pfff sommige kerels we willen graag geregistreerd partnerschap afsluiten en mijn schoonzus is een van de getuige nu wil vl persee zich aanpassen op haar zomervakantie dus dat wordt pas juli en heb echt geen zin om daar op te gaan wachten
Ohhh lieve meiden, zijn jullie gewoon allebei zwanger Ben zo super blij voor jullie Ik moet vaker weggaan geloof ik haha Hebben een heerlijke vakantie gehad, dank je. Hoe voelen jullie je? Al een afspraak met de vk gemaakt?
Jeaah ze is er weer!!! Ja ik heb de 3e een echo maar ik weet nog niet of dat dan nodig is... de korte versie: testen lopen niet op en vandaag roze afscheiding Gelukkig gaat het bij Vinex wel allemaal goed
Ahhh nee!! wat een onzekerheid! Knuffel Hoop zo ontzettend dat jullie allebei hartstikke zwanger blijven, gun het jullie heel erg. De 3e duurt ook nog zo lang, bah. Kun je niet eerder een test doen bij de ha? Gewoon voor je eigen gemoedsrust.. weet niet hoe dat werkt..
Balen Wachten duurt zo lang... Nee niet meer geweest, heb mn frustraties even aan de kant gezet, gewoon lekker uitgerust en relaxt op vakantie, op naar een nieuw ei, nieuwe ronde, nieuwe kansen Als het nu nog niet lukt, dan ga ik naar de ha.
hahaha Nou nu moet ie wel snel komen! Hebben jullie allemaal een fijne Moederdag gehad? Zijn jullie ook zo verwend door jullie kindjes (en mannen)?
Meiske. . Nee!! Ff een heel ander onderwerp.. We zijn toe aan een nieuw bed en matras. We zitten nu te denken aan een boxspring. Heeft iemand daar ervaring mee.. of tips??
Ja doen, ideaal! Wij hebben er ook eentje en zou nooit meer anders willen. Het is effe een investering, maar dubbel en dwars waard. Wel een topper erbij kopen, is fijn
boxspring absoluut de moeite waard hebben we ook mocht je echt bang zijn vd kuil kan ik je een topper adviseren maar let wel ze zijn helaas niet goedkoop