5 jaar als de kleine wordt geboren. Best wel een groot verschil in leeftijd, maar ook wel weer makkelijker denk ik.