Leuk al die reacties!!!! Wat zitten we toch weer in een spannende periode. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is en dat we straks hier allemaal met een dikke buik aan het typen zijn. Veel succes allemaal en geniet ook een beetje van het oefenen tot het raak is he hahahah.
(Ik heb per ongeluk pagina twee overgeslagen, zeker blond) Noukie1805: Een tijdje voor mijn eerste zwangerschap heb ik ook een afwijkend uitstrijkje gehad Pap 3 CIN II/III, maar na de lisexicie is alles weer goed gekomen en had een paar maanden na mijn bevalling had ik alweer PAP 1. Dus maak je niet al te veel zorgen, je bent er op tijd!!!! Sterkte in het ziekenhuis, maar ze zeggen niet voor niks dat je alweer zo snel mag gaan klussen he.
Noukie, jeetje meid, dat wist ik inderdaad niet! en je hebt me goed ingeschat, nog geen week geleden zag ik meer nadelen dan voordelen van een 2de Ik heb totaal nog geen verstand van uitstrijkjes, het zegt me dus niet veel maar volgende maand mag je er dus weer voorgaan! en weer een mk gehad.. misschien een stomme vraag, maar heb je het idee dat deze minder weegt dan voor de geboorte? of is deze net zo heftig? Ik zie er echt soms tegenop om dat alles weer te moeten meemaken. Ik denk dan dat ik dat nooit meer hoef mee te maken omdat ik het al 2 keer heb meegemaakt.. maar dat is de naieve kant van mij Straks gebeurt het me weer en ben ik er totaal niet op voorbereid ofzoiets.. maar leuk meiden, een 2de.. leuk om te lezen dat we allemaal zo onze reden hebben en dat soms de man het al eerder wilde.. dat was hier ook het geval En leuk om te lezen welke leeftijd de andere kindjes hebben dat is nogal varierend! Mijn ei is duidelijk geweest nu.. de ovu testen zijn weer licht.. Tijdens het de eiperiode had ik zoiet van, hmm, dit zou nog eens raak kunnen zijn.. komt omdat ik rugpijn en buikpijn had denk ik.. en nu ben ik weer 100 graden gedraaid en denk ik dat het deze ronde niet mijn ronde is nou ja we zullen zien.. ik heb een beetje geduld gespaard afgelopen tijd... omdat ik veel te ongeduldig ben om 2 weken op de wachtbank te zitten.. zou nu al willen testen zeg!
haha ele zooo herkenbaar dat; denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn en dan de volgende dag, nou denk toch niet en de volg....... haha daar gaan we weer . Voor mij gaat dat wel op, dat het nu minder weegt. Zolang het bij de vm blijft tenminste. Wel een beetje angst voor een latere miskraam, maar dan vooral omdat ik dan het idee heb dat je tijd verspild met valse hoop (klinkt dat heel erg stom ) Pfff alleen al in dit topic, hoeveel mensen er niet een miskraam krijgen! En voor jou banjabes komt de grootste spanning ws op het eind!? Heb me nu helemaal voorgenomen om er dubbel van te genieten, het ernaar toe leven, de zwangerschap, bevalling en de kraamtijd (als het allemaal goed mag gaan natuurlijk)! Banjabes & Paradise ik had voor mijn dochter al een pap 2 maar mocht gewoon zwanger worden, maar omdat het nu nog pap 2 was wilde ze toch even verder kijken. Toen cin II en wilde ze het toch wel weghalen (als we zwanger waren gebleven hadden ze trouwens niks gedaan). Haha, ik baalde natuurlijk het meest omdat we een maand moeten overslaan . Waar zitten jullie nu allemaal in de maand?
Hallo allemaal! Fijn dat ik hier even mijn verhaaltje kwijt kan.. We zijn sinds een tijdje weer toe aan een 2e. Onze 1e wordt in november alweer 5 maar aangezien de zwangerschap en bevalling goed tegenvielen heeft het voor mij even geduurd voordat ik toe was aan gezinsuitbreiding. Nu is het wel zo dat ik bij onze 1ste meteen aantelde. Op dit moment zijn we 3 maandjes bezig en ben ik gister ongesteld geworden. Ik maak me nog geen zorgen want 3 maanden is nog niks maar ik moet zeggen dat het gaan voor een 1ste makkelijker was dan nu de 2e. We gingen de 1ste keer zonder "verwachtingen" erin. Nu hebben we de wetenschap dat het de eerste keer meteen ging en nu weten we ook veel beter waar we rekening mee kunnen/moeten houden wil het lukken. Ineens voelt het voor mij alsof er een bepaalde "druk" en stress achterligt. Ach, we gaan gewoon naar volgende maand door en wie weet... Iedereen succes...
