Jaa ik twijfel nog of m'n eisprong nou 3,4 of 5 april is geweest. Ik ga uit van 5 april dus dan zit ik idd op 13DPO als ik test op 18april. Haha ja een testje extra kan nooit kwaad als je er niet teveel aan vast houd uiteraard omdat het over 4 dagen ineens anders kan zijn, zowel positiever maar helaas ook negatiever als hij op 10dpo positief aangaf en je uiteindelijk toch ongesteld wordt. Zolang je dat in je achter hoofd kan het geen kwaad! Als je idd niet constant test met CB (die kregen zijn zoooo duur) kost het ook niet zoveel. Je laat het ons wel weten he haha!!
Voor de temperatuurders onder ons; hoe is het met jullie temperatuur? Die van mij was vanochtend 0,2 graden lager dan de dagen hiervoor. Hoop wel dat hij hoog blijft. (Het stofje progesteron houdt een zwangerschap in stand. Hierdoor blijft je temperatuur hoger. Als het progesteron weer wordt afgebroken, daalt je temperatuur weer en ben je dus niet zwanger). Misschien is een korte temperatuursdaling een innestelingsdipje? Maar eerlijk gezegd heb ik ook niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik voel me gewoon niet zwanger ik heb echt het idee dat als ik zwanger zou zijn ik dit wel zou voelen( intuitief).maar dat gevoel ontbreekt dus) Hoe is dat bij jullie. Voelen jullie je zwanger?
Dag dames, ik kom net terug van mijn vrienden weekend. Heerlijk weekend gehad, lekker gegeten en wijntjes gedronken. Ik heb geen kwaaltjes, maar daar heb ik ook geen tijd voor gehad dit weekend. Denk dat kwaaltjes pas komen Na een positieve test, is nu wel erg vroeg om kwaaltjes te hebben moet nog een week.
Hey loes, welkom terug! Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad en lekker hebt genoten. Nu weer op naar een drukke werkweek? Kwaaltjes komen inderdaad later misschien wel, maar voor die tijd inderdaad zo vaak mogelijk genieten!
Fijn loes dat je een goed weekend heb gehad! Geen kwaaltjes wil inderdaad niks zeggen! Ik ben gaan uiteten met mijn vriend ook nog voor zijn verjaardag! Heb eigenlijk heel de dag wel een beetje buikpijn... Gisteren op het feest van mijn vriend, zegt een vriend van ons: "Och doe toch is niet zo flauw en drink een wijntje, je drinkt namelijk nooit meer iets van alcohol!!". Ik zeg "nee dat klopt! Sinds ik hier woon (5 jaar) drink ik al geen alcohol meer, dus ook niet nu want dan sta ik na 1 wijntje al raar te doen en ik wil overzicht in mijn huis houden!" Daar heb ik me mooi uit gepraat! Jullie goed weekend gehad?
Haha daar heb je je zeker goed uitgepraat Rosa! Loes welkom terug en leuk dat je zo'n fijn weekend gehad hebt! @Sylvia; ik denk dat je niet altijd alles al voelt vanaf eisprong of een paar dagen daarna.. We moeten bijna allemaal nog (minimaal) een week tot NOD dus alles kan nog komen! Hou hoop meis! Hier zit het weekend er ook weer op! Lekker weer geweest en lekker relaxt weekend gehad met vrienden. Qua sympthonen; af en toe krampjes / steken en wat me op valt is dat ik vanaf eisprong al stijve tepels heb Sorry haha! Borsten zijn verder niet gevoelig ofzo, dit heb ik ook nooit tijdens een menstruatie dus misschien zijn mijn (.) (.) nou eenmaal niet zo gevoelig haha. Maar de stijve tepels vielen me wel op, niet dat ik er last van heb ofzo maar ik merkte het wel op.. Ook lijk ik meer adertjes te zien lopen op m'n borsten.. Temp is nog steeds hoger 37,2 maar ik voel me ook kiplekker dus heb geeeen idee of er zich iets aan het nestelen is ja of nee. Ik hoop het van harte, ook voor jullie ladies! Slaap lekker alvast en een goede week gewenst voor iedereen! Aan het einde van de week kunnen de eerste gaan testen!! Wie test wanneer of denkt wanneer te gaan testen? Misschien leuk om bij te houden?!
