We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Hey goeiemorgen!

Banajabes, hoe is het nu met je?
    Elegance, waar ben je? Of probeer je behang te maken met positieve zwangerschapstesten?
    Yulia en Tanya, spannend spannend. Misleidend he, dat de symptomen van een zwangerschap zo overeen komen met die van een naderende menstruatie? Ik hoop natuurlijk dat die menstruatie zich pas weer over een maand of 12 aandient…
    Huismus, voor t zingen de kerk uitgaan… ik zou het niet kunnen….
    Gaiagaia, hopelijk voor jou nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Evenstar, het meeschrijven op zo’n forum werk dan toch wel wat besmettelijk denk ik, dan wil je er wel niet te veel op gefocust zijn (op die eventuele symptoompjes) maar dat gaat onbewust toch wel…

Ik had net twee gelijke streepjes op mijn overdatum ovutest. Had er nog een paar liggen, en dacht ach, waarom zou ik ze niet gebruiken voordat ik ze weggooi… Ik denk dat ik me afgelopen maanden dus iets misrekend heb met mijn eisprong. Hij is in aantocht in ieder geval, heb mijn vriend al gesmst dat hij vanavond besprongen wordt. Haha.

Fijne dag allemaal! En voor vele waarschijnlijk een fijn weekend wat voor de deur staat. Ik moet helaas werken, dat is de nare bijkomstigheid van het werken in de zorg….

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Debster Ik denk dat je idd veel te vroeg heb getest. Misschien heb je het weekend of maandag meer geluk, ik duim voor je!

@Evenstar Al die symptomen zijn echt verschrikkelijk ja. Ben je van plan om over een weekje te gaan testen, of wacht je het gewoon af?

@Patti Ik hoop voor je dat het niet doorzet! Bij de eerste dacht ik ook ongesteld te zijn geworden en ben ook paar dagen flink beroerd geweest en 4 weken later bleek dat ik toen al zwanger was en helemaal niet ongesteld was geworden.

@Banjabes Misschien even aan de verloskundige vragen wat handig is? Heb ook wel eens begrepen dat het voor kan komen dat er toch iets achterblijft en dat je uiteindelijk toch nog een curretage moet ondergaan. Maar dit is nog wel heel vroeg geweest dus misschien heb je daar dan minder kans op dat er wat achterblijft.

@Marg Veel plezier dan maar, je hebt je vriend in ieder geval goed voorbereid! :D

Hier nog steeds een beetje het gevoel dat ik ongesteld moet worden, beetje krampjes en wat last van m'n onderrug. Geen idee wat m'n cyclus zou moeten zijn maar ik hoop dan maar dat ik snel ongesteld word, dan is m'n cyclus dus niet zo super lang. Kan me echt van de vorige keer niet meer herinneren of ik ergens last van had ofzo, toen waren we nog niet echt bewust bezig met zwanger worden en met testen dacht ik 4 weken zwanger te zijn maar dat waren er dus al 8 bleek achteraf bij de echo. Ik heb toen wel vaak wat bloedverlies gehad, zelfs zo erg dat ik dacht 4 dagen ongesteld te zijn geweest, en met naar ik dacht tegen de 7 weken uiteindelijk een echo gehad omdat ik me zo zorgen maakte om het bloedverlies en toen bleek ik dus al 10,5 week zwanger te zijn. Ik hoop echt dat ik dat nu niet weer krijg want van die onzekerheid word je ook wel gek..

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wij gaan voor een tweede (NOD lijstje):
    Mout: 7 juli
    Patti: 9 juli
    Yulia: 10 juli
    Tanya: 12 juli
    Evenstar: 13 juli (uitgaande van een beschaafde cyclus )
    Poemi: 14 juli
    Debster82: 14 juli
    Lonit: 17 juli
    Mushu: 18 juli
    Marg1981: 24 juli
    Daydreamer: 28 juli
    Pollewop82: 30 juli

Zwanger en uitgerekend op:
    Banjabes: 10 maart
    Elegance 13 maart

Even opgediept :D Ik meende mij namelijk te herinneren dat er iemand kon testen vandaag, en idd: Mout! Waar ben je? Zeg op! Zijn de streepjes te tellen op twee vingers?

