Huisarts geweest: foto laten maken van m'n hand, nu een andere pees dan de vorige keer. Zelfs m'n make up tasje kan ik de rits niet zonder pijn van open en dicht maken. Ok gevraagd over IUI, hij adviseerde me naar de verzekering te gaan. Er zit hier een kantoor van Cz dus dat ga ik even doen!
Mariska auw das niet fijn. ... Je ongi s niet zo lang wel!!! Vind t wel vreemd dat hij eerst zegt langs de verz te gaan ipv je n doorverwijzing ervoor te geven Als t goed is word dit alles uit de basis verz vergoed Althans dat was t geval bij mn vriend Succes! !! Meiske ziek thuis gebleven? ??!!
Nee, deze keer is ie normaler idd, meer qua duur zoals vanouds, zal op 6 dagen uitkomen denk ik Het gaat om een second opinion bij een andere Gyn. Omdat ik er al bij 1 onder behandeling ben die geen aandacht heeft voor de Bechterew. Als ik zo door blijf gaan met ontstekingen kan ik dalijk voor een volgend kindje niet eens zelf meer zorgen! Nu kan k m'n werk door die hand wel doen, maar wel met pijn terwijl hij eigenlijk rust moet hebben, of een ontstekingsremmer. Maar mijn meloxicam mag ik nu natuurlijk niet, dus dat schiet niet op. Huisarts snapt gelukkig wel mijn dilemma en als ik Vd verzekering toestemming krijg zal hij ook meewerken.
Klopt ook uit de basisverzekering maar het valt wel onder je eigen risico helaas heb dat laatst geloof ik eens nagevraagd aan cz
Niet meer getest meiden vanmorgen helderrood bloed. Ronde 11 was dus maar 24 dagen... Ja ben wel thuis gebleven, heb mn baas een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven dat het me niet lekker zit en wat de ha allemaal heeft gezegd.
Dan heb je in ieder geval duidelijkheid Meiske, hier ook steeds zo kort. Ik ben wel begonnen met die teunisbloemolie van etos, misschien dat het ons helpt. Mn eigen risico wordt in delen afgeschreven. Ik maak meestal het 10-voudige aan zorgkosten vanwege mn reuma (fysio / normaal gesproken medicijnen / gyn / verlosk ook de afgelopen 3 jaar) en kom er dus toch wel overheen. Over vergoeding maak ik me geen zorgen, maar voor second opinion moet je een aanvraag doen bij je verzekering, mag je niet zomaar laten doen (voor wat ik wil althans). Second opinion - als u de mening van een tweede arts wilt - CZ Die zorgadviseur belt mij dus maandag terug en helpt bij het maken van een afspraak.
Thanks!! Ja ik kan echt niet tegen onrecht... voel me daar zo rot over!! Ik meld me echt niet zomaar ziek. Maarja bazen kijken alleen vanuit zichzelf blijkbaar... Ik twijfel of ik zo de gyn ga bellen... zal ik t doen? De ha dacht dat het toch een goed idee was om het eens over de progesteron te hebben..
vragen staat vrij... je kunt het misschien zelfs via de huisarts doen als je het ten slotte gewoon via internet kunt aanschaffen kan hij het ook voorschrijven lijkt mij...
@meiske zo een dubbel gevoel zoiets he had al gezegd geloof ik he dat ik geen vervroegde overgang heb he en dat het dus gewoon aankomt op mijn lichaam hihi soms vergeet ik die dingen
nog steeds van die vervelende steken in mijn lies ik denk dat het gewoon in verbinding staat met een zenuwbeknelling in mijn been
Goed dat je gebeld hebt Meiske, best een flinke drempel, maar dan weet je wat meer hopelijk.. Kak dat je ongesteld bent, wat een korte cyclus zeg. Fijn dat je je gehoord voelt bij je ha Mariska! Ben benieuwd wat CZ zegt. Lenny, beterschap, hopelijk ben je snel van die pijn af! Hier gisteravond gezellig gemaakt. Straks weer even. Net een ovu gedaan, licht streepje, dus de knaller was echt maar even. Maandag even laten checken of mn ei gesprongen is, spannend!
Spannend gimby! Hup zwemmers, zwem!! Ja echt raar he.. maar liever zo kort dan 10 langer zoals vorige maand Maar ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.. duurt helaas nog heel lang...
Dat duurt idd nog heel lang zeg meiske! Gimby, het is zeker je ei, ik ben wel benieuwd naar je bloeduitslagen! En hoe lang je LF nu is! Pffff d'r is er hier eentje aan t puberen Niet willen eten, de hele dag gillen, niet willen slapen... Ik ben ondertussen bekaf! Komt dit door de warmte? Net ff z'n haren geknipt, scheelt ook weer in de warmte...