We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Wat heftig zeg!! We hebben de beelden op de tv gezien natuurlijk en alleen maar gezegd dat het maar goed was dat we daar niet bij geweest waren! En dan als je net weet dat je zwanger bent (proficiat trouwens!)... kan mij voorstellen dat dat grote indruk maakt. Sterkte ermee, het zal nog wel even duren voor je het helemaal kwijt bent, maar natuurlijk mag je het ons vertellen. Daarvoor zitten we hier samen op zp, toch?

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Bedankt!! :D
    Het was een mooie dag, lekker buiten gezeten met z'n allen. Top!

Tanya Fijn dat je weer terug bent! Zie dat je in je vruchtbare dagen zit! Succes! ;)

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik kan deze ronde net zo goed als overgeslagen beschouwen geloof ik :( Dag 16 en nogsteeds geen positieve ovutest. :(

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden, ik ben ZWANGER!!!! Totaal onverwacht maar 3 testen hebben het vandaag dan toch bevestigd: 1x sensitest, 1x kruidvat en 1x CB digitaal. Vind het nog een erg raar idee, zeker omdat ik er nu weer van overtuigd was ongesteld te zijn geworden. Maar dat is dan toch de innestelling geweest :(.

@Evenstar Balen dat je nog steeds geen positieve ovu-test hebt. Misschien deze ronde toch een langere cyclus? Je gaat toch nog wel even door met testen, voor de zekerheid?

@Tanya Welkom terug. Hopelijk is het deze ronde wel raak!

@Daydreamer Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wanneer ga je een testje wagen?

5. daydreamer

Evenstar Jullie klussen wel toch? Je weet nooit...
    Merk je ook nog niks aan je lijf zelf dan? Hè, verdorie zeg..

Poemi Huh??? Zwanger???!! Hoe kan dat nou? Hihi!
    GEFELICITEERD!!!
    Maar nogmaals.. Huh? :p
    Had je veel bloedverlies, omdat je dacht ongesteld te zijn geworden? En.. Waarom ben je gaan testen?
    Wel gaaf, zeg!!! Whoehoe!!! :D

Nu wij nog.. Ik voel vanalles, maar negeer het. ;)

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Jeetje gaat hard zeg, zouden we allemaal zo snel zwanger worden? :D

Gefeliciteerd Poemi!!!

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ok, over mijn rare cyclus.

Ik heb een nieuwe theorie. Ik was namelijk ook 8 dagen :$ ongesteld, maar de eerste dagen niet zoals gewoonlijk. Het zette namelijk eerst niet door, leek het. Ik heb het idee dat mijn vorige cyclus dus niet 25 dagen was, maar iets van 28, dat dag 1 van deze cyclus dus eigenlijk was toen ik 'echt' ongesteld werd. Het kan zijn dat ik daarvoor een innestelingsbloeding heb gehad. Of dat het 'spotting' was. Ik ben nooit langer dan 5 dagen ongesteld.

Maar goed. Dat verklaart wel waarom ik NU opeen enorm duidelijke tekenen van eisprong heb (slijm, etc). De ovutest van gisteren was negatief, maar wel een stuk donkerder dan de vorige, dus ik heb goede hoop.

Gisteren zijn we goed aan de slag geweest en vandaag ook maar weer, want morgen moeten we naar de andere kant van het land voor een begrafenis en komt het er op ws. het moment supreme juist niet van. :)

Ik pas misschien mijn banner toch maar even aan. Maar wie weet word ik opeens volgende week alweer ongesteld - met borstvoeding blijft het een beetje apart en onvoorspelbaar blijkbaar.

8. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Poemi, gefeliciteerd!!! Wat leuk!! ik hoop voor je dat alles naar wens gaat verlopen.

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Evenstar Dat zou het wel een beetje verklaren dan. Hopelijk vandaag een echt positieve test! Als je alle tekenen hebt zou het toch ook wel gewoon kloppen? Test je één of twee keer per dag?

@Daydreamer Ik had wel heel erge krampen en ook redelijk wat bloedverlies, waaronder ook echt rood. Dus dan ga ik er wel van uit dat ik ongesteld was geworden. En m'n temperatuur was ook gedaald. Het was wel erg vroeg, maar ja, ben ook nog niet zo lang geleden met de pil gestopt dus geloof dat alles wel kan dan. Ik heb getest omdat ik afgelopen weekend wel erg moe was, en ik had toch nog testen in huis. Vorige zwangerschap dacht ik dus ook ongesteld te zijn geweest en dat bleek achteraf bij de echo niet zo te zijn, was ik ook 4 weken verder.

