We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    @Smile: nou...we zitten in hetzelfde schuitje want bleeegh...ik ben vandaag ook weer ongesteld geworden. Ik ga over 1,5 week met vakantie...hopelijk komen we allebei zwanger terug!

@Evenstar: voor mij geldt ook dat ik het de tweede keer weer net zo spannend vind als de eerste keer. Misschien dat ik het nu zelfs nog een tikje bewuster meemaak allemaal. Tegelijkertijd ben ik er, ondanks dat ik weer heel graag zwanger wil worden, iets minder ongeduldig onder. Mijn mooie lieve dreumesje maakt toch het verschil met die eerste keer, althans, zo voel ik dat.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey Lonit, Lang niet gezien! Balen zeg, zo te zien ben je weer ongesteld te worden :( Hopelijk heeft je vakantie straks een positieve invloed :)

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Anias Join the club! :)

Lonit Jee, wat balen, zeg! Weer ongesteld geworden. Ik hoop heel erg voor je dat het tijdens de vakantie raak is! 't Is je zeer weten gegund.

Hier... Volgens 'de calculator' zou ik donderdag m'n ei moeten hebben. Afgelopen cyclussen klopte dat steeds, of een dag eerder.
    Wat ik normaal heb, paar dagen tot een week voor ei, slijmverlies. Wat steeds rekbaarder wordt. Dan rond ei steekjes en hoofdpijn.
    Nu.. Had ik niet veel slijm, ongeveer 2 dagen ervoor 'pas'. Woensdag enorme koppijn en veel (lees: klodder) rekbaar slijm. Dus ik dacht: "Mooi, vandaag of morgen m'n ei weer, precies op tijd!"
    Maaarr... Nu had ik gister wéér veel slijm en vanochtend ook, vrij rekbaar zelfs. En af en toe voel ik steken en ik voel m'n onderrug.
    (maar ik heb gister sinds tijden weer baantjes gezwommen, dus misschien spierpijn).
    Maar wat moet ik hier nu weer van denken??

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    ... dat je ei wat later is deze keer? Ik zou ovutestjes doen ;) De maand dat ik van Renske zwanger raakte was ik benieuwd hoeveel tijd er tussen slijm en ei zat, en dat was een stuk langer dan ik dacht! Ik had slijm op dag 13, heb toen nog twee dagen negatief getest, had een positieve test op dag 15 en mijn ei op dag 16. Zodra je ei is geweest heb je geloof ik dat slijm ook niet meer. Je bent wel in je vruchtbare tijd, dus ik zou lekker aan de slag gaan :D

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Trouwens met een cyclus van 30 dagen kan je ei ook op dag 18 zijn ;) Dan is je LF 12 en niet 14 dagen, is ook nogsteeds normaal.

6. daydreamer

Ja, vorige 2 cyclussen heb ik dus ovu-testjes gebruikt. Puur om te kijken.. Klopt het met wat ik voel? En dat klopte precies. Ik blij. Haha!
    Daarom wilde ik nu die testjes niet doen..

En tuurlijk, kan zijn dat m'n ei dan nu later is. Maar.. Vind het gewoon vaag, loopt nu zo anders dan 'normaal'.
    En ik baal.. Tot en met dinsdag dagelijks seks gehad, nu al vanaf woensdag niet meer. Manlief is met vrienden een paar dagen weg, gister zou hij terugkomen en dat wordt nu vanavond laat. Zul je zien.. Ei gemist! Ooooh... *baal*

7. daydreamer

#627 daydreamer, 13 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2011
    Ik kon het niet laten. Zo'n "ei-gevoel"..
    Had geen ovu-testjes meer van Sensitest, dus ik naar de winkel. :)
    Hadden ze alleen de digitale van CB. Nou, vooruit.. En wat had ik? Een smiley!! Eisprong op komst! :D
    Ennn.. Manlief smste, want hij is al op de terugweg. Was toch geen lekker weer, dus ze komen naar huis. Joehoe! Zodra hij thuis is, moet hij aan het werk. :p

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Daydreamer Goed dat je toch nog even getest hebt, heb je je ei toch nog niet gemist! Veel plezier straks :D

9. daydreamer

Poemi Thanks! Dat is wel goed gekomen! ;)
    Ik voel me al helemaal zwanger... Whahaha! Puur om het feit dat ik een smiley zag en gelijk seks gehad heb. Moet raak zijn, toch?! :p
    Manlief en ik hadden in ieder geval de grootste lol. Dit hebben we nog nóóit zo gedaan. Een moetje. Hihi!

