Oh sorry ik dacht dat je in je vorige post bedoelde dat je rond moederdag kon testen.. En omdat je daarna niks had geplaatst dacht ik dat het misschien niet gelukt was. Maar waarom denk je dat het niet gelukt is? Hoe is het op je nieuwe baan trouwens nu je er een tijdje zit? @Loontje: succes!!!
Ik heb de baan!. Super blij moet alleen voor 2 maanden ww aanvragen want sluit niet aan. Krijg een jaar contract.
Wauw super! Gefeliciteerd! Twee maanden ww is niet erg toch. Kun je eerst nog lekker van je vrijheid genieten
Komen weer spannende dagen aan dames! Hoe voelen jullie? Al kwaaltjes of goed gevoel? M'n duimen draaien weer voor jullie!!
Zeker spannend!! Voel alleen helemaal niks. Wel erg duizelig maar komt denk ik omdat ik het druk heb. Andere dames, ik duim voor jullie!! Jij alweer 12 weken! Wow gaat het snel zeg
Het gaat als een malle!! Tweede gaat echt veel sneller, lijkt dan hè Hopelijk sluiten jullie snel aan 😘
Hier nog een week voor nod. Ben bang dat het niets is aangezien ik nu al last symptomen heb alsof ik zwanger ben. Had ik vorige keert ook en toen was het niets. Misschien maar beter nu ff niet ivm met andere baan. Maak me gewoon weer overal zorgen over.
Waar maak je je zorgen over meid? Hier ook net een nieuwe baan toen ik zwanger werd. Ben half februari begonnen. Maar mijn baas reageerde heel enthousiast. En ik mag gewoon blijven en krijg straks verlof Laat je dromen niet gaan!
Maak me zorgen over nieuwe baan en zwanger worden. Zo veel zin in om daar te beginnen. En hoop dat eventuele zwangerschap dat niet in de weg zal staan.
Loontje gefeliciteerd met je baan ik snap dat je het erg moeilijk vind om hier een juiste beslissing in te nemen. Ik ben zelf gestopt toen ik een nieuwe baan kreeg maar na een gesprek daar zijn we weer verder gegaan uiteindelijk duurde het nog 4jaar voor s geboren werd. Ik kan je maar 1 advies geven doe wat voor jou het beste voelt weg de voors en tegens af en maak vandaar uit je plan op. Heel veel succes
Van harte Loontje, met je baan! Erg leuk! @Minimuis: hoe is het? Jouw datum zijn we alweer voorbij! Iedereen fijn pinksterweekend gehad? Hier nog ruim een week tot Nod. Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten en niet aan te denken. Ook hebben we deze keer wat makkelijker gedaan met klussen. Iedere keer alles plannen is niet leuk. Dus niet om de dag geklust maar gewoon als we zin hadden. Kan toch ook geen maanden zo door gaan? Jullie wel?
Hee sorry hoor, mijn pc heeft nogal kuren en stuurt andere berichten niet door.. ik zie nu pas de afgelopen berichten van Minimuis en Loontje. Sorry dat ik er nog naar vroeg Minimuis! Had het echt niet gezien!
Heb je vaker zulke lange cyclussen dan Loontje? Hoop op een positieve test voor je aankomend weekend!