vraagje?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlin88, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden!

ik had even een vraagje.. zit nu op dag 24 van mijn cyclus (cyclus 28 dagen) heb last van mijn borsten als er maar iets tegen aankomt doet het ongelooflijk zeer en ben ook erg misselijk beetje in de war kortom heb het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn deze ronde.. zelfde symptonen als bij mijn dochtertje. alleen als ik s'morgen wakker word en s'avonds ga slapen heb ik een soort van lichte menstruatiepijn sinds 3 a 4 dagen.. normaal geen last van zou dat kunnen zijn dat mijn ongesteldheid er dan toch aan komt of heeft iemand dat vaker mee gemaakt?? t komt eigenlijk op de momenten dat ik rust heb??

ik weet dat een zwangerschaps test uitsluitse geeft maar daar moet ik nog een paar daagjes mee wachten dus was benieuwd of iemand dit ook heeft gehad..

gr charlin

2. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Hey, ja ik had in het begin ook wel soort van menstruatiepijn...en last van boobs en af en toe misselijk... Spannend hoor!!! Hoop voor je dat het raak is...

3. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met je zwangerschap!!

had jij dat met name ook op de momenten wanneer je lichaam rust had?? oh ja erg he die borsten haha hopen dat het voor een goed doel is! succes!

Deel Deze Pagina