Jaaaa... Gefeliciteerd Jusi! Poemi En jij een mooi echo!! Ik ben in totaal 4 dagen teruggezet, terwijl ik duidelijk m'n ei gevoeld heb en ook ene positieve ovu-test met smiley had. Late innesteling? Daar geen zorgen over maken in ieder geval.. Geniet van het feit dat het én op de goede plek zit én het hartje klopt!
Wat denken jullie meiden (ben hier echt nieuw mee)? Heb ik mijn ei nou gevonden? Het streepje is aan de linkerzijde heel donker, maar aan de andere zijde nog niet. @Yusi: gefeliciteerd meid. Wat een geweldig nieuws! @poemi: Wat een mooie echo. Joehoe!
Evenstar, haha hoezo dacht je het al dan? Poemi, Daydreamer en Banjabes, jullie ook bedankt voor de felicitaties. Banjabes, ik heb eerlijk gezegd niet zo veel 'verstand' van ovu-testen, maar ik geloof dat het linkerstreepje je vruchtbare periode aanduidt. En anders even vragen op het zwangerschaps- en ovulatietestengedeelte?
Au,au,au!!! Ja hoor links is weer aan de beurt en ik heb inderdaad weer zo'n pijn. Misschien is dit mijn eisprong nu wel? Ik weet het ook niet. Het doet wel weer zo heel zeer. Alleen links (wel gek blijf ik het vinden). Als dit wel mijn ei is, dan zou het mooi getimed zijn. Gisterenavond hele goede, gezellige nacht gehad!
Banjabes Grappig om 'mijn' testjes nu op de foto te zien! Whahaha! Maareh... Links is de teststreep en rechts de controlestreep?! (weet niet uit m'n hoofd, zo vaak heb ik ze niet hoeven gebruiken) Volgens mij is het je ei namelijk! En je kunt ook zien dat het linkerstreepje een donker randje heeft, hè.. Is gewoon top! Jammer, jammer, jammer.. Dat ik je alleen die sensitestjes kon sturen en niet die digitale! Want die deed ik op het moment dat mijn test er ZO uitzag en ja hoor.. Smiley! Die avond hebben we het gedaan, daarna paar dagen niet meer en.. Zwanger! Oh meid! Ik ben al helemaal blij voor je! Hahaha! Nu al... Haha! Hopelijk hebben jullie 'm goed benut en wordt je ei ook bevrucht! Ik duim!!!
Ja he? Nou, je testjes doen het goed hoor. Hihi! Ja klopt, links is de teststreep. Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Heb net nog een testje gedaan voor de zekerheid en bij die test is het streepje echt veel lichter dan bij de testen op vrijdag en zaterdag. We hebben op vrijdag en zaterdag de kansen goed benut. Zaadjes genoeg zou je zeggen voor het ei. Nu maar hopen dat ze leuk samen willen werken. Zo'n digitale test is helemaal duidelijk. Om een smiley kan je echt niet heen. Gelukkig ging dit eigenlijk ook hartstikke goed. Haha, hoop ook echt dat het gelukt is. Dank je voor het duimen!
Even iets heel anders...: http://www.zwangerschapspagina.nl/diversen-verzamel-verkoop/318571-twee-kaartjes-voor-de-efteling-voor-50-euro.html Ik heb twee kaartjes te koop, helaas ben ik te misselijk voor de rit en zie ik dat niet verbeteren binnen 1 maand. Het is al bijna december, ik hoop ze echt kwijt te raken aan iemand zodat we van dat geld voor het nieuwe jaar kaarten kunnen kopen...
Goedemorgen @Jusi jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa van harte gefeliciteerd wat ontzettend geweldig voor jullie! Had al een goed gevoel over jouw deze maand wat fijn zeg! Hoe voel je je nu? Heb je al gebeld wanneer je langs mag komen voor een echo? @Banjabes mijn testen waren ook altijd zo dat de streep aan de zijkant wat donkerder kleurde. Je hebt dus ztardag een positieve test en dan binnen 24 uur je eisprong dus zou best kunnen dat je hem gisteren voelde. Jullie hebben het in ieder geval op het juiste moment gedaan. @Evenstar jammer dat je zelf niet kunt naar de Efteling. Ik vind het nu een beetje zonde om te gaan want kan zelf nergens in. Hopelijk raak je ze kwijt.
