We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Heeft 1 van jullie ook wel eens veel roomwitte afscheiding gehad na hun menstruatie?
    Vorige keren had ik dat totaal niet en nu echt veel!!
    In mijn slipje vind ik steeds vlekken terug..
    Mn buik is ook helemaal opgezet en lijk wel zwanger hahahaha maar ben toch echt 6 dagen ongesteld geweest en de eerste 4 goes ook!! Test was negatief daarvoor dus zwanger ben ik niet.. Lijkt me erg onwaarschijnlijk maar vraag mij af wat die domme witte afscheiding is..
    Zal toch niet nu al mijn eisprong gehad hebben? :(
    Verder niet echt ergens last van, eergisteren hele dag hoofdpijn en veel waterige afscheiding, gisteren of eergisteren had ik wel wat vervelende buikkrampen eventjes maar niet noemenswaardig.. Vanmiddag weer eventjes maar ook niet echt noemenswaardig..
    Raaaaar hahaha

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Afscheiding moet als rauw eiwit zijn in vruchtbare dagen!

Volgensmij had ik dat niet na menstruatie.. geloof bijna niks zelfs!

3. sabine12

sabine12 Niet meer actief

Nee dat heb ik niet.. en hoelang is geleden dat je ongesteld was dan?

4. Fleurtjeee28

Vorige rondes had ik na mijn menstruatie ook geen afscheiding.. Helemaal niets. Tot aan mijn vruchtbare dagen toen was het waterige en idd als rauweiwit maar niet super rekbaar ofzo. Maar had gelezen dat meer vrouwen dat niet hebben..
    Mijn ongesteldheid liep tot afgelopen zondag... Zit nu op CD11..

Hahah zie nu ik mijn eigen bericht terug lees echt stomme autocorrectie fouten erin staan :p domme witte afscheiding? Hahahaha dat moest zijn romige witte afscheiding en goes is goed natuurlijk.. Nouja jullie snappen het gelukkig :p
    Zat op mijn telefoon vandaar hahaha

5. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik heb ook geen rekbare afscheiding of zoiets. Ik heb meer het idee dat het vrij droog is daarbinnen.
    hoop niet dat dat problemen geeft voor het zwanger worden.
    Ik heb sinds vandaag wat lichte menstruatie achtige krampen. Ik vermoed dat dit ovulatiepijn is maar ik weet het niet zeker. Mijn testlijntje was vandaag nog vrij licht. Hoop dat hij morgen wat duidelijker is.
    jullie al in de buurt van een ei?
    Hebben jullie dat trouwens ook wel eens, lichte krampen voor of tijdens de menstruatie?

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Tijdens menstruatie eigenlijk geen krampen.. dat heb ik nooit gehad! Voor wel, maar goed ik wil vanalles voelen dusja! :p Nou ben ik dus "zwanger" geweest, want jammer genoeg voor NOD nog af was gebroken, en voelde toen dus ook vanalles, niet extreem veel klachten maar wel klein beetje!

7. sylvia1981

Ja dat was jammer he rosa, ik dacht echt dat je positief getest had. Dat had je ook, maar is helaas dus afgebroken.sneu...maar het gebeurd wel erg veel. Ik hoop dat je deze ronde meer geluk hebt.

8. sabine12

Hoe is het met jullie dames?
    Ik werd vanmorgen wakker en het leek alsof ik een enorme opvlieger had ofzo.. enorm warm. Dat heb ik nooit! Ook werd ik wakker met misselijkheid en dat is de hele dag gebleven.. kon bijna niet eten. Vreemd.. ik heb eigenlijk nooit ergens last van. En er hoefde weinig te gebeuren en ik moest al huilen, me vriend schrok er van want huilen doe ik bijna nooit hahaa! Vandaag gewerkt, maar ik ben nu echt gesloopt! :( Zo moe..
    Zou het met me eisprong te maken hebben? Gisteren positieve test, en gister avond enorme steekjes.. heel vreemd, nog nooit zo gevoeld. En vandaag was de test weer negatief..

En jullie? Lekker weekend of? Liefs! X

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dan denk ik inderdaad dat het met je eisprong te maken heeft! spannend! Zou wel even nog een paar daagjes dor testen om te kijken of die echt is geweest!

Mijn test was vandaag net zoals gisteren... nog steeds niks dus!
    Temp. Is ook nog steeds 36.5 dus niks aan de hand hier..

Moet zo nacht dienst draaien! Dus spreek jullie morgen wel weer!

