We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0

nee hoor, helemaal geen suffe vraag. Ik weet het ook niet, dus alle tips zijn welkom! Ook hier :D

2. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0

haha, dat was snel, hij stond er nog op vóór mijn berichtje! :) Super.... ik heb een redelijk gemiddelde cyclus (tussen 28 en 30 dagen, gemiddeld 29 dagen) dus ik ga het ook maar eens proberen. Ik zag er vijf van die staafjes bijzitten (2x 5), dus ik ga ervan uit dat je binnen die bandbreedte van vijf dus je ei zou moeten vinden?
    Thanks, ik ga het pakket binnenkort maar eens open maken en uitgebreid lezen.... maar dan hebben we in elk geval een idee....;)

3. smile17

smile17 Niet meer actief

ben zeker geen ervaringsdeskundige
    Maar inderdaad wat Evenstar al zei is het afhankelijk van je lengte van je cyclus.
    Ik ga nu bijv. op dag 10 beginnen met testen en dan door testen tot ik mijn ei heb gevonden. En dan na kanltest nog 1 keer om te zien of het weer minder positief is.
    Let op de ovulatietest (misschien weet je dit al) geeft dus altijd een streepje maar de teststreep moet even donker als de controlestreep zijn.
    Verder niet met ochtendurine testen en voordat je test niet te veel drinken.
    Ik gebruik sensitesten die vond ik prima en niet zo duur en goede omschrijving erbij

Hopelijk vinden we allemaal snel ons ei en dan natuurlijk bevruchten ;)

4. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hey, dat wist ik dus niet, dus heb ik weer wat geleerd. Ik heb ze dus nog nooit gebruikt, maar dat gaat deze maand dus gebeuren. Bedankt voor je uitleg! :) En ja, deze maand gaan we allemaal voor een blijvertje.... geen krakers meer, maar betrouwbare huurders die hun contract uitdienen!!! :D Succes weer, allemaal!!;)

5. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Poemi Ongesteld geworden?

Smile Haha! Klusperiode is dus weer begonnen.. Veel plezier! ;)

Tanya Frustrerend.. En dat zal wel voornamelijk komen door je ervaring van de 1e. Dat hou je dan toch in je achterhoofd. Nou, jij ook gewoon fanatiek aan de klus deze maand!

Ovutesten Ik heb die van Sensitest gebruikt. Werkte prima!

Ik ben net thuis, heb gewerkt. Geen tijd om eraan te denken, maar.. Als je toch af en toe je borsten voelt en je onderrug.. *zucht*
    Ik ben gewoon zóóó nuchter van mezelf. Dus ik verplicht mezelf te blijven denken.. Dit is niks!
    Máár, ergens blijft het goede gevoel/vertrouwen dat ik zwanger ben/word. Ik herken dit van de eerdere zwangerschappen trouwens..
    NIET TOEGEVEN, DAYDREAMER!!! :x

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jullie zijn lekker druk geweest vandaag!

Ik dacht idd ongesteld te zijn geworden vanmorgen, had toen wel aardig wat helderrood bloedverlies maar vanmiddag was het niet zoveel meer. Kijken wat het morgen doet, als het dan echt doorzet moet ik m'n banner maar weer veranderen.

@Daydreamer Tis spannend voor jou dus. Balen dat je nog zolang moet wachten voordat je kunt testen. Tot wanneer ga je het volhouden?

@Tanya Ik zeg ook niet tegen m'n man: ik ben NU vruchtbaar dus NU moet je mee naar boven komen. Denk dat dat wel kan afschrikken ja :D En het is ook wel op een leukere manier duidelijk te maken ;)

@Smile Mijn man is ook alleen maar blij als ik weer in de vruchtbare periode zit, mag ie bijna elke dag :D Momenteel is het weer terug gebracht tot zo'n 2x per week :)

@Tanya en Lonit Succes met de ovu-testen. Ik heb het afgelopen maand gedaan maar was niet echt een succes.

Vandaag manlief op pad gestuurd voor een thermometer met 2 cijfers achter de komma, schijnt beter te zijn met temperaturen (om je ei te vinden). Is ie naar de apotheek gegaan om het te vragen, hebben ze die thermometers dus niet. Maar ze was wel nieuwsgierig waarvoor hij die wilde hebben omdat voor koorts één cijfer achter de komma natuurlijk wel prima is. Zegt hij dus: Mijn vrouw wil zwanger worden en het had iets te maken met haar eisprong. :D Hoe hij dat ook brengt dan ;) Kreeg ie ook gelijk een heel verhaal over hoe dat dan allemaal werkt enzo, alsof hem dat boeit :D Vondt ie niet echt leuk dus hahaha

7. pollewop82

26 jun 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    marg1981, En hoe vond je Take That?? Ik was er ook :D en vond het echt zoooooo gaaf! Wat een show! Had je zit of staan plaatsen?

8. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Hey Pollewop, GEWELDIG waren ze!!! Het mooist vond ik gewoon hun met zn 5en terwijl ze die gouwe ouwe hits zongen... Heerlijk uit volle borst meebleren! Wij hadden zitplaatsen (ook voor t eerst) maar konden alles prima zien!

Mijn te vroege menstruatie heeft gister niet doorgezet. Ga nu maar gewoon afwachten en wanneer ik zondag nog niets heb testen. Maar denk dat het voor die tijd wel losbarst, gezien mijn trek in chocolade, haha. Denk ook wel dat ik volgende ronde weer ovutesten ga gebruiken (ditmaal gewoon testen waarvan de datum nog niet verlopen is)
    Vandaag heeft mijn ventje voor het eerst een hemdje en een boxertje aan... wat een mannetje is het dan!

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Pollewop en Marg Grappig dat jullie allebei naar take that geweest zijn, misschien zijn jullie elkaar wel tegen gekomen!

@Marg Misschien is het wel een innestelingsbloeding geweest??

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ow wat scheetig :)

Maar ehm. Heb jij niet een innestelingsbloeding gehad? Een week te vroege bloeding klinkt als... :):):)

Ik heb er een goed gevoel bij, haha! :D

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Take That... ahum, bestaan die nog? Ik vond die echt verschrikkelijk toen ik 'jong' was. Ik was meer zo'n Nirvana-tiep. ;)

12. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    @ evenstar... ik heb 'vroeger' meerdere fases doorgemaakt.. van gabber (voor de spiegel flink oefenen op de party animals) naar skater (volgens mij had ik toen Dogeatdog en de Beastie Boys in de walkman) naar Boyband fan... tsja en dan is Take That niet te missen natuurlijk... haha. Moet wel zeggen dat ik de nieuwste cd's niet heb en ook vooral gegaan ben voor de nummers die ze met zijn 5en zouden zingen en die ik nog mee zou kunnen bleren. (wat ik ook gedaan heb)
    Maar kan wel zeggen dat mijn muzieksmaak tegenwoordig zo ontzettend uiteenlopend is dat ik mezelf gewoon helemaal kwijt ben..;)
    Wat betreft 'bloeding' ... innesteling....tsja.. geen idee. Ik doe een beetje aan zelfbescherming en prent me in dat ik gewoon 1 dezer dagen echt ongesteld ga worden. Heb helemaal geen tekenen van een eventuele zwangerschap... wel van een komende menstruatie want ik heb me toch lopen schransen gister....
    Hoe is het met de rest? Ik ga vanmiddag ons ventje naar mijn ouders brengen want hij gaat daar 2 nachtjes logeren... spannend hoor. Hij zal vast en zeker enorm verwend worden daar...

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hihi, muzieksmaak is bij iedereen verschillend natuurlijk. Was zelf nooit zo van thake that. Maar vond Robbie wel leuk toen hij solo ging.

We zijn nu volop bezig met het nieuwe kamertje voor onze prinses. Wordt wel heel leuk. Verven is klaar en morgen wordt de nieuwe vloer gelegd. Spannnend allemaal hoor. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat als ze er straks echt in gaat. In een groot bed. Zal wel de nodige nachten wakker liggen worden;)! Ben een beetje begonnen met het zindelijk worden. Ze heeft nu al een aantal keren op het potje geplast. Gaat hartstikke goed. Hoe is jullie ervaring met het zindelijk worden van jullie kinderen?

Liefs Bes

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Take that is ook nooit echt mijn ding geweest, maar ieder z'n smaak. Ik was ook meer van de punk en er zijn waarschijnlijk zat mensen die dat verschrikkelijk vinden :D. Tegenwoordig luister ik eigenlijk naar alles wel zo'n beetje.

@Marg Spannend, je kleine man uit logeren. Heeft hij al wel vaker bij je ouders gelogeerd? Gaan jullie iets leuks doen samen of moet je wel gewoon werken?

@Banjabes Leuk een nieuwe kamer voor je dochtertje! Veel roze of valt het wel mee? Gaat ze binnenkort al over of pas als de tweede eraan zit te komen? Groot bed zal wel spannend zijn voor haar. Goed dat ze al een paar keer op het potje is geweest! Ik kan nog niet mee praten over zindelijk maken. Las gisteren wel in een blaadje (Ouders van nu dacht ik) over zindelijk maken in 1 week, bewaar ik denk ik maar. Weet alleen niet of het ook echt mogelijk is :D

Wij gaan binnenkort ook de zolder verbouwen (doormidden) zodat we daar het kamertje kunnen gaan maken voor de kleine man als de tweede eraan komt. Heb er nu al zin in! Je hebt zulke leuke dingen!

