We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Echt?! Hahaha! Ik woon in Elst, ken je dat? Tussen Arnhem en Nijmegen in. Heb "vroeger" altijd topsport geturnt bij de Hazenkamp, daarna ook mijn opleiding in Nijmegen gevolgd dus kwam daar altijd vaak..

Straks kennen we elkaar :$ Haha!

2. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Elst ken ik ja. Heb gestudeerd in Nijmegen en gewerkt, op kamers gezeten in Arnhem. Woon nu 20 minuten van Nijmegen, bij Cuijk.

3. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik ben 26 en mijn vriend wordt morgen 30 :)
    Zit in de zorg en ga eind mei terug verhuizen naar Brabant met onze 2 katten (vrouwtjes) Frank en Bob.

4. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ook een Brabander ;)

5. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Cuijk ken ik! Onder andere van de kroegentochten met carnaval afgelopen jaren haha.. Wat grappig dat is best in de buurt..

Kunnen we straks een baby clubje starten haha.. Waar komen de andere meiden hier vandaan?

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ja zeker! Zijn 5 jaar geleden naar Friesland verhuisd voor mijn vriend zijn werk.. nu gaan we weer terug :) Heerlijk!

7. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Albast gefeliciteerd met je vriend! Dat is wel een wereld van verschil Friesland of Brabant.. Zo te lezen ben je blij dat je terug mag naar Brabant;)

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Twee vrouwtjes Frank en Bob...... Dat beloofd een leuke naam voor een aankomende baby hihi.

9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Bedankt!! Ja ben zeker blij weer terug naar Brabant te kunnen :) Ben daar geboren en getogen... En mijn vriend trouwens ook, ben wel blij dus :D

10. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,
    Vandaag weer een werkdag.. Sta heerlijk in de file dus tijd voor een berichtje hihi..

Ik ben 28 en mijn vriend 36. We wonen in Limburg.. We hebben allebei dezelfde baan (accountant).

Fijne dag & tot straks

11. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ook bij hetzelfde bedrijf?

Jullie eerste kindje allemaal? Werken jullie fulltime? Ik heb altijd fulltime gewerkt tot dat mijn zoontje geboren is. Nu 4 halve dagen werken.

12. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik ben net 34 jaar en kom uit groningen. Mijn vriend is 28 en we hebben een eigen bedrijf.ik ben de oudste van het clubje zo te zien! Waah :0

13. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes bij hetzelfde bedrijf:) heerlijk om m'n schatje af en toe te zien;)!! Maar meestal zitten we bij verschillende klanten.

Voor ons, ons eerste kindje

14. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en we werken beide fulltime.. We willen uiteindelijk beide 4 dagen

15. sylvia1981

Het is ook ons eerste kindje en wij kunnen gelukkig zelf onze werktijden bepalen.
    ik denk dat ik ook ga testen op dag 14 npo. Ik had al flink wat testjes ingeslagen, dus ik moet daar natuurlijk wel gebruik van maken.
    Hoe gaan jullie dat doen met werken als de baby er is? Familie, vrienden, kinderopvang?
    Ik ga zoveel mogelijk thuis blijven na de bevalling en zo nodig gaat het kindje 1 of 2 dagen naar de opvang.

16. sylvia1981

Sta je nog steeds in de file fsl?

17. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja:( Pff....

Wij kunnen drie dagen op onze ouders rekenen :)
    Heerlijk als je je eigen tijden kunt bepalen zeg!!

18. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi Ladies!

Mijn laatste berichtje voor vandaag hihi.. Stappen zo de auto in om er even tussen uit te gaan.. Wat leuk dat we nu een beetje weten hoe oud iedereen is en qua werk etc..

Wij werken beide fulltime, ik als account manager voor een bekende horeca groothandel en vriendlief heeft een eigen werving en selectie bureau. We kunnen ons eigen werk rooster bepalen qua afspraken; ideaal!

Als het allemaal zo ver is wil ik max drie dagen blijven werken, m'n vriend zal wel fulltime blijven werken omdat het natuurlijk zijn eigen bedrijf is. Wel werkt hij veel vanuit huis dus dat is ideaal..

Qua oppas hebben we mijn ouders die sowieso twee dagen op willen passen en mijn oom en tante. De familie van m'n vriend z'n kant woont wat verder weg dus dat is iets lastiger maar ook daar kan ons kindje heen als we even lastig zitten qua oppas..

Ik lees alles het weekend lekker terug ladies! Succes met de wacht dagen allemaal! Liefs Xx

19. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Wat leuk dat jullie mannen allemaal een eigen bedrijf hebben!

Mijn vriend is toevallig ZZPer in de bouw! Hij moet regelmatig op karwei en is dan een hele week weg... Zodra we een kleine hebben wil hij wat meer dichtbij huis zijn. Nou moet er geld op de plank komen dus van mij mag hij wel gewoon werken, maar de eerste maanden zou ik het fijn vinden als hij wat meer thuis is :)
    Ik zelf werk nu nog 5 dagen in de week maar wil als het zover is toch 4 dagen gaan werken.

Mijn schoonouders kunnen 2 dagen oppassen en mijn ouders kunnen 2 dagen oppassen. Mocht ik in het weekend werken dan is mijn vriend gewoon thuis.

Vanmorgen had ik ineens een lange sliert slijm hangen (sorry voor het detail) dacht in eerste instantie op vruchtbaarslijm, dus heb een ovulatietest gedaan.. nou die was echt hartstikke wit!
    Even rustig nadenken en vruchtbaarslijm is doorzichtig en wat dunner, dit was echt romig/creme/wit en wat dikker!
    Ook heb ik zo'n 10 minuten lang echt verschrikkelijke rot steken in mijn vagina/baarmoedermond (geen idee) gehad! Auww, ben er gewoon even van gaan lopen want ik zat namelijk...
    Dan denk ik weer van... verbeeld ik me dit nou omdat ik dingen wil "voelen"??...

20. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Dag dames,

Nljh hele fijne dagen samen. Geniet ervan.

Rosa lastig soms he. Het lastige is dat je lichaam je vaak voor de gek houd en dat maakt het alleen maar lastiger dat lange wachten grrrr!!

Heerlijk die werk tijden zelf bepalen. Mijn man is online marketeer en is ontzettend "hot and happening" op dit moment en erg druk dus, maar kan ook regelmatig wat thuis doen.

Ik had Rosa haar hulp gekregen met mijn ovulatietesten, zojuist mijn laatste test gedaan maar hij blijft positief. Nu is ie weer donkerder en zit nu op dag 17 (van max cyclus 28) dit was mijn laatste ovulatietest en begrijp er echt helemaal niets van!!
    In het echt zijn de testen tussen twee april en vandaag allemaal bijna even donker. Help!!??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,1 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina