We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Poemi *zucht* (schoon)familie... Soms wil je ze gewoon ff achter het behang plakken, of niet! Haha!
    Ik heb op zich een prima band met m'n schoonmoeder, maar.. Af en toe erger ik me zó aan haar. Ze is lief en bedoelt alles goed, maar dat is juist het irritante.. Dat wordt bemoeien. En daar kan ik helemaal niet tegen! Ze wil ook alles wel voor ons doen, maar.. Soms denkt ze gewoon dat we het zelf niet kunnen, ofzo. ;)
    Of koopt ze iets voor ons, omdat ze denkt dat wij het niet kopen, omdat we het te duur (voor ons) vinden. Ja eh.... Soms koop ik iets niet, omdat ik het té duur vind of het, hoe leuk ik iets ook vind, het toch niet nodig vind, niét omdat ik het niet kán betalen. Gelukkig kan ik hier met m'n schoonzus (vriendin van m'n zwager) weleens over praten. ;)
    Trouwens, mijn schoonmoeder is nog nooit kwaad of boos geweest, ofzo.
    Succes ermee, meis! Niet leuk! Is je man het met je eens? 'Helpt' hij je hierin??

Gaiagaia Dubbel gefeliciteerd! Wat leuk dat je ten huwelijk gevraagd bent, zónder enig voorgevoel. Echt een verrassing dus! :D
    Al enig idee van een datum?

Jusi Oh, lekker met z'n 3tjes uit eten! Gezellig? Wat hebben jullie gehad?

Patti Ja, herkenbaar hoor! Ik was bij de 1e ook wel moe, maar nu..!?!? Pfff... Haha! Maar ja, je kunt bij zo'n enorme dip ook niet ff rustig gaan liggen, ofzo. Er loopt er één al de aandacht wil. :)
    Verder voel je je dus goed? Fijn joh!

Lonit Hè neeee... Weer ongesteld? Hoe kan dat nou, hè?
    Ik weet het niet (meer).. Maar gebruik je ook ovu-testen? Of temp je? Heb je enig idee wanneer je je ei hebt?
    Ahh... Ik gun het je wel, zeg!!!
    Goed dat je positief bent. :)

Hier wordt de misselijkheid minder. Heb steeds vaker dagen dat ik maar een klein beetje weeiig ben. Fijn!
    Vanmorgen was het wel ff mis en met avondeten ook, maar omdat het tussendoor beter gaat, had ik gewoon te laat gegeten. Oeps!
    Verder ben ik net als de laatste weken... MOE!!!!! Haha! Old wief! ;)

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @Gaiagaia: He, super nieuws joh! Zo spannend. Echt lief. Verloofd zijn. Jaja, hihi! Ik herken het. Hebben jullie al een plan hoe en waar jullie willen trouwen? Anderhalf jaar geleden ben ik door mijn dochter ten huwelijk gevraagd;). Ik moest met mijn ogen dicht zitten en ineens kwam ze naar me toe kruipen met een heel mooi shirt aan. Mama, wil je met papa trouwen, stond erop. We zijn in april in Bali getrouwd. Helemaal zoals wij zijn met een relaxte dag in de prachtige bergen en aan het strand hebben we elkaar het ja-woord gegeven. Onze dochter was bruidsmeisje. Helemaal super. ik zou het zo weer willen doen:D!

@jusi: Wat enorm leuk dat je zus als piet even langs kan komen. Dan kan je mannetje misschien rustig even wennen aan een piet.
    Lekker uit eten. MMMMmmmm. En goed van het stoppen met roken hoor!

@Lonit: Poeh meid, dus nu ronde 14 alweer in. Knap dat je zo positief blijft. Diep respect voor jou! Duim dat deze ronde voor jullie wordt.

Gisterenavond gingen we dus naar miss Saigon (dacht ik:D). We gingen Zoey wegbrengen naar mijn schoonzusje en mijn zwager en toen we binnen kwamen, waren daar ineens alle vrienden. Surprise!!!! Wat enorm leuk. Ik had echt niet door gehad. Haha! Het was een te gezellige avond zeg! En het werd dan ook een beetje laat:).

Vandaag namen mijn ouders ons ook nog eens mee uit eten. Het was echt heerlijk. Lekker pizza eten. Het was echt een topweekend!

3. smile17

smile17 Niet meer actief

@gaiagai wat leuk verloofd romantich hoor! Van harte gefeliciteerd.

@Banjabes gefelicitered met je verjaardag! Leuk zo'n surprise

@Poemi van goed van de testen! Jammer van je sm hopelijk valt het gesprek mee en kunnen jullie het een beetje uitpraten.
    Morgen de echo dus bijna zover nog even volhouden

@Evenstar wat vervelend hopelijk gaat het snel beter met je!
    Hoe gaat het met je promotie? Ga je het allemaal wel redden?

