We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ja idd dat klopt ik had het toen tegen je gezegd ivm je korte cyclussen :)
    Jammer he dat je achteraf niet kan zeggen of het geholpen heeft dan zou je het iedereen kunnen adviseren, maar had er zoveel positieve verhalen van gelezen dus wie weet :p
    Ik hoop dat het bij mij ook werkt deze ronde haha

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Gezellig Loes!! Zou je dan niet willen testen zodat je eventueel toch een wijntje ofzo kan drinken?

Fleur ik duim voor je!!

3. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik heb voor de zekerheid vanochtend nog even een zwangerschapstest gedaan, en ik ben niet zwanger. Was ook wel te verwachten met mijn ongesteldheid. Dus op naar de volgende ronde. Met tarwekiemolie na mijn ei.

Fijn weekend meiden, met alles wat jullie gaan doen. Fleur en misschien loes als ze gaat testen, succes met testen, hoop dat het raak is.
    Rosa, hoop dat jullie zondag positief nieuws aan je ouders te vertellen hebben!

4. Fleurtjeee28

Sylvia succes in de volgende ronde! En wie weet is die tarwekiemolie wel een echt wondermiddel haha.

Loes ben benieuwd naar jou test!
    Als je het volhoud tot morgen haha :) Hoop dat je dan nu meteen een goed positieve test hebt omdat je echt wacht tot na je NOD.
    Veel plezier op het feest meid! :)

Ik heb vandaag niet getest. Net mijn ochtend plas doorgespoeld dus ga vandaag ook niet testsen.
    Twijfel zo! Heb ook echt geen testdrang omdat ik zo bang ben voor een negatieve test weer..
    Testangst heb ik eerder. Heb zo iets van laat de ongesteldheid maar komen want het is toch niet zo.. En wat als ik toch mijn eisprong gemist heb en ik toe vroeg gestopt ben met testen.. Pff wordt gek van mezelf haha

5. sylvia1981

Hoi fleur,
    Ja erg he dat je eigenlijk niet wilt testen omdat je bang bent voor een teleurstelling. Ik herken het...maar omdat ik al ongesteld was geworden ging ik er toch al min of meer vanuit dat ik niet zwanger ben. Maar om toch uit te sluiten dat het geen innestelingsbloeding was, heb ik voor de zekerheid getest.
    voor jou is het nog even afwachten of je ongesteld word. Maar of je nou wel of niet test, de uitslag wel of niet zwanger word er toch niet anders van! succes meid!

6. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik ga dinsdag testen heb ik met mijn man afgesproken. Dan is hij ook vrij en kan ik in de ochtend een testje doen als ik nog niet ongesteld bej natuurlijk.
    Ik heb een paar rondes terug een positieve (licht streepje) gehad voor nod. Helemaal.blij, maar werd daarna gewoon ongesteld. Ha vertelde dat dit bij veel mensen gebeurt vandaar pas testen na nod.
    Ik heb daar echt verdriet van gehad en daarom test ik voortaan pas na nod als ik niet ongesteld word.
    Dus ik ga nog geduldig proberen te wachten
    .... pffff maar valt me wel zwaar haha.

7. sylvia1981

Hoi loes,

O jeetje zeg, dat wist ik niet dat je een licht streepje kon krijgen voor nod. Ik kan me voorstellen dat dat een enorme teleurstelling voor je geweest is!
    Snap heel goed dat je dan nu wel even wacht met testen.
    dinsdag testen dus, spannend! Fijn dat je man dan ook vrij is, dan is het voor jullie beiden een spannend moment dinsdag. Hoop op een positieve test!

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Paar rondes terug had ik inderdaad ook een licht streepje! Net zo licht als die van gisteren! Daarom juich ik dus nog niet te hard :p
    Ben benieuwd wat die morgen aan geeft!

Hoop voor je dat je dinsdag een positieve test hebt!!

Vandaag is mijn NOD en nog niks te zien hoor! Wel buikpijn en nog steeds rugpijn!

9. Fleurtjeee28

Stom stom stom als ik ben heb ik net (ja half 1 s'nachts en eigenlijk hartstikke moe maar kan ook weer niet slapen door al dat malen in me hoofd) mijn temperatuur opgemeten!
    Ik wou alleen een paracetamol pakken en zag dat ding en dacht nou oké laat ik eens kijken en als die nou super hoog is doe ik morgenochtend een test!
    Ik temperatuur helemaal niet.. Heb 1x mijn temperatuur opgemeten toen ik ongesteld uit nieuws gierigheid (overigens oraal opgemeten en net dus ook..), die zat toen rond de 36 nog wat (onder de 36,5 dat weet ik zeker)...
    Oké dus ik net op het toilet ding in me mond.. 36,1!! What!
    Ik naar bed.. Oké nog een keer 36,4!! Hm paar minuten later nog een keer 36,1!!
    Nu denk ik dus echt bij mezelf hoe kan je nou zo stom zijn om om half 1 s'nachts terwijl je hartstikke moe bent en je nooit temperatuurt dat op te gaan meten!!
    Nu zit ik alleen nog maar meer te malen.
    Zou het dan zijn dat ik morgen ongesteld wordt? Kan het omdat het nacht is en ik moe ben zo laag zijn? Pff dom dom dom! :(
    Nu gaat dat dus weer door mn hoofd heen... :(
    Stiekem weet ik dat het helemaal niets hoeft te zeggen... Want het is geen goeie meting, alle omstandigheden die je maar kan verzinnen zijn slecht maar toch...

