@poemi wat voor opleiding ben je gaan doen bij de LOI? Ik moet echt elke twee weken naar school, en aangezien mijn baas betaald zit er wel wat druk achter. Met andere woorden. Ik moet wel .
@Anias Ik volg de opleiding Moderne Bedrijfsadministratie. Hiervoor heb ik Praktijk Diploma boekhouden gedaan, wel klasikaal, maar dat vond ik nu wel een beetje te duur worden. En ik had dan 10 maanden lang elke maandagavond van 18.30 tot 22.00/22.30 uur naar school gemoeten. Dat was denk ik ook wel erg pittig geworden. Ik vind het opzich wel prettig om naar school te gaan, dan moet je er wel mee bezig zijn. Nu schuif je het ook wel erg makkelijk in een la Ik wilde vandaag de vk bellen, kan dat helemaal niet op vrijdag. Was ik helemaal vergeten. Moet nu dus wel wachten tot maandag
Evenstar's Bizarre Cyclus deel 2, nogsteeds nega ovutest en vandaag (dag 18 of 20 afhankelijk van hoe ik mijn rare menstruatie interpreteer)... opeens zomaar een zooi rekbaar, helder, eiwitachtig slijm. Dat had ik eerder deze week ook, maar niet zo spontaan als nu huh? (leuk he, die details ). We hebben deze week niet veel gedaan omdat ons hoofd er niet naar stond. Maar misschien staat ons hoofd vandaag en dit weekend toch wel even anders
@Evenstar Je kunt er inmiddels wel een boek over schrijven, die rare cyclus van jou! Hopelijk toch nog kans deze ronde!
Ja, leuk entertainment he? Het is vanaf het begin van deze cyclus al raar geweest, twee keer vruchtbaar slijm heb ik al wel eens eerder gehad. Ik zou echt moeten tempen, je hebt gelijk. Dat zegt meer dan ovutesten. Tot nu toe heb ik het idee dat ik mijn ei gewoon gemist heb, nu twijfel ik weer. Heel raar, ik heb verder echt altijd een superregelmatige cyclus gehad, ook meteen na de mirena nadat ik jaren niet ongesteld was geweest. Maar goed, jullie zijn al met leukere dingen bezig (vk's bellen enzo). Spannend hoor. Ik weet van toen met Renske dat ik best wel zenuwachtig was voor de eerste echo, en dat ik pas echt ontspande toen we wat verder in de zwschap waren (va. 20 weken echo ofzo).
Is dat leuk, cursussen via LOI trouwens? Ik ben voor mijn werk eigenlijk altijd in opleiding (dat heb je als je in het onderzoek zit)... toch heb ik wel eens een droom over een tweede studie (wel universitair), iets als geschiedenis ofzo... maar ja. Waar haal ik de tijd nog even vandaan? Het is al een hele kunst om mijn werk te combineren met een jong gezin Hoeveel uur werken jullie dan? Ik stop een baan van 50 uur in 32 uur (en neem het dus toch vaak mee naar huis).
