Tja, dat valt nog te bezien. Mijn NOD was nl. 7 augustus! De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 7 juli en ik heb een positieve ovu test gehad op 21 juli....Maar door stress denk ik dat dat ei er niet is geweest en pas later op 8 augustus is gesprongen (had toen ook erg last van ovulatiepijn). Ik ga nu maar uit van een eisprong op 8 augustus (hebben 7 aug. ook gesekst) en dan was de 18e 10 dpo. Ik kan er niets anders van maken aangezien ik natuurlijk al veel eerder ben begonnen met testen en toen alleen maar witte testjes heb gezien.
Sorry Ik zie gewoon echt niks, maar dat zegt niks, het kan onwijs lastig zijn om het op de foto te krijgen en ik hoop het natuurlijk wel voor je
gaiagaia, mooi rijtje Met mijn dochter testte ik ook elke dag om te kijken wat de streepjes deden. Goede zaken voor diverse merken zwschapstesten haha!
Gaia Oja, je was al een tijd 'over', misschien een dubbele eisprong gehad? Maar is wel erg veel verschil, hè.. an het zijn dat je ovu-testje toch niet positief was? Nou ja, je bent in ieder geval zwanger! Hoe dan ook! Evenstar Je verpest het lekker toch niet.. Heb nog een test gedaan, ook een heel licht streepje! Was zondagavond en gistermiddag misselijk, niet heel erg, maar beetje weeiig, zeg maar. Gister ineens ook vet haar (had ik vorige zwangerschappen ook) en last van onderrug. Dus heb nog net voor 17.30u zwangerschapstestjes besteld via Sensitest. Dacht.. Kan ik die woensdagochtend (10 dpo) wel doen. Maar gisteravond op bed, misselijk, steekjes trekkend richting de liezen.. Vanmorgen dus gelijk naar de Kruidvat gefietst! Haha! Dat was de 1e test. Zwangerschapstestjes van Sensitest werden net bezorgd via de post en uiteraard kon ik het niet laten..
Op mijn laptop zie ik een verschijning idd, maar meer een soort schaduw. Ach, ik weet hoe het is, erg lichte streepjes zijn gewoon niet zo fotogeniek. Ik probeerde zelfs een lichte ovutest (een negatieve dus, daar heb ik er HEUL veel van :x) te fotograferen, en die was gewoon omo op de foto. Ik geloof je zo ook wel hoor Hopelijk heb je snel een dikke streep, zou leuk zijn als we al zo snel een zwanger clubje konden zijn (zwanger worden is ook maar een beproeving van je geduld, vind je niet). (gooi je straks een lading hcg mijn kant op? )
Ovutest was weer negatief Wel heel dun/licht plasje, dus ik waag er vanavond nog een testje aan. Ik heb steeds 1 keer per dag getest. Ik zit er eigenlijk echt even doorheen. Ik weet dat het pas ronde 2 is, maar daar gaat het niet om. Het heeft allemaal geen zin als ik geen eisprong heb he? Sorry, ik ben niet zo in de jubel stemming op dit moment. Ik gun het jullie allemaal wel van harte natuurlijk.
Wat een rotgedoe zeg om je ei te vinden! Kan mij voorstellen dat je er een beetje moe van wordt. Weet je ook zeker dat je geen eisprong hebt...? Hmm... domme vraag aangezien je daar die testjes voor aan het gebruiken bent natuurlijk! Ik bedoel meer van, is het niet zo dat het LH-hormoon door die testjes niet goed kan worden opgepikt doordat je borstvoeding geeft? Of schrijf ik nu iets onmogelijks? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan zeggen om je een beetje op te monteren, want de dooddoener: 'je er niet te veel op fucussen' hebben we alemaal wel eens gehoord en gaat nergens over! Ik hoop dat je snel je ei vindt en dat je cyclus toch een beetje iets van regelmaat gaat vertonen!
Het testje van zojuist is toch een stuk donkerder dan de vorige, maar ik heb weinig hoop. Deze maand slaan we denk ik maar over. Als mijn ei pas later is, kunnen we er niet goed om klussen (begrafenis deze week, veel familiegedoe, niet thuis slapen, etc). Bv heeft geen invloed op wat de test zegt denk ik. Wel op mijn cyclus. Op zich is er voor mijn doen nogsteeds niet iets vreemds aan de gang. Voor mij is 27 dagen heel kort (normaal 31 dagen oid). Ja, gedoe. Ik wil het zo graag van me afzetten. Lukt niet echt haha! Mijn testjes zijn gewoon al bijna op! Ik had er 12, heb er eentje verzopen , en vandaag 2 gebruikt. Ik ga morgen wel testen, want anders heeft dit allemaal geen zin gehad!! Ik koop wel wat kruidvat testjes bij ofzo. Dure van CB ga ik er niet aan verspillen, maar omdat we van huis zijn kan ik geen dipsticks doen. Blah!!! Sorry, wat een saaie verhalen zit ik weer te schrijven.
