We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik kan me voorstellen dat je hem liever eerder hebt, maar ik ken best veel verhalen van mensen die alsnog onzeker van een heel vroege echo kwamen, gewoon omdat er nog niet genoeg zichtbaar was. Ik weet het, het duurt eeeeeeuwig.

2. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb toch weer gebeld, het zat me zo dwars. Ik mag nu 17 november, dus met 6w5d. Dan is er volgens mij ook wel grote kans dat het hartje al te zien is toch?

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja hoor, maar het gaat toch ook om te kijken of het wel op de goede plek zit? Je hebt een groter risico op een bbz... (daar gaan we niet van uit, natuurlijk!) dus dat lijkt me sowieso iets dat ze vroeg willen zien. Ik snap niet dat je hier zoveel moeite voor moet doen? Raar hoor.

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik vind het ook vreemd. Ik zei net dat ik er toch wel heel erg mee zat en of het toch niet iets eerder kon. Toen zei zij weer: Tsja, dan heb je wel grote kans dat je een week later weer terug moet komen. Ik wil in eerste instantie alleen weten of het goed zit. Maar dat schijnt ze niet te begrijpen :(

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Voor hun ben je gewoon een zoveelste persoon, ik denk dat ze er niet zo persoonlijk mee omgaan :(

Is het een gyn of een vk? In het geval van het laatste zou ik het wel vreemder vinden, een gyn is een stuk klinischer vaak.

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het is via het ziekenhuis, gewoon zo'n afspraken balie van de afdeling gynaecolgie. Die zijn niet zo meelevend ;) Misschien bel ik de vk ook alvast, vragen wat zij er van vind. Zou het ook wel prettiger vinden dat als er eens iets is dat ik hun al kan bellen want door het zkh voel ik me niet echt serieus genomen. Helaas kan je ze niet op vrijdag bellen, dus dat moet tot maandagochtend wachten.

7. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Poemi Pfff... Heb je natuurlijk net zo'n chagrijn aan de telefoon. Nou, met de termijn 6 weken en 5 dagen zou je wel een hartje moeten zien. Hou er wel rekening mee dat je eventueel een paar dagen teruggezet kan worden. (ik werd ook 4 dagen teruggezet)
    Maar ik neem aan dat ze dan sowieso zien of het op de goede plek zit, of niet!
    Komende weken zijn gewoon super spannend voor je!!!

8. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    @Poemi: Gefeliciteerd!!! Ik kan mij goed voorstellen dat je zo snel mogelijk een echo wilt!

Ik zeg het nog maar een keer: Dit topic is echt supervruchtbaar :D

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Poemi, super meid!!! Gefeliciteerd! :)

Nou, of dit topic echt zo vruchtbaar is, betwijfel ik. :(
    Ik ben gisterochtend ongesteld geworden.
    Gelukkig was Kenji nog niet wakker, dus heb ik eerst even een potje gejankt. :)
    Ik baal er écht heel erg van, ik wil zó graag een broertje of zusje voor hem. Het liefste wilde mijn man en ik 2, tot 2,5 jaar leeftijdsverschil, maar dat gaat het hem dus niet meer worden...

Nou ja, deze maand hopelijk beter..

10. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Oh Jusi, jeetje...Ik wilde niemand voor het hoofd stoten met mijn opmerking :)
    Het is alleen dat de statistieken wat anders aangeven in vergelijking met het aantal zwangeren hier in dit topic.

Ik duim voor een positieve test deze ronde!

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Joepie Poemi....van harte gefeliciteerd meid!

Hier ook niet zoveel geluk hoor Jusi;)! Zou ook liever zien dat het anders was. Sommige momenten heb ik in mijn agenda gezet toen ik zwanger was. Tja, vorige week stond daar toch echt 20 weken in (slik:(). Blijft toch even heel confronterend om te zien.

Giteren uit eten geweest met mijn man. We waren een half jaar getrouwd en 12 en een half jaar samen. Echt super leuk. We hebben zo lekker gegeten. Mjammie! Wat fijn om er even samen uit te zijn.

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Gaia Thnx!

@Jusi Ahhh, balen dat je ongesteld bent geworden :( Potje janken kan dan wel een beetje opluchten, is ook echt niet raar.

@Banjabes Dat is dan idd wel confronterend :( Jeetje, alweer 12,5 jaar samen. Lang zeg! Lekker dat jullie samen uit eten zijn geweest.

@Daydreamer Hoef het hartje ook nog niet persé te zien, als ik maar weet dat het goed zit. De rest komt later dan wel ;)

13. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer eventjes. Hier gaat het nog goed. Nog steeds niet echt last van zwangerschapskwaaltjes, maar dat kan natuurlijk nog komen! Het is nog zo pril!!
    Ik vind het wel superspannend zo de eerste zwangerschap na de miskraam. Ik ga het liefst elk uur op de wc checken of het allemaal nog goed gaat. Bij de mk had ik last van bloedverlies vandaar.
    Hoop dat het ditkeer allemaal goed mag blijven gaan!

