We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahaha!!! :D

Maar eh, de belangrijke vraag is of het binnen de afleestijd was. :p

En waarom heb je niet gezellig meteen een foto gemaakt, zodat we fijn kunnen meeturen? ;)

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Bekijk bijlage 168359

Heb nog nooit een foto geplaatst hier, dus hoop dat het goed gaat.
    Maareh Evenstar, krijg het niet (echt) te zien op een foto, helaas..
    Ik moet nog maar even geduld hebben. ;)
    Was trouwens met de 5 minuten afleestijd.

Poemi Balen zeg! Hopelijk is je volgende cyclus al weer wat korter.

Patti Jij ook succes op de wachtbank!!

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Daydreamer Ik zie idd ook zo niets op de foto, maar een heel licht streepje is ook wel lastig op de foto te krijgen. Hopelijk heb je over paar dagen een betere foto voor ons :D

4. Paradise82

26 nov 2008
    46
    0
    0
    Hoi allemaal
    Vandaag is de de :xrode duvel:x op bezoek gekomen veel te vroeg normaal(wat is normaal) zit ik rond de 48 dagen en nu 38??? Heb de 8ste volgens mij vruchtbaar slijm gehad, maar goed beter nu dan nog 10 dagen extra in de onzekerheid. Het stomme is normaal voel ik het heel goed van te voren aankomen, maar nu niet. Heb eerder zwangerschapsverschijnselen hahaha, pijn in me liezen drukkend gevoel in mijn onderbuik, en zo nog wat dingen. Ach ja baal er toch wel een beetje van ook al had ik gezegd dat we de tijd hebben, had het toch wel graag gelijk gewild.
    Maar ja dat hebben we allemaal he, ben blij als ik weer bij de volgende test rond ben. Want ik ben ook een beetje test verslaafd (gelukkig ben ik niet alleen hahahaha) aangezien menstruatiekalender.net het nu niet doet:(.
    Ik zal me de volgende ronde proberen aan de 48 dagen te houden, schiet toch niet op om eerder te testen.
    Zo ben mijn EI weer kwijt, lucht weer op om het er even uitgetypt te hebben.

Groetjes

5. daydreamer

#425 daydreamer, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2011
    Poemi Nee hè? Haha! Helaas pindakaas. Kom net van een feestje en m'n borsten.. Zó gevoelig weer! Nou ja, m'n linker in ieder geval. ;)
    Dus er gebeurt wel iets, want dit heb ik de laatste maanden niet 1x gehad. Maar voorlopig test ik niet weer, hoor. Schiet toch niet op..

Paradise Jammer joh! Toch logisch dat je hoopte dat het gelijk raak zou zijn? Ben je al lang gestopt met anticonceptie? Omdat je weet dat je cyclus (normaal) 48 dagen is.
    38 dagen lijkt me wel fijner, hopelijk blijft dat. Of niet natuurlijk. :)

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @poemie: Ja, hihi, het is toch echt een roze kamer geworden. Roze met lentegroen. Het is echt heel leuk geworden. We zijn vandaag voor de vloer wezen kijken en ze komen hem morgen al gelijk leggen. Ik ben super blij dat het zo snel kan.

We gaan het gelijk proberen met het grote bed. We hebben nu allebei zomervakantie, dus het leek ons ook beter om het juist nu te proberen. Als ze dan een paar nachten gaat spoken, kunnen we overdag gewoon nog even bijtukken:D:D:D!

He, die ouders van nu hebben wij ook. Ik weet alleen niet of het zo snel werkt. Ze heeft nu echt al een aantal keer geplast. Gisteren een beloningssysteempje gemaakt en nu al drie stickers( eigenlijk 4 want ze heeft net bij oma ook een plas gedaan). Joepie! Ze begint het ook aan te geven nu. 'Mama, ik moet plassen!'. Super hoor. Ik heb vandaag bij de hema een hele leuke onderbroek gekocht die ze krijgt als ze 9 stickers heeft.

Spannend dat jullie de zolder gaan verbouwen. ik vind het super leuk om weer een nieuw kamertje in te richten, kon me er helemaal op verheugen. Hoop dat dit voor jullie ook weer zo super leuk is.

Oh, wat balen dat je kindje zo moet huilen bij het wegbrengen. Dan ga je nooit zo lekker weg he? En ook nog eens ongi geworden. Echt heel erg balen!

@Patti: wat heerlijk dat het zo makkelijk gaat met je dochter in het grote bed. Helemaal super joh! Hoop maar dat het hier ook zo zal gaan.

Het is niet echt een prinsessenkamer geworden. Mijn mannetje heeft een hele grote bloem geschilderd en verder wil ik vooral dieren en bloemen gaan gebruiken. Op haar kastje heb ik allemaal vlindertjes geschilderd en ik heb ook al 2 vlinders voor aan de muur gevonden. Ga wel even een foto plaatsen als het allemaal af is.

@daydreamer: De test is inderdaad nog niet heel erg duidelijk. Het is ook nog vroeg. Hopelijk wordt hij binnenkort veel donkerder.

7. Paradise82

26 nov 2008
    46
    0
    0
    Hoi Daydreamer,

Inderdaad maar hopen dat die test inderdaad over een paar dagen duidelijker is.
    Te snel testen schiet inderdaad niet op maar ja ik ken het gevoel. Ik gebruik al sinds december 2008 geen orale anticonceptie meer, we gebruikten alleen nog maar condooms (bah hahaha) Ach ja wacht gewoon weer af tot mijn menstruatie weer voorbij is en dan hopen dat mijn onregelmatige lange cyclus wat korter blijft inderdaad.

