O ja, dat afwachten..... Ben een grote meid geweest. Heb deze keer niet te vroeg getest (komt toch niets uit)....... Maar 't is wel irritant! Morgen is mijn NOD en tot op heden niets wat erop wijst dat er iets gaat komen, maar dat zegt niks. Ik heb er nooit veel last van gehad als ik ongi ging worden (alleen de eerste maanden na de curettage). Maar ja, met de mogelijkheden die wij gehad hebben afgelopen maand zal het wel niets geworden zijn....., maar we wachten het maar af, wat kan ik anders doen? Als er morgenavond nog niets is, ga ik zaterdagmorgen testen. Al zal dat wel niet meer nodig zijn.... maar goed, optimist tot in de kist! Altijd uitgaan van het positieve, het is 50-50!!!! Bedankt trouwens, dat jullie zo meeleven, dat is wel heel fijn.....
Anias Bedankt voor je reactie! Ja, krampen zaten wel hoger in m'n buik, niet bij m'n baarmoeder, zeg maar. Toch.. In combinatie met die ineens pijnlijke onderrug.. Wat kun je je dan meteen weer zorgen maken, hè? Gistermiddag verder rustig aan gedaan. Had geen zin om boodschappen te doen, dus soepje met brood en vlees. Kwam er weer uit! Voor het eerst zo heftig. Meteen weer die buikkrampen. Moest 's avonds alleen nog werken.. Twijfel! Toch gegaan, nou.. Was blij dat ik weer thuis was! Lekker het bed weer in! Vandaag lijkt het weer goed te gaan. Als ik zachtjes op m'n buik druk, voelen m'n darmen nog een beetje beurs. Verder niet. Evenstar Nee, ik was ook nog totaal niet van plan om de Angelsounds te gaan gebruiken!! Ze zeggen weleens dat baby's het niet zo prettig vinden. Maar echt, gister moést ik ineens gaan luisteren. Nu is de verleiding ineens groter.. Wil dat prachtige geluid nog wel weer horen! Haha! Maar nee, no way. Over een paar weekjes maar weer. Jij hebt dus hele boeken binnen! Gaaf zeg! Kan me voorstellen dat je heeeeel trots op jezelf bent. Dat mag dan ook wel! Paradise Spannend, duim voor je! En op iedereen reageren.. Ja, is misschien lastig. Ik probeer elke dag in ieder geval even te lezen (en schrijven) en reageer meestal sowieso op de laatste paar reacties. En op zich.. Zo héél hard met schrijven gaat het hier toch niet (meer). Tanya Zou voor jou dus wel een hele verrassing zijn, mocht het toch gelukt zijn! Ik hoop het voor je!
@Daydreamer Dat was wel even schrikken dan. Gelukkig alles nog steeds goed met de beeb. Hartje heb je al vrij vroeg kunnen vinden! Mocht je nu toch blijven twijfelen gewoon even de vk bellen. Ik dacht idd ongesteld te moeten worden, maar nog steeds niets te zien. En morgen moet ik ook weer werken. Dinsdag was overwerk, dus ik mocht gelijk weer goed aan de bak. @Anias Bert Visscher was zeker leuk Morgen de eerst echo dus, spannend! Hoe laat mag je? @Evenstar Wat leuk dat je je boeken hebt. Zeker gaaf zo met je eigen naam erop! @Tanya Tot zaterdag nog wachten dus. Maar dan heb je eigenlijk nog steeds grote kans dat ie wit is, ook al zou je zwanger zijn. Nou ja, geen bloed geeft moed, dus als dat nu maar weg blijft dan komt die positieve test vanzelf wel @Paradise Nog 1,5 week wachten. Spannend! Net nog een kruidvat test gedaan en hij was omo-wit. Opzich wel blij mee, maar het is toch ook wel definitief voorbij zo Ook nog bloed wezen prikken vanmorgen, krijg ik morgen de uitslag van, dus dat is nog even afwachten, maar zal wel goed zitten met zo'n witte test. Nu maar afwachten wat m'n cyclus gaat doen.
