@Gaia Wat een ellende zeg, met die cyclussen van jou. Als je niet zwanger wilt worden ben je er natuurlijk niet echt mee bezig en vind je het haast wel prima dat je niet zo vaak ongesteld wordt. Dus zo raar is het echt niet hoor, dat je er niet eerder naar hebt laten kijken. Als je geen kinderwens hebt denk je daar gewoon niet over na. Maar als je voor een kindje wilt gaan is het toch wel erg vervelend. Ik hoop voor je dat je óf snel een positieve zwangerschapstest hebt (dat natuurlijk vooral), óf snel ongesteld wordt. Heb je in ieder geval zekerheid. @Evenstar Balen dat het heeft doorgezet. Was je cyclus nu 25 dagen? Is wel vrij kort. Hopelijk krijg je zekerheid over je eisprong met die ovu-tesen. Misschien heb ik m'n ei toch wel eerder dan ik dacht. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik best wel buikpijn en last van m'n onderrug. Om 10.30 u voor de gein een ovu-test gedaan (had er nog 4...) en ik had gelijk een mooie streep. Denk dat ie nog wel donkerder kan worden maar de vorige keer bleven ze omowit dus misschien wordt ie bij mij niet zo super donker. Ze zijn van sensitest en er zit zo'n inplakpapiertje bij en mijn test van vandaag was wel een beetje te vergelijken met de resultaten waarbij er niet zoveel LH in je urine zit. Dan worden ze niet helemaal zo donker als de controlelijk. Werd helemaal hyper en had de neiging om gelijk m'n man te bespringen, alleen m'n schoonmoeder zat benede met de kleine en m'n man lag nog te slapen na z'n nachtdient dus ik heb me maar ingehouden . Hopelijk ga ik ook wel zien aan m'n temp wanneer m'n ei echt gesprongen is en hopelijk was dat niet vanmorgen. De laatste keer dat we gesekst hebben is vrijdagavond Vanavond nog maar een testje doen om te kijken of ie veranderd en denk dat ik er zelfs één mee neem naar m'n werk morgen.
Hmm, ik weet niet of die al positief is, heb je van die ultragevoelige? Die zouden heel duidelijk even donker of donkerder moeten zijn. Ik had zelf best duidelijke testjes, maar had kruidvat en die bleven meteen 3 dagen positief Toch was ik die ronde wel meteen zwanger Ik zou nog doortesten als je ze tenminste nog hebt!
Het zijn geen ultra gevoelige, maar de gewone van sensitest. Ik ga vanavond nog een test doen, neem er morgen één mee naar m'n werk (zie mezelf al in een potje plassen daar, maar goed ) en ik ga er zo toch nog maar een paar bestellen. Wilde er eigenlijk niet aan beginnen deze ronde maar vind het nu toch wel spannend Heb je die testen van sensitest al in huis? Daar zit namelijk een papiertje bij, staat ook op de site trouwens, met 2 voorbeelden van testen. Eentje die vrijwel wit blijft en dan ineens redelijk positief, en dan weer wit wordt, een eentje die een licht streepje heeft, dan heel donker wordt en dan helemaal wit wordt. Helaas ben ik niet eerder met testen begonnen (wilde eigenlijk helemaal niet mee beginnen), maar ik vind het nu een beetje lijken op het eerste voorbeeld. Ik test nog wel gewoon door, en hopelijk gaat m'n temp ook omhoog en dan heb ik pas zekerheid.
@Evenstar wat vervelend dat je ongi bent geworden en je cylcus dus niet helemaal lekker loopt. Hopelijk krijg je met de ovutesten meer duidelijkheid en is ronde 3 jouw ronde. Wat dat bij Renske ook niet? Haha nee hoor nog niet getest wil pas zaterdag gaan testen want dan of vrijdag is mijn NOD pas. @Gaigaia jammer van de nega test maar heb je die van CB met indicator of die zonder want die zonder hebben meer HCG nodig dan die met indicatior. Misschien inderdaad anders even de kv testen halen. Sensitesten vind ik erg prettig en geen getuur hoor. Hihi grappig dat het shirt te klein was en je dat niet in de gaten had tja liefde maakt blind he @Poemi mijn test werd ook nooit knal van sensitest maar kon wel duidelijk zien dat het toenam en were afnam. Nu had ik dus de ultra gevoelige bestelt en wel een kanltest donkerder dan de controlestreep. Dus misschien als je doortest en ze worden lichter dan krijg je misschien gewoon geen knaltest. Pff nog 5 nachtjes slapen en probeer nu al redenen te verzinnen waarom ik vrijdag zou moeten testen ipv ztaredag. Maar heb nog geen testen gehaald tenminste heb wel die van sensitest maar wil met de kv testen testen dus nou ja. Mocht ik wel eerder testen laat ik het natuurlijk weten
@Smile Ik heb net weer de gewone besteld van sensitest, misschien had ik toch de ultra gevoelige moeten kiezen... Maar zoals jij al zegt, ze worden niet bij iederen zo donker, de gewone testen dan. Als ze nu weer lichter worden weet ik dat ik de piek wel heb gehad. Hahaha, als je toch lekker vrijdag wilt testen, doe je dat toch? Ben benieuwd hoor! Hoe voel je je inmiddels? Nog steeds wel 'zwanger'?
