1ste kindje ongepland, nu gaan we voor nr. 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wemels, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wemels

Wemels Nieuw lid

24 sep 2012
    2
    0
    0
    Toen ik onverwacht zwanger raakte van onze dochter, kenden mijn man en ik elkaar net een maand.
    Inmiddels hebben we een prachtige drukke springboon van 3, met mooie rooie krullen.
    We zijn pas verhuisd naar een nieuwbouwhuisje en alle kamers zijn af en ingericht, behalve 1..
    We hebben kortgeleden besloten dat daar maar eens verandering in moet komen en dat het een mooie kamer zou zijn voor een babybedje!
    We zitten inmiddels in ronde 2 en ik vind het echt onwijs spannend allemaal. Juist omdat we bij de eerste zoveel onzekerheid hebben gehad, er niet bewust mee bezig waren en er niet op de manier van hebben kunnen genieten zoals je bij het krijgen van een kindje graag zou willen, vind ik het nu enorm spannend om er voor te gaan.
    Ik kan niet wachten om elkaar in de armen te vliegen bij een positieve test, het geweldige nieuws op een leuke manier aan iedereen te vertellen en onze dochter op de komst van een broertje of zusje voor te bereiden!
    Zijn er nog meer meiden die na een eerste onverwachte zwangerschap, die door veel mensen niet positief werd ontvangen en daardoor ook deels niet positief werd beleefd, nu voor een 2de kindje gaan en enorm veel zin hebben om het deze keer heel bewust mee te gaan maken en te genieten?

Deel Deze Pagina