LOI cursus is niet echt veel. Ik vind de stof niet zo super goed, staan nog aardig wat fouten in, maar klasikaal zag ik het ook niet zitten, dus dan moet het maar zo
Evenstar Oooh.. Het wordt nog vreemder dus! Hmmm.. Misschien moet je ei dus nog wel komen? Te vroeg in gezet.. Ik dacht dat trouwens ook, hè.. Verwachtte m'n ei op woensdag/donderdag, maar.. Kwam 'pas' 4 dagen later. Terwijl ik woensdag een klodder slijm had én zaterdag. Verder weinig rekbaar slijm over de dagen verspreid. Hoe zijn je ovu-testen nu dan?? En gister 'je-waarschijnlijk-ei' benut? Werk Ik werk wisselend, maar 16 á 24 uur. Gister een beetje een off-day... Regelmatig last van m'n onderrug. Dacht echt.. "Nu word ik ongesteld!" Maar nee. Niet gebeurd. M'n man zei ook: "Wat spannend weer. Nou, we gaan maar niet teveel hopen en plannen, eerst de echo afwachten!" En hoeveel ik het daar helemaal mee eens ben, kon ik het gewoon niet hebben. Zo van.. "Zie je wel, hij heeft er ook geen vertrouwen in." Niet tegen hem gezegd by the way. Vandaag weer met vlagen misselijk/weeiig. Vanmorgen toen ik net wakker was, na het (te snel) drinken van een glas water, van het kauwen op een kauwgompje. Oh, en ik kreeg m'n broodje kip kerrie niet weg. Bleghh.. Dus vandaag weer meer vertrouwen! Net een test gedaan met indicator, was wel benieuwd. Dit is het resultaat! Bekijk bijlage 178598
Nou, een prachttest Beter kan hij niet zijn op deze termijn, hij had ook nog op 1-2 kunnen staan, maar dit geeft duidelijk aan dat je een flinke toename hcg al hebt. Ik kan me het wel voorstellen hoor, je staat er niet onbevangen in als je al een paar mk's hebt gehad. Ik heb vroeg in de zwschap van Renske ook heel veel het gevoel gehad dat ik ongesteld werd. Dat is echt normaal. Wel heeeeel vervelend. Over mijn bizarre cyclus, ik weet het niet. Ik had eerder weer gewoon wit/plakkerige afscheiding en kan mijn ei wel gemist hebben. De sensitestjes lees ik wel vaker dat ze niet enorm donkere streepjes geven. Misschien was een van mijn donkerder exemplaren toch positief Hoe dan ook, het maakt het eigenlijk wel fijner, ik heb totaal geen verwachting van deze 'ronde' als het al een ronde is. We vrijen gewoon voor het plezier extra door
Hey meiden, Ik kan wel janken, heb echt het gevoel dat het niet goed gaat. Gisteren al wat bloedverlies, sinds gisterenavond buikpijn en lage rugpijn en sinds vanmorgen het gevoel ongesteld te moeten worden Net nog een kruidvat test gedaan en die was iets lichter dan vrijdag. Manlief verklaarde me voor gek dat ik er nog één deed, omdat ik me zo helemaal gek loop te maken, maar kon het niet laten Zou het liefst in bed gaan liggen en lekker onder de dekens kruipen, ga ik zo misschien ook maar doen. Sorry voor het ego-bericht..
Evenstar Misschien ben je nu, zonder die verwachting, juist wel heel ontspannen. Hihi! Maareh, over die ovu-testjes van sensitest.. Streepje moet in principe donker(der) zijn dan controlestreep, hè.. Maar de zijkant van dat streepje die kleurt vaak net iets donkerder, moet je maar eens opletten. Heb gelezen dat dat dé kleur is waar je op moet letten. Dus misschien dan wél je ei al gehad? Wat een gedoe, hè.. Hahaha! Poemi Nee hè... Echt rood bloed? Hebben jullie misschien seks gehad? Hoeft niks te betekenen, maar ik snap heeeel goed dat je nu zo onzeker bent! Pfff... Wat een spanning! Hoe is het nu???
@Daydreamer Laatste keer is maandag geweest , dus daar kan het niet van zijn.... Ik ga zo weer eens kijken hoe het er voor staat, ik heb nu gewoon tampons in. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik de eerste 12 weken ook regelmatig bloedverlies gehad, weet alleen niet meer of daar ook rood bij zat, en of ik toen er ook buikpijn bij had. Maar goed, dat het toen is goed gegaan is niet gelijk een garantie dat het nu ook goed zal gaan. @Evenstar Ik lees nu pas dat je bij Renske in het begin ook het gevoel had ongesteld te moeten worden. Tot wanneer was dat dan? Ook nog rond de 5 weken? En ik heb ook al vaker gelezen dat sensitest niet helemaal donker wordt bij iedereen. Als je duidelijk verschil hebt gezien, van licht, naar donkerder en weer naar blanco, kun je er misschien toch van uit gaan dat dat je eisprong was.
