@Minimuis: oke, leg je er voor je gevoel dat teveel druk op? Ik vind het knap als je dat kunt! Maar lijkt me wel heel moeilijk. We hopen natuurlijk nog steeds op een tweede kindje voor je! We blijven duimen!!
Nou je hebt idd gelijk, dat wist ik niet.. bij mijn eerste zwangerschap ook gewoon gegeten Ahg ja, op een gegeven moment kun je niks meer eten! Een keertje zondigen lijkt me niet zo heel erg. Alcohol en roken ben ik wel helemaal op tegen in de zwangerschap maar dit soort dingen ben ik iets makkelijker in.. Hoe is het hier verder? Ik heb a.s. maandag eerste echo! Ben vandaag 8 weken! Vind het zeer spannend, veel meer dan eerste zwangerschap. Toen was ik best naïef, achteraf gezien..
Ik herken het! Vind deze zwangerschap ook veel spannender. Nu inmiddels niet meer omdat ik hem goed voel enzo. Maar ik was in het begin ook heel bang! Wij hebben dinsdag weer een echo. Laat maar weten hoe het ging.
Wauw je bent alweer 30 weken! Wat gaat het snel! Ben benieuwd naar hoe de echo was. Is die standaard bij jullie met 30 weken? Hier gisteren een hele mooie echo gehad! Hartje klopte heel mooi snel en de baby lijkt ook een week ouder gezien de grootte. Maar volgende keer kunnen we dat nog beter zien. Had ik met de eerste precies hetzelfde, die bleek ook een week ouder. Maar ik ben erg opgelucht. Was zo zenuwachtig! Nu kan ik voor mijn idee de misselijkheid ook wat beter aan, nu ik zeker weet dat er echt iets zit en dat het hartje klopt. Helemaal opgelucht!
Mooi om te horen dat je een goede echo hebt gehad. Is al heel wat als dit er goed uitzag toch. Tenminste dat vond ik wel. Ik heb een extra groeiecho ivm overgewicht maar nu weet ik niet of die met 30 of 34 extra was. Je hebt hier iig standaard een groeiecho en liggingsecho met 36 weken. Echo zag er goed uit, loop week voor op schema. Alleen ligt ie nu nog wel in stuit, dus het is te hopen dat ie nog goed gaat liggen. Maar vk zei dat ik me niet druk moest maken want dat ie nog alle ruimte heeft.
Alles goed met iedereen? Ik heb het een beetj druk op mijn werk. Valt me een beetje tegen. Ben best veel moe maar is het leuk werk. Woensdag alweer 20 weken.
Oh super proficiat! 💙 En hadden jullie al een zoon of een dochter? Wat gaat het toch snel hè!