Meisjes bedankt voor het meeleven tja, onzekerheid is natuurlijk erg.... maar goed.... geen bloed geeft moed, dat vind ik een goeie, Poemi, die houden we erin!! Tot op heden geen teken van bloed, maar ja, dat zegt niks..... het kan altijd nog, maar ik ga heel hard hopen dat er niks komt!!
@Tanya... ik duim met je mee. En die slogan ook: geen bloed geeft moed hihi... het is wel waar. @poemi Ja Bert is altijd grappig he! Ik mag morgen om 10.15 uur.. Dan laat ik het natuurlijk nog even weten.. ik probeer er niet aan te denken maar ja HAHAHA het kan niet anders.
Ik heb ondanks de pauze mijn banner even op mijn vermoedde ei aangepast Ik ben er niet zo mee bezig, erg fijn voor de verandering. Mijn ei was dag 18 denk ik. Ik hoop op een cyclus van 30 of 32 dagen. Dat zou echt mooi zijn. Ik had vandaag wel schrik, was erg gammel, steeds enorm hongergevoel en licht misselijk, deed me opeens aan mijn zwangerschap van Renske denken. Maar toen heb ik mezelf goed uitgelachen, dat voelde ik met haar pas later en we hebben ons best gedaan om mis te schieten deze maand
Even via m'n telefoon.. Poemi, hopelijk is je HCG weer 0. Kan me voorstellen dat dat heel definitief is, net als de witte test.. Maar, dan kun je wel weer vooruit kijken. Mogen jullie er ook gelijk weer voor gaan trouwens? Of moeten jullie even wachten? Tanya, tuurlijk leven we met z'n allen mee! Anias, heel veel succes en heel veel plezier zometeen!!! Evenstar, hahaha! Sorry, ik zou het wel grappig vinden als jullie toevallig raak geschoten hebben!
Nou, ik zou het heel dubbel vinden, erg welkom natuurlijk maar ik zou wel flink de schrik hebben voor mijn verdediging... Ik voel me vandaag weer normaal, en ben nog niet ongesteld gelukkig - 10 DPO dus ik begin vertrouwen te krijgen in een normale cyclus. Renske kwam een keertje extra langs vannacht (ze slaapt meestal door en heeft geen nachtvoedingen meer), ik heb duidelijk een produktiedipje dus mijn menstruatie komt er denk ik wel aan.
Poemi, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen, maar je kan echt weer vooruit nu. Het is een goed teken dat je een spierwitte test hebt, dan is de bbz ook helemaal goed verwijderd (ik lees weleens verhalen over restweefsel... brrrr...). Krijg je ook een echo bij een nacontrole om alles na te kijken? Of alleen hcg?
@Evenstar Hahaha, ik moest er ook gelijk aan denken dat het wel grappig zou zijn als je nu ineens zwanger blijkt te zijn @Anias Hoe was de echo?? Net gebeld door de arts en m'n HCG is 0! Ik hoef ook geen bloed meer te prikken nu, ben er helemaal klaar mee. Ik mag op nacontrole als ik dat zelf wil, maar het hoeft niet. En ik heb er ook niet echt behoefte aan. Mag altijd bellen met vragen dus vind het wel goed zo. Heb ook nog nagevraagd hoe het zit met zwanger worden en ze raden eigenlijk aan om één menstruatie te wachten zodat de baarmoeder echt goed schoon wordt, maar het mag al wel. Dus we gaan er gewoon weer voor.
Ja, dat klopt, meestal is dat zo, maar mijn broer heeft wel dingen op zijn eigen naam staan door zijn werk. Zonder co-auteurs. En zijn proefschrift nu voor de promotie moet hij ook alleen maken, hoor, zonder co-auteurs. Ik denk persoonlijk dat hij dat ook veel fijner vindt..... Veel werk dus, maar dat is hem wel toevertrouwd. Hij is al eens cum laude afgestudeerd, zal nu ook dus wel goed komen. Begrijp dat het veel werk is. Wel leuk als je zo'n boek binnen hebt. Heb er hier verschillende van mijn broer staan.... leuk is dat.... maar het lijkt mij inderdaad een fijn gevoel als het klaar is. Je hebt er zo lang zoveel werk in gestoken...... succes 14 en 15 november!!