Misschien dat ik 10dpo (dinsdag dus) wel een testje wil wagen... Misschien dat ik op het moment zelf het plasje wel weg gooi, dat zou ik wel erg knap vinden Maar kan het toch niet laten denk ik zo! Denk dat ik me morgen vroeg al moet inhouden haha!
Goed idee om een lijstje te maken nljh! Ik ga 19 april testen Een nieuwe week is weer begonnen en het word nu inderdaad spannend! Het duurt nu niet lang meer voordat we zullen weten wie er zwanger is en wie er door gaan naar de volgende ronde! Qua symptomen denk ik dat rosa en nljh een goede kans maken! Maar misschien zeggen symptomen idd niks, en maken we allemaal uiteindelijk even veel kans. Meiden, voor wie er moet werken, werkse alvast! En voor iedereen een fijne dag gewenst!
Ik een dagje eerder; 18 april hihi! Sympthonen zeggen helemaal niks.. Als ik ook verhalen lees van meiden op het forum; de een voelt alles en is uiteindelijk goed voor de gek gehouden door haar lichaam en de ander voelt niks en heeft een knal positieve test hihi! Dus tot nu toe test lijstje; 13 april Rosa 18 april NLJH 19 april Sylvia
Spannend, nog een week en dan weten de meeste het wel. Hier bij mijn zoontje helemaal geen symptomen gehad, helemaal niets! Alleen de menstruatie bleef uit. Ik denk ook niet dat dat bij mij zal gebeuren dat ik symptomen heb van te voren. Maar 10 % heeft symptomen van te voren van een zwangerschap. Daar hoorde ik toen niet bij en nu ook niet denk ik haha.
Vervroeg mij ook maar naar 18 april voor het testen nljh, haha. hoe eerder hoe beter! Ik heb mijn ei de 4e of 5e gehad dus dan kan ik de 18e toch wel testen. En inderdaad loes, zo te lezen hebben meer mensen eerder geen dan wel symptomen, dus het zegt niets! En als je de vorige keer geen verschijnselen hebt gehad in het begin van je zwangerschap, dan heb je die nu misschien ook niet. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik moet alleen vanavond nog even werken, voor de rest een rustig dagje, misschien vanmiddag ook nog even werken.
Jaa dat kan zeker Sylvia! Ik heb namelijk precies hetzelfde qua eisprong. "Ergens" tussen 3 en 5 april gesprongen dus testen op 18 april is misschien zelfs al na NOD! Lijstje; 14 april Rosa 18 april Sylvia & NLJH Spannende week meiden!! Lekker een rustig dagje Sylvia! Ik ook eigenlijk, ga de tuin voorjaar klaar maken denk ik, lekker weertje voor en aangezien er super mooi weer aan komt moet alles er wel leuk bij staan hihi! Vanmiddag ga ik even met een vriendin mee kijken naar turnen van haar dochtertje; smelt smelt haha!
Dankjewel nljh voor het aanpassen! En wat een leuke dag ga je tegemoet zo te horen, allemaal leuke dingen doen. en de tuin summerproof maken, leuk!
Haiii Meiden, Sorry voor het afwezig zijn! Ik heb even een weekend de computer dicht gelaten en genoten met mijn hondje & mannetje <3 lekker wandelen, van het zonnetje genieten en uren in bad (dat laatste uiteraard zonder hond hihi).. Ik heb gister een test gedaan 3 dagen voor mijn NOD dag met een action test, misschien niet zo handig maar kon het niet laten... Er was geen verticale lijn maar een vage horizontale lijn (heb ik dus nog nooit gezien!). Maar dat zal wel niks zeggen.. Ik voel verder niet veel eerlijk gezegd. Hoe is vandaag met jullie? Knuffel..
Hoi Sylvia, Nee ik heb hem weggegooid. Ik denk dat het niks betekend.. ik heb al veel testen gedaan maar een horizontaal streepje heb ik echt nog nooit gezien hihi. Dinsdag nieuwe ronde! Morgen is Rosa als eerste... Spannend