We gaan voor een 2de kindje!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paradise82, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    @Evenstar, hoe was je promotie? En de dag vandaag, die je moest organiseren?

@Banjabes, als het over is toch maar voor de vorm een testje ertegenaan gooien, meis. Bij mijn zoontje dacht ik ook echt ongesteld te zijn, maar hij zat er wel degelijk en hij is gelukkig prachtig gezond ter wereld gekomen. Ondanks de kz mocht hij meteen bij mij op de kamer slapen in het zh.

Hier is het weer niks geworden.... erg jammer :(. Maar weer op naar de volgende ronde..... :cool: wie weet moet het wel weer een aug/sept kindje worden, net als onze jongen, haha. Misschien is december wel dé maand! Hoorde van een vriendinnetje die een zoontje heeft van 4 en nu weer zwanger is en op precies dezelfde dag uitgerekend is als de eerste keer (alleen het jaar klopt niet, haha). Sterk he? :D

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@Banjabes hopelijk heb je die hele ovutesten niet meer nodig en ben je deze ronde zwnager.

@Tanya heb je een test gedaan dan dta je het zo zeker weet?
    Ik hoor het inderdaad ook wel vaker dat mensen rond dezelfde periode zwnager worden. Als ik naar mijn eigen familie kijk ook. Mijn broer en ik zelfde maand jarig, mijn schoonzus alle 3 de kids zelfde maand bevallen, andere schoonzus 1 maand ertussen.
    Nu bij ons ook 2 jaar en 1 maandje ertussen
    Hele tekst nou ja hopelijk werkt dat bij jullie ook en ben je met de kerst harstikke zwanger

Jaaaaa mijn banner is weer een plaatje verder:D denk nu officeel 2e trimester.

3. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Smile, ja, ik heb zaterdagavond een kv testje ertegenaan gegooid, maar die was omo-wit. :( Helaas..... maar ja, optimist tot in de kist he, dus het gaat lukken.... alleen 2011 is voor ons zo'n rotjaar geweest, dat we maar hopen dat 2012 ons meer geluk gaat brengen. En wie weet dan op de valreep nog even goed nieuws. :D
    Ja, jij schiet al lekker op met je zwangerschap!! Mooi zeg! Fijn! Ja, bij elkaar in de buurt jarig zijn, dat is hier ook, vooral in november. Mijn zoontje is een uitzondering. Alleen mijn oma (die mijn kindje niet meer heeft gekend) was op 27 augustus jarig. Mijn zoontje op de 25e. Maar uitgerekend zijn op exact dezelfde dag :$ als het eerste kind, dat vind ik toch wel een sterk stuk, dat heb ik nog niet eerder gehoord!

4. smile17

smile17 Niet meer actief

Heel goed dat je zo optimitisch bent ik gun het je zo!
    Hier soortgelijk verhaal mijn oma was heel erg ziek en lag op sterven. Ik had een positieve test dag voor overlijden en was uitgerekend vlak na mijn oma haar verjaardag en wist van te voren al dat het die dag zou komen. En ja hoor op mijn oma's geboortedag braken mijn vliezen.

5. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Poemi Ehh.. Vocht? Zegt mij ook even zo snel niks, overheen gelezen, denk ik? Zagen ze dat op de echo?

Jusi Geesten? Oh, ik lees echt maar half de laatste dagen, denk ik? Oeps! Zag hij geesten? Hoe kwam je daar achter?
    Kinderen zijn daar ook gevoeliger voor, hè?

Smile Ooooh, had je het nog helemaal niet verteld? Wat knap! Hahaha! Begint je buikje te groeien?
    Sinds 1 a 2 weken gaat het bij ineens hard, echt een bol buikje. Hihi! Wel leuk! Véél sneller dan bij Levi trouwens.

Banjabes Ik had na m'n 1e miskraam dat het nog wel redelijk gelijk was, soms versprong m'n cyclus een dag of soms 2. Na de 2e miskraam was het ook wisselend! Balen...
    Ik heb nog een pak ovu-testen liggen trouwens, digitale van CB. Is er maar eentje uit. Als je interesse hebt?
    Je kunt ook zo doen.. Dat wanneer je dénkt je eisprong te voelen, dat je dan een test doet. Kijken wat íe aangeeft..
    Voel je je ei wel trouwens? En heb je een paar dagen slijm?