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Wat apart Poemi, het is maar goed dat je met het bloeden niet al wist dat je zwanger was! Gek, die temp daling, zo zie je maar dat je lichaam in zekere zin toch onvoorspelbaar is en je je niet moest vastpinnen op het 'standaard' verhaal van niet ongesteld worden/temphoog blijven/etc.

;)

Leuk, zo snel!

Tja, ik weet het ook niet, maar ik heb nu echt flink rekbaar slijm, dus dat is sowieso een goed teken. Wel rotte timing. Want morgen slapen we bij mijn schoonmams en weet ik niet hoe makkelijk het is om nog te vrijen. :$

Anders moeten we het er maar omheen mikken, vandaag en donderdag, aangenomen dat morgen of overmorgen dan eindelijk mijn ei springt.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Kijk, nu heb ik bij lilypie een LF van 12 dagen (dan ben ik even HEEL optimistisch...) ingevuld met een 27 dag cyclus, uitgaande dat dag 1 niet 7, maar 9 augustus was (dan nogsteeds lang ongesteld, maar niet zo bizar). Ach, aan een banner moet je ook niet teveel verbinden, maar toch :)

12. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Dank je, ik hoop het heel erg dat het lukt..... het zou zo fijn zijn!

13. daydreamer

Evenstar Zou dat het zijn? Dat klinkt vrij logisch! Dat de menstruatie misschien later heeft doorgezet.. Je ei komt er dus aan? Benut 'm!!
    En als het bij schoonmama thuis niet lukt, maar je hebt het gister, vandaag en overmorgen gedaan.. Dan heb je genoeg zaad verzameld, hoor. Hahahaha!

Poemi Dusss... Je bent zwanger!! Haha! Gaaf hoor!
    Wel gek dat je dan toch nog ongesteld bent geweest, maar aangezien je dat de vorige keer ook had.. Zal dat wel bij jou horen. ;) Hoe voel je je nu?

Tanya Duim voor je!

Enne.... Ik heb ook het felbegeerde 2e streepje!!!! Heb zojuist getest en keek na 4 á 5 minuten en daar staat 'ie dan.. Whaaaa!!
    Hij is nog licht natuurlijk! Maar hoef niet zo te turen als de vorige cyclus. Nu ben ik nog voor nod, dus voorzichtig...

14. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    @ Poemi: Gefeliciteerd!!!!:D Wat een verassing moet dat zijn geweest aangezien je dacht dat je je menstruatie had!!
    @ evenstar: Blijft rot, zo'n cyclus waar je niet van op aan kan :( En om nu elke dag te vrijen wordt ook zo'n opgave.Ja, de eerste weken is het leuk, maar dan wordt het zo'n routineklusje lijkt me...

Ik heb zaterdag getest met een CB digital met indicator en daar stond op : 1-2 weken zwanger. Ik denk dat de conceptie 7 augustus is geweest en ik nu 4 weken zwanger ben. De vk is ook al gebeld en 6 september mogen we langs komen voor een echo om te kijken hoe lang we nu precies zwanger zijn.
    Wat hebben wij geluk om zo snel zwanger te mogen zijn!

edit: Ohhhhh daydreamer!!: Voorzichtig gefeliciteerd! :D

15. daydreamer

Zien jullie 'm ook?

Bekijk bijlage 177430

Hij is lastig te fotograferen, maareh.. ik zie 'm zo zitten op de test. :)

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Daydreamer Whaaaaaaaaaa!!! Jij ook dus!!! :D Ik had ook dat de streep op de foto lichter lijkt dan in het echt, maar ik kan hem ook zien hoor!!!!

17. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Ik zie em, ik zie em!!

18. daydreamer

Whaaa... Ik ben niet gek dus! Hahaha!
    Nu hopen dat het streepje blijft. En donkerder wordt!
    Spannennnd!!!

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik zie niks maar dat zegt niks ;) Ik ben niet goed in streepje staren...

20. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Hier mijn rijtje (CB digital met indicator staat er niet bij want ben vergeten een foto te nemen! :()

Deel Deze Pagina