We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Balen Rosa!!
    Hier nog steeds niet ongesteld..... op de buikkrampen na. Dag 30 inmiddels...... morgen testje wagen als ik vandaag niet ongesteld word alsnog. Morgen ben ik dan drie dagen overtijd.

2. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Rosa, balen van het roodverlies.zou dat bij zwangerschap passen of word je toch ongesteld denk je.en had je trouwens nog getest zondag?
    Loes, buikkrampen zijn meestal wel een teken dat je ongesteld gaat worden.maar misschien is een test wel een goed idee als het nog langer duurt, je weet maar nooit.
    ben benieuwd allemaal..
    hebben jullie nog wel een leuk weekend gehad?

3. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik heb bij mijn zoontje de eerste 14 weken bloedverlies gehad regelmatig. Niet echt ongesteld, maar wel steeds beetje bloed. Rosa is je menstruatie erg?

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Omowit en inderdaad ongesteld! Balen! :(

5. sylvia1981

Sorry rosa voor mijn te vroege felicitatie:( ik wist niet dat een tuurstreepje je zo voor de gek kon houden. Vind het niet leuk voor je dat je (nog) niet zwanger bent. Maar hopelijk hebben we snel meer succes in de volgende ronde. Heb je nog wel een leuk weekend gehad?

6. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Onee rosa wat erg :(
    Shit zeg!! Dat is echt niet leuk :(

Spannend Loes!! Ik hoop voor jou dat het positief is morgen!

Ja heb een heerlijk weekend gehad Sylvia! :) En jij?
    Wat een weertje zeg! Heeeerlijk. Hopelijk wordt het snel nog warmer dan gaat het zwembad hier weer de tuin in haha.

Hier nog geen spoortje van ongesteldheid te bekennen...
    Zo raar en wordt er helemaal gek van.. dan zal die ovulatietest toch niet mijn knaller zijn geweest om het zo maar te zeggen (dacht dat de ik de echte knaller gemist had).
    Aangezien zaterdagochtend de zwangerschapstest hartstikke negatief was, zelfs geen in droger ofzo.

Heb sinds gisteren echt last van mijn darmen, het is nog net geen diarree. Kan natuurlijk ook zijn dat ik iets verkeerds gegeten heb maar ik heb niets raars op..
    Vanmorgen dacht ik iets van bruinige afscheiding weer te zien in m'n slipje maar de rest van de dag niets alleen wel best veel roomwitte droge (opgedroogde?) afscheiding in mijn slipje..

Ik snap er niets van van mijn lichaam... hopelijk wordt het een keer duidelijk want dit is echt super vervelend :(
    Als ik in de volgende ronde kom (waar ik vanuit ga) ga ik gewoon een hele lading ovulatietesten bestellen denk ik haha.

7. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hier gisteravond roze bloed verloren. Dus op naar ronde 7!! alweer :(
    Na gisteravond is het weer gestopt, hoop dat het vandaag goed doorzet dan kan ik weer gaan beginnen aan de nieuwe ronde.

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Vervelend Fleurtje,
    Ik doe ook veel ovulatie testjes in een ronde maar dat komt omdat mijn cyclus tussen de 21 en 28 dagen is en nu zit ik zelfs al op dag 31!! Ik gebruik ze ook om mijn vruchtbare dagen te vinden. Heb ze ook wel eens gemist.... kun je weer een maand wachten :( daarom bestel ik er voortaan genoeg en begin ik al op dag 6 ofzo.

9. Fleurtjeee28

Vanmorgen werd ik wakker en zie dus dat ik ongesteld geworden ben! Echt helder rood deze keer.
    Vorige keer kwam het toch met een aankondiging van best veel bruine afscheiding en nu bijna tot niets..
    Hou niet van dit soort verrassingen haha.

Maar ben wel opgelucht! Ik weet nu na 2 rondes wel welke symptomen bij mijn eisprong horen en heb een lf van 14 dagen gehad deze keer want dan klopte de ovulatietesten wel! Yeaaah!
    En vind het stiekem niet heel erg want nu wordt het geen december kindje wat ik toch best lastig vind.. Op naar ronde 3! Gaan er weer tegenaan.

10. sylvia1981

goedemorgen allemaal,

Vandaag wordt het weer heerlijk weer. Nog even werken en daarna heerlijk met mijn vriend een stuk fietsen. Even het hoofd leegmaken.
    loes en fleur, jammer dat het niet gelukt is deze maand. Loes is al een tijdje bezig dus op naar ronde 8. Hooelijk meer geluk deze maand.
    fleur, fijn dat je je eisprong oo de goede dag had wat je al dacht inderdaad, en een nette lf lengte. Ik had deze maand maar een lf van 9 dagen, hopelijk is hij deze maand wat langer. Ik slik nu ipv de hele cyclus tarwekiemolie toch maar vanaf de eisprong deze maand. Ik heb alleen geen idee wanneer ij met de dipsticks moet beginnen. Cycluslengte was eerst 37 dagen en vorige maand 28. Moet ik met testen dan maar uit gaan van cycluslengte 28 dagen en beginnen met testen vanaf dag 10 ongeveer?
    Moet ook nog even weer wat testen bestellen bij sensitest.
    fijne dag allemaal!