10. sylvia1981

Succes met de nachtdienst rosa, werkse!
    Sabine, wat bedoel je met een positieve test? Een licht streepje of een knaltest? Als het dat laatste is dan zou dat je eisprong kunnen zijn idd.
    mijn streepjes zijn nog steeds licht. Die van vandaag was zelfs nog lichter als die van gisteren. Terwijl ik gisteren echt behoorlijke pijn had. Vandaag wat minder. Zou mijn eisprong dan al gisteren geweest zijn? Of kan hij nog komen? Ik heb nu niet zo'n buikpijn meer, nog heel licht.

11. Fleurtjeee28

Sabina ik heb het ook alrijd rond mijn eisprong.
    Alles wat je omschrijft haha. Dus het is normaal :)

Ik ben net begonnen met testen maar hij was spierwit dus geen eisprong hier. Lijkt me ook wel erg vroeg dan maar je weet nooit en ik begin liever optijd dan te laat haha.

12. sabine12

Ja sylvia, echt een knaller.. ik had het van de week hier namelijk al gevraagd.. normaal had ik een cyclus van 28 dagen, dus afgelopen maandag dacht ik me eisprong te hebben gehad.. maar de ovulatie testen bleven dus met een streepje die niet knalde.. door getest tot vrijdag, en vrijdag een echte knaller. En ik was gisteren dus echt niet fit, en deed weer een test en het streepje was bijna weg.. Dus dat was me ei.. temperatuur was de hele week 36,6.. nu vanmorgen 36,9 dus hij gaat omhoog.

Ik zou toch door blijven testen sylvia.. er moet nog een knaller komen als het goed is :)

Oh, fleurtje.. dus precies hetzelfde? Jeetje, deze maand voor het eerst zo heftig gevoeld.. maar nog ben ik misselijk, zit nu aan me ontbijt omdat ik zo ga werken.. maar kan nog niet echt eten! :( Maar ja we hebben het er voor over he.. haha..

Ja zoiets had ik ook.. optijd beginnen.. maar het kost je wel heel wat testen ( ik kon het ook niet laten om er 2 per dag te doen) Haha

Liefs

13. sylvia1981

Goedemorgen,

Ik had eergisteren duidelijke ovulatiepijn en een licht streepje op de test. Vanochtend om 11.00 uur getest, maar de test is nu weer omowit:(
    Hoe kan dit nou? Heb ik misschien mijn eisprong gemist met testen? Vorige maand liepen mijn testjes mooi op, iedere dag een donkerder lijntje. Deze maand snap ik er niks van.
    wat denken jullie, heb ik nou wel of geen eisprong gehad?

14. sabine12

Hm oke... op hoeveelste dag zit je nu na je menstruatie dan??

15. sylvia1981

Ik zit nu op cyclusdag 20....

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dan denk ik dat hij nog niet is geweest Sylvia!
    Misschien een idee om volgende keer je temperatuur bij te houden! Dan zit je niet in die onzekerheid! Maar denk dat hij nog niet is geweest en er nog aan moet komen aangezien je "klachtjes". Ik heb namelijk ook zo nu en dan steken in mijn buik, denk dat mijn eitjes aan het groeien zijn, dus het niet lang meer duurt!

17. sabine12

Ja inderdaad, dat kan.. een late ei misschien?
    Heb ik dus ook gehad.. vanmorgen een temp van 37,1 :) Dus nu maar hopen dat de temp zo blijft.. het geeft je echt een goed overzicht!

Ik hoop dat bij jullie het eitje snel komt!!

18. sylvia1981

goedemorgen,

Een laat ei zou goed kunnen. Ik test dan nog maar even door. En klus ook maar even door voor alle zekerheid.
    temperaturen doe ik ook al de hele maand, maar ik heb hele schommelende temperaturen dus daar kan ik ook niks wijs uit worden.
    ik ben ook erg verkouden en grieperig geweest, dan krijg je ook andere temperaturen van. Dus deze maand heb ik daar helaas niet zo veel aan...
    hoe is het verder met jullie? Moeten jullie vandaag werken of lekker vrij?

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ja de griep brengt je temperatuur wel door de warm inderdaad!

Moet vanavond weer werken! Gaan met de bewoners stilstaan bij dodenherdenking en natuurlijk om 20 uur even stil zijn!
    Morgen staat er een leuk programma voor ze op om Bevrijdingsdag te vieren.

20. sabine12

Oh ja.. dat kan inderdaad door de griep komen. Dat is minder dus.

Hebben jullie inmiddels al een knal test? :)

Deel Deze Pagina