Hallo allemaal! Wel heftig hoor die verkeerde papjes! Heel veel sterkte in elk geval en hopelijk komt het allemaal snel weer goed en ben je gezond zwanger! Heel leuk om al deze verhalen te lezen van ons vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik zit inmiddels in de tweede ronde en zit nu op het wachtbankje. Over twee weken kunnen we gaan testen... Dus heel spannend! Ook ik zou het liefst vandaag al een test doen, maar ja dat kan helaas niet he! Wel een keer zo'n vroege zw test gedaan, maar ja das ook een beetje zonde vh geld. Daarna (na 4 dgn) werd ik gewoon ongesteld. Test was dus ook negatief! Heel veel succes allemaal!
@ daydreamer: zou jij eerst de ongesteldheid afwachten? Had ik eigenlijk nog niet eens over na gedacht. Ik denk dat ik te ongeduldig ben en toch over 6 dagen ga testen! We zien het wel. De rest, wie mag als eerste testen? Spannend! Jeetje wat veel vrouwen met miskramen! Dat wens je toch niemand toe. Ik kan me niet voorstellen hoe groot die teleurstelling zal zijn! Laten we met zijn allen hopen op lekker dikke buiken topic!
Isa Of ik dat zou doen? Nou, de 1e keer dat we er voor gingen, ben ik met oud en nieuw gestopt met anticonceptie en in juli gingen we ervoor. Dus bewust gekozen om te ontpillen. (en in de hoop toch eerder te beginnen met klussen! maar nee, man moest toch aan het idee wennen voor een kindje te gaan en als we zeggen juli, dan is het ook juli ) Sommigen wachten een 1e natuurlijke ongesteldheid af. Maar hoeft natuurlijk niet, hoor. Maar kan me voorstellen dat je na ongeveer 28 dagen een test gaat doen als je niet ongesteld wordt. En weer één, en weer één.. En als dan blijkt dat je 'gewoon' een lange cyclus hebt, is dat zo sneu.. Maar goed, dat merk je vanzelf! Hahaha! Hopelijk gewoon gelijk raak. Dat zou mooi zijn! Ik moet vandaag ongesteld worden, ben het nog niet, meestal 's avonds pas. En dan.. Deze ronde beginnen? Of toch die ronde daarna? Ooooh, ik wil nu!! Haha! Maar wordt vanaf augustus, denk ik.
haha daudreamer, zo heb ik ook maanden getobt.. elke maand dacht ik weer, deze maand ga ik er echt voor.. en als mijn ei er was.. begon ik weer met rennen.. en opeens deze maand.. alsof de bijtjes in de lucht zijn.. ben ik eens gaan klussen rond mijn ei.. pff... spannend dus.. maar zo herkenbaar hoe je je voelt! weet niet meer wie het vroeg,.. maar over 9 dagen kan ik testen.. maar als ik naga dat ik bij alle 3 de zwangerschappen al 6 dagen voor NOD een posi test had.. dan lijkt het voor mezelf een logisch geheel als ik nu weer zo vroeg ga testen... ik praat mezelf weer eens wat aan he! Noukie, dat verspillen van valse hoop en vruchtbare tijd heb ik bij alle 2 de mk's ook sterk gevoeld.. ik denk dat het normaal is niet? het is ook zonde al die lange wachttijd, helemaal voor niks.. of integendeel zelfs.. om aan die tijd alleen verdriet en ellende over te houden.. maar daar gaan we allemaal niet meer vanuit! Het is al eens goed gekomen met ons.. waarom deze keer dan niet? (zeg ik nu he...) Als ik zeg dat ik buikpijn heb, vind ik mezelf een gestoord persoon.. die echt spoken ziet.. en voelt.. maar ik heb het echt.. ( eigenlijk al sinds het ei, behalve gisteren niet) en als ik de calculator erbij haal zou vandaag de innestel dag zijn.. bah.. waarom waarom.. heb ik ooit zp pagina leren kennen.. anders was ik een groentje geleven die niet eens op zijn lichaam zou letten volgens mij maar ja dan kon ik jullie allemaal niet!
Hoi allemaal, mag ik ook meeschrijven? Wij zijn ook voor een tweede bezig, al sinds begin oktober 2010. We zijn relatief snel na de bevalling weer begonnen omdat het bij onze eerste bijna een jaar heeft geduurd. We gingen er vanuit dat het weer niet zo snel zou gaan en in de praktijk klopt dat dus ook Hopelijk lukt het snel! Ik heb er echt zin in!
