We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen dames

Helaas gisteren ongi geworden. Had al een paar dagen buikpijn en hoofdpijn. En moet eerlijk bekennen dat een paar dagen geleden ik ineens bedcaht dat ik me precies zo voelde de vorige keer de eerste ronde en dus vooral hoop had ipv het echte gevoel. Nou ja was wel even heel erg teleurgesteld en boos op mezelf dat ik mezelf zoveel hoop had gegeven.
    NOg 1,5 week en dan gaan op vakantie dus dan vliegt de tijd voorbij. Heb in amerika mijn ei en mijn NOD en hopelijk ook een posi test ;)
    Vorige keer was ik ook in/na de vakantie zwanger oeps alweer zoveel hoop

@Daydreamer wat fijn dat je een kortere cyclus lijkt te krijgen!

@Evenstar je hoort vast niet bij groep. Is het niet zo dat als je weer ongesteld wordt je ook weer een ei hebt of hoeft dat niet?
    Nou ja de ovutesten zullen je hopelijk deze maand ook wat meer duidleijkheid geven.

@Poemi haha fijn dat je zo'n goede score hebt gekregen

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Poemi Ja, erg he? Komt niet vaak voor, hoor. Hahaha! Hebben we nu ook een 'good' gescoord? Laatste keer is dan wel 1 dag (of 2) voor ei geweest. Hopelijk genoeg! En weer op de wachtbank..... Saaaaai! Lig nog in bed, hoor die wind toch... Niet normaal, zeg! Lijkt echt wel herfst! Zo niks aan. Jij zit dus ook op de wachtbank! Dat is dan wel weer gezellig! Hihi! Laten we elkaar niet gek maken, he?? Haha!

3. smile17

smile17 Niet meer actief

@Daydreamer 1 dag voor ei ben je volgens calculator meest vruchtbaar dus dat moet goed komen en anders morgen voor de zekerheid nog even aan de slag ;)

4. daydreamer

#604 daydreamer, 11 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2011
    Smile Jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Nu ronde 3 in?
    En jullie gaan naar Amerika? Gaaf zeg! Eerder geweest?
    Waar ga je precies heen?

zwanger worden tijdens vakantie Hier ook! Precies 3 jaar geleden kwam ik zwanger terug van Gran Canaria. Helaas bleek na 10 weken.. Een missed abortion. Daarna werd ik in de kerstvakantie zwanger. Veel feestjes en gezelligheid natuurlijk. Ontspanning. Weer een missed abortion. En met de zwangerschap van Levi.. In de meivakantie. Hadden die maand 2 weekendjes weg en 3 bruiloften.
    Dus.. Wie weet geldt dat nu ook. Zou geweldig zijn! (ook apart.. zou dan uitgerekend zijn rond de datum van de 1e zwangerschap)
    Maar, ik ga niet hopen!

5. smile17

smile17 Niet meer actief

Nee pas ronde 2 dit was de eerste ronde dus echt nog maar net begonnen.
    Ja ben wel vaker naar Amerika geweest en vind het een super land.
    We gaan nu naar New York mijn schoonzus woont daar voor 4 met man en 3 kids. We gaan bij hun in huis want ze hebben een super grote villa dus hebben een eigen etage met badkamer en keuken. Vandaaruit gaan we 2 dagen weg naar Washington en 2 dagen Niagra falls. Ook natuurlijk dagje naar Manhattan. En voor mijn dochtertje is het natuurlijk geweldig samen met haar nichtjes die bijna dezelfde leeftijd hebben. Ze wonen vlakbij het strand en hebben een zwembad in de tuin. Verder willen we naar de Bronx Zoo en nog wat leuke kinderdingen.

Nou daar gaan we voor samen zwanger terugkomen van vakantie. En dan wel voor blijvertjes.
    En ach met hoop is toch niks mis ;)

6. daydreamer

Smile Oh, wat gaaf! Klinkt allemaal geweldig!
    Leuk joh, zo'n adresje daar! :) Al zie je je familie weinig natuurlijk..

Blijvertjes, ja.. Daar hoop ik sowieso wel op!

7. daydreamer

Smile Hoelang duurde je cyclus nou eigenlijk?

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee Smile, wat jammer :( Tja, ik herken wel wat je voelt hoor. En een hoop symptomen zijn heel gewone dingen die je ook voor ongesteldheid voelt.

Wow. NY... I <3 NY... Ik heb een stuk van mijn hart in die stad verloren (moet ook altijd bijna huilen van dat liedje met Alicia Keys... dat was precies rond die tijd dat ik er geweest ben. En dan ga je nog naar een VILLA in NY!!! Volgens mij een kamertje van 25m daar al onbetaalbaar haha!

Veel plezier!

