Hallo Mama's Ik heb een vraag, ik ben moeder van een zoon en en een dochter. Na de geboorte van mijn zoon wilden mijn vriend en ik gaan voor een derde (of een tweeling, mijn droomwens)...Alleen zijn we bijna 2 jaar verder en : NIETS....geen miskraam, geen zwangerschap, geen baby....er is niets gebeurd.. Kan het dat we ineens 'op' zijn? Is er iemand die hier vaker over gehoord heeft? Elke maand kijk ik weer uit naar een NOD, in het begin wist ik zeker misselijk te zijn, krampen van t innestelen te voelen, of gespannen borsten te hebben...Ik ben nu gestopt vroege testen te kopen want ik weet dat die 'rode duivel' toch weer opduikt aan het einde van mijn cyclus. Toch is er elke maand weer een sprankje hoop. Nu wil ik niet egoistisch zijn, ik heb al twee kinderen en als het echt niet mag komen dan wil ik graag een kindje waarvan de ouders ervoor kiezen of niet kunnen zorgen. Daarom durf ik ook niet naar de dokter, ik ben bang dat men zal vinden dat ik zeur. Maar ik wil gewoon nog (al is het maar 1 keer) dat hartje op de monitor zien kloppen, die schopjes voelen, dat kleine lijf zich tegen mijn hand op mijn buik voelen vleien, en een mooi kindje dat ik heb voelen groeien in de ogen kunnen kijken Ik hoop dat jullie tips of advies hebben. x
Ik kan maar een dingen zeggen: ga naar een gyn toe. Kort en krachtig Nee, in het ziekenhuis kunnen ze het uitzoeken of er wat mis is. En je hoeft je helemaal niet te schamen dat je het zo voeld hoor! Het missen van een derde kindje kan net zo groot zijn als een eerste kindje. Sterkte en ik hoop dat jullie snel duidelijkheid kunnen krijgen.
Ik zou ook naar de gyn gaan! In het zkh kijken ze echt niet raar op hoor! En misschien is er wel iets kleins en makkelijks te verhelpen...
mijn moeder kreeg 3 kinderen die direct de eerste ronde waren verwekt, ik zelfs door de pil heen. mijn zusje hebben ze heeeeel lang over gedaan, mijn moeder bleek pcos te hebben. dus ja het kan, ga idd naar een gyn!
ik zou ook zeggen trek aan de bel bij een gyn. ik geloof niet dat er mensen zijn die je een zeur zullen vinden... je wilt toch zowiezo weten wat er met je lichaam is? en als er wel mensen zijn die er zo over denken? wat dan nog? het is jouw wens! succes! liefs cherryl
hier van nr 1 en 2 vd eerste mnd zwanger, nr 3 laat al bijna 1,5j op zich wachten, ondertss wel al in behandeling met clomid
Joh, je bent toch geen zeur als je naar het ZH gaat omdat het niet wil lukken voor een 3e (of 3e en 4e ) Ik zou ook gewoon heen gaan hoor. Na een jaar proberen sturen ze je al door dus geen probleem lijkt me. Ik hoop ook nog steeds op een groot gezin, wij gaan binnenkort waarschijnlijk ookk weer de medische molen in en als dat voor een eventuele 3e ook weer nodig is, nou ja, dan moet het maar! Niet druk maken om wat anderen er van vinden hoor! Het gaat toch om je eigen geluk! Succes, ik hoop dat je gauw in verwachting bent!
hallo hier ook een zoon niet helemaal gepland ! en daarna ook geen zwangerschap na 3 jaar ben ik naar de gyn gegaan en kijk mijn banner je hoeft je daar echt niet voor te schamen of het nu je eerste of je tweede of derde kindje is als dat de wens is dan blijft die groetjes marije
@ Iedereen: Dank je wel voor jullie lieve reacties! Ik ben ondertussen naar de dokter geweest die me eerst binnenste buiten wil keren,bloed prikken etc en daarna door naar de Gyn. @ Mama's die over Clomid praten: Wat is dat precies? Ik heb het vaker gehoord, en vraag me af wat het is en hoe het werkt. x