Hoi hoi @loes; Heb je een leuk weekendje gehad? Leuk dat je er weer bent. je bent vast weer blij dat je je zoontje weer ziet, maar af en toe even weg met je vriend is ook heerlijk! Je bmi is idd wat aan de lage kant maar als jij je er lekker bij voelt dan is dat toch prima. Ik kan me voorstellen dat dat lastig kan zijn af en toe met broeken kopen. zelf heb ik er ook wel last van maar meer omdat ik wat stevige benen heb. Ik heb zelf vroeger veel gesport, maar door mijn aandoening lukt dat helaas bijna niet meer. En ik hou van lekker eten dus dan komen de kilootjes er ongemerkt aan. wel merk ik dat het zomer word ik echt behoefte voel om te gaan lijnen. Maar een vriendin van me zei dat ik dat niet moest doen omdat er anders afvalstoffen vrijkomen en dat is niet goed voor de zwangerschap.en ik hoop niet dat ik tijdens de zwangerschap ook nog veel ga aankomen! Maar gewoon lekker genieten als het zover is. En tot tijd natuurlijk ook!
Ik ben 1.65 en weeg 64kg. nette bmi. Ben opzich een fanatieke sporter... sinds wij zwanger proberen te worden ben ik "gestopt" met sporten en ben ik van 60kg naar 64 gegaan... Dit is vanaf november tot nu.. best wel erg eigenlijk! Maar sta nu al een maand stil, hopelijk zo volhouden haHa. NLJH oh dit wist ik niet! Ik heb in februari op 11dpo ook positief getest! Mini tuurstreepje! Ongi toch door gebroken en geen streepjes meer gezien... Ga echt duinen voor ons allemaal voor een dikke streep die blijft!!
Hihi bedoelde niet lastig broeken kopen met mijn postuur. Ik weeg misschien niet zoveel maar ben geen hele dunne. Bedoelde lastig broeken kopen omdat ik niet weet wanneer ik zwanger word. Of jullie dat herkennen? Iets leuks zien en dan bedenken hoe je dat gaat dragen als je zwanger blijkt te zijn.
Ooh jazeker! Heel leuk truitje gekocht laatst voor bruiloft van mijn nichtje in September. Kon hem echt niet laten liggen!! Maar goed, denk ik weet niet of ik hem dan wel of niet aan kan haha, ligt er aan he
O haha, bedoelde je dat zo! Excuse moi... ik had al wel naar positiekleding gekeken maar kan me er gewoon nog niks bij voorstellen. Ik denk dat ik eerst daadwerkelijk zwanger moet zijn, ben soms veel te bang dat als het niet gaat lukken om 1 of andere reden dat ik mezelf alleen maar blij maak met een dode mus als ik daarmee bezig ga.wil het echt bewaren voor dan. maar zwangerschapsbroeken hebben ze toch wel in iedere maat loes, er zit vast wel iets voor je tussen, ik ben zelf meer een jurkjes type. Wat ik in de kast heb liggen rekt vast wel mee. Maar misschien koop ik ook wel een paar positie kledingstukken. Maar ga er niet teveel in investeren want je kan er maar zo kort gebruik van maken.
Ik heb nog positie kleding van mijn zoontje, maar had die pas vanaf de 20 weken nodig. Eerder kon ik mijn eigen kleding gewoon nog aan. Was echt heerlijk hihi. Ik koop nu ook nog niets. Soms zie ik wel een leuke positie broek oid, maar leg het dan weer gauw terug.
Goedemorgen meiden! Wat een leuk onderwerp; kleding kopen voor zwangerschap. Heb daar zelf eigenlijk nog niet zo bij stil gestaan hihi.. En dus ook nog niks gekocht; hoop het wel snel te mogen gaan doen! Qua bmi: ik ben 1.67 en weeg 58 kg. Opzich prima maar zou wel wat kilo's kwijt willen.. Heb 8 jaar lang topsport turnen gedaan, toen was ik net een bodybuilder qua lichaam haha. Dat hoef ik absoluut niet terug alleen zou wel ietsjes gespierder willen zijn dan nu. Het stomme is alleen dat ik geen enkele sport leuk vind Fitness vind ik saai en teamsporten is ook niks voor mij na al die jaren individueel gesport te hebben. Ga binnenkort maar eend zwemmen kijken wat ik daar van vind haha. Hebben jullie nog tips qua een leuke sport?! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? Ik ga vanmiddag met vriendlief en vrienden van ons lunchen, daarna even plantjes in de tuin zetten en savonds niet zoveel op de planning staan nog. Morgen ga ik met vriendinnen naar de voorpremiere van de film de ontmoeting in Ede. Lekker weekendje dus! Jullie? Hoe is het met de kwaaltjes? Hier niet echt last ofzo Wel een hoge temp vanmorgen terwijl gister een lage temp had tenopzichte van de overige dagen... Geniet van het weekend!