@Daydreamer je bent alweer bijna 14 weken wat gaat het toch snel. Als het goed is gaan de symptonen bij jouw nu wel minder worden toch? (Hopelijk )
    Willen jullie eigenlijk het geslacht weten?

Vandaag de dag van de echo wel pas om 15.15 dus voor mijn gevoel nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten.

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Smile Veel plezier vandaag met de echo. Jammer dat het pas zo laat is, zit je er zolang op te wachten..

@Banjabes Gefeliciteerd!! Wat een leuke verrassing trouwens!

@Daydreamer Fijn dat de misselijkheid wat minder wordt. Schiet al aardig op bij jou trouwens! En manlief staat gelukkig helemaal achter me en vind ook dat ik alles goed doe. Hij gaat ook een keer met z'n moeder praten, heb ik niet echt behoefte aan.

@Lonit Balen dat je weer ongi bent geworden :( En jij hebt zo te lezen dezelfde schoonmoeder als ik, pff... wat moet je er mee he? Manlief mag er hier ook wat van zeggen. Als ik dat doe ben ik brutaal en behandel ik haar kinderachtig :( Dus laat maar dan ;)

@Patti Ik vind het nu idd toch ook wel erg spannend worden. Jij had 's middags de afspraak toch?

Hier ben ik vooral ook moe, moe en nog eens moe, en als ik te lang niet gegeten heb word ik ook een beetje misselijk.

5. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hoi allemaal, nee ik denk dat het ook deze maand hier niets wordt. Heb gistermiddag eens ff lekker gehuild (ja, IK!) :(, want ik vrees weer het ergste. Hoewel twee dagen te vroeg :( (sorry voor de komende details) gistermiddag slijmerige afscheiding met wat roestbruins erin, en daarna roze. Nu lichtrood en bruin bloed. Wel heel weinig ten opzichte van anders. En bijna geen rood in de urine, wat normaal wel zo is. En normaal zou het nu veel meer zijn. Maar ja, we wachten maar weer af. Dit is wel ff een teleurstelling hoor :x:(:x:$, want ik had deze maand echt de hoop dat het gelukt was..... Nog even afwachten, want bij mijn zoontje dacht ik ook ongesteld te zijn :), dus we kunnen niet meer dan weer een keer in onzekerheid afwachten hoe het loopt :cool:. Ik heb gelukkig geen buikpijn, alleen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, maar niet zoals anders. Mannetje is bereid om samen de onderzoeksmolen in te stappen, dat verbaasde mij, dat zei hij gisteren. Dat is natuurlijk wel erg lief van hem, maar erg moeilijk, omdat hij nu in het buitenland werkt en 3 nachten/4 dagen per week niet thuis is. Ach, wie weet lukt het ons zo ook nog.... Optimist tot in de kist!!! :D Toch? :D

6. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Goed zo Poemi, geniet ervan!!! En wat betreft schoonmoeder: volg je hart en doe wat je goeddunkt. Zij haar leven, jullie dat van jullie. Ik weet er alles van, ik heb ook zo'n leuke :$, maar gelukkig zien we die niet zo vaak, helemaal niet meer gezien sinds het vlooiendrama. En daar geniet ik dan weer van!! :D

7. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0

Waaaaaaah! Wat leuk!!! Proficiat meis!!! Super zeg!! En wat een leuk idee van je vriend om dat zo te doen! Echt leuk! Kan mij voorstellen dat je hier helemaal van ondersteboven bent! Nou kan je dag toch niet meer stuk, zou ik zo zeggen, trouwens ook gefeliciteerd met je verjaardag nog.

8. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    wat een heerlijk weekend heb jij gehad! Super zeg!!

9. smile17

smile17 Niet meer actief

@Tanya he bah toch al bruinverlies. Hopelijk betekent het niets. Ik blijf gewoon nog even doorduimen voor jullie.

@Poemi hoe laat heb je morgen de echo? Hopelijk in de morgen.

@daydreamer zat net even te dneken maar jij zit gewoon al in het 2e trimester. 1/3 zit er al op als je het zo bekijkt dan gaat de tijd wel erg snel bij ons.

Nog 2,5 uur en dan mag ik weer :)

10. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Ja.... ik heb het wanhopen maar weer opgegeven, want het helpt mij toch niet verder!! :D Maar leuk is anders ja. Ik had gehoopt dat we deze keer eens geluk hadden. :) Maar goed.... we wachten af. het is pas echt helemaal verloren als het echt doorzet. ;) Optimist tot in de kist :D !!!

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    En vandaag is het dan zover. Ik ben echt 30!!! Haha en ik voel me oud maar niet heus. Hihi, het maakt natuurlijk echt geen verschil. Het enige verschil is dat mensen je constant wijs proberen te maken dat er een verschil moet zijn;)!