Evenstar Nee, dat snap ik. Maar toch! Dus over een week of 6 is het allemaal.. Spannend! Benieuwd hoe je cyclus nu is, wordt wel steeds beter, of niet? Poemi Fijn!!! En dan gun ik jou echt heel erg dat het gauw raak is! En goed ook! Anias En??????
Als ik pas volgende week ongesteld wordt ipv dit weekend, zal ik erg blij zijn. Ik heb natuurlijk nu geen geld aan ovutesten verspild, maar wel goed op slijm gelet enzo, ik schat mijn ei rond dag 18. Helemaal mooi zou nu een cyclus van 32 dagen zijn Dat is ook wat ik vroeger normaal had, zo'n beetje. In de ronde waarin Renske verwekt is had ik ook ovutesten gedaan en had ik ook op dag 17 een positieve test - dag 18 ei, dag 32 positieve zwangerschapstest. En voor de pil, ooit in een grijs verleden was mijn cyclus meestal precies een maand, dus iets langer dan 28 dagen. Ik zit te wachten op Anias trouwens. Ik ben eigenlijk aan het werk maar kom steeds even spieken.
Evenstar Nou, dan hoop ik dat je over 4 dagen ongesteld wordt. En jaaa... Ik ben ook zo benieuwd naar Anias!
Hallo meiden! Wat leuk dat jullie zo meeleven. Nou mijn banner is aangepast.. ik zat er maar 1 dagje naast zelf. De echo was echt heel goed! We hebben al een kloppend hartje gezien, en alles zag er 'perfect' uit zoals mijn arts zei. Hieperdepiep! Natuurlijk garantie tot aan de deur he, het blijft spannend tot zeker de eerste 12 weken. Maar voor nu prima vooruitzichten. @Evenstar zal aan de ene kant wel schrikken zijn, maar ook wel heel leuk en grappig Lieve @poemi ik hoop zo voor je dat het snel allemaal mag lukken. Ik duim voor je. Liefs en een knuffel.
Anias Ooooh.. Wat fijn, zeg! Gefeliciteerd! Net wat je zegt.. Garantie tot aan de deur, MAAR TOCH! Haha! Lekker van dit mooie moment genieten! 1 dagje verder of 1 dagje terug? Ik was eerst 4 dagen teruggezet, daarna weer 1 dagje vooruit.. Heb m'n banner nog niet aangepast. Die kleine ukkie groeien nog in spurten, tussen de 10 en 12 weken zitten de meesten gelijk. Nou ja, we zien het wel woensdag. Maar nogmaals, fijn dat alles goed was!
@Anias Wat fijn dat alles goed was, gefeliciteerd!! En zelfs al een kloppend hartje te zien, dat is mooi op tijd! @Tanya Nog geen aankomende ongi? Ga je morgen nog testen?? @Evenstar 10 DPO is netjes trouwens. Mocht je nu morgen toch al ongesteld worden is je lf al 10 dagen, en dat is goed toch? Hopelijk duurt het nog wel ietsje langer, dan heb je echt weer een mooie cyclus, of misschien duurt het nog wel iets langer en dan.... @Daydreamer Jij had volgende week weer een echo toch? Heb het geloof ik al wel eerder gevraag, maar ik weet niet meer precies wanneer Oh, ik lees net in je banner dat je de 12e weer een echo hebt. Zat ik in ieder geval goed met m'n volgende week
Hallo allemaal, Daar ben ik weer! Weer op het wachtbankje! Hoop ditmaal voor de laatste keer! Ben het zo zat om te wachten!!! Zeker na de miskraam wil ik alleen nog maar zwanger worden!!!! Anais: Super dat de echo goed was! Nu hopen dat het zo mag blijven!! Poemi: Fijn dat je nu weer een nieuwe start kunt maken! Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn van een plakbeeb. Tanya: En zit er al wat aan te komen? Of nog geen duivels in zicht? Hoop het voor je! Daydreamer: Helemaal super dat je het hartje al kunt horen met de angelsounds! Zou het idd nog wel even tot een minimum beperken ivm evt schadelijkheid.. Heb geen idee of het echt schadelijk is.... Liefs, Patti