We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ben ook benieuwd Fleur!!

Nou mijn temperatuur was vanmorgen 36,6 flink gedaald weer dus!!
    Hopelijk een innesteldipje... en morgen weer omhoog!!

2. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Ongesteld geworden :(

3. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hoi meiden,
    komen jullie hier nog wel? Hoe is het met jullie?

4. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Jammer fleur!!

Ik heb het ontzettend druk met verhuizing!! Als het weer wat rustiger is dan buurt ik weer wat meer haha :)

5. sylvia1981

Succes met de verhuizing rosa!:)

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Goede nacht dames... hoe gaat het ermee?
    Sylvia heb je al kwaaltjes? :p

7. sylvia1981

Hey rosa, jij was hier nog laat vannacht zeg!
    Bij mij komen en gaan de kwaaltjes een beetje. Afgelopen 2 dagen was ik wel wat misselijk, maar vandaag is dat weer weg.voel me nu goed alleen wat moe.
    balen dat het weer ook niet erg lekker is, dan heb je ook niet echt veel zin om naar buiten te gaan. Lukt het allemaal met de verhuizing rosa?
    en hoe is het met de andere meiden?

8. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Als het goed is wordt het warmer deze week!!

Verhuizing ging goed... laatste kleine dingetjes nog, maar dat hoeft niet per direct... kan ook allemaal wel even wachten haha

9. sylvia1981

Ik heb trouwens aanstaande vrijdag om 11.30 de eerste echo. Dan ben ik denk ik 7 weken ongeveer. Brr spannend..hoop zo dat alles goed is!

Ja, het weer wordt inderdaad beter!:) eindelijk!

10. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Spannend zeg!! Ik ga voor je duimen :D :D

11. sylvia1981

Dankje rosa:) ik laat wel even weten hoe het gegaan is!

12. sylvia1981

Hallo dames,
    hoe is het met jullie?
    Ik heb een bewogen dagje gehad.
    door mijn hormonen was ik vandaag erg opvliegend en heb vrij heftig ruzie met mijn vriend gehad. Echt schreeuwen, huilen, tegen kasten aangeslagen, etc. Ik herkende mezelf ook niet echt meer terug..,
    ik maakte me daarna ontzettend zorgen om de baby, en heb in tranen de verloskundige gebeld. Zij heeft een echo voor me geregeld en ik kon direct terecht.
    gelukkig werd ik gerustgesteld en is alles goed. Ik ben volgens haar berekeningen 6 weken en 4 dagen zwanger en de embryo is 8,1 mm groot. Het zag er allemaal goed uit en met een kloppend hartje:) we waren echt ontzettend blij.
    nu maar hopen dat alles ook goed blijft gaan!

Hoe is het met jullie? Hebben jullie nog getest en een ei gespot? Hoop echt dat jullie ook snel zwanger zijn dan kunnen we daar ook lekker over kletsen!

13. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Oh wat fijn dat het goed gaat!! Jammer dat je aan de vecht bent gegaan door hormonen zeg...

Ik heb zaterdag mijn NOD. Vind het enorm spannend aangezien ik vorige keer rond deze tijd (11dpo) een streep zag!! Ik ga proberen pas NA NOD te testen.. het liefste maandag pas, als ik dat al vol ga houden hahaha

Hoe is het met de rest.. geloof dat alleen wij 2 hier in meekletsen? :p

14. sylvia1981

Haha...aan de vecht bent gegaan..leuke omschrijving. Ja helaas wel. Ik wou via facebook even iemand regelen die voor een aantal euro's bij ons de ramen kon lappen, koelkast schoonmaken en badkamer. Dit zijn vrij grote klusjes waar ik nu gewoon geen energie voor heb en ik wil het huis gewoon graag netjes hebben. Mijn vriend heeft het te druk met de zaak en zegt steeds ik doe het zelf wel. Hij wil geen vreemde hier in huis hebben omdat hier nogal wat zakelijke documenten liggen. Maar ja hij is ook te druk dus het komt er dus niet van. Ik had dus iemand gevonden, een wat oudere nette dame, via facebook die volgende week langskomt. Ik vertelde dat aan mijn vriend en hij reageerde boos. Daarna pakte hij ineens resoluut een emmer en begon met de badkamer. Toen ben ik dus ontploft.ik had al afgesproken met die mevrouw en me erop verheugd, en dan zou hij nu ineens zeker de boel 'schoonmaken'. Nou ja schoonmaken, hij wou al met een leren zeem (leren zeem???) De badkamer uitnemen. Haha. Nu kan ik erom lachen maar ik was echt woest. En het ergste is nu, hij heeft die dag dat die vrouw langskomt vrij genomen, omdat hij er zelf bij wil zijn. Hij is bang dat die vrouw gaat lopen snuffelen ofzo.Terwijl ik er nota bene zelf ook gewoon ben! Tja mannen...

Ja rosa, het lijkt er inderdaad op dat we op dit moment met zn tweeen aan het kletsen zijn hier. Jammer he. Is je eisprong trouwens deze maand al geweest? Je kan inderdaad beter wat later testen, om teleurstelling te voorkomen net als de vorige keer. Ik heb iets van 3 dagen na ongesteldheidsdag getest. Wanneer ga jij testen? Ik ben benieuwd, ik duim voor je:)

15. sylvia1981

Ik lees net het antwoord al wanneer je gaat testen. Spannend! Hopelijk ook raak voor jou deze keer. Ben je in het nieuwe huis al aan de kinderkamer begonnen?

16. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hahaha nee nog geen babykamer!!! :p :p
    Weet al wel welke kamer dat zou moeten worden... maar daar staan nu nog een aantal dozen die pas weg gaan als het zover is :p

Morgen NOD en heb nog niet getest!!! Wil maandag pas testen... dus hoop morgen en zondag geen bloed te zien!!

17. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik wil even zeggen dat ik vanmorgen een positieve test in handen had!!! Is nog geen knaller, maar hopelijk gaat ie wel mooi oplopen nog! :D :D

18. sylvia1981

Hey super rosa, dat gaat de goede kant op! Misschien morgen je eitje?:)

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nee johh!! Ei was 2 weken geleden.... dit was een zwangerschapstest :p

20. sylvia1981

Ohhhww!! Ha sorry, zwangerschapsdementie! Nou ik zeg;

GEFELICITEERD! !!!!!!!!!! Yeah joepie!!!:):):)

Wat fijn nu kunnen we kletsen over zwangerschapskwaaltjes enzo:)

Deel Deze Pagina