@tanya: Oh jee meid. Hopelijk hoeft het niets te zijn. Wacht het nog ffies af. Dat zou natuurlijk wel heel jammer zijn.

@poemi: Fijn die echo morgen. hopelijk heb je een heel mooi plaatje van jullie kleine beeb. En smile vandaag een echo. Laat je weten hoe het was?

@hier: als ik weer een cyclus van 32 dagen zou hebben, dan zou ik nu nog 10 dagen moeten wachten. Niet gelukt is ook niet erg deze twee maanden, dus we zien het wel. Maar ik zeg heel eerlijk dat een verlaat verjaardagscadeautje ook wel heel leuk zou zijn:D!

12. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Voelt net hetzelfde als 29 weet ik uit ervaring... Haha, volgend jaar is mijn 40ste verjaardag en ik denk dat dat wel weer een akelige dag gaat worden, haha. Ik heb moeite met verjaardagen, met mijn 20e en 30e ook, maar ja, achteraf gezien, het valt mee :D!!! Ik wou mijn 34e nog wel eens overdoen, lekker zwanger zijn van mijn zoontje, echt genieten!!! Nou ja, we gaan ervoor!!!! Lekker weer zwanger worden! Het gaat lukken! Tsjakka!!:D

13. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Allemaal echo's deze week! Spannend! Op de goed kloppende hartjes en laat ze vooral op de juiste plek zitten!
    Maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen!

Smile Jij vandaag! Hoe was het?
    En ja.. Jij de 12 weken voorbij, ik bijna 14 weken.. Klinkt ook best goed, moet ik zeggen. :D
    Vanmorgen een collega die nog niks wist en ze vroeg hoe ver ik was: "Zowat 14 weken!" Haha! Vind dat zo geweldig om te zeggen! Wie had dit allemaal gedacht.. :)

Tanya :( Het zegt nog niks.. Hoop dat het juist een goed teken is! Kan ook nog..

Banjabes Gefeliciteerd!! Al een dag ouder dan gister! ;)
    Of.. 29 jaar 366 dagen!

14. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Geniet ervan!! Nee, ik wacht het ook maar af; ik verwacht er maar niet teveel van, dan valt het altijd mee :D

15. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Smile Hoe was de echo? Heb je mooie foto's?

@Tanya Ehh.... optimist tot in de kist: Misschien van de innesteling???? Ik heb je er volgens mij nog niet eerder over gehoord.

Morgen om 09.45 uur de echo, begin het nu wel erg spannend te vinden. Heb een paar keer gelezen dat er met 5 weken nog niets te zien was, hopelijk bij mij wel anders weten we nog niets. Zo nog even een wasje opvouwen en nog eentje ophangen, dan Grey's Anatomy kijken en dan m'n bed in en snel slapen. Dan is het snel morgen :)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Lonit, aah meis, ook weer ongesteld geworden. :(
    Balen zeg!

Daydreamer, we zijn bij een restaurantje wezen eten waar je aan de tafel kunt bbq-en. En verder koud en warm buffet, dus kon je zoveel eten wat je wilde. :)

En gaat het verder wel allemaal goed met je, buiten die moeheid om? :)

Banjabes, hahaha wat een leuke verrassing, zo'n feestje! :D
    En wat lief van je ouders dat ze jullie ook mee uit eten namen. :)

Smile, hoe was je echo??

Tanya, als ik het goed begrijp is jullie zoontje 5 jaar? Hebben jullie voor hem in de mm gezeten dan?
    Echt balen dat je deze maand waarschijnlijk ongi word. :(
    Ik snap precies hoe je je voelt! Een hele dikke knuffel voor jou.

Poemi, ooh spannend meid, nog maar 1 nachtje slapen...!

17. patti32

patti32 Actief lid

24 mrt 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

POEMIE: Heel veel sterkte morgen meid! Ik hoop echt dat er al een mooi vruchtje te zien is in de baarmoeder!!! Wij hebben idd morgenmiddag om 14 uur de afspraak! Ik vind het wel superspannend!!!

DAYDREAMER: het is idd een stuk zwaarder als er al eentje rondloopt en de aandacht constant vraagt! Het is natuurlijk ook heel gaaf dat er al eentje is!! Fijn dat je misselijkheid begint af te nemen! Hopelijk zet dat zich door!! Tja die moeheid is tot nu toe mijn voornaamste klachten.. Heel af en toe dat ik tegen het avond eten aan hik, maar niet echt misselijk. Hoop dat het zo mag blijven! Morgen ook de eerste echo! Spannend!!

BANJABES: Wat superleuk een suprise party!!! Helemaal geweldig! Zeker als je het helemaal niet aan heb zien komen!! Enne een laat verjaardagscadeautje zou heeeel erg leuk zijn!! Ik hoop het voor je!