Tanya Jammer!
    Dat hoor je inderdaad vaker.. Dat broers en zussen dicht bij elkaar jarig zijn. JE zou bijna denken.. 1x per jaar vruchtbaar?! Gelukkig is dat niet zo. Hihi!

Lonit Hoe is het? Menstruatie voorbij?

Gaiagaia Hoe is het bij jou?

Evenstar Je bent druk zeker??

Hier alles okee. 's Ochtends nog misselijk en af en toe een vlaag, maar verder.. Sinds een paar dagen gaat het prima!
    Nog wel moe, maar niet meer zo extreem. Yes, ik voel me zowat weer mezelf! Hahaha!
    Ik heb het er voor over, hoor, maar toch.. Dit is ook wel weer prettig. ;)

6. smile17

smile17 Niet meer actief

@Daydreamer we hebben nu aan ooms en tantes neven en nichten verteld. Ouders, broers zussen, opa en oma's wisten het wel hoor ;)
    Ja ik heb nu wel een beetje een buikje maar nog niet dat het mensen echt opvalt. Meer voormezelf en vooral in de avond.
    Bij jouw dus ook sneller een buikje hier ook hoor. Moet jij al positiekleding aan? Hier nog niet denk dat dat nog wel een paar weken duurt
    Fijn dat je je weer een stuk beter voelt! Dat begint hier nu ook wel te komen dus hopelijk over 1,5 net als jij ook weer bijna mezelf :)

7. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    @tanya: Nou, net een kruidvat testje er tegen aan gegooid (om jouw verhaal toch voor de zekerheid maar uit te sluiten), maar het is toch echt niet zo hoor. Omo witter dan wit!

Wat goed dat je zo enorm positief bent zeg! Het gaat je vast lukken met zo'n instelling! Ik gun het je zo!

@Daydreamer: Ik heb wel slijm en mijn ei voel ik alleen links. Lijkt me super als ik die testen van je over kan nemen. Dat vind echt heel lief van je. Ik stuur je een berichtje met mijn adres. Ffies kijken alleen hoe je het kan versturen. Past het in een enveloppe?

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Smile, nee nog geen ovutesten gebruikt..
    Denk ook niet dat het nog zin heeft deze maand, volgens mij heb ik mijn ei allang gehad.

Tanya, je hoort het wel vaker he, dat mensen in bepaalde periodes van het jaar vruchtbaarder zijn dan anders. Of zoiets tenminste. ;)
    Kenji is ook van augustus, of ja, ik was eigenlijk in september uitgerekend, dus wie weet...!

Daydreamer, daar kwamen we achter nadat we al zoveel hadden geprobeerd. Mijn tante had ooit iemand bij haar laten komen voor wateraders. Dus had ik die man ook gebeld, en die heeft hier de wateraders ook weggehaald.
    Ook kon die vent dus geesten zien, en hij zei dat er bij Kenji op zijn kamer een man was.
    Een ander medium heeft dit later ook gezegd.
    Dat verklaarde dus heel erg veel, en ook zijn angst voor (vreemde) mannen!

Banjabes, aah meid, vind het zo klote voor je. :(
    Stiekem hoop je toch op een streepje he?
    Dikke knuffel voor jou!

9. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    effe snel:
    @Banjabes: Potverdorie zeg! Ik dacht echt dat het deze maand voor jou weer raak was! Zo jammer...!

10. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Banjabes Toch wel balen dat de test dan toch echt negatief was :( Al had je dat waarschijnlijk ook wel verwacht. Misschien idd een keer ovu-testen gebruiken voor de zekerheid?

@Tanya Toch ook een negatieve test, wat balen meid. Augustus/september kindje is ook erg leuk toch?

Over het uitgerekend zijn/bevallen op dezelfde datum. Het 2e kindje van m'n broer en schoonzusje is vlak na de bevalling overleden (was gedurende zwangerschap al bekend) en hun derde kindje is precies op dezelfde dag geboren, maar dan 2 jaar later. Ook wel heel bijzonder. En ik was van de eerste op dezelfde dag uitgerekend als hun 2e kindje, maar dan een jaar later.