En voor jullie allemaal klussen tot je er dik van bent geworden hihihi!!!!

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb heel lang gestaard maar ik zie echt niks. Zegt niks, natuurlijk, want je zit nog ver voor NOD! :D

9. daydreamer

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik ben nu dus een beetje verdrietig.
    Ik heb gisteren helaas mijn menstruatie gekregen :(

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :( jammer... op naar de volgende ronde!

12. smile17

smile17 Niet meer actief

@Marg en heeft het nog doorgezet of was het misschien toch ene innestelbloeding?

@Banjabes leuk en nieuw kamertje en spannend de zindelijkshiedstraining. Hie rnog niet aan de orde

@Daydreamer getest en een superlichte streep. Tja je bent nog supervroeg maar wel ontzettend spannend zeg.
    Hopelijk heb je snel een knaltest

@Poemi balen dat het heeft doorgezet

@Chantal en Paradise balen van je ongi!

Spannend weer om nu te klussen moest er toch wel even aan denken na het klussen al zijn we waarcshijnlijk nog niet eens in de vruchtbare dagen.
    Merk wel dat ik overdag veel meer afleiding heb van me dochtertje en er dus wat minder mee bezig ben dan de eerste keer. Denk wel dat dat goed voor me is. Maar ja dat zal wel komen als ik op het wachtbankje zit en net als Daydreamer mezelf van alles laat denken/hopen ;)

13. daydreamer

Chantal Balen zeg.. Maar, positief blijven: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Smile Pas maar op, ja! Ik zei ook.. Laat me niet gek maken, hoor.
    Haha! Test voorlopig ook niet weer, hoor. We zullen het wel zien. Er zijn gewoon vlagen dat ik me zwanger voel, maar dat probeer ik nu gewoon te negeren. ;)
    Veel plezier verder met klussen! :D

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Paradise en Chantal Balen dat jullie ongesteld zijn geworden!

@Paradise Dacht dat mijn cyclus nu lang was, maar 48 dagen is helemaal lang! Ik baal er ook wel van dat menstruatiekalender.net het nu niet doet. Hou nu het één en ander bij via fertilityfriend.com

@Banjabes Nu wel een goed moment dan om over te gaan ja. Als ze slecht gaat slapen kunnen jullie overdag misschien nog een beetje bijkomen! Maar zo te lezen gaat het zindelijk maken dus wel redelijk goed, leuk hoor! Wel goed idee om een beloning in het vooruitzicht te stellen, moet ik gaan onthouden.

@Smile Eigenlijk kwam het ook wel een beetje goed uit, we wilde eerst deze ronde over slaan. En we hebben al een paar maanden kaartjes voor najib in huis voor 1 april en anders had ik dat misschien wel moeten missen ;)

En nu je voor een baby gaat klussen is het idd wel wat anders, maakt het toch net wat spannender!

15. Mushu

Mushu Actief lid

26 aug 2008
    254
    0
    0
    ons paleisje
    BAlen zeg!!
    Leef met je mee.
    Maar geniet wel van de volgende ronde;)

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja hoor, ik ga gewoon weer genieten van de volgende ronde.
    Bij onze eerste heb ik pregny moeten spuiten.
    En we zijn nu weer een tijdje bezig :(

17. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Even een snelle update vanaf deze kant. Het bloeden heeft alleen maandag geduurd, de dagen erna een klein beetje bruinige afscheiding. Ik had me voorgenomen om bij nog geen echte menstruatie, zondagochtend te gaan testen (leuk op de verjaardag van mijn vriend) Maar toen ik vanavond op de wc zat kon ik me natuurlijk niet inhouden... en jawel, hij was vaag maar er was wel degelijk een tweede streepje.... Toch ben ik er nog niet gerust op dus ik doe zondagochtend nogmaals een test.... ben enorm nerveus nu, haha.
    Kreeg echter tijdens het etentje (tsja, als je even kindloos bent dan moet je t er ook van nemen dachten we) wel minder leuk nieuws, dat de 20 wkn echo van mijn broer niet goed was. Er was iets mis met de aorta en de longslagader, ze kon het niet goed zien. Morgen moeten ze weer en hopelijk dan wat betere berichten....

18. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Btw, sorry voor mijn ego! Ik reageer later meer!

19. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Chantal Hoelang zijn jullie bij de eerste dan bezig geweest? En hoelang zijn jullie nu inmiddels alweer bezig?

@Marg Je maakt het ook lekker spannend! Hopelijk zondag een knaltest. Kun je er een strik omheen doen en als cadeautje aan je vriend geven! Lekker dat jullie uit eten zijn geweest. Als de kleine toch al uit logeren is dat net zo makkelijk.

Wel balen van het nieuws van je broer. Hopelijk kunnen ze het vandaag beter zien en valt het wel mee.

@Daydreamer Hoe gaat het bij jou? Nog steeds een zwanger gevoel?

Gisteren echt even een baaldag gehad en ben 's middags dan ook lekker in m'n bed een film gaan kijken. Mijn ongesteldheid is inmiddels al een heel stuk minder, vanaf gisterenmiddag eigenlijk al. Hopelijk ben ik er weer snel vanaf, zou wel lekker zijn. Dinsdag had ik een beetje bloedverlies, woensdag en donderochtend was het best veel en vanaf gisterenmiddag stelt het eigenlijk al niet meer zo veel voor.

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Waar is pregnyl eigenlijk voor? Naar voor jullie :(

Deel Deze Pagina