He meiden! Zijn er nu zo veel nieuwe zwangeren of lees ik nu oud nieuws? In ieder geval alle van harte gefeliciteerd!! Ik zou wel willen weten wie er nu in verwachting is en wie niet. Is er ergens een lijstje of zo? Wij zijn net weer begonnen met een nieuwe ronde en wachten weer geduldig af. Lastig hoor wachten.
@Evenstar Misschien volgende ronde toch temperaturen? Of vind je dat te veel gedoe? Misschien dat je daar meer duidelijkheid mee krijgt? Hoor wel vaker dat het met ovu-testen niet duidelijk wordt. Ik snap echt helemaal dat je er even doorheen zit. Zo voelde ik me gisteren ook nog. Ook al is het nog maar ronde 2, als andere wel zwanger zijn kan dat best deprimerend zijn.
ja, en tegelijk ben ik natuurlijk superblij voor iedereen. Lief dat je dit schrijft Jullie zijn ook wel ZO met zijn allen tegelijk zwanger dat ik me bijna buitengesloten voel Statistisch lijkt het me onmogelijk dat ik ook zo snel de gelukkige zal zijn, haha! Maar goed, ik heb me daar met de bv ook al wel een beetje op voorbereid. Mijn gewicht is ook nog een beetje suboptimaal en mijn cyclus is duidelijk nog niet goed opgestart. Tempen is bij mij denk ik niet betrouwbaar omdat ik er 's nachts, soms nog net een uurtje of 2 voor ik opsta, uit ga om mijn dochter te halen (die wordt altijd nog wel een keertje wakker en drinkt dan een paar slokjes om weer verder te slapen in mijn bed). Maar misschien is het toch wel zinvol. Een LH piek betekent trouwens niet eens perse een ei. Ik ga er eens over slapen.
Het is ook eigenlijk te gek voor woorden dat we zo snel zwanger mogen zijn. Ik bedoel, totaal in contradictie met de statistieken... Dus wie weet evenstar! Misschien is dit kleine clubje wel net de verzameling vrouwen (het percentage) die allemaal heel snel zwanger zijn en volg jij ons heel snel op! NOD: Zwanger: Poemi 30 april 2012 Gaia 15 april 2012 (wordt waarschijnlijk een latere datum)
@Gaia Jij had toch ook rond 8 augustus je eisprong waarschijnlijk? Zou wel grappig zijn, ik ook namelijk. Zijn we misschien wel tegelijk uitgerekend@ @Evenstar Ik heb ook niet echt om dezelfde tijd getemperatuurd, en ik ga er ook nog wel eens uit voor zoonlief, maar het is toch wel redelijk gelukt denk ik. Je kunt het misschien een keer proberen? Bij FF kun je alles bijhouden, echt heel makkelijk. Als je het nu echt te lastig/onduidelijk vindt kun je altijd gewoon weer stoppen toch?
Nou, we zijn misschien sowieso geen 'representatieve' groep in die zin dat we allemaal al een kindje hebben en eerder geen probleem hadden om zwanger te raken. Ik was van Renske erg snel zwanger, maar ja, mijn lijf was toen wel anders, hoewel ik ook toen op gewicht moest komen (was wel zwaarder toen ik zwanger raakte dan dat ik nu ben ). Maar goed. We zien wel deze maand. Het is op alle vlakken handiger als het nog even duurt -behalve voor mijn geduld! Ik sta per september in mijn eentje colleges (op de universiteit) te geven... ik zie er ergens nogsteeds ook wel tegenop om dan weer zo misselijk te zijn etc. (de wens is nu groter dan de twijfel, maar de twijfel is er ook nogsteeds een beetje).
NOD: Anias (NOD geen idee, rond 18 sept?) Zwanger: Poemi 30 april 2012 Gaia 15 april 2012 (wordt waarschijnlijk een latere datum)
Evenstar Even een dipje? Maakt niet uit, hoor. Soms moet het er gewoon ff uit! Kop op! En ja, soms is het handiger om te wachten.. Maar.. Je kunt het toch niet plannen? En wie weet, is het deze ronde gewoon raak! Weet jij veel.. Voel je je ei inmiddels al? Of helemaal gevonden met testen? Anias Succes in deze nieuwe ronde (nieuwe kansen)! Poemi Hihi! Koninginnedag!
@Evenstar Je kunt altijd wel dingen verzinnen waarom het beter is om even te wachten, of dat het eigenlijk wel goed uitkomt als het nog eventjes duurt, maar als je het eenmaal toch wel graag wilt zegt je gevoel toch iets heeeeel anders. @Daydreamer Nog getest vandaag? Wanneer zou je eigenlijk uitgerekend zijn? Je hebt je banner niet aangepast dus kan het ook niet even zelf uitrekenen En wij gaan voor een koninginnedag kindje ja!
Evenstar.. Zie jij 'm nu ook? Hihi! Bekijk bijlage 177714 Vanmorgen getest met m'n man! Werd om 6.15u wakker, klaarwakker. En moest héél nodig plassen. Dus ik hem wakker gemaakt (hadden namelijk afgesproken samen de test te doen), van.. "Ik moet nú plassen! En ik ga dus nú testen!" Was er helemaal zenuwachtig van... Maar: Tadaa... Met een minuut of 2 á 3 was dit het resultaat! *blij blij blij*