Hoi dames, Alles weer gelezen, ik ben even een paar dagen heel druk geweest. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn en dat we dit binnenkort gewoon de dikke buiken club kunnen noemen. Het wachten is zoooo frustrerend dus ik leef echt met jullie mee!!!! Collega van mij had een paar weken geleden verteld dat ze zwanger was, toen ze 5 weken was. Vorige week had ze haar eerste echo en zou toen 8 weken zijn. Bleek het dat het vruchtje niet gegroeid was. Gisteren heeft ze een miskraam gehad. Echt zielig......, wat is het toch een wonder als alles in goed gaat. Hier gaat alles zoals het hoort, last van mijn borsten, moe, vlagen misselijkheid en last van mijn buik......en ooh ja die irritante puistjes komen ook weer. Ik ben inderdaad weer helemaal op een roze wolk, maar vind het allemaal wel spannend. Vanavond komt er iemand langs van mvm, weer een paar liter plas doneren hahahaha sorry moest er even uit. 1 nov heb ik trouwens mijn eerste echo, dan weet ik eindelijk hoe ver ik ongeveer ben. Lieve wachtende meiden, ik duim voor jullie!!!!! Lieve zwangere meiden, geniet van het wondertje in jullie buik!!!
Smile, spannend joh, bijna je echo. Succes nog met wachten. Poemi, volgens mij had ik vorige week maandag/dinsdag mijn ei! 'Handig' dat je een lichte bloeding hebt, weet je meteen of het raak is! Daydreamer, het gaat wel weer gelukkig. Alleen pin ik me iets teveel vast op die woorden van mijn tante, denk dat het heel erg gaat tegenvallen als ik toch deze maand ongi word. En fijn dat je leidinggevende zo goed reageerde, dat is wel een goed teken toch? Patti, hoi lotgenoot. Ja, ook in maart een mk gehad, alleen kwam ie niet vanzelf op gang. Ik heb met mijn eerste mk een curretage gehad, maar de gevolgen waren dat ik verklevingen had in mijn baarmoeder. Dus nu met pillen opgewekt, vond dat toch wel fijner hoor! Voor zover je over fijn kunt spreken dan. Banjabes, och meid wat ontzettend klote. Je had er stiekem toch op gerekend dat je zwanger zou zijn of niet? Dikke knuffel voor jou! Poemi, wat voor werk doe jij dan, dat je zo makkelijk kunt thuisblijven? Fijn dat je kleine man al wel beter is. Paradise, oh sneu voor je collega zeg. Maar wat had ze het al vroeg verteld ook? Zo, heb weer op iedereen gereageerd! Hier nog steeds aan het wachten.. nog een week ofzo? Met Kenji testte ik heel laat positief namelijk. Ik vind het wel spannend worden nou hoor! Ben echt teveel bezig met wat mijn tante zei.
Ja, dat is vervelend. Ben zelf op 8 april dit jaar voor een curettage geweest (goed verlopen verder), dus ik weet precies hoe het voelt. Ik probeer er toch positief onder te blijven (optimist tot in de kist ), maar ik moet toegeven dat het mij soms wel eens te lang duurt voor het lukt. Het had bijna een jaar geduurd voor het weer lukte en nu zijn we onderhand in ronde 17..... ik hoop zo dat het er geen 20 hoeven te worden!! Ik gun iedereen het beste, hoor, maar soms denk ik ook wel eens: waarom zij wel en ik niet? Maar goed, we gaan er weer voor deze maand!!! Het leuke van het hele gebeuren is dan weer het oefenen he....
