We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabine12

sabine12 Niet meer actief

Kijk super fleurtje! Ik zeg aan de klus dus haha!

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Yes fleur! Veel plezier vanavond!! :) zou morgen of zondag nog een keer doen voor de zekerheid!

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ja ga het vanavond even leuk maken en probeer morgen nog een keer.

Wordt de test na de eisprong weer minder? Of kan het ook al voordat je ei gesprongen is?

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat ik mijn piek heb gemist!
    gisteren ochtend was hij 50% donKer. Vanmorgen was hij ineens een stuk lichter! Heb gisteren avond niet meer kunnen testen.....
    vanmorgen ineens een temperatuur daling.... vanavond vlug klussen dus! Want daar is gisteren niks meer van gekomen!
    ik ga zeker nog even door testen en temperatuur Goed in de gaten houden!!!

je test neemt naar mijn idee af na lh piek en voor je ei!

5. Fleurtjeee28

Meiden, ik heb net weer getest en die was negatief, nog wel redelijk donker maar minder als de controle streep.
    Kan het zijn dat de piek echt zo kort is of omdat het met 2de plas ochtend urine was? ik ben half 8 wakker geworden, heb rond 8 uur geplast en daarna rond half 9 weer en daarin de test gedaan. Tussendoor niets gedronken en heb het ook niet expres opgehouden.

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Dan had je inderdaad een korte piek! Nouja als het goed is springt je ei morgen of overmorgen!!
    Zou wel nog even doorklussen en testen een paar daagjes. Een ei kan ook wel eens niet springen, dan heb je na een aantal dagen opnieuw een piek!

7. Fleurtjeee28

Gisteren hebben we gevreeën. Vandaag gaat niet lukken en morgen denk ik ook niet maar ik hoop dat mijn ei vandaag gaat springen.
    Heb de hele ochtend al rare steken in mijn bovenbeen! En gisteren nacht kreeg ik opeens krampen!
    Nouja ik test zo ie zo even door totdat ook alle symptomen weg zijn. Dat had ik vorige keer ook nadat mijn ei gesprongen was waren ook alle symptomen weg haha.

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Mooi zo! Hoelang zou je cyclus nu zijn dan? Als je er 14 dagen bij telt..

9. Fleurtjeee28

33 dus dat is echt netjes deze keer.

Vanmiddag voelde ik mijn bmm gevoeld en die was erg hard, laag en gesloten..
    Zou ik dus mijn eisprong gehad hebben?
    Paar dagen geleden (weet even niet wanneer want had het niet genoteerd) voelde die zacht en voelde het open.

10. Fleurtjeee28

Vanmiddag weer even een test gedaan en die was precies het zelfde als gisterenmiddag.. :(
    Net niet positief (leek in eerste instantie even donker maar nu die echt droog is zie je dat die lichter is om echt positief te zijn).

Vorige keer had ik meteen na mijn eisprong een zo goed als witte test die echt terugliep tot spierwit..

Snap er niets van, misschien toch geen eisprong gehad?
    Mijn bmm voelde vanmiddag echt hard en gesloten aan en paar dagen terug dus niet...
    Snap er niets van. Test zo ie zo even door en ben benieuwd wat die morgen doet.

11. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ja kan goed zijn dat hij toch niet is gesprongen en nu een kans doet op wel springen :p

Mijn ei is denk ik toch nog niet geweest.. niks te zien in temperatuur en ovutesten zijn nog steeds hetzelfde.. zo'n 50% donker..... moet toch nog even doortesten!
    Balen want ik zit nu op CD21

12. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hoi dames..

lastig he af en toe die ovulatietesten. Fijn dat je je eerste knaller had, fleurtje!
    Deze maand ben ik maar gestopt met de ovulatietesten, want ik word er alleen maar gestressed van. Ik zie het vanzelf wel, ik zit nu op cd 27. Als het goed is kan mijn menstruatie zich over een paar dagen aandienen.
    volgende cyclus weer beginnen met tarwekiemolie en nieuwe ovulatietesten. Deze keer ga ik ze ook van zwanger&kids bestellen i.p.v sensitest.
    heel raar hoe het van cyclus tot cyclus kan verschillen wanneer je je eisprong hebt en hoe lang je cyclus duurt, verwarrend soms. Ik merk wel dat ik er nu wat relaxter insta, ben er ook wat minder mee bezig.
    misschien komt het ook doordat ik de laatste maanden wat meer klachten heb van de ms. Overal rare gevoelsstoornissen. Geen gevoel in mn voeten, een koude arm, enz. Ben daar nu momenteel wat meer mee bezig geestelijk, maak me daar wat meer zorgen over. Dus wat meer stress, is ook niet echt goed maar kan er ook niks aan doen.
    nou meiden, allemaal een fijne dag gewenst!

13. Fleurtjeee28

Vanmorgen was die bijna verdwenen het streepje en had de hele ochtend duidelijke krampen alsof ik ongetemd was.
    Net zag ik in mijn slipje veel helder witte plakkerige afscheiding met veel waterige afscheiding gecombineerd. Leek wel alsof ik in m'n broek had geplast..

Balen Rosa dat je zo lang nog moet wachten. Test je wel 2 keer per dag al?