Ja eh... mijn banner.... geen idee. ik denk dat ik wel eerder mijn eisprong heb gehad deze keer, maar niet vaak kunnen klussen en nou ja.... voor deze maand niet echt vertrouwen erin..... dit is de officiële lengte van mijn cyclus. Als er dan niets verschijnt ga ik eens testen, maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn....
Nee, dat zou er nog bijkomen, maar het is gewoon leuk om daar te zijn... ik was er bij de aanschaf niet op bedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn haha! Het lijkt erop dat ik ze toch via MP verkocht heb, maar ik heb al zoveel geinteresseerden gehad dat ik het pas geloof als ze met geld over de brug komen. :x
Banjabes, ooehhh meid, spannend ook voor jou deze maand dus. Ik ga héél hard voor je duimen dat ook jij zwanger mag zijn! Evenstar, en de kaartjes al kwijt?? Smile, het voelt nu nog heel onwerkelijk. Ik kan bijna niet geloven dat ik écht zwanger ben, zo raar! En ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld, en ik heb 15 december mijn eerste echo. Dus nog maar 2,5 weken wachten.. Tanya, wij hadden deze maand ook 'maar' 2 keer gesekst tijdens mijn vruchtbare periode, maar het blijkt maar weer dat dat genoeg is geweest. Dus er is nog hoop!
Mijn onderschrift ga ik pas veranderen als iedereen in onze omgeving het mag weten, ivm meelezers. Je weet het nooit he! Maar 15 dec. dus mijn eerste echo. Ik mocht zelf kiezen welke gyn ik zou krijgen, en was daar wel blij mee, want bij de vorige zwangerschappen heb ik zowat alle gyneacologen van het ziekenhuis gezien. Dus nu hoop ik dat ik 1 vaste gyn blijf houden!
Nee WEER zo'n kansloos mens die op honderd dingen biedt en dan niet op mijn akkoord met bod in gaat. Dat is de derde al. Is dat iets met kaartjes? Ik word er echt heel kwaad van, en heb het dit keer ook laten weten. :x
Hallo allemaal! JUSI: GEFELICITEERD!!! Helemaal super! Eindelijk weer zwanger na de miskraam! Geniet er van zoveel als het lukt. Weet uit ervaring dat je na de miskraam moeilijker vd zwangerschap kan genieten de eerste maanden ivm angst voor een nieuwe miskraam... Banjabes: Denk idd dat je vrij/zat een positieve test hebt gehad. Nu hopen dat hij raak geschoten heeft! Spannend!! Heb je altijd een lange cyclus of een korte? veel liefs, patti
@jusi: Ja, begrijpelijk meid dat je even wacht met je banner aanpassen. Hihi, maar twee keer gesexed en toch raak. Super! 15 dec. alweer de eerste echo. Fijn! Bedankt voor het duimen meid! @patti: Mijn cyclus wisselt nogal na mijn mk (zie mijn onderschrift). Nu lijkt het erop dat ik weer netjes een cyclus van 28 dagen heb deze maand. Als ik twee weken bij de ovulatietest optel dan zou dit weer moeten kloppen. Ben daar al heel blij om. Vanavond naar twilight geweest met manlief. Wat een heerlijke film. Hij was echt goed zeg!
@Evenstar wta irritant hopelijk ben je ondertussen de kaartjes kwijt. Veel plezier vandaag met de echo! @Jusi wat fijn dat je zelf mocht kiezen voor de gyn. 15 december al een echo! Leuk op die dag hebben wij de geslachtecho dus kunnen we samen naar die dag uitkijken. @Banjabes leuk twilight wil ik eigenlijk ook wel naar toe. Ik hoop dat je deze keer geen cylus hebt van 28 dagen maar van zo'n 9 maanden
Haha...jaaaaa smile, daar gaan we voor! Als je gaat, moet je even blijven zitten, want na de aftiteling komt nog een scene.