Hallo allemaal! Ik zal vandaag eens positief beginnen! Ik had vannochtend een licht positieve test!!! Ik ben zo blij! Mijn NOD zou pas vrijdag/zaterdag moeten zijn. Kon het niet laten om te testen met een vroege zw test van sensitest en gelukkig dit keer niet OMO wit!! Dus hierbij antwoord op de vraag wanneer ik kan testen. Hopelijk wordt hij vrijdag wel wat donkerder. Het is geen tuurstreepje, maar ook geen super positieve test. Maar een streepje is een streepje toch? Jusi Idd lotgenoot hoop dat je je in dit geval ook een lotgenoot ben en ook volg week pos test! Zou helemaal super zijn! Tanya: Naar he zo'n curretage. Ik was echt bang dat er iets mis zou zijn gegaan, aangezien ik ervoor tweemaal de tweede ronde al zwanger was en nu dus pas in ronde 7. Maar gelukkig blijkt het toch goed te zitten. Nu hopen dat de test de komende dagen donkerder wordt!! Veel liefs, Patti
Druk, druk, druk! Maar heb NU weekend! Haha! Heerlijk.. Ben er aan toe. Hihi! Poemi Hé, wat goed! Temp bevestigt het dus eigenlijk.. Je hebt je ei weer gespot! Goed zo! Hopelijk gelijk raak! Dat zou toch wel heeeel mooi zijn... Op de wachtbank maar weer.... Saai!! Paradise Thanks! Jij ook genieten! Jusi Fijn dat het weer gaat. Maar af en toe even een dipje maakt niks uit, hè.. Wanneer is je nod? Oftewel, moet je nog lang wachten? Tanya Jaaa.. Voor je gevoel wordt 'iedereen' dan maar 'hup' zo ineens zwanger! Ken dat van onze 1e poging, voor/met Levi, zeg maar.. Ik was al zwanger geweest, 2x zelfs, maar iedereen 'haalde' me in voor m'n gevoel. Niet leuk.. Maar.. We blijven positief met z'n allen! En duim voor je! Gaan er van uit dat het helpt. Patti Joehoe!!! Goed zo! Fijn dat je niet hoeft te turen. Morgen of vrijdag weer een testje? Spannend!!
@allemaal: bedankt voor jullie lieve woorden @patti: Joehoe meid. Van harte gefeliciteerd. Helemaal geweldig! @hier: Huisarts heeft mijn verhaal aangehoord. Het kan niet zijn dat die pijn in mijn eierstok komt doordat er iets van de mk is overgebleven zeg maar. Het is wel raar. Die hele lange cyclus vond ze ook raar. Dat kan zijn doordat je lichaam na de mk nog in de war is, maar er kan ook iets met je schildklier zijn. Om dit uit te sluiten moet ik even bloed laten prikken. Hierna moet ik het even drie maanden aankijken en als ik dan nog zo'n pijnlijke eierstok blijf houden, gaan we weer verder kijken. Misschien een cyste bij je eierstok ????? !!!! Nou, hopelijk valt het allemaal mee!
Tanya, ja dat klussen is dan weer mooi meegenomen. Maar jullie zijn dus ook alweer een tijdje bezig zeg! Patti, ooh wat geweldig zeg! Nu al licht positief.. dat wil zeggen dat de roze streep vrijdag van de test afknalt. Daydreamer, ik denk dat mijn NOD ongeveer volgende week woensdag zal zijn. Zit dan op dag 30 geloof ik. Ben niet echt super regelmatig meer sinds de laatste mk, zoals je aan mijn handtekening kunt zien. En vroeg testen ging bij Kenji ook niet. Ik heb wel echt een gevoel dat ik zwanger ben zeg, niet normaal. Banjabes, heb je je bloed al laten prikken? Zoja wanneer krijg je de uitslag? Cyste op je eierstok klinkt niet zo mooi... hopen dat het dat niet is!
@Patti Wat goed meid! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! @Paradise Wat een naar berichtje van je collega. Maar 5 weken is ook wel erg vroeg om het al op je werk te vertellen Gelukkig gaat bij jou alles goed. Over 2 weekjes de echo al, spannend! @Jusi Ik werk gewoon op kantoor. Zou deze week eigenlijk toch al vrij zijn, maar vrijdag last-minute besloten toch te komen doordat rooster van manlief was omgegooid en het zou gisteren ook maar een half dagje zijn, dus ze vonden het niet erg Maar jij dus een zwanger gevoel lees ik, spannend! Nog een week in spanning @Daydreamer Lekker dat je nu al weekend hebt! @Banjabes Bij mij dachten ze ook aan een cyste toen ze de echo zagen, klopte dus alleen niet met het HCG in m'n bloed. Schijnt normaal gesproken vanzelf wel weer over te gaan. Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Hier officieel op de wachtbank, m'n temp was vanmorgen weer hoog, helemaal blij nu dus. Begin volgende week wordt het al spannend....
Ik ga morgenochtend bloed prikken en binnen een week is de uitslag er. @poemi: spannend meid, ik ga duimen!
Poemi, oh ja dat is wel een baan waarbij je niet persé vaste dagen aanwezig moet zijn waarschijnlijk. Ik werk in een winkel, en kan natuurlijk niet tegen mijn baas zeggen dat ik overmorgen niet kom werken, anders heeft ie een persoon te weinig bij de vleesafdeling. Ooh, wat spannend inderdaad..! Kun je dadelijk nog eerder testen dan ik dus, of begrijp ik je nu verkeerd?