:D

4. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Banjabes, ik mocht gelijk weer zw worden na de spontane miskraam en was ook gelijk weer zw. Na de niet spontane mk (ik koos voor pillen ipv curretage) trouwens ook maar toen duurde het 5 rondes.
    Idd mssn een goed idee om even met vk te overleggen. Succes!

Poemi, het is een driewieler geworden, die ook als loopfiets kan en met duwstang. En nog wat speelgoed voor de zandbak, want die krijgt ze van opa en oma.
    Jeetje, dat lijkt me ook raar om zo je zw te beginnen! Denk ook dat ik me dan toch beetje zorgen zou maken vanwege het bloedverlies, hopelijk gaat het nu allemaal anders!

Oh dames, wat spannend allemaal zeg! Als ik jullie zo hoor denk oh jeetje, dat krijg ik volgende maand ook weer ;). Wel niet wel niet....en hopelijk voor jullie allemaal een dikke WEL!!!!!!!

5. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ik kan je hier ook niet bij helpen. Heb bij beide miskramen een curettage gehad. Maar dat ging heel anders.. Was al wat verder, totaal geen erg in dat het niet goed zou zijn, bij beide keren erachter gekomen bij de echo. Geen kloppend hartje meer.. Heb het toen 2x een week afgewacht, maar mijn lijf zwangerde gewoon door, daarom die curettages.
    Ik dénk dat als je ophoudt met bloeden en ook geen krampen hebt, het wel goed is zo. Je kunt nog wel even hormonen in je bloed hebben. Daarom eens een testje doen over bijvoorbeeld 2 weken. Is het HCG uit je lijf, is het goed. Anders na bijv. een week weer eens testen..
    Rot situatie, hè? Veel sterkte, hoor!!

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb vandaag maar eens testjes in huis gehaald ;)

Ik verwacht mijn ongesteldheid pas volgende week, maar het voelt eigenlijk alsof ik het elk moment kan worden. Stomme rare cyclus. Als het zo is, is mijn LF echt te kort :(

7. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    O, meisjes, ik voel mij zo akelig. Pijn in mijn borsten, trekkerig gevoel in mijn buik, opgeblazen gevoel, misselijk, maar honger als een paard. Heb al een halve pot augurken naar binnen gewerkt. Beetje hoofdpijn ook. Nu maar hopen dat het voor een goed doel is..... ik heb nog niet getest. Mijn man probeert mij te overtuigen om maar te wachten tot woensdag (dinsdag is mijn NOD), maar dat gaat mij vrees ik toch echt niet lukken..... en jullie?

8. isa091208

isa091208 Actief lid

29 jan 2011
    215
    0
    0
    doktersassistente
    utrecht
    spanned tanya! Die augurken zegt wat!
    Ben benieuwd eventstar!! ik duim voor je!

leuk die driewieler!
    ik ga mijn tent op zetten, ga bij mijn ouders in de tuin kamperen!:D

9. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Is ook geen succes, dus dan toch maar met condoom, wat een ondingen zeg.. pfff.. ;)

Dames die dit weekend "mogen" testen, ik duim voor jullie en hoop op heel veel roze of mooie streepjes! :D Succes!

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi meiden.

Heel raar maar ik heb nu al vreselijk steken links en rechts onder in mijn buik.
    Het voelt een beetje als een menstruatiekramp maar toch weer wat anders.
    Normaal gesproken krijg ik of later mijn menstruatie of gewoon optijd.
    Ik vindt het zo spannend nu, want ik heb het gevoel dat ik het nu al krijg.
    Ik had gisteren ineens op heeel erg veel afscheiding.
    Ik had gewoon een inlegkruisje nodig.

11. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Noekie Leuk hoor die driewieler. Wij hebben er een maand geleden ook één gekocht met duwstang en hij vind het echt geweldig!

@Evenstar Geen kwaaltjes die wijzen op een eventuele zwangerschap? Ik hoop voor je dat het niet je aankomende menstruatie is wat je voelt nu maar wat anders!

@Tanja Klinkt wel veelbelovend hoor! Ik zou ook niet zolang kunnen wachten met testen hoor, zeker niet als ik zulke kwaaltjes had! Laat even weten als je stiekem toch eerder gaat testen ;)

@Chantal Misschien voel je wel je innesteling? Kan je ook menstruatieachtige klachten van krijgen, dus ik hoop maar dat je dat voelt en dat je niet eerder ongesteld word.

