Oh goed van je, ben benieuwd! Met mn ei is het prima! Ben best blij. Vanmiddag om half 1 voelde ik een beetje gerommel, gister en de rest van de week alleen maar witte testen gehad. Dacht ik doe er gewoon een voordat ik ga en dan kan ik ook vragen hoe het zit. Knalpositief!!! Had ik niet aan zien komen. Mn ei is nu 17 mm, bms weet ik eigenlijk niet, maar was vorige keer al netjes 7mm. Ze zei dat het vroeg was om nu al een positieve test te hebben, maar het kan best dat mn eitje nog een beetje doorgroeit en morgen of overmorgen springt. Maandag terug en dan gaan ze kijken of het eitje weg is, dan kan ik volgende week meteen laten prikken op progesteron. Aan de bak straks
(denk Belgisch accent erbij...) Overdag is ze een keurig meisje, maar zodra haar ovulatietest een duidelijk signaal geeft, staat zij gereed om haar man mee te slepen naar hun slaapkamer.
goed nieuws Gimby! Fijn zeg, lekker klussen de komende dagen!! have fun oehhhh...zoooo'n lekker ijsje net gekocht hier int dorp..mmmm
hahahaha ja zo voel ik me soms wel Thnx! Oh ijs, heerlijk, vooral italiaans mmm Het is lekker weer he, iets benauwd, maar ik kan dit wel waarderen na al die regen
Meiske succes lijkt me pijnlijk Ik heb met dit weer ook weer meer last van mn bechterew (reuma ) Bĺlggg
Spannend gimby, dat wordt niet stilliggen vannacht Ik baaaaaaaaal zo he... eindelijk de moed verzameld om me ziek te melden, stuurt mn bazin: dan had je eerder naar bed moeten gaan gister wtf??? Ik heb n voorhoofdholte ontsteking en een beginnende longontsteking, kom de dag door op paracetamol, antibiotica, tabletten tegen de hoest, twee verschillende neussprays... Dat zeg je toch niet?? Ik ben nooit ziek!! Zelf met mn mk maar 1 dag niet gaan werken omdat ik naar de gyn moest en niet wist wat me te wachten stond! (vorige mk, deze gewoon gewerkt) En dan ook nog sturen dat ze dan voor morgenmiddag een probleem heeft en als ik me beter voel dat wil laten weten... zo verdrietig van.... Ohja.. ongi is nog steeds roze met afvegen en verder niks... als het niet doorzet ga ik toch morgen ff testje doen maar ik heb geen hoop meer...
Wat n k#twijf meiske!!! Wat voor werk doe je Ik voel me ook altijd schuldig als ik me ziek meld maar ziek is ziek Jij dus ook nu Bah vreselijk als werkgevers je even n extra kut gevoel geven naast t ziek zijn....... Hoop dat je test morgen posi is dan kan ze denk ik gewoon in de stront zakken!!! Hahabhaha En omdat ik t je zo gun!! Ook alle andere dames hoor
Wat een bitch!!! Gewoon lekker uitzieken en laat het haar maar bekijken. (Ik heb makkelijk praten) Maar laat je niet eerder naar je werk praten door zo'n lompe trut hoor!! Beterschap X
Thanks meiden. idd noamy, voel me al zo schuldig, gister ook echt geprobeerd te werken maar t ging echt niet goed... Dus om 5 uur naar huis ipv half zeven. Ik werk in de kinderopvang noamy, dus heel de tijd geluid (zeg maar herrie) en bukken enz... mijn hoofd kon er niet tegen gister...
Pffff.... Dat lijkt wel net zo gezellig als bij mij op t werk! Gelukkig ben ik wel eigen baas en hoef van haar niet veel te dulden, maar mijn collega 'bazin' is net als jouw bazin....verschrikkelijk!
He meiske, wat irritant zo'n baas! Je loopt inderdaad de hele tijd al te kwakkelen en dan is het een keer genoeg en krijg je dit! Waarschijnlijk is ze zelf een beetje laat gaan slapen
Ben ook wel benieuwd meiske hier toch maar terug gegaan naar zwanger en kids ovutest kan met die midstream vd action niet omgaan of ze blijven omiwit of er is te veel urine