11. Fleurtjeee28

Gebruik ze van zwanger en kids Sylvia!
    Veeeel goedkoper! Ik vind ze super duidelijk en goed werken.
    50 stuks voor €25,-
    En ik zou gewoon vanaf cd10 testen, dat doe ik zelf ook. Ook al heb ik een lange cyclus ik wil het gewoon zeker voor het onzekere nemen.

12. sylvia1981

#332 sylvia1981, 21 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2015
    Bedankt voor de tip fleurtje, maar ik las je tekst net te laat. Heb vanochtend al bij sensitest besteld. Volgende keer bestel ik ze ook bij z&k, veel goedkoper! Ik heb 15 euro betaald inclusief 2,50 verzendkosten voor 12 testen.

13. sylvia1981

Hey ladies,
    hoe is het met jullie?
    Ik voel me een beetje grieperig. Ook verkouden, misschien hooikoorts?
    hoop niet dat daardoor mn eisprong later komt.
    rosa..lang niks meer van je gehoord...gaat het wel goed met je?

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hier nog steeds niet ongesteld..... Ik heb alleen wat roze slijm verloren dit weekend en dat was het. Geen spoor van menstruatie of krampen.......
    Ik heb op dag 18 mijn ovulatie test positief gehad en 9 dagen later na mijn eisprong (afgelopen weekend was dat dus) dat roze. Ik dacht daar komt mijn menstruatie maar nog steeds niets. Loop al vanaf zaterdag met maandverband. Las dat innesteling nog tot 10 dagen na eisprong kan dus vraag mij af of dat het is geweest?! Als dat zo is dan kan ik dit weekend testen als ik nog steeds niet ongesteld ben. Anders maar eens even bij de huisarts langs gaan.

15. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dag dames! :)

Ik heb ook ovutesten van Zwanger en Kids! Vind ze echt fijn!!
    Hier flink ongi... Bah toen ik nog aan de pil was was het allemaal niet zo veel... maar sinds ik ben gestopt is het toch behoorlijk veel!

Vanaf dag 10 ga ik weer beginnen met ovutesten... zou midden in de verhuizing als het goed is mijn NOD hebben (gerekend voor 35 dagen) dus heb flink wat afleiding zodat ik NIET voor NOD ga testen!! :p

Heb 3 drukke dagen achter de rug... nog 2 drukke dagen te gaan en dan eindelijk wat rust! Kan ik vast gaan pakken voor de verhuizing

Loes: Inderdaad innesteling is gemiddeld tussen 6 en 10 dagen.. Maar er zijn uitzonderingen van tussen de 4 en 12 dagen!!

Welterusten!

16. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sorry voor mijn afwezigheid. We hadden problemen met de bouw & dat heeft samen met het werk en studie mijn hele aandacht opgeëist.

Ik heb weer even bijgelezen.. Bijna iedereen ongesteld :( behalve Loes, voor jou dus nog even spannend:)!!! Hopelijk test je positief. Heeft tenminste één van ons geluk deze maand.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Ik ga deze maand echt om de dag m'n lieftallige vriend geheel opeisen hihi misschien helpt dat. En dit keer maar weer werken met ovulatie testen (normaal vergeet ik dat nogal eens).

Hoe is het verder dames? Nog spannende/leuke dingen meegemaakt?

Fijne dag voor jullie!!

Liefsss

17. sylvia1981

Hoi fsl, welkom terug.
    loes, ben benieuwd of je ongesteld gaat worden en wanneer.
    ik ben nog steeds niet helemaal lekker. Echt ziek kun je het niet noemen maar fit voel ik me niet.hoofdpijn, misselijk, moe..etc. ik heb net even een pan lekkere verse groentesoep klaar gemaakt, misschien knap ik daar wat van op.verder heb ik niet echt veel energie om wat te doen. Het weer is ook al weer omgeslagen, het is nu grijs en grauw hier.
    Vanaf morgen ga ik maar weer eens met de ovulatietesten beginnen. Hoe laat op de dag doen jullie meestal zo'n test?

18. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik meestal rond 11 uur. :)

Het "ziek" zijn hangt wel echt in de lucht!

19. sylvia1981

Ik denk dat ik de vorige ronde mijn eisprong meer in de namiddag/avond/nacht heb gehad. Ik denk dat ik dan tegen een uur of vijf in de namiddag wil testen. Is de urine om deze tijd nog wel testbaar? Dus niet te veel verdunt als het ware? Of kan ik ook gewoon om 11.00 uur s' ochtends testen (dat ik dan niet mn eisprong misloop)

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Tegen de tijd dat ze echt donker worden dan 2 keer per dag testen! Rond 11 uur (2e plasje) en rond een uurtje of 7. Wel 2 uur van te voren niet drinken en plassen!
    Ik heb nog 4 cb ovutesten (die met smiley)
    Als ze bij mij donker worden ga ik met smiley als bevestiging testen! Al is dat de vorige ronde mislukt... :p

Deel Deze Pagina