@Yulia Heb jij al getest of test je echt pas morgen? Ben benieuwd hoor!

Ik heb ook nog steeds af en toe last van m'n buik, alsof ik ongesteld moet worden. Gisterenavond ook beetje misselijk, maar ik had dan ook gehaktballetjes en patat bij de ikea op en 's avonds nog een pizza, dus dat zou het ook kunnen verklaren ;) Weet nog niet wanneer ik ga testen, zit te twijfelen of ik maandag al een testje waag of donderdag pas, als ik dan nog niet ongesteld ben. Wil ook niet te vroeg testen want een negatieve test is ook ontmoedigend. En dinsdag en woensdag moet ik werken dus dan wil ik ook niet testen. Mocht hij dan positief zijn kan ik me ook niet concentreren op m'n werk.

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    @ Poemie ik ben nog nooit van mijn leven te vroeg ongesteld geworden :)
    Het is of te laat of redelijk optijd.
    Dus het wordt nu echt spannend

Ik heb nu ook last van mijn onderrug.

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja, de steekjes in onderbuik en liezen - ik heb dat de afgelopen cycli niet gehad, maar deze keer vanaf maandag of dinsdag (ei denk ik in het weekend. En pijnlijke borsten (beurs en af en toe steken), maar dat kan ook komen doordat ik gisteren een etentje had en met megastuwing thuis kwam. Toch is dat wel iets wat ik van de zwangerschap herinner. Ach. Proberen er niet de hele tijd op te letten ;) En dan heeeel geduldig zijn en braaf wachten tot ik kan testen. :p

14. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Wat een spanning hier allemaal! Haha! Hopelijk gebeuren er positieve dingen in jullie lijf! ;)

Nog testers?

Hier zijn we druk met 'klussen' (wat een stom woord eigenlijk...). :D

15. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Hier ben ik ook weer. Gisteren kon ik niet op de pc, dus vandaar nu pas reacties.

@Debster, ik denk dan dat je veel te vroeg getest hebt inderdaad, lastig he dat wachten, kan ik ook niet:)

@Evenstar, al die symptomen die je ineens denkt te zien, voelen, horen, etc... gek word ik er van. hahahah.

@Patti, kan het geen innestelingsbloeding zijn?

@Banjabes, wij zijn na de miskramen er meteen weer voor gegaan. Mocht ook van de VK gewoon...

@Marg1981, is het springen van je vriend gelukt gisteren :D ?

@Poemi, nou dat lijkt me helemaal verschrikkelijk zo lang die onzekerheid....ik ben namelijk totaal niet geduldig van nature en met dit helemaal ;)

@Tanya, hoe is het vandaag met je augurkenverslaving ;)?

@Isa, waarom ging je kamperen in de tuin van je ouders???:(

@Noekie, wij hebben ook zo'n driewieler (gekregen van opa&oma voor zijn verjaardag) en hij wil alleen nog maar op dat ding weg! Dus zal wel een succes worden :)

Ik ga morgen testen, maar denk dat het sowieso een negatieve test wordt.

Had ik verteld dat ik afgelopen dinsdagavond 1x wat bruin slijmverlies had? En toen woensdagochtend (de 6e) weer 1x beetje lichtroze/bruin. De volgende dag (donderdag de 7e) een megaklodder doorzichtig slijm (sorry dames voor de vieze omschrijving:):)).
    Omdat ik nog niet weet wat mijn cyclus is (had vroeger weleens rondes van 35 dagen) zit ik nu weer te hopen dat het misschien een innestelingsbloeding was.
    Dan zou ik pas woensdag de 13e mijn NOD hebben.

