Heb mezelf kunnen inhouden vanmorgen! FSL die is inderdaad dan negatief! Jammer! Morgen nog een keer proberen! Sylvia al die symptomen wil niks zeggen!! Lichaam kan je zo voor de gek houden helaas!
Ha rosa! Wanneer ga je dan weer testen? Ik heb er ook moeite mee om niet nu al een test te gaan doen. Maar ik denk dat het nog een beetje te vroeg is, 8 dagen na mn eisprong. Dan is er denk ik te weinig hcg aangemaakt om zichtbaar te zijn op een test. Ik heb wel steeds een weeig gevoel in mn buik, ben soms chagerijnig ( niet leuk!)en moe. Nou ja, we zullen afwachten!
Shit heb het nu al niet kunnen laten! 9dpo en heeeeeel ver in de verte een streepje. Kreeg hem eigenlijk bijna niet op de foto... je moet wel even goed kunnen turen, dan zie je heel ver weg een streepje! Maar goed 9dpo... dat is echt nog zo vroeg! woensdag nog keer testen!
Hoi rosa, sorry ik kan het streepje echt niet zien. Hoop dat hij nog duidelijker wordt over een paar dagen! Met welke test heb je getest?
Hi Rosa! Ik zie ook niks helaas.. Al is het ook wel erg vroeg nog dus kan alle kanten nog op helemaal als je in het echt toch een licht streepje ziet! Soms is een tuuurstreep onmogelijk om op de foto te krijgen haha! Hopen dat hij oploopt en snel duidelijker wordt!
Zien jullie hem niet nee? Je moet ook goed turen! In het topic van Show je testen... zagen ze hem wel maar dachten ze aan een indroger! Nou is het dat zoiezo omdat hij later te zien was! Maar mijn vorige testen van tijdje terug bleven gewoon 100% spierwit, ook na een aantal uur! En dat doet deze niet! En dacht vanmiddag al iets te zien, maar wist het niet helemaal zeker, dus heb hem maar gewoon weg gelegd omdat ik dacht dat ik het me verbeelde
Ok, dat is op zich wel positief! Als je normaal helemaal niks ziet en nu wel, dan is er wel iets... nu is het extra spannend rosa ik hoop het echt voor je!
Maar goed We zullen zien! Mocht het raak zijn bij iedereen he.... wanneer gaan jullie het aan iemand vertellen? Mijn collega (tevens goede vriendin + bazin) weet dat wij bezig zijn, dat is eigenlijk de enige! Haar ga ik het ook eigenlijk direct vertellen en mijn ouders en schoonouders. Mocht het mis gaan, dan kan ik bij hun steun krijgen. Denk pas na de eerste echo mijn zus en de broers van mijn vriend. Rond 12 weken mag iedereen het wel weten denk ik zo!
En ons ga je het vast ook als eerste vertellen! Ik denk dat als ik zwanger ben, dat ik het wel graag aan mijn ouders wil vertellen en beste vriendin, en na de eerste echo aan de rest.
Hoi meiden, Ik ga helaas door naar de volgende ronde. We wachten deze maand nog af, daarna wonen we in ons nieuwe huisje en gaan we verder want ben bang dat het zonder hulp niks gaat worden! Ik lees natuurlijk wel nog mee !! en hoop dat deze maand voor jullie allen positief is..' Liefs
Hoi fslh, wat sneu dat het deze maand weer niet gelukt is Ik kan me voorstellen dat je het na zo lang proberen de moed dat het zelf nog gaat lukken een beetje opgeeft. ik hoop voor je dat ze kunnen onderzoeken waar het aan ligt, en jullie met wat hulp alsnog jullie grote droom waar kunnen maken. En dat je dan snel een lief baby'tje in je armen mag houden! Dikke knuffel van mij.
He FSLH, Wat vervelend zeg, het is jullie zo gegund! Ik blijf duimen voor jullie dat er snel een prachtig wondertje in je groeit! Succes met de verhuizing ook!
Ik heb de hele ochtend al wat buikkrampen. Zoals het gevoel als je ongesteld gaat worden. Ik heb voor de zekerheid maar een maandverbandje onder gedaan, want ik ga zo even bij mijn ouders op visite. Is hoop echt niet dat ik ongi ga worden, want dan ben ik dus niet zwanger? En is het niet nog een beetje vroeg om ongesteld te worden? Mijn eisprong was op de 5e.
Wat jammer FSL! Ook ik blijf duimen dat het vanzelf snel lukt! Succes met verhuizen! Dat zijn goede tekens Sylvia! Ik heb ook nog steeds last van mijn onderbuik!
Fsl, ik vindt het erg jammer voor jullie! Ken je niet in het echt, maar had het je echt enorm gegund!!
Ik had vandaag licht bloedverlies. Het lijkt er helaas op dat ik ongesteld ga worden. Ik had vandaag ook wat buikkrampen, maar die vallen nu wel weer mee. ik denk niet dat bloedverlies een goed teken is voor een evt zwangerschap. Ik kijk het nog even aan.