Balen lissl, gewoon blijven proberen. Kan geen kwaad en je weet maar nooit Wat is je nieuwe nod? Brigit ronde 4, tweede kindje NOD 29 mei Loontje ronde 6, tweede kindje NOD 30 mei Loes ronde 7, tweede kindje NOD ?? Minimuis ronde 7, tweede kindje NOD ?? Lissl, ronde 6, tweede kindje, NOD ?? Zwanger Billie, ronde 1, tweede kindje uitgerekend 22 Okt 2015 Sunshine, ronde 6, tweede kindje uitgerekend ?? Okt 2015 Olakidee, ronde 2, tweede kindje uitgerekend ?? Nov 2015 Noa, ronde 3, tweede kindje uitgerekend 2 Dec 2015 Sim, ronde 4, tweede kindje uitgerekend 6 Dec 2015
Idd Simm! Mijn nieuwe NOD is 3 juni! Hoe gaat het met jou? En de kwalen? Is het pittiger nu je er al een rond hebt lopen?
Knuffel voor die nog een rondje verder met me gaan. Morgen een sollicitatiegesprek. Hopen word dit wat. Zal sommige collega's wel gaan missen.
Brigit ronde 4, tweede kindje NOD 29 mei Loontje ronde 6, tweede kindje NOD 30 mei Lissl, ronde 6, tweede kindje, NOD 3 juni Loes ronde 7, tweede kindje NOD ?? Minimuis ronde 7, tweede kindje NOD ?? Zwanger Billie, ronde 1, tweede kindje uitgerekend 22 Okt 2015 Sunshine, ronde 6, tweede kindje uitgerekend ?? Okt 2015 Olakidee, ronde 2, tweede kindje uitgerekend ?? Nov 2015 Noa, ronde 3, tweede kindje uitgerekend 2 Dec 2015 Sim, ronde 4, tweede kindje uitgerekend 6 Dec 2015
@lissl zwangerschap is nu heel anders. Heel erg moe en misselijk. Bij de eerste helemaal niet gehad. Mja ook logisch toen deed ik zittend beroep en had ik thuis "niks" om handen. Nu fysiek zware baan en kleintje rond kruipen waar je hele dag achteraan kunt Maar al met al mag ik nog steeds niet klagen. Zit in een ander topic en daar zijn dames 24/7 misselijk met veel spugen en eentje ligt zelfs hele dagen op bed. Lijkt me helemaal verschrikkelijk! @loontje oeh spannend sollicitatie. Waarvoor solliciteer je? Heel veel succes! Hopelijk krijg je de baan!
Minimuis ronde 7, tweede kindje NOD 23 mei Brigit ronde 4, tweede kindje NOD 29 mei Loontje ronde 6, tweede kindje NOD 30 mei Lissl, ronde 6, tweede kindje, NOD 3 juni Loes ronde 7, tweede kindje NOD ?? Zwanger Billie, ronde 1, tweede kindje uitgerekend 22 Okt 2015 Sunshine, ronde 6, tweede kindje uitgerekend ?? Okt 2015 Olakidee, ronde 2, tweede kindje uitgerekend ?? Nov 2015 Noa, ronde 3, tweede kindje uitgerekend 2 Dec 2015 Sim, ronde 4, tweede kindje uitgerekend 6 Dec 2015
Sorry dat ik wat minder actief ben maar merk dat een beetje afstand me goed doet. Ik heb me wel weer in het lijstje gezet had mijn ei op moederdag zou wel een heel mooi kado zijn maar reken nergens op het zal wel weer lang gaan duren ben ik bang
Doen wat voor jou goed voelt minimuis! Hoop dat deze Moederdag jou dat extra beetje geluk heeft gegeven!
Ha meiden, ik heb de laatste berichten niet eens doorgekregen.. Minimuis, toch niet gelukt deze ronde? Ik heb een vraagje, ik zit nu rond mijn eisprong, die komt meestal wat eerder in mijn cyclus. Maar nu heb ik sinds vannacht als ik naar de wc ben geweest slijmverlies met een paar hele dunne streepjes bloed. En ook heb ik nu wat buikpijn.. Is dit de eisprong ofzo? Ik ken dit eigenlijk niet.. Gisteravond ook gezellig gemaakt dus misschien heeft het daarmee te maken? Kennen jullie het? Fijn weekend allemaal!!!
Bedankt voor de reacties! Ik kende geen bloedverlies halverwege de cyclus ook al is het maar minimaal. Dus ik schrok een beetje. Maar ik ga er maar vanuit dat het de ei-sprong is. Hoe is het hier verder met de wachtbank?
Goe d hoor weer spannend. Vanavond nog wel ff klussen en dan is vruchtbare periode voorbij. Dinsdag 2e gesprek en proef draaien daaruit kijken ze of ik aangenomen wordt.
Weet het nog niet lissl ik zit nu pas dpo 7. Hoe is het verder met iedereen hier nu de laatste week in blijft altijd spannend al zal het wel weer niks zijn