@Pattie jippie eem lichte streep dat is helemaal super. Hopelijk wordt hij snel donkerder. Voorzichtig gefeliciteerd. @Poemi wat fijn dat je temp hoog blijft ik duim door voor de lichte innestelbloeding begin van de week. @Jusi ik hoop dat je heel snel gewoon positief mag gaan testen. @Banjabes goed dat je bloed laat prikken laat ze je maar even nakijken en het liefts dingen even uitsluiten. @Daydreamer heb je met 12 weken ook nog een echo? @Paradise 1 nov al een echo spannend dat is ook al bijna. @Evenstar hoe was het bij de vk? Je had toch gisteren de intake? Morgen eindelijk de echo! Mijn man heeft morgen vrij dus ik kan lekker uitslapen des te eerder is het 15.00 Mijn schhonzus in Amerika heeft een zwtest voor me gekocht waarmee je vanaf 10 weken kunt testen welk geslacht de baby heeft die krijg ik zaterdag binnen. Geen idee hoe betrouwbaar het is maar lijkt me wel grappig om te doen.
Wat spannend Smile, eindelijk de echo! Nou ja, met 9/10 weken is niet eens erg laat, sommigen kunnen pas met 12 weken! Ik ga zelf met ongeveer 8,5, een week voor de promotie. Ik had idd gisteren intake vk. Was best apart om daar weer terug te zijn! Bloeddruk, uitleg over een hoop dingen en grote complimenten dat ik nogsteeds bv geef Maar ja, verder nog niks, ik ben nog niet eens 6 weken! Zucht! Die eerste weken duren zo langgg! Grappig, want aan de andere kant voel ik die promotie/verdediging al erg boven mijn hoofd hangen, en wat dat betreft kan de tijd niet langzaam genoeg gaan
@Jusi Ik zal niet eerder dan jou kunnen testen, vorige keer had ik op 11 DPO nog een negatieve test en op 15 DPO positief. Waarschijnlijk ook omdat ik 10 DPO pas m'n innesteling heb gevoeld. En dat gaat met zo ongeveer een menstruatie gepaard van meerdere dagen, dus vandaar dat ik begin volgende week misschien al iets weet. Zal pas in het weekend ofzo kunnen testen. @Smile Volgens mij heb ik al wel eens zoiets gelezen, van die testen. Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar wel grappig om te doen. Leuk dat ze die heeft opgestuurd. En om 15.00 uur pas de echo?? Wordt een lang dagje dan morgen. @Evenstar Leuk dat je de intake al hebt gehad! Wel vroeg zeg. Bij ons is dat pas met 8 weken. Nog zo'n 3 weekjes tot de echo dus? Pff... Weer een slechte nacht gehad. Kleine blijft spoken... Tempen schiet zo ook niet echt op, maar we moeten het er maar mee doen
Klopt, we waren zowat een jaar bezig toen ik zwanger werd, maar dat was dus een mk. Na de mk is dit de 6e maand, dus ik hoop niet dat het weer een jaar duurt voor het lukt..... we gaan er de komende week alles aan doen om het te laten slagen, haha!!
Hallo meisjes, na dit bericht duik ik ruim een week onder met mijn mannetje (en zoontje natuurlijk.....) haha. mannetje en ik zijn even niet bereikbaar . ik zie jullie weer op 31 oktober!! Daaaaaaaaaaag!!
Evenstar!! Woehoooeeeeee....zwanger!! Jeetje meid, van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf!! En inderdaad, zoals iemand een paar pagina's eerder zei: wat een vruchtbaar clubje hier! Echt super hoor! Ik ben even wat minder aanwezig geweest de laatste weken. Superdruk op mijn werk en de laatste keer dat ik ongesteld werd (5 oktober) had ik het even helemaal gehad met zwanger worden. Op de een of andere manier berust ik nu in de gedachte dat het misschien wel niet meer gaat lukken. Wellicht een depressief soort zelfbescherming...whaha...maar tegelijkertijd probeer ik me te focussen op het feit dat we het met drietjes ook gewoon heel fijn hebben. We geven onszelf nu tot eind van het jaar, als het dan nog steeds niet is gelukt om zwanger te worden dan gaan we laten controleren of de boel uberhaupt wel goed werkt bij ons. We zijn er wel al over uit dat we niet verder de medische molen in willen (zeg nooit nooit, maar vooralsnog is het nog 'nee'). Oh well...we zien het allemaal wel. Hoe zwaarmoedig dit berichtje misschien ook klinkt, ik voel me eigenlijk heel goed! Mijn werk biedt momenteel een fijne uitdaging en op mijn vrije dagen geniet ik heerlijk van het herfstweer met dochtertjelief. En uiteraard hebben we een bruiloft om naar toe te leven. Nog bedankt voor alle lieve felicitaties trouwens!