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Smile Balen dat je ongesteld bent geworden. Maar wat een gave vakantie heb jij in het vooruitzicht :$ Hopelijk wordt het een erg vruchtbare vakantie ;)

@Daydreamer Denk jij wel goed zit hoor met je ei en je geknuffel. Gezellig samen op de wachtbank :D

Ik dacht eerst dat ik de vorige ronde misschien geen ei had gehad, maar ik heb nu dezelfde soort witte afscheiding (bah, bah, bah) als toen. dus denk dat het daar toch mee te maken heeft. Temperatuur was nog steeds (vrij) hoog, dus ben nu wel redelijk zeker dat m'n ei geweest is. Nu maar hopen dat het knuffelen genoeg is geweest :(

10. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoihoi
    wij willen ergens wel gaan voor een tweede maar sinds mijn bevalling(die overigens perfect verliep na een zalige zwangeeschap)lijkt men lichaam niet hetzelfde. Veel last van kwaaltjes, rug enz
    En nu weet ik niet goed welk gevoel te volgen...
    Xxx

11. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    @Debster: gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds geen menstruatie :( Paar dagen niet getest en vandaag weer eens geprobeerd: negatief, hartstikke wit.
    Wat moet ik hier nu mee?
    Mijn NOD was 7 augustus (als ik uitga van cyclus van 31 dagen). Ik heb positief getest met een ovu test op 21 juli, en daarna nog 3 dagen buikpijn gehad, toen was het weg.
    Zou ik toen mijn eisprong hebben gehad dan had ik toch allang mijn menstruatie moeten hebben?

En nog vreemder...afgelopen maandag behoorlijke buikpijn gehad alsof er iets dwars zat linksonder (toen pas eisprong???). We hebben gesekst zondag avond en nu weet ik dus niet wat ik moet doen.
    Naar de ha om bloeding op te wekken met primolut (ofzo) of niet doen omdat ik mogelijk pas een hele late eisprong heb gehad en een ieniemienie kans heb dat ik daar nu zwanger van ben?
    Voel niets van een naderende menstruatie. Heb soms dagen geen afscheiding en als het er wel is dan is het cremekleurig en best wel dik (excuus voor tmi). Heb nu ook helemaal geen klachten. Voel mij gewoon normaal (hahaha, wat is 'normaal'?).
    Wat zouden jullie doen?

(Ik ga volgende week naar een muziekfestival in een tentje en zit dan dus echt niet op een menstruatie te wachten...het is daar al allemaal niet zo fris en schoon en douchen is daar ook een rot gedoe dus nu twijfel ik enorm of ik de ha ga bellen)

edit: ^ mijn lijf doet dus blijkbaar ook rare dingen....:$

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Tja, vreemd! Als je 21 juli je ei had had je idd allang ongesteld moeten zijn... en met negatieve testen is het ook niet enorm hoopvol voor een zwschap, dan zou je denk ik al een dikke streep moeten zien (hoewel er wel verhalen zijn van zeer late innestelingen en dan pas laat overtijd positesten).

Aan de andere kant is jouw kindje echt nog heel jong, je bevalling is nog maar pas geleden... je lichaam is nog aan het ontzwangeren denk ik ?

13. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Ja, ik hoop ook dat het het ontzwangeren is...Misschien geeft mijn lijf hiermee aan dat het nog te vroeg is om weer zwanger te raken?

Mijn vriend is afgelopen zaterdag 39 geworden en ik word in november 36, dus wij willen het liefst zsm weer zwanger worden aangezien wij onself binnen een paar jaar te oud gaan vinden...
    Ik weet ook wel dat het allemaal wat langer kan gaan duren nu, maar ik zie bij wijze van spreke de wijzers rond de klok vliegen :)
    Vandaar mijn ongeduld dus ook.

Heb net toch maar even de ha gebeld en het er met een assistente over gehad. Zij wist er ook niets zinnigs over te zeggen. Ik word vanmiddag teruggebeld nadat ze met de ha heeft overlegd.

Het vrouwelijke lichaam zit wel ingewikkeld in elkaar hoor! :D

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Gaia Ik heb al wel vaker gelezen dat je een positieve ovu-test hebt maar uiteindelijk geen eisprong. Dit kan door stress en andere oorzaken komen. Het kan dan zijn dat je lichaam het op een later moment nog een keer probeert en dat je dus later je eisprong hebt. Je hebt 2 mooie (bijna) gelijke cyclussen gehad, dus lijkt me toch ook wel beetje vreemd als hij ineens zoveel langer is. Hopelijk heeft je ha er een beter idee van wat er aan de hand zou kunnen zijn.

15. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Tja.. die stress is er wel geweest aangezien ik de dag van die positieve ovu-test de uitslag van een mammografie heb gehad (was gelukkig allemaal goed). We hadden voordat we de uitslag kregen al beslist te wachten met zwanger worden, maar al met al heeft het vanaf het bezoek aan huisarts (een week in de stress gezeten toen ik het knobbeltje ontdekte....borstkanker bij moeder op jonge leeftijd vandaar) tot en met uitslag mammografie 3 dagen geduurd!. Dus toen was er nog alle kans om toch die maand gericht te vrijen.
    Jee zeg, het lijkt nu alsof ik de huisartsenpraktijk plat loop als een of ander hypochonder. Is niet zo hoor, ik kom daar normaal gesproken nooit :D

