Hoi allemaal, Wie is er net als ik in de 2e helft van 2015 gestopt met de anticonceptie? Ik heb zelf in augustus mijn laatste pil ingenomen en had 31 aug mijn eerste dag van menstruatie. Zit nu dus in mijn eerste ronde, geen idee hoe lang die gaat duren, ga dit dus uitvinden op het moment. Het lijkt me leuk om met andere meiden contact te hebben die rond de zelfde tijd zijn gestopt met anticonceptie. Wij gaan voor ons eerste kindje. Zo kunnen we elkaar steunen, advies geven en gezellig kletsen. Liefs Rianne
Hoi hoi, IK ben half augustus gestopt met de pil (heb hem maar 6 weken geslikt). Ik dacht in het weekend van 29 augustus mijn eisprong te hebben gevoeld en waarschijnlijk was dat ook zo, want zie mijn banner Het is voor ons het 2e kindje, onze dochter is 20 januari geboren.
He Elsa, Dat is snel! Fijn zeg! Hoe voel je je? Ik voel vanalles, maar kan net zo goed ontwenning van mijn pil zijn of het in mijn hoofd halen van een zwangerschap door t lezen. Heb al een paar dagen hoofdpijn, en van binnen voelt t alsof er wat gebeurd. Zegt nog helemaal niks want als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben had ik maandag m'n eisprong, rondom maandag hebben we wel geklust (zouden we eigenlijk nog veilig doen aangezien ik nog wacht op uitslagen van darmonderzoek en advies was te wachten tot dat allemaal goed was) Maar ja moet dus nog tot volgende week maandag wachten tot ik meer weet of kan testen, heb nu ook nog vakantie dus kan je er mee mee bezig zijn, over denken enz. Al weet ik echt wel dat het een tijdje kan duren voor t zover is. Ach ja afwachten maar en duimen!
Hoi! Ik ben gestopt in juli. Ik heb inmiddels 2 menstruaties gehad. De eerste menstruatie kwam precies gelijk als tijdens mijn pilgebruik, maar volgens mij is dit normaal. De 2de menstruatie kwam na 35 dagen. Wij hopen in januari voor een eerste kindje te gaan. Ik heb me nog niet zo verdiept in eisprong/cyclus etc.