Wordt gek van die spanning en alle mogelijke opties die er zijn!:$:(;)

16. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier helaas geen bb. Ben gister echt ongesteld geworden dus hoef er ook geen test voor te doen om het zeker te weten. Lijkt me heel sterk dat het een innestelingsbloeding is.
    En julia heb jij nog getest? Of ook echt ongesteld geworden?
    Voor de overige met allerlei symptomen. Hoop echt dat er positief getest zal worden! Veel succes allemaal!
    Banjabes: Ik mocht na mijn miskraam ook gewoon weer zwanger worden. Het is wel het handigst om een cyclus af te wachten ivm duur zwangerschap, maar het hoeft niet! Ze kunnen dat ook met echo zien (als je zw zou zijn). Ik ben wel gecurreteerd, maar dat maakt verder niet uit. Wat betreft het volledig kwijtraken v h vruchtje geldt inderdaad dat het bloedverlies helemaal stopt. Zo niet dan is het niet volledig uit je lichaam. Misschien zowiezo handig om even te overleggen met vk. Veel sterkte!
    Liefs patti.

17. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Patti, balen! Op naar de volgende ronde!

Yulia en Tanya vandaag testen!! Succes (duim, duim, duim)!

Chantal, wanneer kun jij testen?

Poemi, ik zou wachten tot donderdag, als dat je lukt ;)!

Daydreamer, succes met klussen (is idd een raar woord)

Isa, en hoe is het bevallen, het kamperen?

Denk dat de driewieler idd een succes wordt, bij mijn zus is ze er niet vanaf te krijgen haha! Alleen het weer woensdag :$! Hopelijk is het zondag wat beter anders zit ik met 30 man in huis ;)!
    Ben gisteren ongi geworden, jammer dat ze in het zh niet even gezegd hebben dat het nu wat heftiger zou zijn. Schrok me rot, enorme stolsels en bloedverlies (bah, sorry) wordt al minder gelukkig en betekend weer een nieuwe ronde :)!

Fijne dag allemaal!

18. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Tja, de augurken gaan er nog steeds makkelijk in, maar ik heb nog niet getest...... nog ff volhouden? Misschien morgen?

Ergens ben ik ook wel bang voor het resultaat, want het zou een enorme teleurstelling zijn als het negatief is...... het voelt op zichzelf zo goed! Wat zouden jullie doen?

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Noukie, vervelend dat het heftiger is nu. Maar wel fijn dat het weer 'normaal' op gang is, toch?

Tanya, ik zou inderdaad nog even wachten met testen, gewoon voor de zekerheid. Wat een hoop mensen heb je gevraagd om te pendelen zeg. Het is totaal mijn ding niet, maar je zou zegen dat juli je maand moet zijn :D Ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit iets gemerkt van trek in augurken maar goed, ik word al misselijk van het idee ;)

Ik zit ook op het wachtbankje, maar zit ook steeds te dubben... is het niet te snel voor me... als ik nu zwanger raak, ben ik met verlof tijdens een congres waar ik eigenlijk heen wil/moet, mis ik een hele hap van het tweede semester op mijn werk (onderzoeker/docent universiteit), zou het niet het allergunstigst zijn als ik pas in de zomer uitgerekend zou zijn (alsof je dat kan plannen...). En dan de 'gevoelsstem' die zegt, neeee, NU!!! Nogsteeds wat ambivalent hier dus! Wat fijn is ergens, omdat ik ook nog niet echt in 'rondes' denk...

20. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Hi meiden,

Nou hier een negatieve test hoor.

Zoals ik zei gisteren had ik het ook niet echt verwacht omdat ik dinsdag/woensdag wat bruinverlies had en (mocht het een innesteling zijn) dan kan ik pas woensdag /donderdag op zijn vroegst testen.

Tja, kwaaltjes zijn er nog wel, maar goed kan ook van aankomende ongi zijn.
    Heb wel zoiets van: als ik niet zwanger ben dan hoop ik maar dat de ongi snel komt en ik geen megamega lange cyclus krijg....

@Noukie, niet fijn zeg dat het nu heftiger is, maar wel prettig te weten dat het weer op gang is gekomen toch?

@Tanya, kan me goed voorstellen dat het een teleurstelling zal zijn. Daarom is zo laat mogelijk testen het beste. Maar ja, iedereen (ik ook hoor!) is ongeduldig. Wachten duurt lang!

@Evenstar, tja, ik vraag me ook wel eens af of 'het uitkomt'. Maar ja, het lastige is dat dit niet te plannen is en er altijd een excuus zal zijn om te zeggen dat het niet uitkomt. Dubben, dubben, dubben. Daar ben ik ook zo goed in ;)

Deel Deze Pagina