Maargoed, ik heb net een telefoontje van de assistente gehad en die zei dat er niets anders op zit dan toch maar afwachten. Juist ook omdat ik in het verleden een erg rare cyclus heb gehad. Ik moest een zwangerschap niet uitsluiten zei ze, want soms wordt er pas positief getest na twee (!) weken overtijd.
    Nou....ik geloof niet dat ik zwanger ben hoor, denk meer dat ik weer eens iets aparts heb :D

Ik houd het voorlopig maar op een verlate eisprong (die dan denk ik afgelopen maandag is geweest) door de stress van het knobbeltje in mijn borst. Dus als ik over twee weken geen menstruatie heb dan ga ik maar eens in persoon langs de huisarts.
    Ergens hoop ik maar dat die eisprong afgelopen maandag was. Dan hebben we en goed gevreeen en ik zit volgende week op het festival zonder dat ik me druk hoef te maken over mij niet schoon voelen.

Bedankt voor het meedenken!:)

16. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Zitten jullie nog te wachten op een nieuwe deelnemer? ;)
    Ik ben 30 jaar, heb een leuke zoon van 3,5 jaar en we zijn nu bezig voor een tweede kindje. Ik heb echt de behoefte om af en toe bij te praten over deze spannende tijd. ;)

Stukje geschiedenis

Ook bij mij gaat niet alles vanzelf.
    Ik heb PCO, maar dan een andere variant die alles te maken heeft met het suikergehalte in mijn bloed en niets met hormonen. Ik heb van nature geen cyclus, dus ben volledig afhankelijk van medicijnen. 3 maanden had ik een reguliere cylcus en vorige maand een positieve zw. test. Maar ik werd toch gewoon ongesteld. :x. Kortom.. ik denk dat daar iets mis is gegaan. Nu heb ik geen idee, het lijkt of mijn lichaam niet meer meewerkt ofzo. Kortom.. weer even afwachten (niet echt mijn tweede natuur).

Wie ben ik
    Ik ben redelijk nuchter en sta vrolijk in het leven. Dus.. ben altijd in voor lol :D.

Ik hoop dat er een plekje is in de ' herberg' lijkt mij heel erg gezellig!

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Gezellig! Ik ben altijd in voor iemand met lol :D en nuchterheid kunnen we hier wel gebruiken, zeker vlak voor NOD ;)

Jeetje, ik wist niet eens dat je PCO kon hebben die niet met hormonen te maken had. Heb je iets van suikerziekte? Wel heavy :( Ik hoop dat je snel weer een positieve test hebt (met een plakbeeb dan graag ;)).

We lopen gelijk op zie ik (originele banner, ahum). Ik ben zelfs gewoon nogsteeds ongesteld :x (en ik een paar dagen geleden nog bang dat het niet goed doorzette, nu komt er maar geen eind aan).

Begin volgende week ga ik aan de ovutesten en ik ga nu ook Teunisbloemolie slikken (net gehaald) om te kijken of ik daar mijn LF wat mee kan verlengen. Ik deed dat potje net open en viel zowat flauw, wat een ranzig spul :$

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik had trouwens gedacht dat ik het bij de tweede minder spannend zou vinden, maar dat is dus echt niet zo he? Ik ben er net zoveel mee bezig als toen. Misschien zelfs wel meer omdat mijn cyclus zo anders is en ik niet goed weet waar ik aan toe ben met de borstvoeding er nog bij.

Ok. *ik zit nog op werk, echt schande* tot later dames! :)

19. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou inderdaad.. we hebben in ieder geval dezelfde smaak HAHAHA.
    Ja mijn banner ziet er positief uit. Maar nu heb ik eigenlijk geen idee hoor. Mijn lichaam doet gewoon effe niet mee ofzo ;)

Ik heb geen suikerziekte, maar ik slik er nu wel de medicijnen voor. Op zich is het een variant die met deze medicijnen relatief makkelijk te verhelpen is. Toen we wisten welke variant het was, was ik binnen een maand in verwachting van mijn zoon! Dus zo erg is het niet. Het is alleen jammer dat ik niet zo veel lotgenoten ken.

Vandaag ben ik peettante geworden van twee meiden (een tweeling). Ben echt heel blij en trots. Maar nu begint het ook wel weer erg te kriebelen hoor.

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Anias Gezellig dat je mee komt kletsen! Wel vervelend dat het allemaal niet vanzelf gaat bij jullie. En ik wist ook niet dat je PCO kon hebben die niet met je hormonen te maken heeft. Houdt je je cyclus trouwens in de gaten met ovu-testen of/en temperaturen? Wel leuk dat je peettante bent geworden, van een tweeling nog wel!

@Evenstar Succes dan maar met het slikken van teunisbloemolie, als het zo ranzig is. Ach ja, alles voor de goede zaak!

Bij de eerste was ik er echt helemaal niet mee bezig, was eigenlijk zwanger voordat we er echt voor wilden gaan, en nu ben ik er juist wel heel erg mee bezig. Hoop niet dat dat het zwanger worden in de weg gaat staan :(

Deel Deze Pagina