@Noukie: Cin2 is al wat dieper ja en meer. Gelukkig mag je snel weer zwanger worden. Dat is super. Hoef je daar niet zo lang op te wachten tenminste. Wat leuk dat we zo'n gezellig groepje met inderdaad veel raakvlakken hebben. Wij zitten hier in de tweede ronde. Ik ben niet zo heel lang geleden getrouwd in Bali en om mijn ongi daar uit te stellen heb ik primolut geslikt. Wat een rotspul. Alles was in de war die eerste ronde en daardoor hebben we zelfs helemaal op de verkeerde dagen geklust! Ik had ineens een cyclus van 33 dagen. Deze ronde zijn we er vol voor gegaan. Om de dag sexen. Haha, leuk voor banjamannetje, maar bessie is doodop nu. We mogen zaterdag testen. Ik ben heel benieuwd. ik merk nog vrij weinig. Alleen die borsten, maar ja dat had ik dus vorige maand ook, dus dat hoeft niet veel te zeggen. En moe, maar eind van het schooljaar in een kleuterklas dus dat is ook wel logisch. Hihi, afwachten maar gewoon!
zullen we maar gewoon een lijstje maken? Wij gaan voor een tweede (NOD lijstje): Banjabes: 2 juli 2011
Ik ben dol op lijstjes hahahaha.. komt ie! Wij gaan voor een tweede (NOD lijstje): Banjabes: 2 juli 2011 Elegance: 6 juli 2011
Zo ik ben er weer, heb het overleefd . De ingreep viel me alles mee en heb tot nu toe weinig last. Over 2 weken de uitslag maar naar verwachting zal het hiermee gedaan zijn! Ben blij dat we het gehad hebben en volgende maand voeg ik me toe aan het lijstje! Nou Banjabes, jij hebt er iig hard voor gewerkt haha! Hoi Lonit, welkom! Wat vervelend dat je er nu weer op moet wachten! Stiekem heb je toch de hoop dat het dit keer wat sneller gaat, tenminste ik wel haha. Idd Isa op een dikke buiken topic Ga mijn dochter even in slaap helpen want de papa heeft er moeite mee hoor ik! Fijne avond!
Hoi! Wij gaan ook voor een 2de kindje! We hebben een dochter van 15 maanden. Moet rond 2 juli ongesteld worden en dan gaan we hard aan de slag Hopelijk snel raak Fijne avond!
Hey wat gezellig, mag ik meekletsen?? Ik heb een zoontje van 17 mnd en ook wij gaan voor de tweede. Helaas net weer ongesteld geworden, maargoed was ook nog maar 2e ronde. Ik ervaar dit 'zwanger worden' wel anders dan met de eerste want toen waren we 'opeens' zwanger. Hopelijk wordt mijn geduld niet te lang op de proef gesteld, maargoed, je weet maar nooit. Ik zal eens even een beetje bijlezen wie er nog meer bij dit clubje zitten zodat ik de volgende keer wat gerichter kan reageren.... Groetjes!
@Noukie: Wat fijn meid dat het zo erg meeviel allemaal. Op naar de zwangerschap! @pollewop: Kunnen we op dezelfde dag testen! @iedereen: Vullen jullie ook allemaal het lijstje in? Groetjes, Banjabes
Banjabes, jij kan dus op 2 juli testen? Spannend! Ik niet hoor, hebben het deze maand nog met condoom gedaan... Volgende maand gaan we er voor! Hoe ziet jou cyclus eruit? Ook 28 dagen?
hoi,hoi, banjabes: zo das lekker een huwelijksreis op Bali! Balen dat die troep zo'n nawerking heeft gehad. Maar je weet maar nooit he! Nog ff en je mag al testen spannend hoor! Wij zijn daar voor onze dochter geweest. Zo'n heerlijk en mooi land! Jammer dat het zo ver vliegen is! Elegance: het is denk ik niet zo gek hoor. Vanaf het moment dat je het gaat proberen, dan voel je ineens van alles. Ook hier helemaal het geval! Buikpijn, rugpijn en dan de gevoelige borsten. Maar ja, ik probeer het vol te houden om te wachten met testen. Daydreamer: EN? Spannend hoor! Ik duim voor je! Mijn NOD is op 9 juli dus nog even op het wachtbankje! Ik ben nog niet zo handig met lijstjes kopieren dus hoop dat iemand me wil toevoegen! Thnx! Succes allemaal! Dat het maar snel een dikke buiken topic mag worden!
Wij gaan voor een tweede (NOD lijstje): Banjabes: 2 juli 2011 Elegance: 6 juli 2011 Patti: 9 juli 2011