Ik slik foliumzuur en zodra ik zwanger ben zo'n multivitamine voor zwangeren waar ook omega 3 in zit .
Haaaaloo dames Voeg me even toe aan jullie gezellige gesprekjes hoor! We hebben zo te lezen ook allemaal gemeen dat we een onregelmatige cyclus nog hebben na het stoppen met de pil. Mijn cyclus was vorige maand 37 dagen en mn eisprong is vermoedelijk van 4 op 5 april geweest. Gelukkig veel 'geklust' dus hopelijk is het raak! Zal wel erg snel zijn maar je weet het maar nooit! Ik kan echg niet wachten tot het zover is ik verheug me er zo op Ik slik de etos zwanger worden capsules, tarwekiemolie, en visolie. ook heb ik al namen in mn hoofd voor zowel jongen als meisje, maar mn vriend heeft er nog niet zo over nagedacht en wil eerst wachten tot het zover is. over ongeveer 2 weken kunnen we allemaal gaan testen, gaan jullie eerst menstruatie afwachten of gewoon testen en wanneer? Na 10 dagen eisprong kun je geloof ik al testen. Spannend he dames!
Hey Rosa! Leuk dat je een club hebt geopend. Weet niet of ik veel zal mee kletsen (reden dat ik uit de vorige club gegaan ben) maar ik wil zo ie zo even reageren Lees dat je toch tarwekiemolie bent gaan slikken namelijk Hopelijk werkt het voor je!! Bij mij heeft het (denk ik) m'n eisprong best lang uitgesteld... Vorige cyclus was 31 en nu zal die denk ik rond de 38 liggen... (ervan uitgaande dat vandaag-vanavond-morgen mn eisprong zal plaats vinden en die test van gisteren idd mijn piek was en de echte piek later was maar dat ik die gemist heb..) Maar ik weet niet of dat door de tarwekiemolie ligt maar ben daarom voor de zekerheid op CD19 gestopt ermee, ga er morgen weer mee beginnen. Dan heb ik hopelijk mijn eisprong gehad Als ik dan nu zwanger zou zijn/bevruchting zal plaatsvinden dan zal mijn uitgerekende datum 27-12 worden ongeveer.. We wachten het af Ik maak mijn ovulatietesten (nog 4 stuks) nog wel op voor de zekerheid...
Ik slik trouwens ook etos zwanger worden en 200mg/half pillentje extra foliumzuur (totaal dus 600mg). (Deze reden: Advies: meer foliumzuur slikken tegen autisme) En daarnaast dus tarwekiemolie maar daar begin ik morgen of overmorgen weer mee. Verder wacht ik gewoon me NOD af.. ik ga niet weer eerder testen zoals de vorige ronde.. laat mezelf niet gek maken. Jongensnaam hebben we wel, meisjes naam niet. En spulletjes ja we hebben een Joolz kinderwagen en een box. Die kunnen we overnemen van mijn zwager en schoonzusje
Heey fleur! Nou ik slik de tarwekiem net 2 dagen! echt vanaf eisprong! leuk dat er zelfde datum zijn uitgerekend mocht het deze ronde raak zijn!
Hi meiden! Kun je met tarwekiem olie zo midden in je cyclus na de eisrprong beginnen? Ik heb ze ook liggen maar dacht dat je beste kon beginnen op dag 1 van een nieuwe cyclus.. Maar dat hoeft dus helemaal niet?! Dan neem ik er zo ook meteen een haha
Vreselijk zeg dat wachten hahaha je denkt er sowieso wel aan ondanks afleiding. Ik lees net dit stukje over tarwekiem olie. Heb er dus meteen maar weer eentje ingenomen haha!
Ik ga er vooralsnog niet vanuit dat mijn baarmoederslijmvlies (galgje!) te dun is. Als het na een paar maanden niet lukt, ga ik dat ook maar eens proberen!
Dat is zeker waar! Ik vond het al een beetje erg van mezelf dat ik al aan de ovulatietesten zit . Maar nu ben ik wel blij dat ik dat doe!
Hihi ik ben van mezelf echt een control freak kan dingen moeilijk op z'n beloop laten dus dit is een heleeee grote test voor me haha! Vandaar sinds deze ronde elke dag ovu testje en getempt, maar na 28 dagen gestopt omdat ik geen positieve test kreeg en ook geen duidelijkheid kreeg van m'n temp haha! Nu dus blij dat ik 2 april toch spontaan een ovu test gedaan heb Dus gericht kunnen klussen en nu de tarwekiem olie slikken om alles er aan gedaan te hebben Ik snap je dus volkomen en geef je groot gelijk haha!
Herkenbaar hoor! Onze zoon was niet gepland, dus dit traject is ook nieuw voor mij. Je denkt toch vaak: "het maakt niet uit dat het wat langer duurt, als je maar zou weten dat het lukt".
Oh wat leuk een broertje of zusje erbij! Maar als dat niet gepland was zit jij ook in een hele nieuwe situatie.. Tot het moment dat jullie weten dat je zwanger bent natuurlijk haha! Dan kun je ons nog meer tips geven
Vooral blijven ademen, haha. Elke zwangerschap is anders, dus ik zal wel net zoveel vragen hebben dan. Maar nu eerst dat eitje motiveren zn best te doen .
Inderdaad! Laat onze eitjes maar snel bevrucht zijn zodat ze goed kunnen innestelen en wij elkaar 9 maanden lang op de hoogte kunnen houden/lastig vallen met exact dezelfde situatie haha!
NLJH dat vind ik een goed plan! Teunisbloemolie kan je cyclus verlengen of verkorten, aangezien de mijne de ene keer heel lang was en de andere keer juist kort (deze ronde 34 dagen, dus opzich nog vrij netjes) heb ik gekozen voor alleen tarwekiemolie en dat vanaf 1DPO
Oeps, het was toch niet mijn ei. Vandaag ongesteld geworden! Duurde mijn cyclus korter dan ik dacht, dus dat is dan weer een pluspunt .
Oh meen je Blij dat je het zo kan zien, elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen hihi.. Ik had vanmorgen een temp van 37,0 M'n eisprong is waarschijnlijk 5 april geweest.. 2,3,4 en 5 april geklust dus kan nu niks anders meer doen dan duimen en afwachten.. Wel netjes tarwekiem aan het slikken en zwanger worden vitamines...
Zeemeerminnetje dat had ik de vorige ronde ook! Op dag 19 dacht ik echt dat ik mijn eisprong zou voelen... Dag 20 werd ik ongesteld.... Was er vroeg! Nou vol goede moet de volgende ronde in! En op naar een 2016 kindje! NLJH inderdaad je hebt je best gedaan! Mijn ei was op 4 april en geklust op 30 maart, 2 april en 4 april. Denk ook wel voldoende toch?