Sylvia wat vervelend van je klachten van de ms.
    Goed dat je er relaxter in staat maar dat moet niet gespaard gaan met andere klachten natuurlijk :(
    De testen van zwanger en kids vind ik erg fijn! En goedkoop.
    Geven mij juist rust zodat ik weet wanneer ik mijn nod heb en niet maar moet afwachten. Liever 2 weken in spanning dan 4-5 weken haha

14. Fleurtjeee28

Blijft je LH na een positieve test altijd hoger?
    Vorige keer liep die bijna terug naar wit en nu blijft die het zelfde..
    Snap er niets van.
    Gisterenavond en vanmorgen kreeg ik opeens kramp en steken! Dat is meer dan 48 uur na de knaltest..
    Snap er niets van.. Niemand die reageert op de topics die ik heb geopend ook zo fijn..

20150511_094406.jpg

15. sylvia1981

Hey fleur,
    wat raar dat je lh hoger blijft. Volgens mij kan dat ook zo zijn als je zwanger bent, maar weet het niet zeker hoor! Als je zwanger bent blijft het lh ook hoger. Zoiets heb ik een keer gelezen. Maar ik wil je niet blij maken voor niks. Volgens mij hoort lh gewoon weer te zakken na een knaltest, dat de streepjes daarna lichter worden of, zoals in mijn geval, de dag daarna weer gewoon wit zijn.
    ik zou ook echt niet kunnen verklaren waarom dat bij jou niet het geval is. Is het streepje vandaag nog steeds zo donker of alweer wat lichter?

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Fleur volgensmij kan dit wel gewoon hoor!

Bij mij blijf je ze ook altijd zien.. helemaal wit worden ze bijna niet!
    Maar ik heb vandaag pas op CD23 een positieve ovulatietest! Hij is even donker maar wie weet is hij vanavond nog donkerder...

Sylvia Hoe is het bij jou eigenlijk?

17. Fleurtjeee28

Als je zwanger zou zijn dan zou die meteen al knallen en niet oplopen :)
    Heb ondertussen door getest en sinds gisterenavond is die helemaal wit.
    Ik denk zelf dat mijn ei pas gisteren ochtend gesprongen is en dat daarom het lh nog niet zo heel erg afnam en gisteravond dus wel.
    Had vanaf die avond ervoor tot begin middag echt super erge steken en krampen! Erger dan de dagen ervoor! Mijn bmm voelde ook heel zacht en lag een stuk hoger. Terwijl de dagen ervoor die echt laag zat en super hard was!
    Vandaag had ik alleen vanmorgen klein beetje krampen in het midden van mijn baarmoeder en bmm voelt nog het zelfde als gisteren. Maar de rest van de dag tot nu toe nergens last van, alleen erg moe maar dat heb ik altijd rond mijn eisprong.
    We hebben het gisterenavond ook nog even gezellig gemaakt dus moet goed zitten.

Vind wel grappig dat overal wordt gezegd dat na een knaller het binnen 48 uur komt maar dat hoeft dus echt niet en ik heb tussendoor geen knaltest meer gehad (2x per dag getest).

Wat fijn Rosa dat je een knaller hebt! Maak het gezellig de komende dagen! :)

18. sylvia1981

Hey meiden,

Rosa, je hebt dan wel een late eisprong deze maand! Maar wel fijn dat je je eisprong in ieder geval hebt kunnen spotten, nu weet je ook ongeveer wanneer je menstruatie zich aandient.
    fleurtje,ook fijn dat je je eisprong hebt kunnen voelen aan de steken en je bmm, dat is weer een extra bevestiging dat je eisprong er is.
    Ik heb verder nog geen tekenen van menstruatie o.i.d. weet bijna zeker dat ik toen ook mijn eisprong heb gehad toen ik zulke krampen had, maar de test was toen niet positief.
    volgende cyclus ga ik wat meer mn best doen met testen enzo, want ik had deze maand ook even wat andere dingen aan mn hoofd. Gelukkig nu weer een stuk minder stress dus dat scheelt weer:)

19. sylvia1981

Ik zit morgen al op cd 33, en ben nog niet ongesteld geworden.
    Ik ga morgenvroeg maar eens een zw testje doen.
    denk niet dat ik het ben hoor, maar gewoon even voor de zekerheid.
    Hoe is het met jullie?

20. sylvia1981

Goedemorgen dames,
    wat is het hier rustig, ik hoop dat er nog iemand leest..
    ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan. Omdat ik deze maand mn eisprong niet heb kunnen vinden met testen, en ik er verder niet meer mee bezig was, dacht ik niet dat ik zwanger zou zijn.maar op cd 33 was ik nog niet ongesteld geworden dus wou voor de zekerheid even testen. Ik heb de allergoedkoopste test gedaan die ik in huis had, die van de action.
    gisteren ben ik nog in een kermisattractie geweest, want er was hier kermis, en ik heb tijdens het koken nog een glas wijn gedronken. 2 dagen geleden nog 2 flesjes bier, ik dacht nog even genieten nu het nog kan.
    wat schetst mijn verbazing. Ik bekijk die test...2 dikke vette strepen.
    O.m.g.., ik ben zwanger.
    ik ben zwanger!
    kan het nog steeds niet bevatten en zit nog wat te shaken. Mijn vriend is niet thuis maar heb hem wel direct gebeld. Voor hem voelde het ook nog wat onwerkelijk maar ook blij.
    Ik ben heel blij, maar ook zo bang dat er nog wat mis kan gaan. Dat ik alsnog ongesteld ga worden en een miskraam ofzo. Ik had hier in de derde ronde nog niet opgerekend. Maar voor nu ben ik blij!:)

Deel Deze Pagina