Gisteren nog niet in ieder geval. ga over een uurtje nog is testen heb wel last van waterige afscheiding en zo nu en dan lage buikpijn.. Jij zit op het wachtbankje toch he?
Hey meiden, Tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd. Hoe is het met jullie? Ik heb eindelijk mijn 1e menstruatie gehad na het verwijderen van mijn mirena... dus ga nu officieel mijn 1e ronde in! Als het goed is heb ik rond 9 mei mijn eisprong, dus we gaan ervoor deze week! We zijn vol goede moed, en we hopen natuurlijk op een wondertje! Hihhi! Is er iemand van jullie al in verwachting en in welke rondes zitten jullie? Nu kan ik pas ''echt'' meepraten, dus ik zal wat meer actief zijn op het forum. Liefs Foxy2290
Hèe foxy! Nee helaas niemand zwanger! Had wel positief getest maar is helaas fout gegaan! Zit nu in ronde 5! Maar met proberen in ronde 4 want 1 ronde was even een spek en bonen ronde.. Ben je aan het temperaturen? En ovulatietesten?
Wat jammer Rosa! Ik hoop dat je snel meer geluk hebt! Nee, ik ben nog niet bezig met temperaturen en ovulatietesten. Ik wil het de eerste ronde even zonder proberen. Ik hoop dat mijn cyclus net zo regelmatig is als voor mijn mirena (de gyneacoloog verwacht van wel) ... Toen kon ik er de klok zo'n beetje op gelijk zetten. Maargoed, dat is dus even afwachten! Mocht dit anders blijken, dan kan ik altijd nog de hulpmiddelen gebruiken die er zijn! Ik kijk er zo naar uit, en heb nu enorm de kriebels naar zo'n kleine dreumes! Haha!
Heel fijn om jullie berichtjes te lezen, en er samen over te kunnen praten! Ik zit inderdaad op het wachtbankje.. Me lichaam doet wel heel vreemd.. vanaf zaterdag erg misselijk.. tegen de avond gaat het pas weg.. Heel moe, veel afscheiding (Sorry) veel buikkrampen.. volle borsten.. meer plassen dan normaal.. Ik kan op het moment om alles huilen haha en ik huil nooit! maar ja het zegt helaas helemaal niks, zo nuchter ben ik dan wel weer Ik moet denk nu me eisprong later was zeker ook langer wachten met testen of niet? Pfff... haha! Ik ga vrijdag een weekje naar texel, even lekker weg! Maar ik wordt nu dus ook later ongesteld zeker? Kon je maar even kijken in je buik wat er allemaal gebeurt he, haha! Hoe was je test vanmiddag dan rosa? Inderdaad foxy, haha 2015 halen we niet meer
Zal vanavond is kijken of ik de titel kan veranderen! Anders maken we toch een nieuwe aan! krijgen wel gelijk meer leden erin! Test was nog steeds hetzelfde... Hoop dat die snel gaat jnallen
Ik heb een naamsverandering aangevragen voor ons topic! Als jullie hem straks misschien kwijt zijn is hij: We gaan voor een 2016 kindje!
Nou meiden, naam is verandert! ovulatietesten zijn al iets donkerder dan de andere dagen! Hopelijk morgen of overmorgen een knaller!! Sylvia hoe is het met jou en de testen? Sabine al toevallig ergens last van? Ik had op 3 of 4 dpo erg veel dik/taai slijm met wat rozig ertussen! Heb toen op 12 dpo ofzo wel positief getest! Fleur toevallig al een ei gevonden?
Hoi meiden, Rosa, had je dan misschien een lichte eisprongbloeding dat je wat roze had? Mijn ovulatietesten zijn tot op vandaag wit gebleven. Ik heb het idee dat mijn eisprong al geweest is of dat ik hem heb gemist. Nu maar wachten op mijn menstruatie. ik hoop natuurlijk dat die uitblijft maar ik voel me ook totaal niet zwanger. (Voor zover je dat kan voelen) Vind het echt balen dat mijn cyclus deze maand zo rommelig is. Komt denk ik ook door de verkoudheid en griep. Volgende cyclus ga ik direct weer beginnen met de tarwekiemolie. Hoe is het met jullie?