Paardrijden? Leuke dag ga je tegemoet! Ik vanmiddag werken en vanavond komen familie en vrienden deze kant op voor vriendlief zijn verjaardag!
Leuke plannen allemaal zeg! Ik ga vandaag een eindje fietsen met vriendlief op onze nieuwe fietsen morgen komt de zus van mn vriend langs en gaan we gewoon wat chillen. mijn temperatuur is nog steeds hetzelfde. Hoop dat hij hoog blijft! En een leuke sport? Vind ik lastig! Misschien skeeleren? Heb ikzelf ook een tijd gedaan en dan ben je ook lekker buiten. rosa veel plezier met de verjaardag! En we komen steeds dichter bij onze nod..spannend...spannend! Hoop zo dat we allemaal zwanger zijn! Of wie van ons als eerste... het kan mij niet snel genoeg gaan, heb er zooo'n zin in! Fijn dagje allemaal ladies!
Ladies Ik voel me niet echt goed Haha. Heb last van darmen die rommelen, pijn in heel mijn rug, beeje weeïg misselijk.. af en toe een steek in mn tiet, echt een opgeblazen gevoel en net zat ik en ineens voelde ik dus echt een hele grote plop in mijn buik... schrok er best van Haha! Weet niet of ik het droom of juist niet.. Wil ik dit allemaal voelen? Ik weet het niet... 7dpo
Ha Rosa, wat fijn dat je je zo voelt, haha. Zwanger??? We zullen het bijna weten! Ik ben ook moe, beetje chagerijnig. Vanavond gaan we uit eten, ik neem lekker een wijntje.
Hi Hi! Hier rugpijn en "last van slijm" hihi sorry Verder af en toe steekjes maar thats it.. Jij dan Silvia? En de rest van de ladies uiteraard
Met mij is alles helaas prima, haha. Voel me nog steeds kiplekker! Is dat een slecht teken? nljh, rugpijn en slijm..hmmm zou het zo zijn?rosa had ook al wat klachten. Jullie zitten allebei in ronde 4 Geloof ik. Het word steeds spannender!. Nog 8 dagen voor nod... Ik ben even suprise suprise aan het kijken. En jullie?
Neeee dat zegt echt helemaal niks! De een voelt van alles en is niet zwanger de ander wel, en weer een ander voelt niks en is zwanger.. Zegt helaas allemaal niks tot we een test in handen hebben hihi.. Ik kan officieel vanaf de 19de testen maar wil op de 18de al een testje wagen. Wanneer ga jij testen Silvia? Is dat een leuk programma surprise surprise? Nog nooit gekeken eigenlijk. Wij kijken nu the voice kids altijd leuk hihi..
Hoi nljh, the voice kids is ook leuk inderdaad! Surprise surprise is ook wel leuk. Lijkt een beetje op de oude surprise show van henny huisman van vroeger. Daarin verrassen ze allerlei mensen. Oh gelukkig dat geen symptomen hebben ook niet alles zegt. maar ik ben ook niet misselijk ofzo, maar wat niet is kan nog komen! Dus jij gaat de 18e testen? Ja ik denk dat ik ook de 18e of de 19e ga testen. Welk merk test ga jij gebruiken? Ik heb er nog een aantal in de kast liggen, haha. Zelfs van de action, geen idee of die betrouwbaar zijn (zal toch wel)
Oh dat klinkt wel leuk! Ga maar eens een aflevering terug kijken van de week! Ik ben ook niet misselijk hoor! Maar ook dat zegt niks, en wat je zegt klopt helemaal wat niet is kan nog komen. Misschien worden we over drie dagen wel kotsmisselijk wakker hahaha! Kijk dan testen we bijna tegelijk hihi! Ik heb hier ook nog action liggen, en Kruidvat 2 voor 5,-. Denk dat ik eerst de Kruidvat test pak en daarna de action.. Action testen zijn volgens mij echt prima hoor!
Even snel tussendoor! Jullie testen dus op 13dpo? Ik zat te twijfelen of ik 10dpo is ga wagen.... denk dat ik het op die dag toch niet kan laten!! Heb hier ook de kruidvat 2v5 liggen en een CB digitaal voor het geval ik een duidelijke streep zie!