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Daydreamer Hahahaha, dat zou al wel heel snel zijn! (dat je je zwanger voelt) Ik hoop het wel voor je! Nu dan officieel: Welkom op de wachtbank :p
    Toen ik afgelopen maandagochtend een streep had op die ovu-test (niet helemaal positief) had ik ook de neiging om m'n vent gelijk te bespringen. Hij kwam alleen net uit de nacht en m'n schoonmoeder zat beneden met de kleine, dus dat ging natuurlijk niet :p

11. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou meiden ik zal voor jullie duimen :)
    Hier is het nog steeds heel ' bijzonder' ik word ong. voor ongeveer een halve dag, dan is het weer voor twee dagen weg en dan komt het weer. Grrr... kortom ik heb geen idee waar ik nu aan toe ben. Volgens mij moet mijn lichaam resetten of zo.

12. daydreamer

Poemi Haha! Ik voel me natuurlijk niet echt zwanger. ;)
    Jij hebt dus waarschijnlijk maandag of dinsdag je eisprong gehad?
    Nou, nu zitten we inderdaad officieel samen op de wachtbank. Gezellig! Bakkie thee?

Anias Thanks! :D
    Vervelend zeg! En op de dagen dat je wel ongesteld bent, bloed je dan ook veel? Ben je niet zwanger?

Hier heel laag in m'n buik (baarmoeder?) krampachtig gevoel. En op de wachtbank dus.. Saaaai!
    En het weer is ook saai. Regen! Ben bezig met fotoalbums maken. Heel karwei altijd!

Hoe is het verder met iedereen???

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik zit in de rats :( :x

Ik bn gewoon nogsteeds ongesteld en ik verlies nogsteeds helderrood. Niet abnormaal veel, maar wel abnormaal voor mij - ik ben normaal maar 4-5 dagen ongesteld met op de laatste dag alleen wat bruin. Nu voel ik het nogsteeds lopen (sorry tmi), en ik zit op dag 8. Gezien mijn korte cyclus zit ik al zowat in mijn vruchtbare week :(

Ik moet natuurlijk niet teveel googelen hierover... :( het kan gewoon komen door een hormoonbalans die even niet goed is (ik denk even aan het het afnemend aantal voedingen en stoppen met kolven 2,5 maand terug en gewichtstoename die helemaal de bedoeling is)... toch maak ik me natuurlijk zorgen om meer ernstige dingen (endometriose, poliepen, weet ik wat :()

ZUCHT!!!

Sorry voor het ego bericht :x

14. daydreamer

Evenstar He joh, wat balen, zeg! En onzeker..
    Heb natuurlijk ook geen flauw idee hoe dat kan. Misschien komt het inderdaad wel door de hormoonbalans, minderen met voeden ed. Klinkt niet vreemd in ieder geval.
    En nog niet gelijk aan die vervelende dingen denken! Niet gelijk dat je menstruatie 1x raar doet.. Onzin!
    Hopelijk houdt het bloeden snel op, meid!

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Evenstar Google kan soms heel handig zijn, maar op dit soort gebied maakt het meestal onnodig ongerust. Maar goed, dat neemt nog niet weg dat het gewoon heel vervelend is, zeker als het voor jou abnormaal is (lengte menstruatie en hoeveelheid bloedverlies). Maar het kan misschien ook wel zijn dat je lichaam nu even een grote schoonmaak houdt nu alles een beetje op gang komt weer?

@Daydreamer Lekker, thee! Volgens FF heb ik m'n eisprong zondag al gehad, ik denk zelf maandagochtend i.v.m. buikpijn/lage rugpijn toen ik wakker werd.

Maar op de wachtbank is ook niet veel, je weet gewoon dat je dan nog eigenlijk 2 weken moet wachten voordat je kunt testen. Voor je ei is het allemaal nog wel gezellig, maar ik ben me nu toch een partij prikkelbaar. Zoonlief werkt ook niet echt mee. Heeft net misschien 2 stukjes brood gegeten en toen vloog z'n bord door de lucht :x Manlief is aan het werk dus sta ik er ook nog eens alleen voor. Beetje last van zelfmedelijden nu ;)

@Anias Bij jou schiet het dus ook niet echt op, balen!

16. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    HAHAHA. Nou als ik zwanger ben dan val ik van mijn stoel.
    Ik voel me echt niet zwanger en dat was bij mijn zoontje en de vorige zwangerschap (die helaas niet doorging) wel. Maar ik kijk het even aan. Wie weet ga ik toch testen uit nieuwsgierigheid, natuur haalt wel eens grappen uit natuurlijk.

