We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Joepie, gefeliciteerd!:)

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nouja ik juich nog niet te hard hoor :p
    kan nog vanalles veranderen! Ga zondag weer een testje doen!

3. sylvia1981

Ja maar je gebt toch een positief streepje op je zwangerschapstest? Die verdwijnt dan echt niet zomaar hoor:)ikzeg, gefeliciteerd meid!

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Bedankt :) we zullen zien!

Hoe is het met jullie?
    Hier nog steeds niet goed.. zit vol met snot en voel me ook grieperig.... (Wie weet is het toch een symptoom hahaha)
    Ook heb ik iets wat last van krampjes maar wel minimaal..

5. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Gefeliciteerd Rosa! Een postieve test met een duidelijke streep is toch echt zwangerschap ;) die is er over 2 dagen ook nog.
    Ik heb net bij de kruidvat geen test gekocht :) dan word het maandag als ik nog niet ongesteld ben dan.

6. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi meiden! Ik ben afwezig geweest haha sorry!
    Vriendin en ik besloten om een paar dagen naar Scheveningen te gaan dus was even afgesloten door alle gezelligheid.

Wel mee gelezen zo af en toe; super Rosa een tweede streepje! Ben benieuwd wanneer hij binnen de afleestijd komt!

Voor de rest niemand getest nog? Hier ook nog niet maar denk ook dat m'n menstruatie er aan gaat komen helaas... Dus nieuwe ronde voor mij hier!

7. sylvia1981

Wie van jullie gebruiken tarwekiemolie? En dan de hele cyclus of vanaf eisprong?

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

De streep was binnen de afleestijd ;)

Lekker even naar Scheveningen!
    Waaraan denk je dat je ongi eraan komt? Want ik heb dat gevoel ook telkens!

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik heb tarwekiem gebruikt vanaf de eisprong en slik die nog steeds!

10. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Rosa wat fijn!! Een streepje is een streepje dus ik zelf gefeliciteerd!
    Als verkoudheid een symptoon is wil ik ook wel een positieve test hahaha snotter me een ongeluk haha.

Loes goed bezig! Hoop voor jou dat maandag dan dik positief test :D

Nljh: Meid je moet lekker genieten hoor haha! Leuk dat je het zo gezellig gehad heb :)

Ik merkte zelf net dat ik super veel doorzichtige afscheiding heb! Echt niet normaal heb een inlegkruisje in gedaan!
    Zat ook een beetje roomwit bij, dat was opgedroogd en was echt klein beetje.
    Iemand hier bekend mee?
    Komende ongesteldheid of zo?
    Kreeg ook net een vlaag misselijkheid niet normaal! Ik wist niet hoe snel ik weg moest (ben op werk dus was moeilijk) en beetje water gedronken en het zakte gelukkig weer.
    Kan ook komen als je ongesteld wordt vandaar dat ik mij afvraagt over die afscheiding wat gewoon zo dun als water is en zo veel!

11. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ohh ik dacht dat ik zag staan binnen 10 min kwam er een tweede streepje. Sorry hihi! Ik heb bruinige afscheiding en dat betekend bij mij dat m'n menstruatie er snel aan gaat komen ;)!

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ooh balen zeg!

Sylvia had het bij jou helemaal doorgezet?

13. sylvia1981

Ja bij mij had het wel helemaal doorgezet helaas. Maar was wel een lichte ongesteldheid. Niet mega veel bloed, en ook veel bruinverlies. Misschien nog van het ontpillen?Ik slik de hele cyclus tarwekiemolie, maar het is misschien beter vanaf de eisprong? Omdat ik een wat late eisprong had, deze ronde maar vanaf ei proberen.
    meiden, beterschap!

14. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Je zou vanaf je eerste dag menstruatie teunisbloemolie kunnen slikken tot je eisprong. Vanaf dan tarwekiemolie!

Teunisbloemolie kan je cyclus verkorten! Maar na je ei mag je die echt niet meer slikken!

15. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ik heb nu vanaf dat mijn menstruatie gestopt is tarwekiemolie geslikt maar het heeft mijn eisprong best vertraagd dus ik ben er toen mee gestopt en ben het na mijn eisprong opnieuw gaan slikken.
    Twijfel of ik de eventueel volgende ronde ook teunisbloem erbij ga slikken.. Dat mag idd maar tot je eisprong en kan de cyclus regelmatig maken.

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ben eerder naar huis gegaan van werk.. voel me echt niet goed! Zo hangerig, alles doet zeer! En heb gigantische last van mijn onderrug!!

Fleur door jou advies ben ik dus tarwekiem gaan gebruiken ;) als het raak is daardoor ben ik je eeuwig dankbaar! Hahaa al zouden we daar nooit achterkomen...

17. sylvia1981

Rosa, beterschap! Watvervelend dat je je zo ziek voelt. Al kan dat natuurlijk ook komen doordat je (waarschijnlijk) zwanger bent. Dat is dan wel weer het positieve ervan:) hopelijk voel je je snel weer wat beter.

18. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Geen idee. Ik denk eerder dat ik het gewoon van iemand heb overgekregen!

Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Ik heb gelukkig een aantal dagen vrij! Ga met mijn vriend naar mijn ouders zondag (is toch 400km) rijden. Mocht ik positiever testen denk ik dat we het zondag al wel vertellen.... aangezien ik ze pas eind mei weer zie als we zijn oververhuisd.

19. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Vervelend Rosa, veel beterschap. En veel plezier deze dagen bij je ouders.

Wij geven morgen een groot feest met de vrienden. Lekker eten en drinken.
    Morgen is eigenlijk mijn nod, maar heb steeds zondag aangehouden. Ik hoop dat ik het kan volhouden.

20. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hier trouwens geen tarwekiem olie etc.

Deel Deze Pagina