We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Sylvia wat fijn meid!! :D ben echt blij voor je!
    Gefeliciteerd!!

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Sylvia yeaahhh Gefeliciteerd!!!

Nou ik snap er niks van... Ik had dus een positieve ovulatietest maar aan mijn temperatuur te zien is er niks gebeurt!! Hij is nog steeds hetzelfde als voorgaande dagen ???
    En mijn testen zijn op en kan dinsdag pas naar de winkel ....

3. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nou toch nog maar even snel naar de Action gereden!!! Beetje jammer als ik hem zou missen...

4. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Dankjulliewel lieve meiden!
    Sta er zelf ook nog steeds van te kijken...hihi. Zwanger in ronde 3 al!
    nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.
    ik hoop ook voor jullie snel een positieve test.
    ik had er deze maand echt niet op gerekend, gestopt met ovulatietesten en er niet meer mee bezig geweest verder. Dacht omdat mn cyclus zo lang was, toch maar even een test doen. En dit dus als resultaat...

5. sylvia1981

Rosa, heb je de testen nog kunnen kopen bij de action? En nog getest?

6. Fleurtjeee28

Wat raar Rosa, ik heb zo niet veel verstand van temperaturen maar zou toch iets omhoog moeten gaan na je eisprong?
    Misschien kan het dat die toch het zelfde blijft.

Ik zit nu op 5 of 7 dpo. Als ik uitga van de ovulatietest 7 en het stoppen van de klachten op 5...
    In ieder geval had ik gisteren de hele dag last van af en toe steken/krampen in mijn onderbuik en vandaag zag ik in mijn slipje veel afscheiding en die was bruinig met roomwit en plakkerig.
    Bij afvegen niets te zien.
    Mijn borsten voelen sinds een paar dagen ook echt super pijnlijke borsten! Voelen echt zwaar en beurs gewoon pff.
    Aanraken is echt niet fijn!
    Mijn vriend dacht te zien dat mijn tepelhof ook meer opgezwollen was.. Nog nooit van gehoord maar oké haha.

Ik hoop dat het iets goeds gaat betekenen natuurlijk :D
    Maar we zien het wel. Zaterdag ga ik zo ie zo een test doen want heb s'avonds een feest en dan moet ik even weten of ik voorzorgsmaatregelen moet nemen.

7. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Zou kunnen Fleur! Hoop voor je dat het een teken is! :p

Sylvia zo zie je maar, je heoft er niet te veel mee bezig te zijn hahaha ;) Geniet ervan!!

Ik heb een action test gedaan ja, hij is niet echt licht, maar ook niet donker! Denk zo'n 60% van de controle streep!!! :(:(

8. sylvia1981

Ik heb nog niet echt zwangerschapssymptomen, behalve dat ik echt hondsmoe ben!

9. sylvia1981

Wat is het hier stil dames...
    hoe is het met jullie? Hebben jullie al een eisprong gespot of getest?
    Ben benieuwd!

10. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nouuuu mijn actiontest van vanmorgen was weer wat donkerder en had ook rekbaarslijm!! Heb 90 ovulatietesten bij 123thuistesten besteld hahah, was een koopje!!! :p :p

11. sylvia1981

Haha rosa, nou jij kunt in ieder geval vooruit!:)
    Fijn dat je rekbaar slijm hebt, dan weet je wat je te doen staat...
    ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is hoor!
    Ik ben erg blij dat ik zwanger ben maar ook een beetje bang. Bang dat het alsnog een miskraam wordt, dat er iets niet goed is met het kindje, etc, het zullen de hormonen wel zijn. Als ik eerst maar die 12 weken doorben, dan ben je iig uit de gevarenzone. Ben je eindelijk zwanger dan heb je weer te maken met andere angsten, onzekerheden.
    ik heb ook al een verloskundige uitgezocht en kraamhulp geregeld. De verloskundige
    was heel aardig aan de telefoon en zei dat ik altijd kon bellen als er iets is. 22 juni heb ik de 10 weken echo.
    ik hoop trouwens niet dat jullie het erg vervelend vinden dat ik hier nog kom 'praten', terwijl ik zwanger ben. Ik weet dat jullie ook niets liever zouden willen en dat het dan misschien niet leuk is om te lezen wat ik allemaal schrijf. als dat zo is dan trek ik mij terug. Als jullie maar weten dat ik het jullie ook gun!

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

13. Foxy2290

Foxy2290 Lid

9 apr 2015
    28
    0
    1
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!
    25 april was de 1e dag van mijn laatste menstruatie, eigenlijk verwacht ik mijn menstruatie pas 22 mei a.s. Maar heel vreemd...sinds zondagavond heb ik licht bloedverlies (nu alweer zo goed als gestopt) Dus heeft eigenlijk nog geen 2 dagen geduurd... Ik snap er helemaal niks van, ik heb nooit een cyclus van maar 21 dagen gehad... altijd 28 dagen. Ik weet nu dus totaal niet of ik dit nu als mijn menstruatie moet rekenen of niet... :-S Wat zit een lichaam toch raar in elkaar eigenlijk! Baal enorm van de onzekerheid, nu weet ik helemaal niet meer waar ik aan toe ben. Normaal zou ik 23 mei kunnen testen, maar weet nu niet of dat wel zin heeft... Ach ik zie het allemaal wel!

@Sylvia gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn voor je meid! :)

Duim dat het voor jullie allemaal snel raak mag zijn!

Liefs Foxy2290

14. Lies1989

Lies1989 Lid

23 sep 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    @sylvia, gefeliciteerd!

Ik kom me ook aansluiten bij dit clubje :) momenteel 5 dagen overtijd maar negatieve testen....spannend ^^

15. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hoi Lies! :D

Ooh 5 dagen overtijd!! Gebruikte je ovulatietesten?

Foxy misschien was het innesteling??? Duim voor je!!!

Ik heb echt buikpijn vanavond.. alsof ik ongesteld moet worden... Nou kan dat niet want waarschijnlijk (gezien mijn temperatuur vanmorgen) had ik gisteren (of eergisteren) mijn ei...

16. Fleurtjeee28

Meiden ik heb net bloedverlies gehad! :(
    Maar zit pas op 9-11 dpo uitgaande van de ovulatie test 11..
    Hopelijk blijft het bij een paar druppels het was beetje bruinig en afvegen rozig maar zo begint het altijd bij mij..
    Maar zo vroeg al! :(

17. sylvia1981

He fleurtje balen zeg van dat bloed. Is dat het begin van je menstruatie denk je? Dan is je lf misschien wat korter. De laatste keer dat ik menstrueerde was mijn lf ook maar 9 dagen. En ben toch zwanger geworden dus het kan wel.
    ik heb trouwens vandaag helemaal geen symptomen. Niet misselijk, niet moe, niks van dat alles. Maak me er wel een beetje ongerust over, als het vruchtje maar niet dood is ofzo:( bah, ben ik zwanger kan ik alleen maar piekeren.

18. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Oh fleur wat jammer zeg!! Korte LF inderdaad als het echt je menstruatie is!!

Mijn temperatuur is vandaag 37,2 Als hij morgen nog zo hoog is dan heb ik officieel mijn ei gehad afgelopen maandag! (handig hoor temperaturen haha)

19. Fleurtjeee28

Het is voor nu bij dit gebleven en alleen met afvegen na plassen wat rosig bruin.
    Ik had net super erge menstruatie krampen dus denk dat het vanavond wel doorbreekt.
    Afwachten..

20. sylvia1981

Fleurtje, hoe is het, is je ongesteldheid al doorgebroken?

Deel Deze Pagina