Poemi, dat is toch logisch, dat je je druk maakt? Ik kan mij dat 100% voorstellen. Ik zal je het verhaal besparen, maar ik heb iets dergelijks meegemaakt en ik weet echt hoe je je voelt. Ik vind het wel jammer dat je zus het niet begrijpt. Maar ze is nog nooit zwanger geweest.... anders zou ze het wel wat beter begrijpen. Je kunt nu alleen afwachten, maar ik duim voor je.... wie weet komt het toch goed. Ondanks dat je je nu niet kapot moet gaan testen, misschien kun je nog eens zo'n cb-test doen over een week of zo? Dan zou er toch een verandering te zien moeten zijn.... sterkte ermee. Houd je ons op de hoogte? Want hier begrijpt iedereen hoe je je voelt, denk ik.....
Poemi, ik hoop dat het gelukt is, maar je weet nooit..... het zou wel fijn zijn want met mannetje de komende maanden 3-4 nachten per week van huis, is het toch wat minder makkelijk om een brusje te maken....:x maar ja, het werk gaat voor het meisje zeggen ze wel eens.... ik vind het helemaal niet leuk, maar ja, het is niet anders.....
ik heb het gevoel dat het misschien wel eens raak kon zijn bij jou, maar goed.... dat weet je natuurlijk nooit zeker. sterkte ermee en ik duim voor je....
Tanya En je man komende maanden halve weken weg? Voor z'n werk? Dan hoop ik voor je dat het deze ronde raak is! En anders moet je de volgende ronde(s) net voor hij weggaat klussen en gelijk als hij terug is. Hihi! Duim in ieder geval voor je! Zou het leuk vinden als we hier binnenkort met z'n allen zwanger zijn!!!
Ja, helaas, hij doet een project in het buitenland. Dat is dagelijks bijna drie uur heen en drie uur terug, dus dat is niet te doen, als hij dat moet gaan volhouden..... dus moet ie overnachten :x..... (minimaal drie nachten per week als de firma daar het goed vindt dat ie vrijdags thuis blijft). Het duurt een half jaar :x.... niet de beste tijd om met zoiets te beginnen, maar ja.... wat doe je eraan he..... het hoort erbij .... ik weet niet of ik hem zover krijg om regelmatig te klussen als ie moe terug komt . Dan wordt het, vrees ik, al gauw "morgen" en dan is het dus ontzettend moeilijk om het voor elkaar te krijgen ..... Maar inderdaad, zou het ongelooflijk leuk vinden als we hier met ons allen zwanger zijn..... In ieder geval is mijn augurkenverslaving nog niet over.... en al die andere dingen ook niet. Dus.... wie weet..... maar je weet nooit natuurlijk...... Afgelopen zondag had ik een enorme pijnscheut in mijn buik.... ik stond er krom van, echt waar....., het duurde een minuut of twee en toen was het over..... ik hoop maar dat dat voor een goed doel was, maar ja, ik durf het haast niet te hopen ..... toch maar afwachten dan....., en dat duurt zo lang!!!!:x
@Tanya Als je man zoveel weg is wordt het idd wel lastig. Je moet nu dus maar gewoon al zwanger zijn Pijnscheut mogelijk een innesteling? Ik heb 9 DPO echt bijna wakker gelegen van de krampen, was ook de innesteling. @Daydreamer Balen dat je zo misselijk bent. Wel fijn dat je er nu een goed gevoel bij hebt. Heb je je al opgegeven voor MvM? Om die reden die jij noemt durf ik me dus ook niet op te geven. Stel dat het mis is
He lieve meiden! Jeetje wat een berichten allemaal in een weekje tijd. Ik heb een heerlijke week gehad met mooi weer, dus voel me weer zennnnn.. Zo te lezen is het bij veel van jullie al raak. Mooi om te lezen. Ik hoop dat het bij ieder goed zit. @Poemi begrijp ik nu goed dat het bij jou onzeker is? Ik ga voor je duimen meid. Hier natuurlijk helemaal nog niets en ja.. ook ik word daar wel eens verdrietig van. Zeker omdat mijn zoontje elke dag vraagt waar zijn broertje of zusje blijft. We hebben hem niets vertelt hoor, hij is er zelf gewoon veel mee bezig. Dat kan wel eens pijnlijk zijn. Maar goed, we blijven natuurlijk hopen
Hoe lang zijn jullie bezig Anias? Sorry, ik ben te moe om het hele topic terug te lezen. Hihi, leuk dat jullie zo'n goed gevoel bij mij hebben, ik hoop uiteraard dat ik jullie niet teleur zal stellen Juist omdat het allemaal zo raar is heb ik er zelf niet zo'n idee van. Ik ben voorlopig elke dag dat ik niet ongesteld ben echt blij!
@evenstar ik ga voor je duimen ... Bij de eerste zijn we lang bezig geweest (2,5 / 3 jaar). Nu bij de tweede zijn we pas bezig sinds mei - juni. Nog niet zo lang dus. Maar soms denk ik terug aan die onzekere tijd bij de eerste en dan grijpt het soms een beetje naar mijn keel. Maar goed. We wachten gewoon geduldig af.
Dat is best lang ja. Zijn jullie wel naar een dokter geweest toen, of het echt afgewacht? Wat een geduld heb je dan moeten opbrengen... ik vind dat jij eerder zwanger moet worden dan ik! (ik zit nogsteeds met een kleine teen in de twijfels af en toe, maar wil het wel echt hoor )
Nee meid doe niet zo gek! Ieder zijn geluk hoor . Ik ga juist voor je duimen. Ja we lopen in het ziekenhuis. Zonder hulp is het helemaal niet mogelijk. En twijfel.. ach dat heb ik ook wel hoor. Dat hebben denk ik veel (a.s.) moeders
Meiden, ik heb net weer een kruidvat test gedaan, streep is lichter dan vorige week vrijdag. Ik geef het maar op dus... Ik hoop maar dat het er vanzelf uit komt
Joh, daar had ik nog niet bij nagedacht..... maar het zou wel leuk zijn . Ik hoop dat je gelijk hebt!!
Hey meiden, Ik weet niet meer zo goed wat ik er van moet denken. Ik heb een foto gemaakt van alles testen vanaf vorige week maandag, en daar valt het verschil van de laatste 3 testen juist wel weer mee. Kan dat met indrogen te maken hebben? Ik dacht dan dat ze alledrie wel even veel donkerder zouden worden, maar kan de ene test dan donkerder worden dan de andere?
Ik vind het moeilijk om hier iets van te zeggen, omdat wat je ook kan zien aan een test als hij echt al dagen ligt, in principe niet geldig is. Ik vind oude testen er altijd een beetje raar uitzien, mogelijk ook wat lichter. Het is daarom ook moeilijk om echt goede rijtjes van ovutesten te zien, eigenlijk moet je die van foto's maken die steeds binnen de afleestijd gemaakt zijn, en niet met een rijtje testen die al dagen liggen... Ik vind die laatste test niet veel anders dan de 2 testen daarvoor, maar daar zitten wel een aantal dagen tussen, je zou misschien verwachten dat hij donkerder zou worden. Ik vind ze niet lichter, maar dat kan zijn omdat de eerdere testen al ouder zijn. Lieve poemi, ik snap dat je in grote spanning zit, maar ik denk dat er niks anders op zit dan afwachten