oh neee poemie, ga echt duimen dat je kleintje blijft zitten hoor. Buikpijn had ik bij de mk niet gelijk. Eerst bloed en meer pijn aan mijn baarmoedermond (en een heel raar gevoel). Die dag heel veel bloed en proppen verloren en de dag daarna ook nog, maar toen pas kreeg ik ook buikpijn. Toen ik zwanger was van mijn dochter tijdens mijn zwangerschap rond 5 weken (!) echt enorme buikpijn gehad een paar dagen, maar daar was niets aan de hand en een lichte bloeding kan ook altijd op een nestelbloeding wijzen of een gespongen bloedvaatje. Hoop dat er niets aan de hand is.
Pfff, eh, ja, juist heel erg in het begin geloof ik. Week 5-6. Maar niet echt krampen, meer steekjes en ook echt heel pijnlijke steken, wat ik normaal voor NOD ook heb, alleen bleef ik dat hebben. Gelukkig nooit bloedverlies gehad, maar dat komt ook wel veel voor (vaak hoor je bruinverlies of lichtroze, maar ik ken van mijn eerste clubje iemand die echt een berg verloor en die gewoon een gezonde zwschap had - die zat natuurlijk wel zwaar in de rats toen...). Sterkte meid! Ik duim voor je! Over sensitesten, ik heb idd wel kleurverschil gezien. Helaas ben ik mijn testjes kwijt. Ik meen me te herinneren rond dag 16. Volgende keer ga ik voor de sensitieve testen, want deze vind ik echt niks. Ik ben door blijven testen, maar het KAN bijna niet dat mijn ei nog komt nu. Ik heb nu nogsteeds/weer rekbaar slijm. Erg vreemd Hahah, wat een freakshow mijn cyclus
@Banjabes Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me bij pijn aan m'n baarmoedermond moet voorstellen Bij de vermoedelijke innesteling 1,5 week geleden had ik daar beneden wel een paar dagen een raar drukkend gevoel, weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, en dat heb ik nu een klein beetje.. Hoe gaat het met jou trouwens? Lang niet gezien hier!
@POEMI jeetje meid wat een R.K situatie, weet je al wat meer? Ik ga voor je duimen meid. @daydreamer super test meid ziet er goed uit!! @werk/studie. Ik werk 24 uur per week op kantoor en plak er nog heel wat uurtjes thuis aan vast. Daarbij ga ik nu dus ook opleidingen bij volgen klassikaal op minimaal HBO niveau. Nou lieve meiden ik ga voor jullie duimen de komende dagen. Ik kan niet meer bij lezen, ben een weekje weg. Maar spreek jullie over een weekje. Liefs!
Poemi Dat ongesteldheidsgevoel herken ik ook wel, hoor. Volgens mij is dat ook wel normaal. Niet vreemd in ieder geval. Bloedverlies kan onschuldige redenen hebben. Maar ja.. Heb je nu allemaal niks aan natuurlijk.. Afwachten... Sterkte!! Banjabes Hoe is het met jou? Evenstar Hihi! Blij als deze cyclus voorbij is? Anias Bedankt!! En fijne week toegewenst!!
@Anias Ga je een weekje weg? Veel plezier dan maar! Ik heb net de vk gebeld en ik heb op 19 september om 10.30 uur de intake. Ik heb het ook aangegeven van het bloedverlies en daar konden ze nog niet zo veel mee. Het is nu toch veel te vroeg om wat te zien. Bij de intake zullen ze zo snel mogelijk een echo inplannen, met 9 of 10 weken. Ik moet wel zeggen, ik gebruik nu gewoon een maandverbandje en daar is nog niets op te zien. Misschien dat het door tampons erger leek, maar ik had niets anders in huis. Zo maar een pak maandverband halen dus... @Daydreamer Heb jij de vk ook al gebeld?