10. sylvia1981

Hoi fleurtje, haha je temperatuur een keer opmeten in de nacht?? Wat wou je daarmee te weten komen, of je zwanger bent?
    Ik hoef je nu vast niet meer uit te leggen dat dat niet werkt:)
    Heb je nog wel lekker geslapen daarna? (Toch wel eerst de termometer eruit gehaald he)

Rosa....en???? Al getest?:)

11. Fleurtjeee28

Ja Sylvia hahaha ik had ik me hoofd gehaald van als mijn temperatuur hoog zou zijn dan zou ik een testje doen vandaag hahahaha
    Zal wel slaapdronken geweest zijn om dat te denken hahaha.
    Heb erna gelukkig heerlijk geslapen nog. Vage dromen gehad maar die heb ik de laste tijd alleen maar dus raak eraan gewend. Echt van die levendige dromen maar die ook weer nergens op slaan.. Als ik wakker wordt heb ik zo iets van uhm ja oké dat was een droom toch? Ja oké :p
    Thermometer had ik via mijn mond (doe ik altijd..) dus die was er wel uit hoor hahahaha :p

12. sylvia1981

Ha meis, ja raar he dat je van die aparte dromen kunt hebben, net echt soms!

Mijn temperatuur meet ik iedere ochtend rectaal, dan heb je de meest betrouwbare temperatuur. Met een oorthermometer volgens mij nog nauwkeuriger, maar die dingen zijn reteduur!
    Mijn temperatuur ligt ook wel iets hoger dan in mn vorige cyclus, maar dat komt denk ik omdat ik ook niet helemaal lekker ben. Hooikoorts, verkouden, wat misselijk gisteren.
    Fijn weekend meiden! Nog leuke plannen?
    Rosa, jij hopelijk goed nieuws aan je ouders te vertellen vandaag?

13. Fleurtjeee28

Ja idd zo vaag. Laatst kwam mijn vriend aangerend toen ik op het punt stond om naar werk te gaan.. Ik zeg ook goedemorgen schat waarom zo vroeg? Had ie gedroomd dat ik vreemd was gegaan hahaha en het leek zo echt dat ie niet meer zeker wist of dat het een nare droom was of dat we die avond ervoor knallende ruzie hadden gehad hahahaha.

Oke weer even ontopic:
    Ben ook benieuwd naar Rosa dr testen! Zou onwijs leuk zijn als je vandaag het tegen je ouders kan vertellen!
    Duim voor je meid!

Ik denk dat ik vandaag stiekem ook ga testen... Twijfel ben zo bang voor een witte test :(

14. sylvia1981

O bah dat zijn echt nare dromen, die heb ik ook wel eens gehad. Dan lijkt het zo echt en als je s' ochtends dan nog een beetje slaapdronken bent dan denk je even dat het echt zo is geweest, dan moet mijn vriend mij weer geruststellen dat hij echt nooit vreemd zou gaan en dat het dus geen voorspellende droom was.
    spannend hoor fleur als jij ook vandaag gaat testen, ik hoop voor jou op een dikke vette positieve test! Maar als het niet zo is dan is dat ook niet erg, dan heb je de volgende cyclus weer nieuwe kansen. Je moet er niet teveel druk op leggen, dan maak je het voor jezelf echt moeilijk. Het komt wanneer het komt, en als het deze maand niet is, dan mss de volgende maand..of over een paar maanden. Ik heb deze maand ook negatief getest, maar ik ben ook nog maar net bezig, was nog maar de eerste ronde voor mij. Voor jou ook nog maar de 2e ronde geloof ik he?
    Succes meid, laat je het nog even weten als je wel gaat testen?

15. Fleurtjeee28

Net getest en sneeuwwit.. :(
    Dan hoop ik dat ik snel ongesteld wordt en dat dat ook weer snel over is haha.
    Ja is pas ronde 2 het is niet zo erg en de maand december vonden we ook niet heel erg praktisch (nouja ik niet, mijn vriend snapte het maar het maakte hem niets uit).
    Hoop wel dat ik gelijk had met de ovulatie testen aangezien die echt niet positief knalde maar daarna terug liep tot wit..
    Dan zou ik dus vanaf morgen ongeveer ongesteld moeten worden... En nu ik dit typ keren zich de krampen weer terug haha die waren de afgelopen dagen weg geweest.
    Ik ga nu weer even genieten van de zondag! Hopelijk is het lekker weer, gisteren bloemetjes in de tuin gezet en onkruid gewied en onder de overkapping bij de loungset alles opgevrolijkt.
    Bakje overheerlijke aardbeien gekocht mmmm!
    En tussendoor boodschappen doen vandaag haha. Dat is weer jammer :p

Meiden fijne dag! Geniet ervan!

16. sylvia1981

Jammer fleur! Maar dan gaan we samen naar de volgende ronde! Fijn weekend:)

17. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hè dames,
    Hoe is het hier?
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb wel buikkrampen alsof er er aan komt.
    Zit inmiddels wel al op dag 29. Normaal cyclus tussen 21 en 28.... niet dat mijn cyclus helemaal door de war is dadelijk en een cyclus van 21 tot ..... krijg. Ik wacht in ieder geval tot dinsdag met testen als ik niet ongesteld ben dan, maar ben er een beetje bang voor met die buikkrampen.

18. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Jammer Fleur!! Heeft het door gezet?

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hoii meiden!! Ik had vanmorgen rood verlies.................

Ga nu maar is lekker slapen!! Lange dag gehad..

20. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Oh echt waar, balen zeg!
    Dat betekend dat we allemaal een nieuwe ronde in gaan toch?
    Ben best afwezig geweest dus als ik iets over het hoofd gelezen heb excuus ladies!

Slaap lekker! Xx

Deel Deze Pagina