@Daydreamer Wat fijn dat jij je eindelijk weer een beetje jezelf gaat voelen. Heeft ook al wel allemaal lang genoeg geduurd, of niet? Hopelijk blijf je je nu goed voelen tot het einde.

@Smile Gefeliciteerd met je 2e trimester! Leuk dat nu bijna iedereen het weet. Het is idd leuker om het zelf te vertellen dan dat ze het raden.

Ah... Zoonlief kwam net wel 4 kusjes halen voordat ie met papa mee naar boven ging, kwam telkens terug gelopen uit de gang *smelt*.

Misschien heb ik dat niet verteld, maar bij de echo vorige week in het zkh hadden ze toch weer wat vocht zien zitten boven m'n baarmoeder, in m'n buikholte. Maar waar het vandaan komt kunnen ze zo niet zeggen. Vorige keer zat daar natuurlijk bloed en dat ging behoorlijk veel pijn doen. Tot nu toe heb ik er nog geen last van dus het zal idd vanzelf wel weg gaan. Afspraak maken is gelukt, volgende week donderdag weer een echo, bij wereldkind. Echt heel blij mee.

Wij hebben het nog tegen niemand verteld, ik alleen tegen collega op het werk. Ik wilde eerst weten of het wel op de goede plek zat, en nu moeten we nog het goede moment zien te vinden. Zie er wel een beetje tegenop om het tegen m'n schoonmoeder te vertellen, reageerde vorige keer ook best wel k u t. Dus vertel het liever eerst aan m'n eigen familie, maar die woont in Zeeland en daar komen we voorlopig eigenlijk nog niet.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Pfff wat een dagen. Maar ik ben er doorheen :) De verdediging is erg goed gegaan, en het symposium de dag erop ook. Wel pittige vragen gehad op de verdediging, maar ik was erg rustig en vond op de een of andere manier altijd wel een zinnig antwoord (gek, op zo'n moment gaat het echt vanzelf). Leuk feestje gehad (gewoon een buffet in een zaaltje en vroeg naar huis). En nu... nu is het een gewone dag en mijn dochter is naar de opvang en ik lig op de bank voor de buis helemaal NIKS te doen :D :D :D

Gelukkig weinig last van misselijkheid gehad. Ik heb die pillen en had er een extra genomen 's ochtends, en ga nu helemaal over naar 's ochtends slikken. Want ik heb vooral 's avonds last, en als ik ze 's avonds neem bij het slapen zijn ze de volgende dag allang uitgewerkt. Al die tijd heeft het dus geen zier geholpen om die dingen te gebruiken. Maar zonder de promotie had ik ze ook niet genomen. :)

12. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Smile Nee, kan m'n eigen broeken nog wel aan. Lage modellen, hè.. Máár, moet wel zeggen.. Heb een nieuwe positiespijkerbroek gekocht en die zit wel heel fijn, hoor! Haha!

Banjabes You've got mail back!

Jusi Ooh joh! En is/was hij ook echt bang dan? Hoe gaat het nu ermee?

Poemi Okee, vandaar! Dus kijken of het volgende week weer weg is.
    Hadden ze er met de laatste echo ook een reden voor dan? Of kwam zoiets wel vaker voor? Of kan het er nog zitten van de vorige zwangerschap? Misschien vraag ik nu wel iets heel stoms, hoor..

Evenstar Goed zo!!! Fijn dat je het achter de rug hebt nu. Geniet van je dagje rust! ;)

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Poemi, ja ik had het wel meegekregen dat er vocht in je baarmoeder zat. Maar dat bloed kan dan wel vanzelf weggaan?
    Klinkt wel eng..
    En fijn dat je volgende week een echo hebt. Heb je iets om naar uit te kijken. :)

Evenstar, fijn dat je verdediging en symposium goed zijn gegaan.
    Maarre.. wat is een symposium? :)
    En hopelijk blijft het werken om die pillen nu 's ochtends te nemen.

Daydreamer, hij is de laatste tijd goed aan het slapen. Hij wordt soms wel wakker omdat ie zijn tut kwijt is, maar als dat het enige is. :)
    En ja, hij was echt bang! Hij krijste dan echt heel erg, kreeg hem ook nooit stil. Heb heel wat nachten het campingbedje opgezet en hem bij ons de kamer gelegd. Op een gegeven moment stond dat ding standaard in onze kamer, zodat ik hem zo neer kon leggen. Als dat ook niet ging, ging ik op een andere kamer liggen met hem. Samen op een eenpersoonsmatras. ;)
    We hopen dat deze periode verleden tijd is!