Even snel.. Poemi 1e keer had ik ook niet een hele duidelijke streep. Maar zag 'm wel donkerder worden en op een gegeven moment weer lichter. De dag na de donkerste test had ik felle steken. Ei dus? Vorige cyclus had ik echt duidelijk een positieve test. Maareh.. Ik heb weleens gelezen (of gehoord) dat niet het hele streepje donker hoeft te zijn. Jouw streepje is aan de linkerkant toch wat donkerder? Daar moet je dan naar kijken. (of had ik dit nou gelezen op de site van sensitest??)
Oh, deze keer gewoon zonder ovu-testen hier. Als het zoals de vorige 2 cyclussen is, zou ik woensdag anders posi getest hebben en donderdag dan ei? We zullen zien! We doen het mooi rustig aan allemaal.. Vakantie, ontspannen sfeer.. Moet goed komen! Haha!
@evenstar: Jee heftig zeg! Kan me voorstellen dat je het nu moeilijk vindt om aan te komen, dat blijft altijd een gevoelige plek neem ik aan. Renske is iig het bewijs dat er geen problemen zijn om zwanger te worden!! En de borstvoeding maakt het wel meer onzeker, maar begrijp helemaal dat je het zo lang mogelijk wilt volhouden. Tja...vroeger ("Vroeger? Vroeger was alles beter!"........ehum, excusez-moi ) gaven de vrouwen veel meer borstvoeding dan tegenwoordig en was er geen (of geen betrouwbare) anticonceptie aanwezig en de mens bestaat nog steeds dus ik zie jou wel snel zwanger worden hoor! (ik hoop het iig!) @poemi: Ja joh, laat die menstruatie maar komen! Dan weet ik in ieder geval dat die cyclus van mij oke is. Nog steeds geen druppeltje bloed en heb vanochtend ook nog een Kv test gedaan: Zo wit als maar zijn kan. Bah! Heb wel een gigantisch opgezette buik en bandenpijn. Echt... Ik zal toch niet, net als een hond, schijnzwanger zijn? Ga nu echt de vreemdste dingen denken. Eigenlijk alleen maar omdat ik toch positief heb getest met zo'n ovu-ding en ook echt ovulatiepijn heb gehad. Dus die eisprong moet er toch wel zijn geweest....Blehhhh! Geduld maar weer....(heb ik niet trouwens) Succes met je ovu-testen en het plassen in een potje op je werk @ smile : Ik had die digitesten die alleen aangeven zwanger/niet zwanger dus niet die met een tijdsindicatie. Tja ^, de Kv test gaf ook een negatief resultaat, dus ga er maar van uit dat mijn cyclus 'gewoon' weer raar gaat doen. Ah, testdrang...wat doe je ertegen? Hihi, ik duim voor je hoor!
Hoi Dames, Ik heb niet zo veel meegeschreven maar wel alles meegelezen . Ik wou jullie vertellen dat ik vanochtend een positieve test had!!! Ik ben dus zwanger. Kan het nog steeds niet echt geloven. Ik ga duimen voor jullie dat jullie ook snel een positieve test in handen zullen hebben. Groetjes Debbie
Ik ben bang dat mijn cyclus nog een grotere puinhoop is dan ik had verwacht en dat ik misschien toch nogsteeds geen (goede) ovulatie heb. Mijn ongesteldheid (eerst alleen roze en bruin, toen een beetje rood en klonterig, sorry voor tmi )... is alweer over na twee dagen. Dat is echt niet normaal voor mij. Ik had ook een heel ander soort pijn (alleen lage rug) dan normaal. ZUCHT!!! :x Mijn gewicht gaat wel echt in rappe schreden vooruit dus daar ligt het echt niet aan, ik moet over niet al te lange tijd mijn magere spillebeentjesbroeken maar weer opruimen (ik probeer het als goed nieuws te zien maar het is mentaal een beetje een hobbel weer).
