Haha ja inderdaad. Ik ben onderweg van nijmegen naar groningen. Bijna thuis gelukkig.pff...wat een rit zeg. Het was weer een 'vruchtbaar' bezoekje aan klanten, haha..wat ben jij aan het doen rosa?
Nou dat is inderdaad een heel eind! Ik heb net met spanning GTST gekeken En ga nu een beetje rommelen in huis. Alvast wat spullen inpakken (kan maar gedaan zijn he!)
Wat een rust ja haha. Ik heb net anderhalf uur met een vriendin gekletst en ga zo klussen met manlief gebruik maken van die positieve ovulatie test.
Ah gtst..leuk! Ik kijk het helaas niet meer. ben je aan het inpakken? Ga je er ook even tussenuit? Ik ben inmiddels weer thuis. Heb net (alweer) wat gegeten. Honger!
Haha loes! Je gaat het dus even gezellig maken met manlief! have fun en hopelijk werpt het ook zn vruchten af!
Ha meiden! Ik kon het niet laten toch alles even terug te lezen haha! @sylvia; ik las je berichtje over je diagnose, wat heftig MS! @Loes; heb je een zw testje gedaan? Dit omdat al je ovu testen de laatste dagen ongeveer even donker waren?! De laatste is wel het meest positief als ik ze zo zie; dus lekker klussen zo haha ! Hoe zit het met jullie lijf? Is het jullie lekker gek aan het maken?! Ik heb alleen zeurende pijn in m'n (onder) rug, heel af en toe een trekkerig gevoel in m'n buik/zij maar verder gaat alles (helaas) helemaal prima haha! Heb nu alweer zin om morgen de wekker te zetten voor m'n FF temp.. Ik "kreeg" vanmorgen een rood kruis te zien wat betekend dat FF m'n eisprong zeker gemeten heeft.. FF houd 3 april aan, zelf denk ik 5 april.. Ook omdat ik 5 april de meest positieve ovu test had en twee keer wat roze slijm had na afvegen.. Ik ga voor het eerst testen op 18 april.. Als het me lukt dit vol te houden.. Heb drie testen thuis liggen dus probeer ze pas op de 18de tevoorschijn te halen Is iemand nog tips tegen gekomen om de innesteling te "helpen/bevorderen"? Tarwekiemolie slik ik nu weer en verder heb ik nog niks extra's gedaan eigenlijk.. Jullie?
Granaatappelsap, tarwekiemolie, warme voeten... verder geen idee Oja nou je het over temperatuur hebt, ik had vanmorgen voor de grap is getempt en was 37,3 (geen idee wat normaal is voor mij hoor!)
Wat ik nu voel... Ja soms wat drukkend gevoel op mijn onderbuik en vanmorgen dan steken daar beneden... Verder voel ik me ook kiplekker!
Nljh haha wat doe jij hier vakantie vieren jij! Nee hoor, zoals je al gelezen had viel het een beetje stil toen je weg was. Geen klachten hebben is juist goed volgens mij had ik gelezen. Na de innesteling zou je pas wat kunnen voelen, maar niks voelen zegt ook weinig. Alleen een test kan het uitsluiten of bevestigen. Ik slik ook tarwekiemolie, maar wel de hele cyclus door. ja hefig he die diagnose, vind ik zelf ook maar we gaan verder en maken er het beste van. er is gelukkig mee te leven, heb nog weinig kkachten en hoop dat ook zo te houden. maarre nljh, hoe lang blijf je op texel? Het gaat echt heerlijk weer worden vanaf vrijdag
Hahaha ik kon het idd niet laten om toch even te lezen wat jullie allemaal geschreven hadden en daarna moest ik natuurlijk ook reageren Wij blijven tot en met vrijdag, rijden savonds weer terug dus we pakken die mooie zomerse dag lekker mee op Texel! Jullie allemaal al bbq plannen gemaakt voor de vrijdag avond?! @rosa; je hebt geen idee wat je "normale" temp is? Nooit eerder een cyclus je temp bijgehouden? Beste zou je morgen ochtend voor je ook maar iets doet, dus echt zodra je wakker wordt je temp meter pakken en meten. Smorgens heb je namelijk je "echte" lichaams temp in rust stand zeg maar.. Bewegen, eten en drinken beïnvloede je temp waardoor deze hoger is in de middag of avond.. Maar ja als je niet weet wat je normale temp is zal de temp van morgen je niet zoveel zeggen hihi.. Zou iedereen adviseren je temp bij te gaan houden, dan weet je pas echt zeker of je ei gesprongen is. Alleen een positieve test geeft daar namelijk geen duidelijkheid over, helaas Wist ik trouwens ook niet hoor! Ook hier geleerd. Na je lh piek moet je temp mjnkmaal drie dagen hoger liggen dan voor je testen, is dat zo dan is er een eisprong geweest.. Laten we hopen dat temperaturen voor niemand meer nodig is omdat het deze ronde gewoon raak is bij iedereen van ons
Wij moeten ook gaan verhuizen als de baby er is op een gegeven moment. Wij hebben geen extra kamer in ons appartement helaas. hebben jullie al wel een babykamer?
Goed zo positief blijven! Wel fijn dat je nu nog weinig klachten hebt, hopen dat dit allemaal zo lang lang lang mogelijk weg blijft! De een zegt idd als je je kip lekker voelt zit het goed.. de ander heeft overal last van; krampen, misselijk, gevoelige (.) (.), rugpijn, hoofdpijn etc etc en daar betekende het juist bij de een dat ze zwanger was en een ander met die klachten werd toch ongesteld.. Elk lijf is weer anders dat blijkt maar al te goed tijdens zwangerschappen hihi! Blij als onze NOD dichterbij zijn.. Ben benieuwd wie er met een eerste test gaat komen hier ladies.... Positief of negatief.. We gaan uit van positief hihi
Vriendlief heeft bij ons de zolder opgeknapt waardoor onze voorkamer wat eerst/nu als kantoor dient helemaal naar zolder verhuist kan worden. Zolder is dan "kantoor/werkruimte" en de voorkamer wordt voor onze kleine spruit ! Jullie zullen uiteindelijk moeten verhuizen @silvia? Of in eerste instantie bij jullie op de slaapkamer en dan op zoek naar nieuwe woonruimte? Of gaan jullie zodra de zwangerschap er is opzoek?