Dankje rosa! Ik heb vorige keer mijn ei ook gemist op de test, maar weet bijna zeker dat ik hem gehad heb. Morgen ga ik beginnen met testen. wanneer beginnen jullie weer met testen?
Rosa jouw streepje is nog donkerder dan die van mij. Ik heb nooit de hele cyclus een streepje, hij is altijd spierwit, behalve voor de eisprong dus... hoop dat hij mooi gaat oplopen.
Ik test elke dag rond 15:00 uur, soms een uurtje eerder en soms later. Het kan ook wel eens voorkomen. Dat ik om 11 uur al moet testen of pas om 18:00 uur ivm super wisselende tijden op mijn werk. Zorg gewoon dat ik 2 uur van te voren niets drink en zodra ik thuis kom test ik of als ik een late dienst heb test ik voor het ontbijt 2de plas. Ik doe echt niet die dure clear blue! Had gekeken en schrok me dood! Hahaha ik tuur wel naar het streepje en leg ze allemaal naast elkaar dan kan ik precies zien wanneer die het donkerst is. Net zoals vorige cyclus had ik dus geen knaller maar wel eisprong (knaller dus gemist) maar doordat ik ze achter elkaar heb gelegd zag ik toch duidelijk dat die positief voor mij was Vind goed genoeg haha. Hier nog steeds ongesteld dus en ik ga pas vanaf CD10 starten met testen. Deze keer ga ik pas na mijn eisprong beginnen met tarwekiemolie dus ben benieuwd of mijn eisprong eerder komt. Straks lekker voor vakantie kijken! Woehoee wil zo graag nog ff weg! Lekker naar de zon! Gaan jullie nog op vakantie?
Hey fleur, zo doe ik dat meestal ook met testen. Had ook geen knaller maar weet dat ik wel een eisprong heb gehad. Ik denk dat ik deze maand ook eerder mijn eisprong krijg dan de vorige maand. Of dat door het slikken van de tarwekiemolie komt dat weet ik niet. Wel heb ik ze deze maand niet geslikt, ga ook pas na de eisprong ermee beginnen. lekker dat je er nog even tussenuit gaat, fleurtje. Heb je al enig idee waar de reis naartoe gaat? Wij zijn vorig jaar op mallorca geweest, was heerlijk! Voor dit jaar hebben we nog geen plannen. Soms plannen we spontaan iets en op het laatste moment, we zien wel.
Wij gaan meestal naar Turkije en 2 jaar terug hebben we een hotel concept gevonden die echt super goed is!! Limak heet het, 5* ultra all in. en super mooi hotel en top service! 2 jaar terug naar Limak Limra geweest en vorig jaar Limak Lara. Dus zaten we te kijken of we dit jaar weer naar Limak Limra konden gaan maar het valt net een beetje buiten het budget aangezien we ook iets moeten sparen nu voor als we zwanger worden haha. En de rest van de limak hotels zijn nog duurder en iets anders kiezen vinden we beetje eng hahaha je gaat het toch vergelijken Dus ik vrees dat het of een last minute wordt of niets
Lekker Fleur! Lijkt me heerlijk! Dit jaar gaan wij niet op vakantie aangezien we gaan verhuizen eind mei! Kost allemaal genoeg! Sylvia zo is mijn streepje eigenlijk altijd.. lichter worden ze niet! Ja net na de eisprong dan is die bijna zo goed als verdwenen! Ik moet zeggen dat ik vandaag nog geen druppel rood heb gezien! Gisteren eigenlijk ook weinig... alleen gister ochtend nog licht roze! Misschien ben ik er al vanaf?
Vanochtend was mijn testje helemaal wit. Helemaal niks meer te zien, gisteren had ik nog een ultralicht streepje. Hoe kan dit nou?
Sylvia dat kan wel want je hebt altijd wel iets van LH in je urine en de ene dag is het iets meer dan de andere. Gewoon door testen en er komt vanzelf 1 die echt duidelijk is.
Dankje fleur. maar vorige cyclus had ik geen lh in mn urine en waren de testjes spierwit. Pas voor de eisprong begon het met lichte streepjes. Vandaar dat ik dacht dat dat nu ook het geval was. nou ja, morgen maar weer eens testen... ik ben nog steeds niet helemaal fit...nog steeds snotterig..hooikoorts verschijnselen. Heb net de neusspray van prevalin gekocht. Dat mag ook tijdens zwangerschap gebruikt worden. maar daar is toch nog geen sprake van....pfff wat duurt dat allemaal lang he dat zwanger worden. Ik ben al zo ongeduldig... misschien deze maand voor ons prijs. met jullie verder alles goed?
Hoelang ben je nou bezig sylvia? Ik bijna 5 maanden... gemiddeld duurt het wel een maand of 6 of langer!
Ik heb ook die neusspray van prevalin. Ook gekocht omdat je die mag gebruiken tijdens de zwangerschap en als je zwanger wilt worden, want de tabletten enzo mag je ook niet als je een kinderwens hebt. Begrijp wat je bedoeld hoor dat wachten.. ik zit nu (pas) in ronde 3 maar had stiekem niet gehoopt in ronde 3 te hoeven komen. Maar ronde 1 telt een beetje voor spek en bonen mee want die ronde had ik zoveel ontpil klachten en was ik overal van in de war en het was allemaal nog zo spannend enzo en achteraf hebben we echt niet op het juiste moment gevreeën dus tja.. Ronde 2 wel alles goed gegaan, goeie moment gevreeën en nu toch ongesteld en dan ga ik nu al denken... wat nou als het niet gaat lukken en wat nou als ik straks weer ongesteld wordt misschien wel met ivf enzo bezig moet!! Slaat nergens op dat weet ik ook wel... Dacht echt dat zwanger worden leuker zou zijn hahaha Zolang op gewacht voordat het echt kon beginnen en dan is het zover en dan wil je ook dat het meteen lukt haha Ik had altijd in mijn achterhoofd dat ik in 2016 een kindje zou krijgen dus die gedachten gaat hopelijk ook uitkomen Hoeveelste ronde zit jij nu Sylvia?
Hey fleur, ik had na het ontpillen een cyclus van 37 dagen, daarna 28 dagen en deze ronde weet ik het nog niet. Dus ik denk dat ik nu ook in ronde 3 zit, net als jij... ja ik begrijp wat je bedoeld met bang zijn dat het niet gaat lukken en ivf enzo. Ik lees zelf ook best veel op het forum en je leest daar ook best veel over vrouwen die moeilijk of niet zwanger kunnen worden en daardoor in de medische mallemolen terechtkomen. dan lees ik over pcos, dat die vrouwen die dat hebben ook korte en lichte menstruaties hebben met een korte lf, en dan denk ik dat heb ik ook... ik heb ook maar korte en lichte menstruaties gehad met een korte lf. Dan ben ik direct bang dat er wat mis is, pcos..of iets anders engs. Maar het is nu nog veel te kort om daar iets over te kunnen zeggen, het kan ook nog met het ontpillen te maken hebben en dat het vanzelf nog wat bijtrekt. We willen allemaal gewoon graag (snel) zwanger worden, dat is ook gewoon een onzekere tijd met lang wachten. ik ga nu ook voor ronde 3 en ga mn eisprong opsporen dmv testjes, op het juiste moment 'klussen', en tarwekiemolie na mn ei nemen, meer kan ik er ook niet aan doen...
Goedemorgen, Nee niet teveel lezen idd rosa, kun je soms beter niet doen voor je gemoedsrust... allemaal fijn weekend!