SMILE: Hoe was je echo?? Hopelijk alles goed! Toch erg leuk om weer effe naar binnen te mogen spieken denk ik!

TANYA: Kom op he! Optimist tot in de kist toch? Het kan nog echt wel raak zijn! Misschien is het gewoon een innestelingsbloeding? Ik hoop het echt heel erg voor je!! Ik weet hoe naar het is als je na de curettage zo lang bezig bent om weer zwanger te mogen raken! SUPER FRUSTREREND!!! Ik duim voor je!!!

Veel liefs, patti

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haai haai, jeetje Patti, je hebt je echo gewoon eerder dan ik! Ik ben overmorgen pas...

Ik ben erg misselijk, vooral 's avonds, en nogsteeds erg onder de indruk van de droevige gebeurtenis (het gaat om een overlijden, maar ik vind het niet gepast om er over uit te wijden hier). Omdat ik ook mijn promotie over een week heb, sta ik een beetje op automatische piloot. Ik voel me eigenlijk de hele tijd heel bagger, zowel fysiek als mentaal :(

Sorry voor het ego bericht.

Ik hoop dat je toch zwanger bent, Tanya. Superfrustrerend, hoe lang het duurt... je leeftijd speelt er misschien wel een rol in, maar ja, daar verander je weinig aan he? ;) Mijn oma was 44 toen mijn vader nog kwam (dat was dan wel nummer 7 :D), dus! :)

Smile hoe was je echo??

19. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de felicitaties!

Een datum hebben we nog niet, maar we zitten te denken aan september volgend jaar. Dan ben ik hopelijk weer een beetje ontzwangerd, is de nieuwe frummel zo'n 4 maanden en kunnen we misschien nog wel een mooie dag (qua weer) meepakken.
    Het wordt niets sjieks (houden we allebei niet van) en we proberen alles hier op het dorp te doen. Zitten er zelfs over te denken om in de achtertuin te trouwen :) Dan willen we de plaatselijke kroeg afhuren, misschien wel een leuke band (wij zijn helemaal muziekgek), iedereen lekker casual gekleed en feesten maar. Kunnen we strompelend naar huis :D
    Ik wil wel iets speciaals laten maken qua kleding voor mezelf. Ik houd niet zo van de 'echte' trouwjurken, zou ook totaal niet bij mij passen (ben redelijk alternatief). Ik zit meer te denken aan een heel mooi broekpak met wijde pijpen en mouwen...iets fladderigs ofzo ;)
    Hmm...moet ik nog eens goed over nadenken. Mijn vriend gaat wel in pak, vind ik supermooi bij hem staan. Ook hij is meer van de wat alternatieve stijl, maar voor zijn werk moet hij vaak in pak en hij zei gisteren dat hij een spijkerbroek voor zijn eigen bruiloft toch te gewoontjes vindt :)
    Nou ja.. we hebben de tijd nog om over alles na te denken!

@ Banjabes: Gefeliciteerd! Leuk trouwens hoe jij gevraagd bent...enne wij zouden ook wel ergens in het buitenland willen trouwen (hebben veel samen gereisd) maar we willen onze familie niet op kosten jagen en er samen vandoor gaan zouden onze ouders niet echt op prijs stellen! En wij vinden het toch ook wel heel leuk dat iedereen die wij lief vinden om ons heen is dan.

@ alle meiden met een echo deze week (wij hebben er donderdag ook weer een trouwens). Veel kijkplezier! En Poemi: Deze keer moet het goed zitten, meid!

@ Banjabes:Sterkte, denk goed aan jezelf!

@ Tanya: Wachten is zo moeilijk he? Ik hoop dat je vanaf nu nog een maand of 11 moet wachten op je menstruatie...Dat het nu dus toch niet doorzet.

@Smile: Hoe was de echo??

20. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Poemi, succes met je echo straks, ik ben benieuwd!!! Laat je het even weten?

Hier nog steeds onzekerheid, veel minder bloed dan anders en lichtrood en bruin :(. Maar het kan best zijn dat het nog doorzet. Ik las ergens op een medische internetsite dat een innestelingsbloeding wel veel, ook helderrood, bloed kan geven, maar dat het nooit langer dan 5 dagen duurt. Het lichtrode bloed is van zondag-maandagnacht begonnen, dus.... we wachten het maar gewoon af, maar ik denk dat het niet echt iets wordt deze maand, hoewel ik stond te kokhalzen bij het tandenpoetsen en mijn borsten weer gevoelig zijn, maar dat hoeft niet echt wat te betekenen te hebben, dat heb ik al vaker gehad.....:) En dan: bij mijn zoontje ging het ook zo..... maar daar durf ik niet aan te denken, dan valt het weer zo tegen als het niet goed komt.... maar optimist tot in de kist, he... :D

Deel Deze Pagina