@Evenstar
    Ego berichten zijn ook wel eens nodig :).
    Ik kan me voorstellen dat je baalt, maar ik denk inderdaad dat je lichaam een goede schoonmaak houdt. Even afwachten. Als je het echt niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd naar de huisarts. Maar... ik zou nog even wachten en niet te veel googlen. Je leest namelijk nooit de meest voorkomende verhalen ;)

17. smile17

smile17 Niet meer actief

Sorry meiden was het weekend erg druk dus beetje late reactie

@Daydreamer mijn cylcus was 29 dagen dus erg netjes zo'n eerste keer weer na de pil
    Wat goed dat je toch nog even de ovutestjes hebt gehaald en dat je man op tijd naar huis kwam

@Evenstar heb jij in NY gewoond? Ja ik vind NY ook echt geweldig en heb er zo veel zin in. Het wordt onze 2e keer NY en eerste keer bij schoonzus ze woont er pas sinds april
    Teunisbloemolie wist niet dat dat je lf kon verlengen hopelijk gaat het werken.
    Vervelend zeg dat je nu al zo lang ongi bent maar misschien is lichaam zich aan het resetten en heb je hierna weer een mooie cylys met langere lf.

@Gaigaia wat raar dat je cyclus zo vreemd doet. Hopelijk heb je inderdaad dan toch een late eisprong gehad maar waarom dan een posi ovutest de 21. Kan me voorstellen dat jullie weer snel voor een 2e zijn gegaan ivm leeftijd hopelijk is het gewoon snel raak.

@Anais gezellig dat je mee komt kletsen! Wat erg dat je PCO hebt hopelijk is het alsnog snel raak bij jullie

@Lonit balen dat je ongi bent geworden. En we spreken gewoon wij komen zwanger terug van vakantie samen met daydreamer.

Hier is het ook weer net spannend allemaal als bij de eerste keer zwanger worden. Het enige vercshil is nu de geruststelling dat het al een keer is gelukt en natuurlijk de afleiding van mijn dochtertje.

18. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    @ Anias: Hallo! Jeetje zeg, zou toch wat zijn als je nu al zwanger zou zijn!
    @ evenstar: Hoe gaat het nu met de menstruatie? Is het al over?
    @ smile: Ik vind het ook hartstikke spannend allemaal. Veel meer dan met onze dochter. Ik ben er veel te veel mee bezig!
    @ poemi: Af en toe een beetje zelfmedelijden kan geen kwaad hoor! Soms moet je zelf even die arm om je eigen schouder doen :D Hormonen!
    @ Daydreamer: Hier is het lekker weer vandaag dus kunnen we eindelijk weer eens naar buiten...lekker wandelen met mijn dochter (vindt ze geweldig: blaadjes aan de bomen zijn zooooooo interessant!). Hoop dat jij ook lekker van het weer kan genieten!

Hier nog geen bloed. Ik heb sinds gisteren ook nog eens een grieperig gevoel. Zo een die niet door wil zetten. Bah! En ik voel ook sinds gisteren pijntjes in mijn rug die op hele lichte rugweeen lijken :( (zo om de paar uur). Echt waar....ik ga zo blij zijn als ik mijn menstruatie heb, want dit vind ik gewoon allemaal veel te verwarrend. Testen haal ik niet meer in huis want dat heeft helemaal geen zin en verder moet ik google onklaar maken want zoeken op het net naar oorzaken van het uitblijven van een menstruatie maakt mij nu niet bepaald blij ;)

19. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden

Thanx voor het warme welkom! Nou inmiddels verlies ik nu elke dag een beetje (bruin)bloed (lekker praatje weer). Het is in ieder geval consequent, het zet alleen niet echt door. Dat is jammer.
    En helaas ik ben niet zwanger zegt CB. Dus... we wachten weer af. ;)

@GaiaGaia Ja Google is een echte killer he! We gaan gewoon voor de niet GOOGLE dagen :D. Maar je klachten klinken als een voorbode voor ongesteldheid.. ik hoop voor je dat het snel doorzet!

@evenstar gaat het al beter vandaag?

Tja ik vind dit ook heel spannend, maar ben er wel rustiger over dan de eerste keer. Toen was het voor mij zo onzeker of het uberhaupt ging lukken en nu weet ik tenmiste dat mijn lichaam het kan :D.

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Evenstar Hoe staat het er bij jou voor? Is er al verandering?

@Gaia Balen dat jij ook nog steeds geen duidelijkheid hebt! Het wordt alleen maar vreemder eigenlijk bij jou :(

@Anias 't Zou leuk zijn geweest als je stiekem toch zwanger was, maar helaas. Hopelijk zet het dan maar snel echt door.

We kunnen het beter het "rommel cyclus" topic noemen. Wat vervelend voor jullie allemaal!

Hier niet veel verandering. Zit heel de tijd te denken: Voel ik me anders? Voel ik iets wat op een zwangerschap kan wijzen? Is dat misschien iets? Kortom, ik loop mezelf een beetje gek te maken ;)

Deel Deze Pagina