We gaan voor een 2016 kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa887, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Oh wat raar!! Deze van vandaag lijkt wel positief(st)! Vanavond nog een keertje testen en doorklussen!

2. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik heb vandaag mijn eisprong. Keek net en de streep is donkerder dan de controle streep! Hij is super donker!
    Wat nu haha? Vanavond klussen? Of ben ik nu te laat? Eergisteren ook geklust. Hopelijk ben ik niet te laat en kan vanavond ook nog.....

Als ik zo'n korte LF heb, van maar 10 a 11 dagen, dan heb ik afgelopen 5 rondes helemaal verkeerd gezeten! Heb steeds gegokt op dag 12 13 14 maar dan had ik dus nog geen eisprong.

3. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Als hij NU knalt dan springt ie binnen 24-48 uur!! Dus vanavond klussen!!!

4. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Rosa wat vreemd dat je ineens dat slijm hebt. Ik begrijp dat je dan ineens denkt:..zou het dan..? Nou misschien wel, maar je lichaam kan je inderdaad ook ontzettend voor de gek houden. Ik ken het zelf ook niet, dus kan je ook geen advies erover geven.
    ikzelf heb ook ineens vandaag dat ik erg moe ben en wat misselijk. Maar ja, dat kan ook vanalles zijn dus ik blijf er ook maar gewoon nuchter onder.
    loes wat heb jij veel testen gedaan zeg!:) En volgens mij geen echte piek, toch? En nu zijn je testen op? Kun je niet even nieuwe halen/bestellen of ga je stoppen met testen deze maand?
    Ik ben benieuwd wie het eerste zwanger is van ons, maar we gaan er geen competitie van maken he? Ik gun het ons allemaal!

5. sylvia1981

Loes ik lees net pas je berichtje!
    Fijn dat je vandaag je eisprong hebt. Je bent idd nog niet te laat. Dat word gezellig bij jou vanavond:) zo zie je maar weer hoe nuttig ovulatietesten zijn.

6. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Rosa887 - NOD 18 april
    NLJH - NOD 19 april
    Sylvia1981 - NOD 19 april
    Fleurtjeee28 - NOD 20 april
    Loes83 - NOD 23 april
    FSL - NOD ??

Loes ik ga er vanuit dat je ei morgen springt, dus vrijdag op 1DPO zit, dan heb je 23 april je NOD

7. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Sylvia ja inderdaad! Weet nog van een paar rondes eerder dat ik echt vanalles voelde! Verschrikkelijk.. bleek het gewoon een griepje te zijn :p

8. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik denk dat mijn nod gewoon 18 april is, maar dat mijn LF 10 dagen is en geen 14 dagen. Las al op internet dat ie tussen de 10 en 18 dagen is.

9. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Met slijm kan ik je niet helpen :) heb daar nooit op gelet. Hopelijk is het een goed teken!!

10. sylvia1981

loes, dan heb je een wat kortere lf inderdaad, dat kan goed hoor. Maar verschilt dat per maand of kun jij daar de klok een beetje op gelijk zetten?

Drinken jullie trouwens ook koffie? Ik heb gelezen dat het de vruchtbaarheid negatief kan beinvloeden, als je meer drinkt dan 2 kopjes per dag.
    ik zit nu samen met mijn vriend in de auto op weg naar klanten, en ik heb net bij de benzinepomp even een capuccino gehaald. Zodoende kom ik op dit onderwerp:) ik drink zelf ongeveer 1 a 2 kopjes per dag. Zou toch geen kwaad kunnen?

11. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik drink ook koffie. In ronde 4 gewoon zwanger geworden van mijn zoontje :) denk dat het voor grote hoeveelheden koffie is bedoeld, maar ik ben sowieso niet de moeilijkste. Heb in mijn zwangerschap ook gewoon brie etc gegeten. Dat soort eten staat sinds kort ook op de "pas op!" Lijst als je zwanger bent. Dus iedereen die voor die tijd zwanger werd mocht het wel en heeft ook gezonde kinderen.
    At alleen geen rauwe dingen. Verder heerlijk gegeten en gedronken ;) (koffie)

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Nee ik drink geen koffie. :)

Net naar de Kruidvat geweest, 2v5 gehaald. CB met indicator heb ik nog liggen..

13. sylvia1981

Ik heb ook nog een stuk of vier zwangerschapstesten liggen. 2 van de action en 2 van sensitest. Allemaal dipsticks. In de eerste maand na het stoppen met de pil had ik zoveel zogenaamde zwangerschapssymptomen, dat ik er al 3 testen doorheen had gejaagd:) ik had allerlei kwaaltjes, kwam natuurlijk gewoon door het ontpillen maar dat wist ik toen nog niet.

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wanneer wil je testen? Of alvast gekocht voor als je NOD voorbij is?

Ik wacht tot mijn nod. In janauri een streepje gehad paar dagen voor nod, maar toch ongesteld geworden dus ik waag me er niet meer aan.

15. sylvia1981

Loes, wel fijn dat je gewoon lekker hebt kunnen eten en drinken tijdens de zwangerschap. Hoe moest dat anders vroeger wel niet, toen er nog niet zoveel over bekend was. Toen zijn er ook genoeg kinderen geboren. Sommige 'regeltjes' over bijv wat wel en niet te eten en te drinken zijn ook veel te overtrokken. Als je maar niet teveel alcohol drinkt, geen drugs gebruikt en niet rookt. Ik merk bij mezelf ook dat ik bij veel te veel dingen nadenk. Komt misschien ook omdat ik sins januari de diagnose ms (multiple sclerose) heb. Ik wil zo gezond en fit mogelijk blijven, en voeding kan zeker bijjdragen aan het ziekteproces. Zijn jullie verder allemaal gezond?

16. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend zodat de dagen sneller gaan?

17. sylvia1981

Ja, ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Denk 14 dagen dpo.en uiteraard als menstruatie uitblijft:)

18. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Het liefste wacht ik tot NOD, maar weet nu al dat dat niet gaat lukken haha! Vroeger dan 10DPO wil ik niet testen, hopelijk kan ik die dag ook het plasje netjes doorspoelen :p

19. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden!!! :) Ik rij zo naar huis vanuit Amsterdam naar Limburg.. weer lekker File rijden:(

Ik drink gewoon af en toe een lekker kopje koffie hoor (1 a 2 kopjes per dag en heel soms iets meer). Mijn NOD is 15 april (OHOH).

Hoe is jullie dagje vandaag geweest? Komend weekend lekker ontspannen.

Dikke knuffel voor jullie

Ps en natuurlijk maken we er geen competitie van één voor alle, alle voor één.. Ik gun het jullie allemaal!

20. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Oohh dat is bijna! Wanneer ga jij testen? Ik ga alvast duimen!

Deel Deze Pagina