We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Krijg je daar krampen van ook dan?

2. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sylvia, dat geeft (zeggen ze) dezelfde gevoelens als wanneer je ongesteld wordt. Dus het kan wel! Je zou over 5 dagen pas ongesteld moeten worden?? Kan dus heel goed. Het moet alleen niet heel veel bloed gaan worden... Ik duim voor je

3. sylvia1981

Ik heb me even ingelezen op internet, en het zou in principe een innestelingsbloeding kunnen zijn. Qua timing zou dat ook goed kunnen, een innesteling komt vaak 9 dagen na de eisprong. Dat is bij mij dus precies vandaag.
    omdat ik nog heel onregelmatig ongesteld ben, weet ik niet precies op welke dag ik ongesteld zou moeten worden. Mijn vorige cyclus was 33 dagen. Dat zou, als ik nu wel ongesteld zou zijn, nu 28 dagen zijn. Dan heb ik wel een erg korte luteale fase, namelijk maar 9 dagen (normaal is 11 tot 14 dagen)
    het kan dus allebei, maar heb zelf meer het gevoel ongesteld te worden.

4. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Spannend Sylvia!
    Rosa jij nog getest?

5. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Hey meiden,
    Heb een tijdje niet gereageerd want me oma is helaas overleden en vandaag was de crematie :( ze was echt mijn lievelings oma en ze was ook nog zo jong, 73 jaar oud.
    Ze had kanker en het is 4-3 weken opeens zo hard achteruit gegaan, het ging allemaal nog best goed maar met Pasen kreeg ik een telefoontje dat het niet lang meer zou duren en paar dagen daarna is ze overleden :(
    Ben nog wel op het forum geweest maar niet zoveel, was er ook echt niet bij met m'n hoofd en heb het erg moeilijk met het verlies :(

Maar heb de laatste tijd wel vage klachten die me opvallen, alleen ik durf nergen vanuit te gaan want had dit vorige keer ook... Van het ontpillen van de mirena of gewoon dat het bij mijn cyclus hoort ik weet het niet..
    Zal even per dpo opsommen wat ik heb bijgehouden:
    (Weet eisprong door symptonen en ovulatietests)
    3dpo: Spierwit slijm propje in slipje met waterige afscheiding. Zwaar gevoel op de maag en opgeblazen gevoel.
    6dpo: In de avond begonnen wat menstruatie achtige krampen.
    7dpo: Gehele dag menstruatie achtige krampen en later op de avond een trekkend zeurderig gevoel in me onderbuik.
    Roomwitte afscheiding gevonden in slipje en verder totaal geen afscheiding! Helemaal niets! Normaal heb ik vaak wel waterige afscheiding dat m'n slipje er nat van is (heel vervelend ook normaal) dus het valt me nu echt op dat het niets is.
    Darmen lijken wat van streek, ontlasting is richting diaree en moet veel vaker maar het toilet.
    Borsten zijn wat gevoeliger en voelen wat meer gespannen.
    8dpo: (vandaag):
    Ochtend en middag nog steeds de buikkrampen, avond stuk minder.
    Pijnlijke borsten, voelen ook constant gespannen.
    Donkere kring rond tepelhof (vorige ronde ook maar al voor de eisprong en weet zeker dat het na mijn menstruatie weg was...)
    Af en toe hele lichte vlagen misselijkheid, gelukkig zijn ze erg licht en zijn ze snel weg.

De vorige ronde had ik bijna de gehele cyclus last van buikkrampen in de onderbuik en na mijn eisprong had ik ook last van erg gevoelige tot pijnlijke borsten met een donkere kring rond tepelhof.
    Heb toen na de eisprong 1x roomwitte afscheiding gespot ook rond 3dpo. Ik heb het niet opgeschreven maar weet eigenlijk wel zeker dat ik die cyclus wel last had van waterig afscheiding, dat had ik namelijk altijd ook tijden mirena.

Ik heb vorige keer vermoedelijk wel een kortere LF gehad, 11 dagen.
    Ik zeg vermoedelijk omdat ik de vorige ronde niet goed getest heb met ovulatietesten maar nu wel en ik nu precies kan zien welke klachten ik nu rond mijn eisprong had en welke ik toen had. Dus ben terug gaan kijken vanaf mijn menstruatie en welke klachten in toen had en vanuit daar kan ik dus opmaken dat ik denk een LF gehad heb van 11 dagen..

Wat een verhaal haha, hoop dat jullie er een beetje een touw aan vast kunnen knopen haha.

@Rosa: ik zag je test maar ik zie er eerlijk gezegd ook niets op... Ik hoop dat je volgende test wel beter te zien zal zijn! En dat dit geen indrogen is!
    Daarom wil ik zelf echt wachten tot me NOD, op z'n vroegst ga ik misschien zaterdag een testje wagen 12dpo maar heb deze ronde totaal geen testdrang gelukkig haha

Meiden die ongesteld geworden zijn jammer :( maar succes in de volgende ronde! 2016 is ook een mooi jaar!! :)

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Sylvia dat kan inderdaad innestelingsbloeding zijn! Zeker als het maar een heel klein beetje is! Spannend zeg!!

Fleur wauw jij heb ook wel wat symptomen!! Hoop dat het raak is voor je!!

Loes nee niet meer! :)

7. Fleurtjeee28

Correctie: Buikkrampen zijn terug en duidelijk ook zeg.
    Alsof ik super erg ongesteld moet worden!
    Maar me nod (14 dagen lf) lf is pas volgende week maandag!

Ja klopt rosa best wat symptomen maar ik had het de vorige ronde ook dus ben er best nuchter onder maar zou het echt super vervelend vinden als het elke ronde zo zou gaan zeg.
    Heb ook totaal niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn..

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hmm ja lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden!

Sinds vandaag heb ik soms wel gevoelige tepels! Maar dat is echt met vlagen! Ze "branden" dan....

9. sylvia1981

Goedemorgen,

Het lijkt er op dat ik toch wel ongesteld ben geworden, helaas:(
    Ik heb nu toch wel meer bloedverlies dan bij een innestelingsbloeding.
    Helaas deze ronde dus niet zwanger.

@fleur: het zou heel goed kunnen dat je eerder ongesteld word, net als ik zeg maar. Ook 5 dagen eerder dan mn verwachte nod. Helaas heb ik dan maar een korte lf van 9 dagen. Ik hoop dat hij volgende maand wat langer is.

Alle andere meiden succes nog even deze maand, hoop dat het jullie wel gelukt is. Gaat er nog iemand testen? Rosa?

10. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Fleur gecondoleerd! Vreselijk als iemand waar je veel om geeft.
    Ik ga zaterdag of zondag testen denk ik. Mijn nod is zondag, dan is de 28ste dag. Meestal is mijn cyclus onregelmatig tussen de 21 en 28 dagen. Mijn lf is meestal 10 a 11 dagen. En dat zou dan ook zondag zijn.
    Jammer Sylvia, is het meer geworden ja? Als.het nog mee valt dan is er nog hoop.....

11. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sylvia balen zeg!! Doorzetten meid 🍀

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Oohhh sylvia wat jammer!

hier na een uur (ipv na 4 uur) heeeeel ver weg een tuurstreepje! Maarja 11dpo is nog steeds erg vroeg!

13. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hopelijk is het te zien! Zit namelijk buiten in het zonnetje!

14. sylvia1981

Rosa jaaah ik zie een vaag streepje!:)
    Wat fijn meid, nu maar hopen dat hij doorzet!
    Heerlijk weer he! Ik zit ook lekker buiten van de zon te genieten. Voel me niet al te lekker met mn ongesteldheid, maar hopelijk snel weer een nieuwe ronde nieuwe kansen.

15. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Spannend Rosa!
    Heerlijk genieten van het zonnetje Sylvia. Glas wijn erbij en ongesteldheid vergeten ;)
    Ik ga zo ook met mijn zoontje naar buiten. Ben net thuis van het werken, zo de water en zand tafel op zetten. Kan hij lekker gaan spelen.

16. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat glas wijn heb ik al hihi.... Sylvia ik zou zeggen: Proost!! Smaakt heerlijk trouwens hihi

Rosa ik kan t nu nog niet zo zien.. Maar dat komt vast door de zon. Zal straks bij schemering nog eens kijken!!! Ik hoop t voor je.. Dat zou toch heerlijk zijn, stel je voor over 9 mnd. Ik wil oooookkkk

Liefs

17. Fleurtjeee28

Ja rosa ik zie nu zeker wel iets!

Meiden help! Ik heb de hele dag last fan waterige afscheiding met beetje wit erdoor en net inwendig gevoeld en gekeken en het leek wel op rauw eiwit met veel wit.. Was glibberig en geurloos.
    Zou ik dan een verlaat ei hebben ofzo?! Op cd32!!!??
    Ik ben gestopt met testen want dacht dat ik me knaller al gehad heb, nouja gemist eigenlijk. De test werd namelijk opeens heel stuk donkerder en de dagen erna was de streep weer helemaal weg...
    Heb de foto niet meer.. En moet zo naar werk dus kan ook niet maken..

18. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Dat is vreemd Fleurtje.
    Zie dat ke spiraal er pas net uit is en je nog maar een ronde gehad hebt? Dan zou het kunnen dat je een lange cyclus hebt nu en dat het noh regelmatig moet worden. Hoop het niet voor je, want dan zul je moeten afwachten.
    Misschien een ovu testje doen om te kijken wat het zegt?

Geniet van jullie wijntjes dames! Ik denk dat ik er vanavond ook een pak hihi.

19. Fleurtjeee28

Ja ik had er ook al rekening mee gehouden dat ik omdat spiraaltje er net uit is dat deze ronde lang kan zijn.
    Maar zal even de foto zoeken van de test.

Het was overigens totaal niet rekbaar het slijm... :(

20. Fleurtjeee28

Sylvia geniet lekker van je wijntje meid! Als ik ongesteld wordt heb ik al tegen mijn vriend gezegd dat ik ook weer eens een fles wijn open trek haha

Deel Deze Pagina