Debster Van harte gefeliciteerd!! Geweldig nieuws voor jullie! Hoe voel je je? Evenstar Hmm.. Vaag! Is het je eisprong geweest misschien??? Rustig hier.. Meer meiden (op) vakantie, zeker?! Haha! Hier al een paar avonden seks gehad. Hihi! Niet omdat het moet (of juist niet moet, want is om de dag niet 'beter'), maar gewoon omdat we in de stemming zijn. Love vakantie! Leuke en spontane dingen dingen doen, lekker op stap, uit eten.. Top! Alleen beetje jammer van het weer nu.......
klinkt heerlijk Daydreamer Nee, ik heb mijn ongesteldheid weer terug, het komt een beetje in horten en stoten blijkbaar. Gelukkig
@Debster Gefeliciteerd!! @Evenstar Balen dat het bij jou zo aan het rommelen is! Gelukkig is je gewicht wel weer in orde, kan dat in ieder geval niet meer in de weg staan van een zwangerschap. @Daydreamer Jij maakt goed gebruik van je ei dus Het weer zit jullie niet echt mee nee, maar er zijn toch nog wel genoeg leuke dingen te doen? @Gaia Pff... Al die onzekerheid! Is ook niet goed voor de mens. En niet al te rare dingen gaan deken hoor! Maak je jezelf alleen maar gek mee. Plassen in een bekertje is vrij goed gegaan vandaag! Moest alleen niet al te opvallend een bekertje pakken om mee te nemen naar het toilet, maar geloof dat het wel gelukt is Test was trouwens weer helemaal wit. En vanavond ook weer. Dus denk dat m'n piek misschien zaterdag/zondag al is geweest.
Evenstar Is ook heerlijk. Hoe is het nu met je menstruatie? Helemaal doorgezet? Of nog steeds zo vaag? Poemi Dan heb je je piek waarschijnlijk gehad dus! Je kansen volop benut? Wij dus wel.. Haha! Heb deze keer geen ovu-testen gebruikt. Gok dat ik vandaag of morgen m'n ei heb. Koppijn!!!
Nee hoor, ben nog volop aan de bak haha! Grmbl. Maar wel blij dat het zich toch lijkt te normaliseren. Het effect van borstvoeding op je vruchtbaarheid is nog best een verhaal apart, we hopen er gewoon op dat ik niet tot de zeldzame groep hoor die echt pas vruchtbaar is als ze stoppen. Maar dat is echt zeldzaam. Aangezien mijn cyclus net zo regelmatig is als vroeger (klein beetje wisseling maar niet extreem), is het dus alleen de lengte die anders lijkt te zijn. Over een paar dagen kan ik alweer beginnen met ovutesten, dat is dan weer het grote voordeel van korte cyclus!
@Daydreamer Fijn dat het bij jou zo regelmatig is. Als je er dan eenmaal zicht op heb hoef je tenminste niet meer te testen enzo. Bijna op de wachtbank dus! @Evenstar Zou wel balen zijn als je niet zwanger zou kunnen worden omdat je bv geeft. Hopelijk hoor je niet tot die zeldzame groep! En wel lekker dat je al kunt beginnen met ovu-testen, krijg je hopelijk meer duidelijkheid over je ei. Volgens FF heb ik afgelopen zondag m'n ei gehad. Dat zou op zich wel die half positieve ovu-test verklaren (weet dat een half posi ovu-test niet bestaat maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven ) en die buikpijn/rugpijn van maandagochtend. Maar wil eerst maar eens zien of m'n temp ook hoog blijft want hij schommelt wel erg sterk. Anders zou ik nu al 3 DPO zijn! Ga toch m'n banner maar aanpassen Kan hem altijd weer veranderen. Zou ook betekenen dat m'n cyclus maar 33 dagen is, YES!!!! Ik hoop dat ik m'n ei wel goed gebruikt heb, maar twijfel wel een beetje. Op FF geeft hij een score aan op basis van het seksen en je ei en dan scoor ik 'Good'. Dus nou ja, het had slechter gekunt. Zit nu op manlief te wachten. Kleine is een nachtje uit logeren bij opa en oma en als manlief thuis is gaan we lekker pizza eten (bestellen). Zo slecht, maar af en toe ook zo lekker
Evenstar Positief bekijken inderdaad. Hihi! Je hebt een prachtige korte cyclus! Je 'moet' al bijna weer aan de klus!! Gaat snel ineens. Poemi Hopen dat het inderdaad je ei is geweest en dat je een mooie lf hebt. Zou fijn zijn, kortere cyclus! Misschien hoort het nog bij ontpillen..? En een 'score'... Haha! Krijg je elke ronde een rapportje. Had/heb vandaag niet alleen ENORME hoofdpijn, maar ook (sorry!!!) veel (heel veel) rekbaar slijm. Had ik vorige ronde ook op m'n ei, volgens mij.. Of dag ervoor? Zoiets. Vanavond en morgen niet aan de klus, want manlief gaat met vrienden de hort op. Maar afgelopen 5 dagen wel seks gehad. Moet goed zijn toch! Haha!
@Daydreamer 5 dagen zou wel goed moeten zijn ja En de volgende keer ga ik voor 'High' i.p.v. 'Good' hihi