Poemie: Van harte gefeliciteerd meid! Weer zwanger helemaal super!! Echt ook heel snel na de bbz!! Ben superblij voor je! Hoop dat het ditmaal allemaal goed gaat. Ik snap dat je zo snel mogelijk wilt zien of het op de goede plaats zit! Heel spannend!!!

Jusi: Balen zeg dat het deze maand ook niet raak is! Ik had het zo gehoopt voor je! En goede hoop ivm je (oma?) die aan je zag dat je weer zwanger zou zijn. En ze dat de vorige keer ook had gezien.
    Begrijpelijk dat je af en toe in een dip komt. Als je voor een 2e gaat dan wil je dat niet pas na een jaar of twee jaar! Maar het liefst gelijk!! Ik herken het gevoel helemaal!!! Ik kon ook echt niet tegen het wachten!! Heel veel succes! En hopelijk mag het snel raak zijn!!

Veel liefs, Patti

14. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk voor je! Natuurlijk is het spannend, maarreh.... optimist tot in de kist. Ga maar gewoon ervan uit dat het nu goed gaat!!

15. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hallo allemaal, de vakantie zit er bijna op.... morgen weer werken, maar wel genoten van deze week, op allerlei gebied, :D! We hopen maar dat we succes hebben nu. Manlief zei al: als het nu niet lukt, lukt het vast en zeker nooit meer..... maar je zou het inderdaad bijna zeggen ja..... al is dat niet mijn stijl :D!! Lekker uitgewaaid aan de Franse Atlantische kust, heerlijk..... nu maar hopen dat die ontspanning heeft geleid tot succes..... nod is nog heel ver weg...... dus nog even geduld opbrengen.....:(

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    GaiaGaia, ooh meid, voel je niet schuldig om je opmerking hoor!
    Ik snap wel waarom je het zei in ieder geval...

Banjabes, ooh jij dus ook al een mk achter de rug? Heb ik even gemist! Blijft moeilijk he, die momenten. :(
    Ik zou in oktober uitgeteld zijn, moet daar de laatste weken ook erg veel aan denken.
    En gefeliciteerd met jullie 12,5 jarige samenzijn en jullie halfjaars-huwelijk! :D
    Fijn dat het een leuke en lekkere avond was.

Patti, mijn tante dacht het aan me te zien, maar dat was inderdaad bij mijn oma, vandaar die verwarring denk ik. :)
    En het blijft spannend he, die eerste 3 maanden. Probeer wel te genieten!

Tanya, fijne vakantie gehad zo te lezen. :)
    En ook flink gesekst dus. :p
    Ik duim voor je dat deze maand raak is!

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Gelukkig heb ik een fijn en leuk weekend achter de rug, dat scheelt echt heel veel.
    Vrijdagavond met het bestuur van de buurtvereniging uit eten geweest. Mijn man zit bij het bestuur, en de aanhang mocht ook mee. Daarna zijn we nog bij iemand van de buurt thuis in hun tuinschuurtje annex klein kroegje, wezen naborrelen.
    Kenji sliep bij mijn ouders.
    En vanochtend zijn we even naar de Beekse Bergen op autosafari geweest. We hebben daar een abonnement, dus kunnen daar toch voor 'niks' heen.
    Nu ligt Kenji te slapen, en manlief ook zie ik nu. :D

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@Poemi gefeliciteerd wat geweldig! Wat raar dat ze moeilijk deden om een vroege echo terwijl dat na jouw situatie mij heel normaal lijkt dat je vroeg moet komen of het op de goede plek zit. Gelukkig heb je teruggebeld en mag je 6,5 komen. En dan zegt ze ook nog misschien moet je dan die week erna weer komen nou ik denk dat je dat niet heel erg vindt toch?

@Jusi he bah toch ongi geworden....
    Fijn dat je wel een lekker weekend hebt gehad. Beekse bergen is echt leuk he!

@Tanya klinkt als een heerlijke vakantie. En zoals we hadden afgesproken in de vakantie is het raak ;) Succes nog even op de wachtbank.

Hier het hele weekend ziekenboeg gehad. Gezellig met zijn allen snotverkouden, verhoging en keelpijn. Gelukkig gaat het nu weer wat beter alleen nog snotverkouden

19. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hééééééle fijne vakantie gehad :D!! En inderdaad hopen dat het raak is..... we hebben in ieder geval goed ons best ervoor gedaan ;)!!! Na de mk van maart ben ik natuurlijk wel een beetje banger ervoor dat áls het raak is, het nog fout gaat, maar aangezien ik optimist tot in de kist ben, ga ik er gewoon vanuit dat áls het raak is, het deze keer ook goed gaat!

20. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Joh, wat vervelend, maar ja, als de kids ziek zijn hebben we het zelf ook gauw te pakken..... ;). In ieder geval, ja een héééérlijke vakantie :D:D:D!!!! Ik hoop dat ik de afspraak kan nakomen.... zou geweldig zijn :)!!!! Ik ga ervoor!!! Nu hopen dat mijn lijf dat ook doet ;)!!!! 9 november is mijn nod.... dat is nog zoooooooooooooooooooooooooooo lang!!!! :(

Deel Deze Pagina