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hier denk ik dat het deze maand niet raak is. :(
    Afgelopen donderdag en zondag alleen gesekst, en de rest van deze week niet.. Mijn man moet sinds deze week namelijk al om 05.00 opstaan, dus gaat ie 's avonds vroeg naar bed.
    En ik ben dus echt een avond/nachtmens, dus ga meestal (heel) wat later naar bed.
    Dat werkt dus niet echt bevorderend voor je seksleven.. ;)
    Maar ja, we zullen zien, over 2 weken ongeveer.

15. smile17

smile17 Niet meer actief

@Evenstar fijn dat alles goed is gegaan. Nu lekker genieten van de rust en je zwnagerschap.

@Poemi je kan dan toch nog even wachten met vertellen. NOg 1 weekje tot de echo

@Daydreamer ja precies door die lage broeken kun je ze lekker lang aan volgens mij. Heb ook al wat leuke positie broeken gezien denk dat ik die vanavond bestel dan zijn ze vast in huis. Zou ze eigenlijk ook wel al aan willen want ze zitten zo lekker maar ja dat ziet er nog niet uit.

@Jusi hopelijk hebben jullie het net op het juiste moment gedaan.

Gisteren bij de vk geweest en het hartje geluisterd. Super om weer te horen. Verder waren ook alle bloeduitslagen goed dus ben weer goedgekeurd. Dit was trouwens ene nieuwe vk in de praktijk en echt super aardig dus ben helemaal blij.

16. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Evenstar Gelukkig is alles toch goed gegaan :) Wel een beetje jammer dat je er nu pas achter komt dat je de pillen beter 's ochtends kunt slikken. Nou ja, dan voel je je vanaf nu in ieder geval wat beter als het goed is.

@Daydreamer Ze konden mij ook niet vertellen waar dat vocht nu vandaan komt. Ze hield het er maar op dat er nu een hoop in je buik gebeurt en dat zoiets dan voor kan komen..

@Jusi Één keer kan genoeg zijn hè! En het is nu waarschijnlijk geen bloed hoor wat er zit, want daar zou ik echt wel last van hebben.

@Smile Fijn dat alles weer goed was! Gelukkig is de nieuwe vk ook aardig.

Ik had vanmorgen om 09.00 bij de kapper moeten zijn voor de kleine en ik had geen wekker gezet. Hij is normaal wel rond een uur of 7 wakker. Vanmorgen was ie dus pas om 08.50 wakker, oeps! Hij is vannacht wel een paar keer wakker geweest en vanmorgen had manlief hem nog verschoont toen ie thuis kwam van z'n werk. Nu de afspraak verzet naar 11.30, dat moet ik wel kunnen halen :)

17. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Dat geeft een dubbel gevoel, maar ook erg mooi eigenlijk. het is een mooi "eerbetoon", zeg maar. Tja, het is de cyclus van het leven natuurlijk, maar je had natuurlijk graag gezien dat oma je kindje had kunnen meemaken.... dat blijft toch.

18. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Hoe was het bij de vk?

19. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    O Banjabes, wat jammer.... Ik gun het jou ook van ganser harte, natuurlijk.... we zijn als dames die proberen zwanger te worden in dit clubje zwaar in de minderheid, dus het wordt tijd dat het ons ook gaat lukken :D... optimist tot in de kist, het gaat ons lukken ook! :D Hoewel ik denk dat we deze maand ons ei gaan missen. Had vanmorgen rekbaar slijm, héle dunnen draadjes die je behoorlijk ver kon uitrekken en steken bij mijn eierstokken, maar..... mannetje is pas morgenavond laat thuis..... Balen :x. In hoeverre we deze maand dan nog kans maken...... vrees dat het niet erg veel zal zijn..... :x. We doen morgenavond dan maar een poging, maar ik vrees dat we dan te laat zijn..... :$. Maar er zijn wel gekkere dingen gebeurd, dus hopelijk zijn we nog op tijd..... :D

20. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Fijn dat alles goed is gegaan, gefeliciteerd! Geniet van je rust!! :D

Deel Deze Pagina