Pfff... Vanmorgen ging bij mij de wekker al om 05.20 uur... Echt veel te vroeg. Ik heb nu al een dipje. Mannetje weggebracht naar de crèche, ging hij weer heel hard huilen, zo erg om dan weg te moeten gaan :(

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hier ook huilend kindje toen ik wegging, echt niet leuk :( Gebeurt bijna nooit! Nu was ze gestruikeld op het pleintje toen ik haar naar het gebouwtje liet lopen. Als het afscheid moeilijk is, bel ik altijd om 10 uur even (dat zeggen ze dan, 'bel maar even').

16. daydreamer

Poemi! Haha! Zie het zo voor me.. Die arme man bij de apotheek! :p

Marg Jij gaat er dus gewoon vanuit dat het niet zo is. Wie weet wordt je verrast. Zou leuk zijn! En anders volgende ronde toch.. Afwachten nog even!

Banjabes Leuk, een nieuw kamertje! En al naar een groot (peuter)bed. Benieuwd hoe dat zal gaan..
    Geen ervaring nog met zindelijk maken. Succes!

Huilende kindjes Vervelend altijd om ze zo achter te laten. Die van mij was vandaag bij opa en oma en zijn stoere neef (3 jaar) was er ook. Dan is het altijd goed! Haha! Vrienden voor het leven! Kan ik zo van genieten.

Testen... Jullie verklaren me voor gek. Ik mijzelf ook. ;)
    Heb vorige week maandag/dinsdag eisprong gehad en sinds maandag een aantal dingen dat ik denk.. "Zou het?"
    Nou ja, dat had ik hier dus ook al geschreven. Nu had ik een paar weken geleden, bij de zwanger-worden-vitamines en visoliecapsules gelijk al 2v5 Kruidvat-testen meegenomen. Was op dat moment rustig in de winkel, geen bekenden (woon in een groot dorp) en dacht.. "Neem ik nu vast mee!".
    Dus jullie raden het al... Ik heb getest! Hahahaha! Ik lach mezelf uit hier! :D
    Vanmorgen gewerkt en ik voelde me weer lichtelijk zwanger.. Dus bij thuiskomst getest. Niet eens met ochtendurine dus. En maar 8 of 9 dpo.. Hoe stom! :)
    Als ik zo kijk, blanco, wit. Maar, tóch lijkt er een héééééél licht lijntje te zitten. Héééél licht.. ;)
    Wat moet ik hier nu weer mee?!?! Hahaha! Maak ik mezelf nóg gekker!

17. daydreamer

By the way.. Vind het altijd zo stom als ik dit soort berichten lees, zoals ik zojuist zelf geplaatst heb.. Ken mezelf niet terug, muts dat ik ben. ;)

18. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Banjabes: spannend hoor een nieuwe kamer!! Onze dochter heeft sinds 2 mmd een nieuwe kamer vol prinsessen en dus een groot bed. Ik was bang dat het een drama zou worden met de nachten, maar dat valt gelukkig reuzemee! Ons prinsesje blijft netjes op haar kamer!!! Helemaal niet vanuit gegaan! Het is wel heerlijk moet ik zeggen! Ze trekt haar slaapzakje uit (daar slaapt ze nog in omdat ze nog niet is gewend onder een deken te slapen kan ze vast wennen!) en pakt dan iets van speelgoed en kruipt terug in haar bedje! Heerlijk! Hoop dat jouw prinsesje dat ook zal doen! Ook een prinsessenkamer of iets anders?

Daydreamer: Hoop echt dat het streepje donkerder zal worden! Zal voor je duimen!! t zou wel super zijn zo snel raak!
    Wij zitten weer op het wachtbankje en kan ook niet wachten tot we kunnen testen! Hoop dat het raak is ditkeer! We hebben wel op de juiste dagen geklust dus zou moeten kunnen! Goodluck!!

Liefs, Patti

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mout: 7 juli
    Tanya: 11 augustus
    Yulia: 13 juli ??
    Marg1981: 24 juli
    Isa091208: 24 juli
    Daydreamer: 28 juli
    Pollewop82: 30 juli
    Patti: 5 augustus
    Debster: 7 augustus
    Evenstar: 10 augustus
    smile17: 12 augustus
    Lonit: 14 augustus (uitgaande van een cyclus van 30)
    Banjabes: 17 augustus ofzo???? (dat weet ik nu niet precies)

Poemi: 23 augustus (denk ik ongeveer)

Zwanger en uitgerekend op:
    Elegance 13 maart
    Mushu 26 maart

Lijstje even aangepast omdat ik ongesteld ben geworden. Ik sta gelijk onderaan :(

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Daydreamer Je maakt het wel spannend zo! Onze kleine is trouwens ook helemaal fan van z'n grote nicht (bijna 5), is zo leuk om te zien hè?

@Patti Voor jou wordt het de komende 2 weken dus ook spannend.

Nou, menstruatie is hier goed doorgezet, heb zo geen zin meer vandaag :( Nog tot 16.45 uur volhouden en vanavond maar lekker niets doen.

Deel Deze Pagina