Ja denk dat dat nog van eisprong kwam! Maar die bloeding was echt 12 dagen voordat ik ongesteld werd... Is dan mijn lf 12 dagen? Sylvia ik denk dat hij nog niet is geweest hoor als ze wit zijn gebleven! Denk dat je gewoon een langere cyclus hebt deze ronde! Zou voor de zekerheid gewoon doortesten! Gebruik je teunisbloemolie? Als je die niet gebruikt deze ronde en je cyclus deze ronde ook langer is, dan zou je dat kunnen gebruiken om je cyclus regelmatiger/korter te krijgen! Ik gebruik het deze ronde ook, maar merk er nog niks van! Zit nu op CD18 en nog geen ei gevonden, nouje vandaag waren ze nog iets donkerder! Het stomme is dat als ik 's avonds test, mijn testen ALTIJD lichter zijn dan smorgens. Ookal plas/drink ik 2 a 3 uur niet!
Goedemorgen dames! Leuk de titel, wat zou het bijzonder zijn als het ons mag gebeuren he! Een kindje in 2016! Ik zou inderdaad ook nog even door testen, want misschien komt hij inderdaad later.. Rosa, ik hoop dat je vandaag of morgen dan eindelijk een knaller hebt! Ik ben vanaf zaterdag heel misselijk geweest.. maar nu is dat weer wat minder! Heb wel veel krampjes.. jij hebt 1 keer een miskraam gehad toch Rosa? Hoe vroeg? Had jij ook verschijnselen of niks? Hopelijk snel positieve ovulatie testen meiden!! Liefs Sabine
Nouja, ik had op 10 en 12dpo positief getest en op 12dpo hartstikke negatief! Ik had daar voor erg last van slijm verlies en zo nu en dan toch wat lichte buikpijn en gigantische last van mijn onderrug!
Dit is hij van vandaag! Hopelijk morgen een knaller! Vorige ronde was hij ook 1 dag voor de knaller zo!
Ahaa, oke! Nou ben heel benieuwd dan, hopelijk een knaller!! Dan weet je waar je aan toe bent.. Oke.. ik zit morgen 1 week na me eisprong.. dus ik moet nog echt geduld hebben haha!
Hey meiden, Ben druk met andere dingen dus daarom niet meer geregeerd sorry. Hier sinds vanmiddag een donkerder test dan de dagen ervoor. Dus wil morgenochtend als het lukt testen en na werk weer. Morgenochtend even kijken of ik voor mijn ontbijt nog een 2de plas moet doen haha. En anders rond 18:00 uur weer ik heb de afgelopen dagen ook rond die tijd getest. Hoop echt dat ik deze keer de piek niet mis! In ieder geval hebben we nu om de dag z'n beetje wel seks dus dat zit goed. Wat deden jullie trouwens bij een knal test? De dag zelf of dag erna seks? Kan natuurlijk ook beide maar mijn vriend wil niet weten wanneer ik een positieve test heb want dan voelt ie z'n druk zegt ie. Snap ik wel. Maar als ik opeens hem paar dagen achter elkaar gespring weet hij genoeg haha en dan lukt het niet.. Dat zou zonde zijn. De vorige ronde hebben we de dag erna seks gehad overigens maar ik dacht toen dat de knaller nog zou komen maar die had ik gemist.
Om de dag blijven klussen, dan mis je je ei niet! Wij klussen niet om de dag maar om de 2 dagen... Nou ook prima! Verwacht morgen een knaller te hebben, anders overmorgen.... vanavond geklust en dan misschien toch zaterdag of zondag ochtend, ligt eraan wanneer hij knalt!
Yeaaah! Ik heb een knaller! Net een 2de plas eruit geperst haha en zag meteen al dat die duidelijk was en nu in de af leestijd knalt ie gewoon! Hij is donkerder dan de controle streep! Woehoe mijn eerste knaller hahaha Vanmiddag doe ik nog een keer testen en komende 2 dagen ook om zeker te weten dat die afloopt.